רכילות בקטנה: הפאדיחה הענקית של עפר שכטר. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: הפאדיחה הענקית של עפר שכטר

השבוע ב"רכילות בקטנה": החברה החדשה של ישראל מגיבה, נינט מגיעה להוליווד, הפציעה של עפר שכטר וגם: מי הישראלי שבזוגיות עם אחותה של ג'יג'י חדיד?

אם הייתם עסוקים מידי בחגיגות השנה האזרחית החדשה ובזוכים הגדולים של טקס נבחרי השנה ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור עם פרוגי:

נפילה מהסרטים

במהלך הופעתה של איגי אזליה בברזיל, אחת הרקדניות של הזמרת התעלפה באמצע ההופעה והחלה לפרכס בזמן ששאר הרקדניות נחלצות לעזרתה. איגי, שחשבה שמדובר במעידה קטנה, ביקשה לקרוא לרופא והמשיכה לשיר. רק לאחר זמן ממושך עצרה את ההופעה, והבינה את חומרת המקרה. לאחר ההופעה, אזליה עדכנה שהרקדנית במצב טוב יותר, והסבירה כי היא לא שמה לב לחומרת המקרה וכי היא דואגת לכל הרקדניות שלה.

 

בגד ים OUT שמלת כלה IN

את תחילת שנת 2019 חגגה נטע אלחימסטר במיאמי, שם תפתח לראשונה סניף מחוץ לישראל, של מותג בגדי הים שלה. אלחימסטר, הגיעה לצילומי קמפיין פורים 2019 של רשת האיפור והטיפוח סקארה, סיפרה לצוות ההפקה שמיאמי הוא המקום המושלם ועל החתונה הקרבה. כרגע רשימת המוזמנים של החתונה עומדת על כ-1000 אורחים, וזו ציינה כי היא לא תגביל את אורחיה בהחזקת ניידים סלולריים במהלך החתונה. עוד סיפרה אלחימסטר, כי היא בתהליכים מתקדמים על עיצוב השמלה שתהיה הפתעה גדולה.

קניה קנה לי

קניה ווסט היה ללא ספק הראפר שעשה הכי הרבה באלגן ב-2018, וניכר כי הדרמה עשויה להימשך גם אל 2019. אחרי שהתגנח בדרייק, חברו הטוב לשעבר, הבאלגן בין שני הראפרים ממשיך. הפעם ווסט התעצבן לאחר שגילה שדרייק עוקב אחרי אשתו, קים קרדשיאן, באינסטגרם. קניה לא נשאר אדיש וצייץ בטוויטר: "אל תעקוב אחרי אשתי באינסטגרם. אני חושב שאתה צריך להתנצל בפניה באופן פומבי. תשאיר את המשפחה שלי מחוץ לריב הטיפשי הזה". אגב, אם כבר עסקנו בקים, נספר לכם כי קניה פינק אותה במתנת כריסמס שווה במיוחד: דירה במיאמי בשווי 14 מיליון דולר. מה קרה לזר פרחים?

קנייה ווסט
קנייה ווסט © gettyimages.il/Drew Angerer

נופל וקם

בכל שנה בפסטיגל תמיד מתישהו הכוכבים האוהבים מועדים, נופלים ומתבלבלים על הבמה, אי אפשר כל כך להאשים אותם, אחרי יותר ממאה הופעות - זה דבר שקורה לטובים ביותר. עפר שכטר הוא כנראה יותר מידי טוב, כי הנפילה שלו הייתה מצלומת ממש מקרוב. הכוכב מיהר לקום וטען למול הקהל: "זה היה בכוונה". אהאה...

לא מסתירה

אחרי שתועדה בידי צלמי הפפארצי עם החבר החדש שלה, הנרי לוי, דמי לובאטו ניצלה את בימת האינסטגרם על מנת לאשר את הרומן עם לוי. בן הזוג החדש, משמש כ'חבר הפיכח' שלה, שמטרתו לסייע ולתמוך בה במהלך השיקום שלה, לאחר שנטלה מנת יתר בקיץ האחרון. לובאטו אישרה את הרומן עם סרטון שפירסמה בסטורי בו היא נראית מתנשקת עם הבויפרינד החדש, אלא שמעריציה הביעו חשש כי הנרי ועברו (שכן הוא היה מכור לסמים בעבר) יגררו את דמי בחזרה למקום אפל. אנחנו מקווים שלא ונאחל לזוג הטרי רק צמיחה ואהבה.
 
 

בייבי בום

שנה חלפה מאז בייבי שיקאגו הגיחה לעולם, וקים קרדשיאן וקניה ווסט כבר מצפים לילד נוסף. את שיקאגו הביאו בני הזוג לעולם באמצעות אם פונדקאית. הפעם השניים בחרו באותה אם פונדקאית שצפויה להביא לעולם את מי שיצטרף לאחים נורת' (5), סיינט (4) ושיקאגו (שנה), כבר בתחילת חודש מאי הקרוב ויגשים את חלומה של קימי לגדל ארבעה ילדים. 
 

אבק כוכבים

סימן לדו-קיום אצל הכוכבים הגדולים? על פי דיווחים, אלאנה חדיד, אחותם שלה הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד, יוצאת כבר חצי שנה עם מעצב שיער ישראלי מפתח תקווה בשם - אלעד כהן. השניים נפגשו בפסטיבל הברנינג מן, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון. כזכור, משפחת חדיד יצאו לא פעם באמירות נגד המאבק הישראלי פלסטיני והקפידו להזדהות כפלשתינאיות. האם האהבה תנצח את המחיצות?

הוונדר השבועי

הכוכבת הישראלית המצליחה ביותר בעולם, גל גדות, הגיעה לביקור בישראל לצורך חגיגות השנה החדשה. גדות בחרה לחגוג בישראל לצד הסקוואד הפופולארי שלה שכולל כמובן את: מיה דגן, רותם סלע, ויעל גולדמן ונוספות. החבורה כבר הספיקה להמריא למלדיבייםם עבור יום הולדתה של גולדמן.

עוד בענייני גל

גדות נאלצת להתמודד עם איום טרולי אותו שיתפה אתמול בסטורי שלה, בו היא מדווחת על חשבונות טוויטר אינסטגרם ופייסבוק שמתחזים אלייה ומדברים עם מעריצים בשמה - בסטורי הדגישה כי לא מדובר בה וכי אלה אנשים שמחקים את החשבון המקורי, והזהירה את עוקבייה לא ליצור קשר עימם.

© צילום מסך

חוזרת לבמה

אריאנה גרנדה אמנם ביטלה את ההופעה שלה בערב השנה החדשה בלוס אנג'לס, אבל הקפידה לפצות את עוקבייה בכך שהודיעה כי תשתתף בפסטיבל קוצ'אלה. את הפסטיבל שנחשב אירוע תרבותי נחשב ומבוקש, צפוייה להוביל גרנדה לצד אמנים כמו "קאליד", "זד" ושלל אמנים נוספים. מי שהובילה בשנה שעברה את הפסטיבל הייתה ביונסה.

די לבריונות

השבוע, קארין סנדל, קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים ובת הזוג של ישראל אוגלבו, פרסמה פוסט באינסטגרם שלה על הביריונות שחוותה ועל התגובות שהיא מקבלת. בפוסט סנדל מדברת על כך ששום ענף ספורט לא שייך לאף מגדר, לשחק כדורגל או כל ספורט אחר לא הופך אף אישה לגברית.סנדל מספרת על כך שהכדורגל נתן לה המון בחיים והיא רק הרוויחה מענף זה, היא מתגאה במי שהיא ובמה שהיא וגם אנחנו גאים בך!

עומד לנגד

זה קורה בימים שלפני השנה החדשה, הרשת שטופה באינספור תמונות נשיקה של זוגות מאוהבים. אסי עזר, שנופש עם משפחתו בספרד, העלה תמונת נשיקה מפוצצת באהבה שלו ושל בעלו, אלברט. מבין כל האהבה היו דווקא אלו עם הדעות החשוכות שגרמו אף לנטישת העמוד של אסי. בערך כ-600 עוקבים הפסיקו לעקוב אחריו. אסי לא נשאר חייב והעלה תמונה שבה הוא מעביר ביקורת בדרך מעט הומוריסטית על מה שקרה.

כולם יבואו להריע לכבודה

השחקנית והזמרת, נינט טייב, לוהקה לתפקיד הוליוודי בסרט חדש "Tell Me Why I Don’t Like Mondays". רקע הסרט מדבר על טבח שקרה בבית ספר בסן דייגו בשנת 1979, על ידי הרוצחת ברנדה אן ספנסר. טייב תגלם בסרט את בת הזוג של אביה של ברנדה, ג'ני. 

 

© אור גפן

 

שנה חדשה, שיער חדש

לאחר שהחזיקה מעמד חצי שנה עם השיער הבלונדיני שלה, קיילי ג'נר החליטה שוב לשנות את צבע שיערה. הפעם, על מנת לקבל שנת 2019 על הצד הטוב ביותר, ג'נר התחדשה בשיער כחול חדש-דנדש. אלא שמעריציה האדוקים של קיילי וודאי הבחינו כי לא מדובר בצבע חדש לגמרי על שיערה של הכוכבת, שכן היא כבר צבעה את שיערה בצבע זהה כבר ב-2015. כי אין כמו הומאז' לעצמך לרגל השנה החדשה.

גול הכבוד

השבוע נפגשו לראשונה כוכבות העונה החדשה של גולסטאריות של HOT לצילום משימת הפתיחה באצטדיון רמת גן. צוות המאמנים של העונה החדשה שייע פייגנבוים ורז זהבי פגשו לראשונה את חברות הנבחרת: מפיקת האירועים אירית רחמים, ראש לשכת רוה"מ לשעבר שולה זקן, חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, לי ברקוביץ' בתו של אייל ברקוביץ', כוכבת הנוער שירן סנדל ואחותה קארין סנדל, זוכת "מיס טרנס ישראל" תאלין אבו חנא, אוהדת בית"ר ירושלים אביגיל שרעבי, הדוגמנית לי לוי וכדורגלנית העבר מיטל דיין. העונה החדשה תעלה בהמשך השנה.

שירן וקארין
שירן וקארין © אור גפן
תגובות