רכילות בקטנה: כוכבי "האי" מתאחדים. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבי "האי" מתאחדים

השבוע ב״רכילות בקטנה״: התפקיד הקולנועי של טיילור סוויפט, המעשה הטוב של "חארטא גאנג", החגיגות של One Direction, הסירוב של ביונסה וג'יי זי, דין גרבר בתגובה ראשונה לפרידה וגם: האם נועה קירל בדרך בחו״ל?

אם הייתם עסוקים מידי בלתכנן איך להפתיע את בן או בת הזוג ליום האהבה ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חתולים VIP

טיילור סוויפט, ג'יימס קורדן וג'ניפר הדסון יככבו בסרט המבוסס על המחזמר "Cats", לאחר עלייתו של המחזמר בלונדון לפני כ-30 שנה, המחזמר "CATS" יופק ויועבד גם לגרסה קולנועית. צילומי הסרט יחלו מאוחר יותר השנה בבריטניה בהשתתפותם של הכוכבים. אנחנו מחכים לזה כל כך.

© gettyimages.il/Kevin Winter

ממשיך למרות הכל

הפרזנטורים של קסטרו: רותם סלע, אביב אלוש ועומר דרור, הגיעו השבוע להצטלם לקולקציית סתיו 2018 החדשה של החברה. אלוש הגיע אחרי צום תשעה באב כשהוא לא מרגיש טוב ונח בכל הזדמנות בין צילום לצילום. אך המשיך לעבוד במרץ למרות הכל.

© דנה קופל

אריוודרצ'י

הפאוור קאפל המלכותי בכל תעשיית המוזיקה, ביונסה וגיי זי, הגישו בקשה לצלם קליפ בקוליסאום, שברומא, איטליה. אם ציפיתם שזה יהיה דבר קל לזוג במעמד שכזה - אז זהו שלא. בקשתם של הפאוור קאפל לצערנו נדחתה, ולא נזכה לראות אותם נלחמים כגלדיאטורים, לפחות לא במיקום המתוכנן. באסוש.

החגיגות של וואן דרייקשן 

ביום שני האחרון, להקת הבנים הבריטית האהובה, חגגה שמונה שנים של הרכב להקה מצליח, לואי טומלינסון וליאם פיין צייצו בטוויטר #8YearsOfOneDirection, שהתפשט מהר מאד ברשת. אז יש מצב לאיחוד. פליז?!

© צילום: gettyimages.il/Stephen Lovekin

איש חשוב מאוד

העבודה סביב סדרת הנוער החדשה והמסקרנת "פוראבר" (TEENNICK HOT) נמשכת וכעת נודע על כוכב חדש שמצטרף לתפקיד מפתיע בעלילה לצידם של לי ואליאנה, עומר חזן, ליאנה עיון, נלי תגר ונוספים. השבוע פורסם כי טל מוסרי יצטרף גם הוא לקאסט ויגלם את תפקיד הפסיכולוג.

© ענת מוסברג

החתונה של אריאנה

כמו שגרנדה התארסה במהירות, כך גם צפויה להיות החתונה שלה. אריאנה, ככל הנראה, הולכת להנשא לבחיר ליבה בניו יורק, ב-4 באוגוסט הקרוב. לפי השמועות החתן לא הולך ללבוש חליפה, ובחתונה יהיו נוכחים סלבס רבים כמו סלינה גומז וניקי מינאז׳. אריאנה ופיט מעולם לא התביישו בקשר שלהם, ופרסמו באופן תמידי תמונות וסרטונים קיטשים שמציגים את אהבתם וגם בחתונה הולכות להיות מחוות רומנטיות רבות. אנחנו כבר התחלנו לספור את הימים.

© אנסטגרם

נותנים כוחות

עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה יום כיף בסופרלנד לילדי העמותה עם הכוכבים דין מירושניקוב, שגיא ברייטנר, גל גברעם, אנג'ל ברנס ונטע ברזני. בנוסף, הגיעו כל חברי "החארטא גאנג": קווין רובין, רז ספני, דניאלה קריסטיה, גל זהבי ושרון ליברמן שהגיעו לשמח את הילדים ולהעניק להם את הכוחות להמשיך הלאה ולהתמודד עם המחלה עד לניצחון!

הגיעו כדי לשמח
הגיעו כדי לשמח © עדן כליף

הביקורת של קמילה

קמילה קביו חשפה בחשבון האינסטגרם שלה, קטע ריקוד גנוז מהקליפ של השיר ”Havana“ וכתבה על השינוי שעברה בריקוד; מביקורתיות עצמית יתרה, לאהבה וקבלה. ״תמיד אמרתי בראיונות שיש לי שתי רגליים שמאליות, אבל מאז שהתחלתי לרקוד זה עשה הבדל עצום בביטחון שלי ובאיך שאני מבטאת את עצמי״. 

הסלבס מתכוננים

בזמן שהעונה הנוכחית של "האח הגדול" ב"רשת 13" נמצאת בשיאה ומלאה בריבים וצעקות, כבר החלו לעבוד על העונה הבאה והשבוע פורסם כי ב"רשת" שוקלים שזו תהיה עונת VIP המורכבת ממפורסמים בלבד. בעונה כזו הדיירים אמורים לשהות בבית במשך חודש בלבד ומסתמן שזה יקרה כבר באוקטובר הקרוב. בנוסף, נודע כי נשקלת אפשרות גם להחזיר את הפורמט "רוקדים עם כוכבים" להפקה מחודשת. בעבר לקחו חלק: עמית פרקש, אסף הרץ, מייקל לואיס, אנה ארונוב, עודד פז, משה פרץ, רותם סלע, עדי הימלבלוי ונוספים.

הוונדר השבועי

גל גדות שלנו חוזרת בשנה השנייה לפסטיבל הקומיקס והקולנוע החשוב בעולם - כנס קומיקון. כמו בשנה שעברה, גם השנה התיישבה גדות לצד חבריה לקאסט הסרט לפאנל מעריצים על סרט ההמשך "וונדר וומן 1984". במהלך הכנס חשפו חברי הסרט קטעים ראשונים מסרט ההמשך של גיבורת העל הכי נשית בקולנוע, הקטעים שנחשפו נחסמו בכל רשת חברתית עקב נסיון למניעת הדלפות. אך זה לא מנע מהמעריצים להתרגש וגם אנחנו מחכים איתם לבואו של סרט ההמשך שצפוי להגיע בחודש נובמבר 2019.

גל גדות
גל גדות בקומיקון © Kevin Winter/gettyimages_IL

קרדשיאן בוחרת בישראל

הפנים החדשות של מותג האיפור של קים קרדשיאן היא הדוגמנית הישראלית, יעל שלביה. שלביה, בת ה-16, שנבחרה בעבר לאחת הנשים היפות בעולם, הצטלמה לקמפיין שעלה ביום רביעי האחרון. אין ספק שמדובר בכבוד ובגאווה!

בינלאומית

נועה קירל נמצאת במגעים עם בכירים בתעשייה העולמית. השבוע פורסם במסגרת ראיון איתה כי זו עברה שני שלבים באודישנים לסדרה בחו"ל ובסופו של דבר החליטה לוותר עקב עומס בלוח הזמנים. בנוסף לניסיונות מעבר לים, הוצע לקירל תפקיד ראשי במחזמר בקאמרי. אנחנו לא יודעים איך את מתמודדת עם העומס, מה שבטוח - אנחנו לגמרי רוצים לראות אותך בטופ.

© צילום מסך

זה שיר פרידה

אחרי שחשפנו כאן אתמול (ה') כי הזוג הצמוד והאהוב, גילי איצקוביץ' ודין גרבר נפרדו, כעת מגיע שלב התגובות. בערך. מיד אחרי פרסום הכתבה, פרסם גרבר שיר רומנטי על פרידה בחשבון האינסטגרם שלו ובין היתר נכתב בו: "השקט איננו עוד זה שהכרתי, מאז שהלכת לי מעט התנכרתי". תרשו לנו לנחש שמדובר באקסית הטרייה, וגם אם לא - אנחנו נשמח לראות אותם בקאמבק.

קולולו

יוצאת "הישרדות" וכוכבת ערוץ הילדים, לירון רביבו, התכנסה השבוע יחד עם בחיר ליבה, אליאב בן חמו, תחת החופה הלבנה באולמי "LAGO" שבראשון לציון, והשניים הפכו לבעל ואישה. אל החתונה המרגשת הגיעו חברים רבים מהביצה וביניהם, אגם בוחבוט, שגיא ברייטנר ובת הזוג, שירן סנדל, עמית רהב, נואל ברקוביץ', שירה לוי, ניקי גולדשטיין ועוד.

הכי קייטי פופר

כוכבת "כפולה" נמצאת בטירוף של פרויקטים והיא נאלצה להתמודד מול דרמה לא קטנה. בין חזרות וצילומים למופע הפסטיגל ובין חזרות למופע הסדרה בכיכוכבה, עדי חבשוש גילתה כי האקרים פרצו לה לאינסטגרם (חשבון המונה מעל 25 אלף עוקבים), השמידו את כל התמונות ואף העלו תמונות חדשות ומלחיצות במיוחד בשפה הערבית. אומנם החשבון טרם הוחזר לידיה, אך חבשוש כבר החלה לפעול לטיפול בנושא ואנחנו מקווים שהכל יסתדר!

עדי חבשוש
עדי חבשוש © צילום מסך מכפולה

יריית הפתיחה

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על כך שהיוטיובר האהוב והמצליח, סהר קליזו, קיבל סדרה חדשה ב-HOT בידור ישראלי. השבוע החלו הצילומים המדוברים וקליזו בחר לפתוח את יום הצילומים הראשון במסיבת בריכה ענקית בווילת המגורים שלו ושל חבורת "MYVIBE" יחד עם כוכבי רשת גדולים שבאו לפרגן: בן קיסר, ליאל אלי, צחי ופירחית, ניב ברסנינסקי, גל גברעם, לירן דנינו ונוספים. אך ההפתעה של הערב הייתה הנוכחות של סמולוקין וליזה, מי שהיו חברים בגרסה הקודמת של סדרת הוולוגים ונדמה היה כי עבר חתול שחור ביניהם לקליזו, כעת הם הוכיחו שהכל טוב. וזה לא הכל - מי שעוד עושה קאמבק היא אמילי גומברג שחוזרת לווילה כדמות ראשית ואף תשתתף בסדרה ב-HOT.

© צילום פרטי

קרקורים מסביב לעולם

נראה שהיוצרת וזוכת האירוויזיון שלנו, נטע ברזילי, לא מפסיקה להעביר את הדרכון שלה בין טרמינל לטרמינל בחודש האחרון. אחרי סיבוב הופעות מוצלח באירופה, כיכבה ברזילי על מגזין "Attitude" ההולנדי הנחשב בלוק מיוחד כמו שרק היא יודעת. אך האירוע הגדול שלה הגיע ביום שלישי, כאשר ברזילי הופיעה באחת מתוכניות האירוח הנחשבות בארצות הברית- תכנית הבוקר "Today Show"', שם הופיעה מול מיליוני אמריקאים בשידור חי ואף זכתה לקהל ישראלי מפרגן שתמך מחוץ לאולפני התוכנית עם שלטים בעברית.

הסלבס מחזקים

השבוע דיווחנו לכם כי הזמרת דמי לובאטו מאושפזת בבית החולים שלפי דיווחים בעולם נבעו ממנת יתר של הוראין, מאז הספיקו אלפי מעריצים וביניהם גם חבריה לתחום לשלוח ברכות ותמיכות מחזקות. ציוצים של סלבס בינלאומיים; החל מקים קארדשיאן ששלחה תפילות לבריאותה של דמי, דרך זנדאיה וקמילה ששלחו חום ואהבה ועד לליידי גאגא שכתבה: "אני כל כך שמחה שנשארת בחיים".

© צילום מסך מטוויטר

כאילו אין מחר

מתגעגעים ל"האי" ועד היום צופים בפרקים? אז בטח תאהבו את האייטם הבא. כוכבת הסדרה, יעל גרובגלס, שמאז השתתפותה בסדרת הנוער הספיקה להפוך לכוכבת בינלאומית ("סופרגירל", "ג'יין הבתולה"), הגיעה לישראל לביקור מולדת ובמהלכו נרשם מיני איחוד של "האי" כשנפגשה עם אביב אלוש שגילם את קרמיט, בן הזוג של זואי. רוצים עונת איחוד!

ישנן בנות

היכונו ללהקת בנות חדשה בישראל. הכינו את הפלייליסט ופנו מקום להרכב המקומי והנשי החדש בתעשייה. הלהקה המתוכננת תורכב מכמה בנות שכולכם כבר מכירים כמו אנג'ל ברנס, התאומות ליה ועלמה ("סוואגרז") וטניה לאורן. לאחר עזרה מהרשתות החברתיות, השם הנבחר ללהקה הוא: "פורמולה". הכי גירלז פאוור!

מולטי טאלנט

הזמרת וזוכת "דה וויס", לינה מחול, כבר הוכיחה שהיא הדבר הבא במוזיקה העולמי וממשיכה לעבוד קשה. כעת נודע כי הכוכבת המזמרת קטפה הישג חדש ומפתיע. אחרי פגישות ואודישנים ב-LA בשבוע שעבר, מחול שינתה את הלוק לתפקיד עתידי בסרט הוליוודי שבו היא אמורה לשחק מורה איטלקייה.

© יודן הפקות, באדיבות יחסי ציבור
תגובות