רכילות בקטנה: סטפן מתנצל בפני המעריצים. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: סטפן מתנצל בפני המעריצים

השבוע ב״רכילות בקטנה״: ניב סולטן עוברת לגור עם החבר, "הישרדות VIP" יוצאת לדרך, ניקי נגד קיילי וגם: מי הלהקה החדשה שתקפיץ אתכם?

אם הייתם לחוצים מדי מהעובדה שהשבוע הבא זה השבוע האחרון לחופש הגדול, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ופספסתם. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מזל טוב!

הדוגמנית סופי מצ'טנר ושחקן הכדורגל תומר טליאס חגגו השבוע שנה של זוגיות. כזכור, טליאס ומצ'טנר הכירו דרך האינסטגרם ומשם צמחה לה אהבת נעורים מתוקשרת וחיננית בין השניים. הכוכבת פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה של השניים על רקע הקולוסיאום ברומא בו כתבה: "אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים". מאחלים לשניים עוד המון שנים של זוגיות מוצלחת.

עולים שלב

זוג השחקנים מאור שוויצר וניב סולטן החליטו לקחת את הזוגיות שלהם צעד אחד קדימה. השניים בזוגיות כבר חצי שנה, החליטו לעבור לגור ביחד בדירה משותפת בתל אביב. הם נצפו בוחרים רהיטים לבית החדש בחנות בעיר. כזכור, השניים הכירו על הסט של "יש לה את זה" - שם גילמו זוג.

ניב סולטן ומאור שוויצר
ניב סולטן ומאור שוויצר © מתוך יש לה את זה. קשת 12

מאורסת

הדוגמנית וכוכבת האינסטגרם, בר זומר, שינתה השבוע את הסטטוס כשהתארסה לבן זוגה אביב כהן. השבוע, כרע כהן ברך לבר עם טבעת נישואים נוצצת במיוחד על רקע נופייה המרהיבים של מדינת טיוואן, שם בילו הזוג בשבועות האחרונים. עוד נספר לכם, כי זומר לא מרבה להעלות תמונות עם בן זוגה לפיד- בראיון ל"אנשים" אמרה כי כל תמונה שהיא מעלה עם ארוסה, מורידה לה 5,000 עוקבים והיא מעדיפה לשמור את האהבה האמיתית בינהם.

הכוכב הבא

השבוע דווח כי המוזיקאי דורון מדלי נמצא בשלבים מתקדמים להצטרפות כמנטור בעונה הבאה של ״דה וויס״ והוא צילם השבוע טסטים לקראת התפקיד בתוכנית. כזכור, מדלי הוא אחד משני יוצרי השיר "טוי" בביצועה של נטע שהביאו לזכייתה בתחרות האירוויזיון השנה. הזמרת הגיעה אל האירוויזיון מהתכנית ״הכוכב הבא״ שמשודרת בערוץ המתחרה (ושהשבוע נודע כי היא תמשיך לחפש נציגים לאירוויזיון גם הפעם). עבור מדלי, הליהוק המרענן הוא עוד תוספת לרשימת הישגים משמעותיים שצבר השנה.

עלה לה

קנדל ג'נר הצליחה לחולל סערה גדולה השבוע, לאחר שצוטטה בראיון למגזין "לאב" אומרת משפט ממנו עלה כי היא לא מעריכה את הדוגמניות העובדות לצידה: "הייתי מאוד בררנית לגבי התצוגות שאני משתתפת בהן. אף פעם לא הייתי אחת מהבנות האלה שצועדת בשלושים תצוגות בעונה, או מה שהן לא עושות. זכותן, אבל לי היו מיליון עבודות, לא רק מסלולי תצוגות. השילוב בין כל אלה היה יותר מדי בשבילי, להילחץ והייתי צריכה לקחת צעד אחורה". הציטוט עורר זעם בתעשיית האופנה ובקרב דוגמניות, שכן ג'נר, שהגיעה מבית מבוסס והוכרזה כדוגמנית המרוויחה בעולם היא אכן בעלת פריווילגיה לברור את העבודות שלה וזאת בניגוד לדוגמניות שאינן הגיעו למעמד זה. לאחר הסערה קנדל ניסתה לפייס את הדרמה בסדרת ציוצים בטוויטר: "חשוב לי להבהיר את הראיון, בו דבריי הוצגו באופן מוטעה. זו הייתה אמורה להיות לחלוטין מחמאה, אבל למרבה הצער, המילים שלי עוותו והוצאו מהקשר. אני רוצה להיות ברורה ולהגיד שיש לי אין סוף כבוד כלפי הקולגות שלי" כתבה ג'נר והוסיפה "כל כך הרבה מהנשים האלה מהוות לי השראה ויש לי המון מזל לעבוד לצדן! אין שום סיכוי שאני אי פעם אוכל להעליב אותן".

© Dimitrios Kambouris/gettyimages_IL

לא שותקת

גל גברעם ואלין כהן חברות קרובות במיוחד ובסוף השבוע שעבר הצטלמו יחד לקמפיין ליין האודמים של אלין. אחת התמונות שפרסמו הייתה תמונה בה גל ואלין קרובות אחת לשנייה וחצי מתנשקות, עוררה סערה ברשת וגררה תגובות שליליות רבות. כתגובה גל גברעם העלתה לסטורי שלה את התמונה וכתבה: "תכירו שנת 2018, אומנות קבלה, יופי ושיוווין זה לא דבר רע". 

צאו לדרך!

ביום ראשון האחרון המריאו מתמודדים החדשים של "הישרדות VIP" לצילומי העונה החדשה. בין המתמודדים השנה: הדוגמנית אלכסה דול וג'וזי סירה שהשתתפו כל אחד ב"המירוץ למיליון", ליהיא גרינר, הזמר שקד קוממי, מאמנת הכושר אירה דולפין ואפילו מתמודדת שכבר רגילה להצטלם לרקע הקוקוסים - נעמה קיסרי שזכתה בעונה הראשונה. מה שבטוח, הולך להיות מעניין.

מהירות של פורמולה

רק לפני כמה שבועות סיפרנו לכם על להקת הבנות החדשה שתורכב מארבע כוכבות רשת וביניהן גם אנג'ל ברנס וכעת הן כבר מצלמות את קליפ הבכורה שלהן. כל זה קרה השבוע כשהבנות התכנסו יחד בלבוש שחור בלוקיישן קייצי במיוחד - בית מלון.

© אביב חופי

קומסי קומסה

לאחר שהיה אמור להופיע בטבריה אך ביטל וזכה לכעס מצד המעריצים שהמתינו, הזמר סטפן פירסם סרטון התנצלות בפיד שלו ומסר תודה לכל הקהל שהגיע. סטפן אמר כי מסיבה מסויימת לא יכל להופיע למרות שנכח במקום והבטיח לפצות בהופעה שתתקיים ביום רביעי הבא. "אני יודע כמה חיכיתם וזו לא הייתה אשמתנו" הסביר בחשבון האינסטגרם שלו.

 

אהבה בינלאומית

השחקנית מיקה צור המוכרת כ"קרני" מהסדרה החדשה "אילת", יוצאת עם הדוגמן ישראלי הבינלאומי מצליח במיוחד מעבר לים, ליאו ניסים. הדוגמן נבחר השנה כדוגמן השנה של "gq גרמניה" ושימש גם כפנים של ג׳ון וורווטוס עם ניק ג׳ונאס.

הנסיכה שלו

את הקליפ של עברי לידר בכיכובה של בר רפאלי ראינו כבר אלפי פעמים וכעת הם עשו זאת בלייב. בר רפאלי נכחה בהופעה של הזמר וכשהתנגן השיר ״נסיכה שלי״, עברי ירד מן הבמה, ניגש לבר ושר אלייה. רפאלי התרגשה עד דמעות ואנחנו נותרנו נלהבים.

הזמר החוטף

ביממה האחרונה רצה ברשת כתבה מפוברקת על הזמר, מאור אדרי, שמספרת כי הוא חשוד בחטיפה של ילד. התמונה הפכה לווראלית ואנשים רבים האמינו כי הזמר אכן חטף את אותו ילד. בסופו של דבר התברר בהזמנה לאירוע בר מצווה שמאור הופיע בו בשבוע שעבר. ההזמנה נעשתה בחוש הומור מטעם המשפחה לאירוע הפרטי, אך היו כאלו שהפיצו אותה ברשת ללא הסבר של הבדיחה מה שהוליד את כל הפרשייה ההזוייה.

 

 גאים בה

ג'וזי טוטאה, שעד כה הייתה ידועה כנער ג'יי-ג'יי טוטאה שכיכב בסדרו כמו "אלופים" ו"גליי", יצאה מהארון כטרנסג'נדרית במאמר מרגש במגזין הנחשב "TIME": "אני מזדהה כנקבה, במיוחד כאישה טרנסית" כתבה טוטאה והמשיכה: "כשהמשפחה והחברים שלי קוראים לי ג'וזי אני מרגישה שרואים אותי, וזה משהו שכולם רוצים, להרגיש שמבינים אותם. אני באמת מאמינה שאלוהים עשה אותי טרנסג'נדרית, אני לא מרגיש שיש פה טעות. אני מאמינה שאני טרנסית כדי לעזור לאנשים להבין את ההבדלים, זה מאפשר להיות מקבלת יותר מאחרים, כי אני יודעת איך זה מרגיש שאתה לא כמו כולם". יו גו גירל!

מחזקים את הדרום

כוכבי העונה השלישית "היחידה" של HOT, עלו אתמול שוב על מדים וירדו לביקור ביישובי עוטף עזה, כדי לשמח את תושבי האזור לאחר הקיץ הלא פשוט שעבר עליהם. בין הכוכבים-חיילים היו: שי חי, טילטיל,  חובי סטאר, צמד האולטראס ועוד.

 

המוזיקה הישראלית של השנה

אקו"ם מסכמת את השנה העברית במוזיקה הישראלית ומפרסמת את היצירות, היוצרים והמבצעים המושמעים של השנה החולפת. השיר המושמע ביותר (לא להפתעתנו) הוא ״שני משוגעים״ של עומר אדם ומיד אחריו ״TOY״ ששרה נטע ברזילי באירוויזיון. סטטיק ובן אל הגיעו למקום הרביעי עם השיר ״הכל לטובה״.

© אלדד אלוני

חם אש

הדוגמנית, קורל סימנוביץ', הגיעה לארץ אחרי ירח דבש עם הבעל הטרי סרג'י רוברטו, לצילומי קולקציית חג 2018 של רשת האופנה GALITA. קורל שכבר התרגלה לטיסות פחות התרגלה לחום הכבד והתמודדות עם תנאי מזג אוויר חמים ללא מזגן. הדוגמנית הצטלמה עם הקולקציה החדשה שרובה מורכבת ממעילים וחולצות ארוכות ולמרות החום הכבד שפקד את יום הצילומים, סיימה את היום בגבורה רבה ונראתה רעננה במיוחד!

קופצת למים

אם להאמין לדיווחים בהוליווד, נראה כי זנדאיה, שגם תככב בקרוב ברימייק האמריקאי לסדרה הישראלית "אופוריה", עומדת להיכנס לנעליה של בת הים הקטנה ולככב בגרסת הלייב-אקשן של הסרט הקלאסי עליה עומלים בדיסני בימים אלו. עבור הכוכבת מדוברת בסגירת מעגל, שכן זו פרצה לחיינו שכיכבה בסדרת הלהיט המיתולגית "שייק".

© gettyimages

קאט פייט?

ניקי מינאז' לא מרוצה מהעבודה שהאלבום החדש של טראוויס סקוט, הבויפרינד של קיילי גנ'ר, עקף את האלבום החדש שלה במצעדים וגרם לאלבומה להגיע רק למקום השני. בסדרת ציוצים קשוחה מינאז' יצאה נגד סקוט וטענה כי הוא משתמש בתהילה של ג'נר על מנת לקדם את האלבום שלו וטענה כי השניים מנצלים את בתם ליחסי ציבור לאחר שקיילי פרסמה פוסט לקידום האלבום בו הבייבי שלהם אוזכרה. בתחילת השבוע השתיים כמעט ונפגשו על השטיח האדום בטקס ה-VMA אלא שג'נר כי קלטה כי היא עלולה להיתקל במינאז' וברחה לצד השני. תיעוד הבריחה של קיילי לא נעלם מעינייה של הראפרית, שניסתה למזער נזקים בתכנית הרדיו שלה כי: "חשבתי שזה היה מצחיק וחמוד. אני אוהבת את קיילי וזה לא עומד להשתנות" אמרה ניקי והוסיפה: "היא תומכת בגבר שלה כמו שצריך. אני והמעריצים שלי לא גוררים אותה אל תוך זה (המריבה בינה לבין טראוויס)". 

THE FOUR

הריאליטי המוסיקאלי החדש של "רשת 13" שכבש את אמריקה, עושה עליה לישראל וחושף את השופטים שלו; מוקי, דיקלה, גלעד כהנא, ומארינה מקסימילאן. בריאלטי החדש מתחילת העונה לא קיים שלב האודישנים, כפי שמכירים אותו. "רביעיית הגמר" שנבחרה בקפידה על ידי צוות השופטים, מוצגת למעשה כבר בפרק הראשון של התוכנית . בכל פרק ,יגיעו מתמודדים חדשים שינסו את מזלם ויעברו אודישן מול השופטים. המתמודד בוחר מול מי מהנבחרת הוא נלחם, במטרה "להעיף" אחד מהם הביתה, ולתפוס את מקומו ברביעייה שנבחרה. השיא מגיע בפרק הגמר כאשר ארבעת הפיינליסטים נלחמים לראשונה ראש בראש אחד נגד השני על הכרטיס למקום הראשון.

 

תגובות