בפעם הראשונה: הסלבס שהתחילו משהו חדש השנה. צילום מסך מהאינסטגרם

בפעם הראשונה: הסלבס שהתחילו משהו חדש השנה

שינוי משמעותי בחיים, קבלת תפקידים ראשונים ומעבר בין שני סוגי קריירות. השנה האחרונה של הכוכבים הייתה מלאה בדברים חדשים

כל שנה שמתחילה מכילה בעצמה הזדמנויות להתחלת דברים חדשים שלא עשינו קודם. בשנה החארונה לא מעט כוכבים החליטו לנצל הזדמנויות ובהחלט עשו משהו חדש בפעם הראשונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ישראל אוגלבו

מחיים מאוד קשים שעבר, ישראל אוגלבו הגיע אל "האח הגדול" וכבש את הצופים. גם הדרך שלו אל הגמר לא הייתה פשוטה והייה עמוסה בריבים, בכי, פתיחות רגשית וזוגיות שנגמרה בהדחה. אך לבסוף יצא משם אוגלבו כמנצח הגדול ועם הכסף הגדול - להתחלת חיים חדשים.

© צילום: מיכה לובטון

עומרי מזרחי

כוכב הרשת של השנה, תמיד חושף את מי שהוא בלי פילטרים, אך השנה הוא לגמרי השלים את המהלך ויצא לדרך חדשה כשבמצעד הגאווה האחרון החליט לצאת רשמית מהארון. לנו זה לא כזה משנה, אוהבים אותך בכל מצב!

© צילום מסך מאינסטגרם

חיים בחארטא

בשנה האחרונה נכנסו אל חיינו הרכב כוכבי רשת חדשים שבין רגע הפכו ללהיט. הכל החל מחיבור של רז ספני וקווין רובין אל דירת וולוגרים משלהם, אך מהר מאוד הצטרפו אליהם דניאלה קריסטיה, שרון ליברמן, גל זהבי ומולכו. עם המון אתגרים קורעים, צפיות בקצב מסחרר, שלושה להיטים מוזיקליים ומעבר לוילה חלומית - הדרך אל ההיסטריה והטירוף, שהשיא שלהם היו בחודש האחרון, הגיעה להם ובענק.

© יחסי ציבור

הראל סקעת

הזמר האהוב והמצליח הפתיע את כולם בשבועות האחרונים כשהוא ובן הזוג, עידן רול, חשפו כי הם הפכו לאבות טריים לבן ראשון. השניים הכריזו לא פעם כי הם בעניין של הבאת ילדים לעולם והנה זה קרה. לבן הטרי הם החליטו לקרוא ארי.

© צילום מסך מאינסטגרם

נטע ברזילי

הכוכבת הבלתי מעורערת של השנה. היא רק פרצה בשנת תשע"ח וכבר הפכה לדבר הכי חם באירופה עם התחלה של משהו חדש גם בשאר העולם. ברזילי ניצחה את האירוויזיון והוכיחה לכולנו שפשוט צריך להיות שלם עם עצמך, לבוא מוכן ולא לעשות חשבון - ורק ככה מנצחים. כפרה עלייך!

© Chris Jackson-Gettyimages.IL

סטטיק ובן אל

אחרי שטרפו את עולם המוזיקה המקומי, השנה חתמו סטטיק ובן אל על חוזה ענק בארצות הברית  כדי להעתיק את הקריירה שלהם גם לשם. השניים כבר החלו בהקלטות, צילמו קליפ חדש ל"טודו בום" וכבר מוכנים לבוש את העולם.

© צילום: משה נחמוביץ'

ברק שמיר

הדוגמן המצליח היה מזוהה בעיקר עם תלתלים ענקיים שהיו מייחדים אותו, אבל השנה הוא התגייס ורגע לפני הוא היה חייב להשיל אותם מעליו. הכוכב הצעיר הראה שגם בלי תלתלים הוא הכי מיוחד שיש ויצא להתחיל דרך חדשה בצבא.

© אביב חופי

שירן סנדל

אחרי שנים בהם ככבה על המסך כשחקנית ב"גאליס", "שבט צוצלת" ובפסטיגל, השנה החליטה סנדל לצאת לדרך חדשה ולפרוץ בקריירה כזמרת. סנדל הוציאה שיר בכורה בשם "בוא תישאר איתי פה" והראתה שהיא גם כוכבת פופ מעולה.

שירן סנדל - בוא תשאר איתי פה (אולפן פרוגי). צילום: אלי סגל | במאי ונתב: רובי שביט-לוי | עריכה: עידן כהן | איפור: עדיה שיפמן
 

אגם בוחבוט

וכאן מגיע ההדרך ההפוכה. אגם בוחבוט היא כידוע זמרת צעירה מצליחה במיוחד, והשנה, אחרי שלל להיטים, קיבלנו אותה גם בצורה אחרת. בוחבוט הנחתה לראשונה תכנית טלוויזיה כשהצטרפה אל  מנחי "הבנים והבנות" בערוץ הילדים ואף לוהקה לראשונה למחזמר חנוכה.

קאסט המופע
קאסט המופע © ענת מוסברג

קים אור אזולאי

הכוכבת הצעירה הספיקה השנה לעשות לא מעט דברים בפעם הראשונה כמו: להוציא ליין של כובעים, איפור ובגדים, לקבל תפקידי משחק ולהיות נציגה של ישראל בארצות הברית. אנחנו כבר סקרנים לדעת מה מחכה לנו בשנה הבאה!

© רפי דלויה

עומר חזן

ומאזולאי אל ה-BFF, עומר חזן. הכוכב בן ה-18 קיבל השנה תפקיד ראשי ראשון בסדרת הנוער "אילת" והפתיע את כולם. בכלל מדובר בשנה של הישגים עבורו כיוון שגם קטף תפקיד בפסטיגל, תפקיד בסדרה "פוראבר" ואת תואר "מלך ההיוש" ו"פריצת השנה במשחק".

© ניר פקין

לי בירן

לשם שינוי הדבר החדש שאנחנו מתכוונים אליו הוא לא מסורת ה"קראטטטה" שהתחיל יחד עם ליאנה עיון בסטורי שלו, אלא בסגנון המוזיקה החדש של הזמר המצליח. בירן שחרר לאחרונה את הסינגל "לא נורמלי" והפתיע את כולם עם ז'אנר חדש שהתעסק בו. נחשו מה? זה לגמרי עובד!

 

לירון ויצמן

נא להתחדש בהתאם! לירון ויצמן עשתה קפיצת דרך משמעותית השנה. אחרי שנים בהם ישבה (או עמדה) בתכניתו של גיא פינס, ואחרי שבשנה האחרונה אף הגישה תכנית בת בשם "אחת שיודעת", ויצמן החליטה להתחיל דרך חדשה ושונה לגמרי. המגישה קיבלה הצעה להנחות את העונה של "האח הגדול" ב"רשת13" ונענתה בחיוב - החלטה שהצדיקה את עצמה והיא זכתה רק למחמאות וביקורות משבחות. 

מנחי האח הגדול
מנחי האח הגדול © מיכה לובטון
 
תגובות