רכילות בקטנה: הזמר הישראלי ויתר על קייטי פרי. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הזמר הישראלי ויתר על קייטי פרי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכעס על ארוסה של אריאנה גרנדה, הדרמה הכואבת של כוכבת "הבנים והבנות" ומה הספיקה אדל בספלוב רגע לפני שחזרה ל"האח הגדול"?

אם הייתם עסוקים מדי בחגיגות העצמאות לארצות הברית ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שחם בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השועל החדש

לאחר שלל תפקידים מצליחים בסדרות הישראליות כמו: "בשבילה גיבורים עפים", "פולמון" ו"תאג"ד", ורגע אחרי שהוחתם על חוזה לסדרת גיבורי על בחו"ל, תומר קאפון מוסיף לעצמו טייטל חדש ומעניין. השחקן נבחר כפרזנטור החדש של רשת "FOX" לצידן של הדוגמנית שלומית מלכה והשחקנית ניב סולטן. קאפון, שעבורו מדובר בקמפיין דוגמנות ראשון, יתפוס את מקומו של ברק שמיר.

ויקרא שמו בישראל...

היוטיוברית המובילה, אשלי וקסמן בקשי, חשפה השבוע לראשונה את שמו של בנה הראשון בחגיגת הברית. שמו של התינוק הוא עמנואל, ובחירת השם המיוחד נובעת מכך שהשם הוא גם ישראלי וגם בינלאומי, אבל הסיבה האמיתית שבאמת ריגשה אותנו היא ששמו של התינוק מזכיר את שמו של סבא של אשלי שנהרג בשואה- מנולי.


כבר לא כל כך מחבבים

אם חשבנו שכולם מחבבים את הארוס הטרי של אריאנה גרנדה, פיט דווידסון, אז השבוע התברר לנו שלא. כידוע לפני כשנה כחלק מסיבוב ההופעות של גרנדה, הזמרת הופיעה במנצ'סטר, שם התרחש פיגוע שגבה את חייהם של מעריצים. מי שהתבדח על הנושא בעבר הוא הארוס הטרי. לפני חמישה חודשים פיט הופיע במופע הסטנדנאפ שלו בלוס אנג'לס כשאמר: "אריאנה בטח יודעת כמה היא מפורסמת עכשיו, כי לבריטני ספירס לא היה פיגוע טרור בהופעה". מי שלא אהבו את הבדיחה הזו הם משפחות השכולים. אמה של אחת הנערות שנספו הפיגוע אמרה: "אנחנו לא זקוקים לעוד בדיחות כאלה, זה שובר לנו את הלב לשמוע אותן בכל יום. כשמישהו כל כך מפורסם עושה את זה".

חימום חם למדי

השבוע התבשרנו לכך ששלושת הזמרות הצעירות והמצליחות: עדי ביטי, אנה זק ואגם בוחבוט, יחממו את ההופעה של להקת "קלין בנדיט" בישראל. הלהקה, שידועה בחיבתה לארח אינספור אומנים שונים בשיריה, מעוררת את הסיכוי שאולי נראה בקרוב את אחת הכוכבות הישראליות שלנו בשיר משותף איתן. אבל אננו נסתפק כרגע גם במופע החימום להופעה שתתקיים ב-26 בילי בלייב פארק ראשון לציון. 

נפרדים

אחת הפרידות העצובות בביצה העולמית התרחשה השבוע. ליאם פיין (חבר להקת וואן דירקשיין לשעבר) ושריל קול, נפרדים. נציין שמדובר בפרידה כואבת במיוחד שכן השניים ניהלו זוגיות הכוללת ילד משותף העונה לשם בר. את הפרידה אישרה שריל בציוץ בטוויטר בו כתבה: "אני עצובה לעדכן שאנחנו פונים לכיוונים שונים. זו הייתה החלטה לא פשוטה עבורנו, אנחנו אוהבים זה את זו ויש לנו הערכה כמשפחה. בר הוא כל עולמנו והיינו רוצים שתכבדו את הפרטיות שלו כשאנו מנווטים את דרכנו בתהליך".

משחק הכיסאות

הזמר והיוצר עברי לידר, ששימש בשנים האחרונות כשופט ב"אקס פקטור ישראל", סיכם עקרונית על הצטרפותו לריאליטי מוזיקלי אחר - "The Voice". לידר הוא הראשון שמצטרף לתכנית במתכונתה החדשה לאחר עזיבתם של אביב גפן ומירי מסיקה. כזכור זו לא העזיבה הראשונה שסופגת "אקס פקטור", בשבוע שעבר פורסם כי השופטת שירי מימון עזבה לטובת הצטרפות לשולחן המתחרים ותשמש כשופטת ב"הכוכב הבא".

מאחורי הקלעים של אקס פקטור . כתבת: חן אביב | צילום: אבי חי | עריכה: גיא פוקס
 

חוגגת

ביום שישי שעבר חגגה הכוכבת ודיירת "האח הגדול", אדל בספלוב, את יום הולדתה ה-25 יחד עם ארוסה מאץ' עבד. החגיגה התקיימה במסעדת "פיש מרקט מיתוס" בתל אביב ואל הכוכבת הצטרפו חברים ובני משפחתה. עוד נמסרו, פרטים על החתונה המתקרבת, שתתקיים ב-30 במאי 2019 בחו"ל. כזכור, בספלוב נכנסה השבוע בפעם השנייה לבית האח הגדול יחד עם אביבית בר זוהר לאחר שהקהל בחר להחזירן לבית האח.

© אור גפן

יומולדת ויראלית

עוד חגיגה מפתיעה מיוחד נרשמה דווקא בגזרת כוכבי הרשת. שחר סויקיס לקח את ארוסתו הטרייה, כוכבת הרשת הצבעונית - נוי קאי למסיבה ענקית ב-Ijump. השניים נראו מאושרים במיוחד ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לחגיגה הגדולה באמת - החתונה.

© צילום פרטי

טיפ של אחיות

בראיון לערוץ E!, סיפרה השבוע קים קרדשיאן כי היא לוקחת טיפים על הורות משאר אחיותיה. אך מה שהכי הפתיע אותנו היא העובדה שחלק מהטיפים היא לוקחת גם מאחותה הקטנה שרק לא מזמן הפכה לאם בפעם הראשונה בחייה כשהיא רק בת 20. "לאחרונה אני יותר נעזרת בקיילי משום שלקיילי יש את כל הגאדג'טים והדברים החדשים לתינוקות", סיפרה הכוכבת.

קיילי ג'נר
קיילי ג'נר © gettyimages

כן זזים

מסתבר שלא ראינו ה-כ-ל מסדרת הנוער "שכונה" לפני שנפרדנו ממנה לתמיד, השבוע נחשף בעמוד האינסטגרם של ערוץ TEENNICK כי יש סצינה מיוחדת ומרגשת שירדה בעריכה. מדובר בקטע בו מצליח מתיישב ליד ה-BFF שלו, לירון וממליץ לו לחזור לשחק בלונדון עכשיו כשהכל רגוע כי באמת צופה לו עתיד גדול. אך לירון לא באמת מחזיר תשובה ומחליק רק להביע חיבה לחבר הטוב משכבר הימים.

דרמה אמיתית

מתמודדת העונה החדשה של "הבנים והבנות", מרים ניסן, ריגשה את כולם השבוע כשחשפה באינסטגרם שלה כי היא עומדת להיות מגורשת מביתה בעקבות פינוי היישוב בו חיה משפחתה, "מורשת" (הישנה) שבצפון הארץ. בפוסט מיוחד ביקשה ההכוכבת הצעירה עזרה בתרומה כספית להצלת חיי משפחתה לרגע שאחרי הפינוי המתוכנן וכתבה כי: "ב-8 באוגוסט רוצין לפנות ולגרש אותי ואת משפחתי מביתי הצנוע, הרוי גידלו אותי ואת כל אחיי פה...אני ומשפחתי עתידים להירק לרחוב ולמשפחה שלי אין מקור הכנסה ולא עזרה כלכלית".

 

ישראל איידול

כוכב הרשת המוזיקלי והזמר עידו דנקנר (22), ממשיך להפתיע ובגדול. השבוע חשף הכוכב העולה כי לקח חלק בעונה החדשה של הריאליטי המוזיקלי המצליח, "אמריקן איידול" - אך לא תראו זאת על המסך. למה? סיפור מעניין! דנקנר הצטלם לאודישן מצולם מול שופטי התכנית בלוס אנג'לס כבר לפני מספר חודשים, ביצע את "Uptown Funk", קיבל שלושה "כן" מהם ואף השיג מחמאה מקייטי פרי בכבודה ובעצמה על קולו, אלא שבשלב הבא (200 הגדולים) הוא היה אמור לחתום על חוזה התחייבות לתכנית, מה שהתנגש לו עם חוזהאחר עבור חברת "וורנר" העולמית, איתה כבר הקליט את הסינגל החדש שלו. בצעד מפתיע החליט לפרוש מהתכנית ולהמשיך בדרך הקשה. בהצלחה!

מהפך!

לי ואליאנה יחלו לצלם ממש עוד רגע את סדרת הנוער החדשה בכיכוכבם, "פוראבר" וההכנות כבר בשיאן. כידוע, השניים יגלמו זוג הורים מבוגרים שהופכים לצעירים דרך מכונה של אם המשפחה, בתיה (תדהר). אך גם את הגרסה הבוגרת יגלמו ליביאנה ולכן השבוע הם ערכו טסט איפור ראשון - מה שהזניק אותם כמה שנים קדימה. אמאל'ה!

תגובות