רכילות בקטנה: הפרידה המפתיעה של קירל. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הפרידה המפתיעה של קירל

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכוכבים הישראלים שהרוויחו מהביטול של מסי, עפר שכטר בפסטיגל, בתו של מייקל ג'קסון מתמודדת מול השחתת זכר אביה והאיחוד של "כדברא" עם "כפולה"

הייתם עסוקים בתיקון אחרון בעברית בגלל הבגרות ופספסתם עדכונים חשובים? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אווירת מונדיאל

הליגיונר הבכיר ביותר של ישראל המככב ב'פרמייר ליג' הליגה הבכירה בעולם וקפטן נבחרת ישראל בכדורגל, תומר חמד ואשתו, שונית פרג'י הזכורה כנערת ישראל במיל' ואחת המתמודדות האהובות בהישרדות. הגיעו לחופשה ארוכה בישראל למשך חודשיים (פגרת מונדיאל) ולאור קריאת הנבחרת למשחק מול ארגנטינה שכידוע לכולם - בוטל. אך גם אם מסי לא הגיע, הקמפיינים בזכותו דווקא כן והיו מי שניצלו את המומנטום. השבוע, באצטדיון נתניה, צילמו השניים את הקמפיין החדש של מותג הטיפוח לגבר TABAC Gentle Men’s Care מבית 'לילית קוסמטיקה'. חמד שכבר נכנס לתפקיד הפרזנטור חודש שעבר בקמפיין למותג אופנה מוביל, קיבל הפעם שחקנית חיזוק - אשתו. הקמפיין המשותף אתגר גולשים וכדי להמחישו, אותגרה שונית בכמה תרגילים עם כדור כשהיא על עקבים. הקמפיין יופץ בשבוע הבא בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובמדיות השונות. ובסיומו יזכה אחד המשתתפים בצפייה משותפת במשחקת מונדיאל עם הזוג.

© אור גפן

מסתירה

אם התרגלתם לעובדה כי את הפיד שלכם מציפות תמונות פנים מתוקות של סטורמי וובסטר, בתה בת הארבעה חודשים של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, הגיע הזמן להתרגל מחדש שכן ג'נר הסירה מהרשת החברתית תמונות רבות של בתה הקטנה בהן פניה חשופות והשאירה רק את התמונות בהן לא ניתן לראות את פניה של הבייבי. ג'נר שיתפה השבוע סלפי טבעי שלה בו היא המשיכה במדיניות ההסתרה של סטורמי וחתכה את פניה, מה שעורר תהיה רבה ברשת. לאור הטענות הגיבה הכוכבת: "כן, חתכתי את התינוקת שלי החוצה. אני לא מפרסמת תמונות של הבת שלי כרגע". הסיבה של קיילי להעלמת סטורמי מן הרשתות החברתיות לא ברורה, במיוחד שלל אחיותיה המפורסמות לא מהססות לפרסם תמונות של ילדיהן הזאטוטים.

סופרגרופ גירלס

השבוע התקיימה ההשקה ההוליודית לסרט "אושן 8" - הגרסה הנשית לסדרת הסרטים עמוסת הכוכבים הגדולים. על השטיח אדום צעדו הכוכבות הנוצצות של של הסרט וביניהן: סנדרה בולוק, קייט בלאנשט, שרה פולסון, הלנה בונהם קרטר, מינדי קאלינג וכמובן - ריהאנה בלוק מוזהב במיוחד.
 
© באדיבות Tulip Entertainm

מגיעים לחנוכה

אין ספק שאי אפשר להתחמק מעפר שכטר השנה. לאחר שהפציע על המסך ב"כפולה", "גוט טאלנט", "שנות ה-80" ו"האח הגדול" כעת נודע, כי הקומיקאי יפציע גם על בימת הפסטיגל השנה. עבור שכטר, שהיה מן המובילים בסקר של פרוגי בקטגוריית האמנים שגולשי האתר רוצים לראות שוב על בימת המופע, זו תהיה הפעם השנייה בפסטיגל לאחר שהפעם הראשונה הייתה לפני כ-15 שנה בפסטיגל "סובב עולם" בשנת 2003. השחקן יפגוש השנה במופע שני חברים מ"כפולה", הראשון הוא אורי לייזרוביץ' שגם השבוע פורסם על ליהוקו, וכן את נועה קירל, נטע ברזילי, מרגי, עומר חזן, משה פרץ, עידן רייכל, ניב סולטן וגיא עמיר וחנן סביון, שגם כתבו את עלילת הפסטיגל, שככל הנראה תעסוק בניסיון של ילדי כוכבי להקה שהתפרקה להקים להקה משלהם.

© צילום מסך
 

הוונדר השבועי

לאחר שנחשפו צילומים ראשונים מסרט ההמשך בכיכובה של גל גדות ב״וונדר וומן 1984״. הגאווה הלאומית שלנו קוטפת עוד ליהוק משמעותי ותשחק לצד דווין ג׳ונסון (דה רוק) בסרט בשם "Red notice" שצפוי לעלות לאקרנים ביוני 2020. כזכור, גדות וג׳ונסון כבר הספיקו לככב זה לצד זו בסדרת הסרטים ״מהיר ועצבני״, כך שזה יהיה גם סוג של מיני איחוד עבורי מעריצי סדרת המכוניות.

 

עכשיו תורם

כוכבי הרשת האהובים ובני הזוג לחיים, אלכס סמולקין וליזה ביך (סמולקין וליזה), קטפו השבוע קמפיין מיוחד ומשותף. השניים, המככבים בימים אלו בריאליטי "המשימה רומא", נבחרו לפנים החדשות של "מילגה". במסגרת שיתוף פעולה בין המותג שלהם ONE LOVE למילגה, הם מעצבים פופים אישיים עם החתימה שלהם.

 

אמינם מסתבך

במהלך אחת מהופעתיו של הראפר נשמע קול ירייה עוצמתי שגרם לבהלה בקרב הקהל. מהר מאוד התברר כי קול הירייה היה כחלק מהופעתו של הכוכב. הדבר כאמור לא מנע ממעריציו לתקוף אותו בחריפות על קול הירייה המתוכנן בעיקר לאור המקרה הזכור בהופעתה של אריאנה גרנדה לפני יותר משנה.

נפרדים

אחרי זוגיות יציבה של כעשרה חודשים, שכללה בין היתר אפילו חופשה רומנטית בחו"ל, ניב קירל (אחיה של הזמרת נועה קירל) ושי מיקה (זוכת "האח הגדול" לשעבר) נפרדו. על פי מקורבים הפרידה היא סופית וכי כנראה אין סיכוי שנראה אותם שוב ביחד. עוד נטען על פי המקורבים כי הסיבה לפרידה היא הריחוק הגיאוגרפי בניהם שנבעה מכך בתקופה האחרונה שי מיקה מבלה הרבה בחו"ל - דבר שריחק מאוד בין השניים.

© אור גפן

על הגל

האיטגרל החדשה, עדן פינס, צוברת לעצמה רזומה מרשים בתעשייה, לאחר שכיכבה בקליפ של משה פרץ, קטפה קמפיינים מרשימים וידועה כחברתו המוכחשת של הזמר עומר אדם, פינס קוטפת תפקיד נוסף שמצטרף לרשימת הישיגה. הכוכבת נבחרה להנחות פינה שבועית לצידם של המנחים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שתעסוק באירועי המונדיאל. הפינה תכלול אירוח של שני שפים מפורסמים, שיבשלו מנות בהשראת המדינות המשחקות באותו ערב במונדיאל. הפינה תלווה אותנו במשך חודש וחצי. שיהיה המון בהצלחה!
 
© באדיבות יחסי ציבור

מתכוננים לטלוויזיה קייצית

אומנם חופשת הקיץ עוד לא החלה, אך כוכבי הסדרות של yes כבר לגמרי מוכנים. השבוע התקיים יום צילום מיוחד לקמפיין הקיץ של yes Vod Kids ובו נרשמו כמה מפגשים יוצאי דופן בין הכוכבים: נועה קירל פגשה את החברה מ"בית הכלבים" - נאיה פדרמן, עומר דרור פגש את הכדברא גילי איצקוביץ' ואילו הג'ינג'ית האהובה עלינו, בר מיניאלי פגשה במקום את כוכב ג'ינג'י. 

© רפי דלויה

מועדון הלבבות השבורים

לאחר שפרסמנו כאן בשבוע שעבר כי ג'סטין ביבר והדוגמנית באסקין צ׳מפיון, איתה יצא ג'סטין בחודשים האחרונים נפרדו, ציפינו ממנו להיות בבית, שבור ועצוב אך מסתבר שלא. ג'סטין והדוגמנית היילי בולדווין נצפו יחדיו כאשר יצאו ביחד למועדון במיאמי. מדובר במידע מעט ג'וסי לאור העובדה כי ג'סטין והיילי יצאו בעבר.

קולולו קולולוי

הדוגמנית קים אדרי נישאה לאיש העסקים רוני בן מיכאל אמש (ה') במלון דיויד אינטרקונטיננטל. ובין השחייניות הצורניות על תקן המופע האומנותי כל הערב בבריכה, כמובן שהאורחים המפורסמים זרמו בהמוניהם וביניהם: נועה קירל עם בן הזוג ברק שמיר, רגע לפני שזה ממריא לתצוגה חשובה בחו"ל, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, רועי סנדלר, נטע אלחימיסטר ורמי גרשון ונוספים.

© רפי דלויה

מעשה מלוכלך

ברביעי האחרון באמצע שדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד בארצות הברית, העוברים והשבים נדהמו לגלות שהכוכב של זמר הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, הושחת. מי שעוד יותר נדהמה מהעניין היא בתו המפורסמת, פריס ג'קסון שלא נתנה יד למעשה ולזכר אביה ומיד ניקתה אותו בעצמה.

שחקן חדש במשחק?

כידוע בחודשים האחרונים מתקיים משא ומתן מתקדם מאוד בין קים קרדשיאן לבין "קרולינה למקה ברלין". אך השבוע פורסם כי בנוסף לקים, מתקיים גם משא ומתן בין החברה לבין שחקן הכדורגל הבינלאומי ניימאר. הכוכב הספורטיבי נחשב לאחד משחקני הכדורגל המובילים והרווחיים בעולם הוא כיכב בברצלונה וכרגע משחק בפריז סאן ז'רמן (מה שיכול להעיד על פנייה של החברה לקהל גברי יותר). נציין כי במידה וזה אכן יצא לפועל ויוחתם חוזה, זה לא צפוי לקרות בקרוב מעצם העובדה שכרגע עסוק השחקן במונדיאל. אך אותנו מעניין מה יש למעריצה מספר 1, אנג'ל ברנס, להגיד בנושא.

 

תגובות