שומרים על השושלת: המשפחות הכי נוצצות של הסלבס. צילומים: איציק בירן, אינסטגרם

שומרים על השושלת: המשפחות הכי נוצצות של הסלבס

לכבוד יום המשפחה, אספנו עבורכם את המשפחות שקטפו קמפיינים, עלו לכותרות ושמרו על השושלת המפורסמת של הכוכבים הכי אהובים. קבלו אותן!

מספר המשפחות הנכנסות לתעשייה ומשתלטות לנו על עולם הבידור הולך וגדל. חלק ממשיכים את השושלת המפורסמת של המשפחות המלכותיות וחלקם בוחרים לעסוק בתחומים אחרים, אך עדיין בתוך התעשייה. לכבוד יום המשפחה שחל היום (ג'), רכזנו עבורכם את מיטב המשפחות הכי לוהטות של הסלבס!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משפחת רפאלי

את בר הדוגמנית הישראלית והבינלאומית אנו מכירים כבר המון שנים, והיא ללא ספק הספיקה לעשות היסטוריה. אך און רפאלי, אחיה הקטן של בר, נכנס לחיינו לפני כשלוש שנים והחל בקריירת משחק, וכמובן, המשיך את שושלת המשפחה והפך לדוגמן. את היופי והעמידה מול המצלמה, ירשו האחים היפים לבית משפחת רפאלי מאימם ציפי, דוגמנית עבר והסוכנת האישית של ילדיה. בר ואון חולקים קמפיין משותף, וגם האח האמצעי, דור, נהנה מדי פעם מאור הזרקורים בקמפיינים. כמובן שלא נשכח גם את הקמפיין המשפחתי שהיה לכולם בעבר.

משפחת רפאלי
משפחת רפאלי © צילום מסך מאינסטגרם

הקרדישיאנס-ג'נר

כידוע, קים קרדשיאן היא לא הקרדשיאנית היחידה שמככבת בעולם הבידור. היא אמנם המפורסמת ביותר, אך היא בהחלט לא לבד בביצה. כל משפחת קרדשיאן מוכרת בגלל תכנית הריאליטי העוסקת בחיי המשפחה ולכולם יש סיפור מעניין. אך הבולטות ביותר הן אחיותיה קורטני וקלואי, שבעבר ניהלו יחד עם קים רשת בוטיקים, וקיילי וקנדל ג'נר שגם הן עוסקות בענייני האופנה, מככבות לא מעט במדורי הרכילות וקוטפות קמפיינים נחשקים במיוחד. אם כל זה לא מספיק לכם - אם המשפחה, קריס ג'נר, היא המנהלת האישית של בנותיה וכוכבת בפני עצמה וכך גם האבא שהפך לאמא, קייטלין ג'נר.

האחיות לבית המשפחה
האחיות לבית המשפחה © צילום מסך מאינסטגרם

משפחת תבורי

משפחת תבורי זוהי משפחה מוזיקלית ומדוברת במיוחד. כל אחד מבני המשפחה ירש את כשרון השירה של אביהם, שימי תבורי, אחד מהאמנים הוותיקים במוזיקה הישראלית. למרות ההצלחה הגדולה והכותרות הרבות שזכה להם שימי, בנו בן אל גבר על כולם ושבר שיאים בתוך המשפחה ובארץ בכלל. גם אחותו למחצה של בן אל כיכבה ב"הבנים והבנות" ואביבה, אמו של בן אל, מככבת לא מעט בשנתיים האחרונות כאשר רק השבוע היא הודחה מ"האח הגדול VIP". משפחה של כוכבים #קלללל

התבוריס. בימים רגועים יותר
התבוריס. בימים רגועים יותר © יוסי צבקר, יחסי ציבור

משפחת סיירוס

מדובר בעוד משפחה שהמוזיקה היא חלק גדול מחייה. בילי ריי סיירוס, אביה של השחקנית וכוכבת הפופ, מיילי, שיחק ביחד איתה ב"האנה מונטנה" (בתור אבא שלה!) והאמא טיש, כיכבה בסרטים רבים. בנוסף להצלחה המרובה של מיילי בעולם המוזיקה, גם האחים קיבלו כישרון מוזיקלי ייחודי, וביניהם נואה, אחותה הצעירה של מיילי, בת ה-19, שהפכה לזמרת מצליחה, שאף הופיעה בסיבוב ההופעות של קייטי פרי. אולי נארגן איזה סינגל משפחות עם משפחת תבורי?

 

משפחת מורנו

מורנו ידועה בתעשייה כאחת המשפחות הפוטוגניות ואוהבות המצלמה. טלי מורנו, מגישת טלוויזיה מצליחה ומוערכת אשר נשואה לאיל קיציס - שחקן וקמיקאי וכמו אשתו - מנחה טלוויזיה. מדובר פה בהחלט בפאוור קאפל. האחות הקטנה של טלי, הלוא היא שיר מורנו, היא שחקנית, דוגמנית וכן, גם היא מנחת טלוויזיה. מי יודע, אולי ניתן לכם להגיש יחד ספיישל משפחות ב"דה סטורי"...

© רפי דלויה

משפחת נואלס

טוב, לא באמת חשבתם שנעשה כתבה על משפחות מבלי להכניס את המשפחה המוכשרת הזאת לרשימה, נכון? ביונסה היא לא המוצלחת היחידה במשפחה. בנוסף לזמרת ההיסטרית הזו, גם סולאנג', אחותה הצעירה היא זמרת אהובה. בת דודתה, קלי רולנד, הייתה חברה בלהקה "דסטיניז צ'יילד" ביחד עם ביונסה, שהוקמה על ידי מת'יו, אביה של ביונסה. בנוסף לכל אלו, שתי נשים נוספות מהמשפחה הזו נמצאות בתוך התעשייה והן אמא של ביונסה העובדת עמה, וביאנקה לוסון, אחותה החורגת של קווין בי מצד אביה, שחקנית בסדרות וסרטים הוליוודיים שמוכרת בזכות תפקידה ב"שקרניות קטנות ויפות".

© צילום מסך מאינסטגרם @beyonce

משפחת חדיד

אין צורך להאריך במילים על משפחת חדיד. היא אחת המשפחות המקושרות בעולם האופנה. יולנדה, אם המשפחה, היא דוגמנית לשעבר ואילו כעת, ג'יג'י, בלה ואחיהן הקטן, אנואר, תופסים את כל הכותרות. בעוד ג'יג'י ובלה נקטו בעמדה פוליטית נגד ישראל ברשתות החברתיות, אחיהן יצא בעבר עם השחקנית היהודיה ניקולה פלץ. מי יודע, אולי זה יוביל לביקורן בישראל.

משפחת חדיד
משפחת חדיד © אינסטגרם

משפחת בנאי

בחרנו להכניס לרשימה גם את משפחת בנאי, שרבים ממנה ידועים כאמנים מוכרים מאוד בתעשייה. הזמרים אביתר ומאיר הם האחים של אורנה הקומיקאית המצליחה, ויובל ואהוד הם בני הדודים שלהם. לא נרחיב ונציין את כל אילן היוחסין הרחב של משפחת בנאי (בכל זאת, זה יקח לנו יום שלם), אך רובם הלכו אחרי השושלת המשפחתית בין אם במוזיקה ובין אם במשחק.

 

משפחת ספיר

גם בגזרת כוכבי הרשת יש משפחה חזקה וישראלית במיוחד. מדובר כמובן במשפחת ספיר שלמעלה משנה נמצאת בחיינו ברשת ומכניסה אותנו אל חייהם בוולוגים, אתגרים ורגעים מצחיקים במיוחד. מיכאל - אב המשפחה, שירן - האמא, אלין - הבת הכורה ואלרועי המתוק. כל אלו יחד יוצרים את משפחת היוטיוב האולטימטיבית כאשר לכל אחד אינסטגרם משלו ועורץ יוטיוב משלו (בנוסף לעוד ערוץ אחד משפחתי). לייק!

 
תגובות