רכילות בקטנה: שירן סנדל מסתתרת בלונה פארק. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: שירן סנדל מסתתרת בלונה פארק

השבוע ב"רכילות בקטנה": עדי חבשוש חוזרת ובגדול, קים אור אזולאי רוכשת ממעריצה, אריאנה גרנדה זוכה לטייטל חדש והשוד של דמי לובאטו

הייתם עסוקים בארגונים אחרונים של התיק רגע לפני פתיחת שנת הלימודים ולא היה לכם זמן להתעדכן? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יש להם פור

מיי פינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני הולכים לעבוד קשה בתכנית "THE FOUR" שכן הם נבחרו כרביעיית הגמר הסופית של התכנית המוזיקלית החדשה. במהלך העונה יצטרכו חברי הרביעייה להתמודד מול מתמודדים אחרים בקרבות שירה, להוכיח לכולם שהם הכי טובים בתחומם ולשמור על המקום שלהם בגמר. ושהטוב ביותר ינצח!

חזרתי!

לאחר הפריצה המפתיעה והמלחיצה במיוחד של האקר טורקי לחשבון האינסטגרם של השחקנית המצחיקה עדי חבשוש, כעת אפשר לחזור לנשום לרווחה...בערך. חבשוש אומנם לא הצליחה לשחזר את החשבון המקורי אבל סוף סוף הצליחה להתגבר על הפריצה ולפתוח חשבון אינסטגרם חדש.
 

משחקי הכס

דורון מדלי, אחד מיוצרי השיר "TOY" ולהיטים רבים נוספים, מצטרף כמנטור לעונה החדשה של "דה וויס" ויחליף את אברהם טל. מדלי מצטרף לעברי לידר, שכבר אישר את המעבר שלו מ״אקס פקטור״ ל"דה וויס". עוד בענייני ריאליטי: אחרי שהנחו יחד את "האח הגדול" עד המעבר של התכנית ל"רשת", ארז טל וקורין גדעון יחזרו לשתף פעולה בתכנית הריאליטי החדשה שתהווה התחליף של "קשת" ל"האח" ומפותחת על ידי יורם זק. כדאי לדעת: בית התכנית נבנה ביבנה וככל הנראה הריאליטי ישודר במשך חצי שנה.
 
© רפי דלויה

סופרגירל

מסתמן כי הזמרת המצליחה, אריאנה גרנדה, תופיע בסופרבול 2019, התחרות הכי גדולה של הפוטבול האמריקאי. שתתקיים השנה באטלנטה. גרנדה, תעשה היסטוריה כזמרת הכי צעירה שהופיעה בסופרבול ובסדר גודל של אירוע כזה. בין האמנים שכיכבו על הבמה בעבר: ג'סטין טימברלייק, ביונסה, ליידי גאגא ועוד.

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה © צילום: kevin Winter/gettyimages_IL

לא היה זה הכובע שלי

קים אור אזולאי עשתה השבוע מעשה מיוחד ורכשה בכספה האישי את הכובע מהקולקציה שלה ממעריצה. קים התארגנה לצילומים ב'פרוגי' ופתאום קלטה שאין לה בבית כובע חום מהקולקציה שלה. הכוכבת, שהייתה זקוקה לכובע חום כדי להשלים את הלוק החלה לחפש בקרב המעריצות את הכובע המבוקש. לאחר מסע חיפושים, אותר הכובע אצל מעריצה ואמה של קים, הלא היא גברת אזולאי, רכשה את הכובע ממעריצה. מה לא עושים בשביל לוק מושלם?

הכובע המדובר
הכובע המדובר © פרוגי

סטפן שוב מוכיח לנו שבכל מה שקשור ללב זהב, הוא ממש לא קומסי קומסה. במהלך השבוע הוא העלה לבמה את רומן הקטן. הילדון, שגם התגלה כמוכשר בריקוד, כבר הספיק לעבור השתלת כליה, לב וריאה בגלל מחלה גנטית נדירה. בתחילת השבוע הוא הגשים חלום ורקד עם הכוכב האהוב עליו ובעצם הראה לכולם מי הכוכב האמיתי. 

 

צרות מלכותיות

ביום ראשון האחרון, נערכה הופעת ענק באטלנטה של הזוג המלכותי של עולם המוזיקה – ביונסה וג'יי זי. רגע לפני סיום המופע המוצלח, מעריץ פלש לבמה והחל לרדוף אחר הזוג בניסיון לתקוף אותם. הרקדנים, נחלצו לעזרתם והדפו את המעריץ. מזל!

 

אביב חדש

דניאל ליטמן התגלה לא רק כשחקן מוכשר אלא גם כבעל כשרונות נוספים ומפתיעים במיוחד כמו זה שגילינו השבוע - כשרון החיקוי. השחקן וכוכב הנוער הציג השבוע לראשונה את החיקוי המדוייק שלו לשחקן אביב אלוש, איתו כיכב ב״שלטון הצללים״. אנחנו אומרים - מפה היישר ל״ארץ לנהדרת״
 

רפואה שלמה

סמסו החלמה מהירה לדומנית הצעירה יעל שלביה, שמש רגע לפני יום הולדתה ה-17 נפצעה. הדוגמנית היפיפיה נפצעה במהלך אימון גופני ונזקקה לטיפול רפואי. אנחנו מקווים שעד יום ההולדת זה יעבור!

היה שלום לך

ואם אנחנו כבר בענייני סימוסים - שלחו הודעה, חיזוק חיובי ואנרגיות טובות לכוכבת שלנו, שירי מימון, שטסה השבוע לניו יורק עם כל בני משפתחה לאחר שלוהקה כאורחת של כבוד והיא תככב במשך שבועיים על בימת ברודווי בתפקיד הראשי כרוקסי הארט במחזמר "שיקגו". מימון ומשפחתה ישהו בתפוח הגדול לחודשיים של חזרות והופעות.
 
ביוש
ביוש © באדיבות יחסי ציבור

מלחיץ

בזמן שהזמרת האהובה, דמי לובאטו מטפלת בעצמה במכון גמילה, יש כאלו המותירים בה מקום לדאגה. קבוצת פושעים תכננה לשדוד את אחוזתה של דמי, שנמצאת בלוס אנגל'ס. השוד המתוכנן נחשף על ידי המשטרה לאחר שעצרו את אותה קבוצת פושעים במהלך שוד באותה השכונה.

הכי אוסקר

ביום חמישי הקרוב יתקיים טקס פרסי האוסקר הישראלי, הלא הוא 'טקס פרסי אופיר'. לכבוד האירוע החגיגי ארגנה האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, מסיבת קוקטייל ב"בית השמחות" שבתל אביב אליה הוזמנו כל המועמדים, ביניהם היה ניתן למצוא את שירה האס, אלון אבוטבול וסתיו סטרשקו שסרטה "הנשף" מועמד ל-12 פרסי אופיר.

© רפי דלויה

גאווה וויראלית

"אחרי הרבה זמן אני בוחר לשתף אתכם משהו שאולי הרבה אנשים לא יודעים עליי", ככה פתח היוטיובר יוני טובים המוכר בכינויו "Brain damage" את פוסט האינסטגרם האחרון שלו. טובים בן ה-21 יצא מהארון בפני קהל עוקביו וחשף בגילוי לב על המשיכה שלו לגברים ועל בן זוגו, איתו מנהל מערכת יחסים כבר ארבעה חודשים. יוני מנהל ערוץ יוטיוב מצליח המונה למעלה מ-240 אלף עוקבים בו הוא מציג נושאים שונים ומגוונים שמוצא ברחבי הביזאר של האינטרנט. בפוסט הבהיר יוני כי הוא עדיין הוא עצמו, והוא בן אדם בדיוק כפי שהיה לפני. אנחנו תומכים כמובן וגאים איתו יחד.
 

כפולה גרסת המציאות

שירן סנדל רצתה לאפשר לעצמה בילוי שבת במקום הומה אדם - הלונה פארק. אך בחופש הגדול כשהמקום גדוש בילדים, זו כמעט משימה בלתי אפשרית למי שנמצא באור הזרקורים ולכן סנדל חשבה על פתרון מיוחד - פאה ומשקפי שמש. הכוכבת הסתובבה כך בין המתקנים וכשגילתה שזה לא ממש נוח כשעולים עליהם, החליטה לוותר ולהמשיך את הבילוי ללא מסתור. ממליצים לקחת טיפ מנועה קירל וליבי עומר!
 
© אינסטגרם

בית משוגעיםםםם

אחרי שנעדר מהופעות בטלוויזיה ומהתקשורת, יופיע עומר אדם על המסך הקטן. הזמר האהוב שכבש את כולנו יופיע בגמר של "האח הגדול" במוצאי שבת. בכך יוסיף עוד שיא לאוסף, שכן הוא יהיה האמן הראשון שיופיע בגמר התכנית.
 
© אלדד אלוני

כולם מתייצבים

השבוע נערכה ההשקה החגיגית של "היחידה 3" (HOT3). הפעם מדובר בעונת גברים הכוללת בין היתר את "האולטראס", הזמר מושיק עפיה, ירון ברלד, חובי סטאר, שי חי ונוספים. בהשקה הנוצצת של העונה עפיה (זוכה "האח הגדול VIP) ואינה ("האח הגדול 9") השיקו רשמית את הזוגיות ביניהם.

© אור גפן

מאורסת

השחקנית אגם רודברג ובן זוגה בשנה האחרונה, דור קרובינר, התארסו במהלך חופשה רומנטית בדרום צרפת. זו לא פעם ראשונה שהכוכבת מאורסת, שכן בעבר זה קרה עם האקס המיתולוגי, השחקן גל אמיתי, איתו הייתה בזוגיות חמש שנים. אגם העלתה פוסט לאינסטגרם שלה וכתבה: "מאורסים!".

ועכשיו את יולדת

הזמרת אניה בוקשטיין ובעלה דותן ויינר הכריזה השבוע בפומבי על שנה של בתה הטרייה- סשה. אניה, שכזכור ילדה לפני שבועיים את בתה הראשונה בניתוח קיסרי- ימים לאחר ששחררה את הקליפ לשירה "סימן". משמעות לשם המיוחד היפיפיה שבחרה בוקשטיין לביתה עדיין לא ברורה, אבל אנחנו אהבנו בכל מקרה.

 

תגובות