רכילות בקטנה: מיקה צור ועמית מורשת יחד?. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: מיקה צור ועמית מורשת יחד?

השבוע ב"רכילות בקטנה": ישראל מ"האח הגדול" בתפקיד משחק ראשון, זאין מדבר על וואן דיירקשן, עדן בן זקן סוגרת מעגל וגם: איזו מתמודדת ריאליטי עברה על החוקים?

אם הייתם עסוקים מדי בלהסתתר מהגשם המטורף שירד השבוע ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דאבל דייט

הזוג הטרי, מריה דומרק ורועי קורנבלום, הגיעו למופע הסטנד אפ של אלי ומראינו וזכו לביקור מאחורי הקלעים, ואפילו גם ללמוד מקרוב איך מתחזקים זוגיות של 20 שנה יחד על הבמה. מקווים שלקחתם טיפים טובים...

© באדיבות יחסי ציבור

הולך ומתבהר

בספטמבר האחרון עולם הבידור והמוזיקה החסיר פעימה כאשר נודע כי הראפר מק מילר מצא את מותו. השמועות על התאבדות החלו, אך השבוע אתר הרכילות TMZ פרסם מסמכים משטרתיים בהם נטען כי הזמר כלל לא חיפש את מותו, כפי שנטען עד כה, וכי ככל הנראה זו תוצאה של ערבוב שגוי של משקאות אלכוהוליים בשילוב עם משכי כאבים.

מדרמה אחת לאחרת

ישראל אוגלבו, שהיה קשור להרבה דרמות באח הגדול ממשיך לחדד את כישורי הדרמה שלו אך הפעם באמת מדובר בתחום הדרמה. הדייר המפורסם של ״האח הגדול״ לוהק לתפקיד אורח בסדרה "בת אל הבתולה" שם יגלם עורך דין. הסדרה היא בעצם גרסה ישראלית לסדרה "ג'יין הבתולה" וישראל ישחק לצד דניאל גל, משי קליינשטיין, מאור שוויצר, ותום גרציאנו. 
 
© רפי דלויה

כל יכול

טל מוסרי ידבב את קולו של המספר בלהיט החדש "הגרינץ'".הסרט מבוסס על ספרו הקלאסי של ד"ר סוס ומביא למסך הקולנוע מסרים של חברות הדדית וחשיבות המשפחה. מוסרי אמר כי: "מאוד התרגשתי כשקיבלתי את שיחת הטלפון שאישרה את התפקיד. דמות המספר היא מאוד מיוחדת כי מעבר לזה שהוא מספר מספר את הסיפור, המספר מכניס אותך לתוך העולם של הגרינץ'".

 

עשתה היסטוריה

נראה שתקופה טובה עוברת על הזמרת ניקי מינאז', לאחר שהשלימה עם קארדי בי עקב קרב אלים, מינאז' צברה השבוע הישג היסטורי. הזמרת, הפכה לאישה הראשונה והיחידה בהיסטוריה ששיריה נכנסו 100 פעמים אל מצעד הבילבורד 100 הנחשב בעולם המוזיקה.

מרימים לה

רומי אברג'יל זכתה השבוע לפרגון ענק של אחד מבתי האופנה הידועים בעולם, "מוסקינו". הכל התחיל כאשר רומי העלתה תמונה לאינסטגרם בה היא לבושה בבגד מהקולקציה החדשה של מוסקינו עם חברת הביגוד H&M. כנראה שמישהו במוסקינו התלהב והחליט לעשות לתמונה הזו "ריפוסט" בחשבון האינסטגרם הרשמי של מוסקינו, אחריו עוקבים לא פחות מ-7 מיליון עוקבים. ולזה קוראים גאווה ישראלית.

 
 
 
View this post on Instagram

#Repost @romyabergel ・・・ @moschino @hm 📸 #romyabergel #hmoschino @itsjeremyscott

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

דוז פואה

רשימת הטאלנטים לתפקיד הנחייה באירוויזיון 2019 לא מפסיקה. השבוע דווח כי גם השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין מצטרפת כאופציה. בוקשטיין, לצד ארז טל, אסי ורותם, שירי מימון וגאולה אבן סער - יתמודדו על תפקיד הנחיית תחרות הזמר הגדולה בעולם שצפויה להתקיים במאי הקרוב בתל אביב מתוקף הזכייה ההיסטורית של נטע ברזילי בשנה שעברה.

© צילום מסך מהיוטיוב 
 

משחקי האח

לפני שבוע נודע כי עפר שכטר החליט שאחרי עונה אחת הוא פורש מהנחיית האח הגדול, ועכשיו גם הצלע המשלימה שלו, אסי ישראלוף פורש אף הוא אחרי עונה אחת בלבד מהנחיית ״האח״. הפעם מדובר באילוצי לו"ז. גם גוט טאלנט בהנחייתו וגם "האח הגדול" צפויות לשדר במקביל וזו הסיבה העיקרית. ישראלוף נפרד מ"בית האח" בפוסט באינסטגרם וגרם לכולנו להתגעגע. 

דמי חוזרת

דמי לובאטו, שהתאשפזה לפני מספר חודשים עקב מנת יתר, נצפתה השבוע מחוץ לבית החולים בו שהתה מאז ונראתה קורנת מתמיד. לובאטו, שהייתה בסכנת חיים בחודשים האחרונים כאמור עקב מצבה הבריאותי, נצפתה נוסעת ברכב, נהנת במסעדה ואף יצאה לשתות קפה עם מכר.  בקיצור, נראה שמצבה של הזמרת השתפר ואנחנו מקווים שהיא לא תאלץ לחזור למצב הנוראי בו הייתה.

דמי לובאטו
דמי לובאטו © אינסטגרם

מתפתח

עברי לידר השיק אמש את את תערוכת היחיד הראשונה שלו " שבריר שניה" בגלריה "נגא" בתל אביב. תערוכת הצילומים תוצג בגלריה עד ל 1 בדצמבר. עברי לידר, מהמוסיקאים והיוצרים המובילים בישראל, הרחיב בשנים האחרונות את עיסוקו היצירתי גם לאמנות הצילום. בגלריה מוצגים צילומים שנבחרו מתוך עבודות רבות שצילם לידר בשנים האחרונות, העבודות מתעדות רגעים קטנים ומקריים , הצצה לפיסות חיים.

© אלוני מור

פייק ניוז

העוקבים הנלהבים של השחקן עמית מורשת ושל מיקה צור נבהלו בהתרגשות השבוע מסטורי שהעלתה כוכבת "אילת". צור ענתה על שאלות גולשים בחשבון האינסטגרם שלה וכשנשאלה האם יש לה חבר ענתה עם סלפי שלה ושל מורשת הצעיר ואף תייגה אותו. כידוע, השניים משרתים יחד בצבא, מה שרק חיזק את עניין הסטורי. אך מבירור שלנו עולה כי מדובר בפייק ניוז וזו רק בדיחה של מיקה על השמועות שהיו לגביהם בעבר.

באסוש
באסוש © אינסטגרם

מהופעה לזוגיות

חברת "לאדילה", שנרכשה לאחרונה על ידי חברת קסטרו, משיקה אתר חדש ומתקדם לחוויית קניה יוצאת דופן. לכבוד המהלך המרגש, גייסו את השחקנית האהובה, ריף נאמן, בתור הפרזנטורית החדשה של האתר. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @reefneeman on

מי שעוד נבחרה להוביל קמפיין היא נועם בוהדנה, שתשמש כפרזנטורית של Adika YOUNG. מדובר בתקופה פורחת עבור הצעירה היפיפיה שכן לא מזמן היא אף החלה לצאת עם גל אדם, אחיו של עומר אדם. האחראית לשידוך היא לא אחרת מאשר הדודה, מירי בוהדנה, שדאגה לנועם לכרטיסים להופעה של אדם. ומשם הכל היסטוריה...

מדבר בכנות

עברו הרבה מים בנהר של וואן דיירקשן מאז החלו להתפרק לראשונה, אי שם עם פרישתו של זאין מאליק (הראשון לפרוש) ב- 2015. מאז זאין כבר הספיק להתפתח, לפצוח בקריירת סולו מצליחה, ועכשיו מרגיש בנוח לדבר בגלוי על הלהקה שנתנה לו את המקפצה לעולם המוזיקה. בראיון לשער ב-"ווג בריטניה" סיפר: "אני לא דיברתי עם אף אחד מהם (חברי הלהקה) למשך זמן רב, זה פשוט כך. זה קרה, ודברים נאמרו אחרי שעזבתי, דברים שקריים, דברים קטנים שאף פעם לא ציפיתי להם".
© צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

שתי תוכניות בעת אחת

השבוע נודע כי הזמרת כתריה, שמככבת בימים אלו בתוכנית "דה פור" ("רשת 13") ניגשה לאודישן מצולם בתוכנית מתחרה בערוץ המתחרה - "הכוכב הבא לאירוויזיון" ("קשת 12"), מה שנחשב כהפרת חוזה. לזמרת אסור להשתתף בתוכניות אחרות למשך שנתיים, כתריה עצמה טענה שהיא "אוספת חוויות". עדיין לא נודע איך זה ימשיך מכאן.

 

גיוס קללל

ביום חמישי האחרון אנג’ל ברנס, עלמה וליה ציון הפתיעו את הצלע הרביעית של להקת פורמולה - טניה לאורן, במסיבת הפתעה לכבוד הגיוס. לאירוע הגיעו עוד סלבס רבים כמו; ברק שמיר, רומי אברג’יל, שיר זוארץ, עדן מאירי ונוספים. מעניין איך היא תשלב את צה״ל עם ההצלחה.

ברק שמיר ולהקת פורמולה
ברק שמיר ולהקת פורמולה © צילום: באדיבות בר רימוני יחסי ציבור

אהבה חדשה

אומנם רק לפני כחודש סיפרנו לכם על הפרידה של איאן פינקוביץ' מהשחקן יוני גרין, אך כבר נראה שפינקוביץ' המשיכה הלאה. אם לא הספקתם לראות את הסטורי של כוכבת הנוער, נספר כי היא כבר משוויצה בבן הזוג החדש - הדוגמן ליאו ניסים ששמו נקשר בעבר בשמה של כוכבת נוער אחרת - מיקה צור ("אילת").

איאן פינקוביץ
תתחדשו! © אינסטגרם

סוגר מעגל

איתי לוי סגר מעגל השבוע. בתקופתו בתיכון הזמר לא יצא למסע המדובר לפולין, והשבוע הוא החליט שהוא לא יכול לפספס את החוויה החשובה והשלים את החלק שהיה חסר לו כל כך. הכוכב העלה תמונה מפולין וסיפר את הסיפור המרגש כשהוא מכוון את הכל באהבה לאמא שלו: "אמא אני אוהב אותך ולא כועס עלייך שלא יכולת לשלוח אותי, לקח לי 15 שנה ועבודה קשה להגיע אבל הגעתי. אני בטוח שאם היית בריאה היית באה איתי לפה".

 
 
 
View this post on Instagram

רוצה לשתף אתכם בדבר חשוב ביותר !!!!! כשיצאה המשלחת לפולין הייתי בתחילת התיכון בערך אם זכרוני אינו מטעה אותי ,ניגשתי למורה ושאלתי אותה למה אנחנו גם לא יוצאים למשלחת לפולין למה אף אחד לא מציע לנו גם לצאת למסע המדהים הזה ?????? אז היא ענתה לי תשובה שרק היום קיבלה משמעות אדירה בשבילי תדמיינו אז נער מתבגר כיתה של 42 תלמידים הראש נמצא במקומות אחרים לגמרי והכי חשוב חיסרון כיס ופרנסה בדוחק.מתוך כל השכבה יצאו בסה״כ עשרה תלמידים וכולם ממוצא אשכנזי . נחזור למורה.שאלתי אותה את השאלה והיא ענתה לי שזה לא בשבילכם או לא קשור אליכם לא זוכר בדיוק אבל זאת המנגינה פחות זוכר את המילים הרי עברו להם 15 שנה , ואחר כך הבנתי שזה עולה סכום אסטרונומי של $ 1000 בערך שאז היה סכום יקר מאוד אז לפנות לאמא שלי אין סיכוי בעולם אבל אני בטוח שאם הייתי מתעקש או לפחות מקבל את ההצעה לנסוע אז היא הייתה הופכת בשבילי את העולם ! היום עברתי חוויה מטורפת ולרגע הבנתי שכמה שנלמד או נעשה בגרויות או נראה סרטים זה לעולם לא כמו הדבר האמיתי להבין מה עבר על העם שלי על הילדים שלנו על האחים שלנו על הדם שלנו נכון אולי אני לא אשכנזי ואולי הוריי וסבי וסבתי לא היו בשואה ו גדלתי כילד לאמא מנקה שבשנה לא עשתה 1000$ אבל בהחלט כולנו היינו בשואה וכולנו מחוייבים להנציח לחיות ולשמר ולזכור תמיד לעולם שעם ישראל הוא עם למוד מלחמות אולי גם קצת חיה פצועה אבל הכי חזקים בעולם והכי ברי מזל שיש !!! אז מעל במה זו אני קורא לשר החינוך ולכל מערכת החינוך בישראל להטיס את כולם למסע הזה ולהשתתף ולסייע למעוטי היכולת וגם לספרדים וגם לכולם להגיע לשם .. חשוב מאוד לפחות אפילו להציע כי אני בטוח שהחיים משתנים אך ורק לטובה שמגיעים למקומות כאלה אדם מבין מהי חמלה אומץ תעוזה כאב ואחדות אחדות ואמונה שפשוט הצילה אותנו .. אוהב אתכם סליחה על החפירה ומקווה שלכולם תהיה ההזדמנות לעשות את זה .. אמא אני אוהב אותך ולא כועס עלייך שלא יכולת לשלוח אותי לקח לי 15 שנה ועבודה קשה להגיע אבל הגעתי בזמן אני בטוח שאם היית בריאה היית באה איתי לפה ערב טוב לכולם אוהב אתכם ❤️

A post shared by Itay Levi (@itaylevi7) on

בחזרה לעבר

אם התרגשתם השבוע מהסטורי של עדן בן זקן ובו נראתה כשהיא חוזרת אל האאוטפיט המנומר מהאודישן ב"אקס פקטור" (הזכור בעיקר בגלל ה-"30 שקל"), נספר כי לא מדובר בסתם הצפה נוסטלגית מצד הכוכבת אלא מדובר בקמפיין חדש בו לוקחת חלק ולשם כך חזרה אל הרגע שהביא אותה אל הבמה. אנחנו מניחים שעל הקמפיין הזה היא קיבלה קצת יותר ממחיר הלבוש המקורי.

תגובות