רכילות בקטנה: עומר חזן שוב זוכה בגדול. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: עומר חזן שוב זוכה בגדול

השבוע ב"רכילות בקטנה": קיילי ג'נר בוגדת, הסרט החדש של נטפליקס, קים קרדשיאן משנה מקצוע וגם: האם קווין רובין יהפוך לטייס?

אם הייתם עסוקים מידי בבחירות או בתהליך הנחיתה של "בראשית", ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקשב המפקד

אמש (ה'), לשכת הגיוס הייתה עמוסה בפנים מוכרות. צה"ל קיבל לכוחותיו שלושה מתגייסים חדשים: הדוגמנית סופיה מצ׳טנר, השחקן אלי נוס מ"כפולה", תומר אלוף - אחיו הצעיר של רון אלוף והדוגמן אלמוג ריף בן הזוג של קים אור אזולאי שליוותה אותו עד לאוטובוסים. מאחלים לכולם גיוס קל!

© צילום: אתר מתגייסים @mitgaisim

המחליפה של דמי

האלבום, When We All Fall Asleep, Where Do We Go?"", של הזמרת הצעירה, בילי אייליש, דורג השבוע במקום הראשון במצעד הבילבורד. אבל זו לא הבשורה הטובה היחידה לזמרת, בנוסף, היא זכתה בתואר הזמרת הכי צעירה שאלבומה דורג ראשון במצעד הבילבורד, שהיה שייך עד כה לדמי לובאטו. יו גו גירל!

© gettyimages.IL/Rich Fury

יוצאים למלחמה

כוכבי הנוער עזבו לרגע את הרשתות והגיעו לערב גיבוש של הסוכנות החדשה שלהם - SPOT ייצוג אומנים. קווין רובין, גל זהבי, עמנואל לוי, משפחת אליהו, אוראל צברי ועוד לבשו סרבל טיסה והפכו לטייסי קרב לערב אחד! בהנחיית טייסי קרב מנוסים הם התנסו בטיסה המבצעית הראשונה שלהם בסימולטור טיסה של הטייסת בסינמה סיטי גלילות. בתחרות, איך לא, ניצח, הגיימר בר זיגזגזונג - אלוף הארץ בפורטנייט!

© צילום: רפי דלויה

שתי זמרות במדינה אחת

השבוע נודע לנו על חגיגה כפולה! ביום שישי האחרון פורסם כי הזמרת, ג'יי לו, צפויה להגיע לפארק הירקון בראשון באוגוסט השנה. למרות ההודעה, חשוב לציין כי הזמרת ביטלה בעבר כבר פעמיים הופעות שנועדו להתקיים בארץ הקודש - מקווים שהפעם השלישית לא תהיה גלידה, ואנחנו נזכה לראות את אלילת הפופ מופיעה כאן. עוד אלילת פופ שבטוח תגיע לכאן היא לא אחרת מאשר - מדונה. הזמרת בת ה-60, שידועה בחיבתה לישראל, תופיע במסגרת גמר האירוויזיון שיתקיים בתל אביב ב-18 במאי. אמנם, הספיקה הכוכבת לקבל איומים וקריאות להחרמת האירוויזיון בישראל, אך אלה טרם השפיעו על הגעתה והיא צפויה לשיר שני שירים - אחד פופולרי ואחד מהאלבום החדש שלה. התרגשות!

© צילום: gettyimges.ILKevin Winter

שברו שיא

להקת הבנים הקוראנית, "BTS", הפכה בשנים האחרונות לאחת מלהקות הפופ המשפיעות על סצנת הפופ בעולם, אך עכשיו נראה שלהקה קוריאנית אחרת מתחילה להוות איום עליהם - אז האם כדאי להם לחשוש? להקת הבנות הקוראנית, "BLACKPINK", פרסמה השבוע את השיר "kill this love"  וזכתה ללא פחות מ-56.7 מיליון צפיות ביממה אחת בלבד. מסתבר שסכום הצפיות הזה באמת מטורף, כי יוטיוב פרסמו שזה הקליפ שהצליח לקבל הכי הרבה צפיות ב-24 שעות אי פעם. היסטרי!

 

פרשת קרדישאן במלוכה?

בזמן שאנחנו היינו עסוקים בבחירות ובפולטיקה, גם שם, מעבר לים, לא היה שקט. בחצר המלוכה בבריטניה התחוללה שערוריה שחשפה כי הנסיך ווליאם בגד באשתו, קייט מידלטון, עם חברתה הטובה, בזמן שהנסיכה הייתה בהריונה השלישי. בעקבות כך שכר הנסיך עורך דין אך הסיפור עוד פתוח ואנחנו מקווים לסוף טוב - כמו באגדות.

© צילום: GettyImages.il/WPA Pool

בינלאומית

אחרי שכיכבה בקליפ של מאלומה, כבשה את בימת שבוע האופנה בבגדי הים שלה ושל נועה בני וקטפה הישגים רבים בארץ ובעולם, הדוגמנית האהובה והמצליחה, נטע אלחמיסטר, קטפה הישג בינלאומי נוסף. אלחמיסטר נבחרה להיות הפרזנטורית של המותג הבינלאומי Revolve. ללא ספק גאווה!

© אינסטגרם

הסבת מקצוע

קים קרדשיאן ידועה כמעצבת אופנה, דוגמנית, כוכבת ריאליטי ואשת עסקים, אך ככל הנראה, כל הקטגוריות הללו אינן מספיקות לקרדשיאן והיא שואפת לעוד תפקידים רבים ואחרים. מסתבר, שהכוכבת, שהייתה אמורה להגיע לישראל לפני כשבועיים, החלה ללמוד עריכת דין. כנראה שבקרוב נצטרך להוסיף גם את הטייטל הזה לקורות החיים שלה...

© GettyImages

קווין קארדי

קארדי בי אמנם הפכה בשנה החולפת לראפרית מצליחה במיוחד, אך זה לא אומר שהיא מצליחה להתמודד עם הלחץ להוות מודל טוב לחיקוי למיליוני המעריצים שלה מסביב לעולם: "בשנתיים האחרונות אני מסתכלת על מה שאני אומרת ואני לא הייתי אני. הרגשתי לכודה בכלל שזו לא אני". קארדי לא הסבירה במדוייק למה התכוונה, אך אין ספק שמדובר בגילוי לב מסקרן מהראפרית. בנוסף, השבוע הוכרז כי היא האמן עם הכי הרבה מועמדויות לטקס הבילבורד שיתקיים בחודש הבא, כאשר היא מובילה עם לא פחות מ-21 מועמדויות בשלל קטוגריות בטקס הנוצץ.

© gettytimages.IL/Kevin Winter

חוזרים לשנות ה-70

אי אפשר להתייחס לסבנטיז מבלי להזכיר את להיט הנוסטלגיה, "גריז", שהפך מאז סמל תרבות הן בריקודים והן בלבוש. השבוע דווח כי Paramount הפקות עובדים על סרט פרי-קוול חדש - סרט שמתאר את מה שקרה לפני העלילה המקורית ב'78. הסרט צפוי להיקרא "Summer Loving" ויציג לנו כיצד דני זוקו וסנדי נפגשו.

נתנה לו אור

זוגיות מרעננת נחשפה השבוע והכניסה אותנו למוד רומנטי במיוחד. הזמר, אליעד נחום, חשף השבוע את בת הזוג החדשה שלו, נווה אליצדק. על פי שמועות, הזוג הכיר כבר בחודש ינואר במהלך חופשה אקזוטית בתאילנד ומשם המשיכו השניים לשמור על קשר דרך הודעות ושיחות טלפון. בפורים האחרון השניים גם חלקו תחפושת משותפת. הכי חמודים שיש!

© צילום מסך מאינסטגרם

האיחוד המשולש

חדשות טובות למעריצי "משחקי הכס", שעוד לא התאוששו מהבשורה כי העונה החדשה תהיה העונה האחרונה בסדרה. השבוע נודע על שיתוף פעולה מיוחד ולגמרי משמח - דה וויקנד, SZA וטראוויס סקוט יתאחדו לשיר משותף לכבוד העונה הקרובה. מחכים בקוצר רוח!

שיקרה למעריצים?

לאחרונה אנחנו שומעים רבות על ידיעות על הריונות חדשים, כמו של עברי לידר ועדי הימלבלוי, ונראה שהמעריצים התחילו לחשוד כבר בכולם. לאחר שפורסמה תמונה של מיילי סיירוס עם בטן קטנה, המעריצים התחילו לתהות האם זו בטן הריונית שמבצבצת שם? זו לא הפעם הראשונה שמתעוררים חשדות בקשר להריון של הזמרת, שכן, לפני כחודשיים היא שללה אותם.

© gettyimages

מחווה מוזיקלית

כמעט שנה לאחר שהדיי-ג'יי, אביצ'י, הלך לעולמו, וכעת נודע כי אלבום מחווה לאחר מותו ישתחרר בחודש יוני הקרוב. האלבום ייקרא "TIM" ׁ(טים הוא שמו האמיתי של הדיי'-ג'יי) והסינגל הראשון ממנו, "SOS", יצא בשישי באפריל. אגב, משתתפת "הכוכב הבא לאירוויזון", כיתריה, חשפה בעבר כי הקליטה שיר עבור אלבומו של אביצ'י אשר נגנז לאחר פטירתו, כך שמסקרן לשמוע האם השיר המדובר יכלל באלבום המחווה. נמשיך לעקוב!

© צילום מסך מאינסטגרם

או אה מי זה בא ראש הממשלה הבא

תוצאות מדגמי פרוגי הגיעו אל סיומם ולאחר ספירת קולות המלש"בים, הכוכב עם השם הפוליטיקאי שהייתם רוצים לראות כראש ממשלת ישראל הוא כוכב הנוער והשחקן עומר חזן שסחף אחריו 47% מהקולות במדגם. עבור חזן בן ה/19 לא מדובר בזכייה הראשונה השנה, שכן קטף תארים כמו "פריצת השנה במשחק" ו"מלך ההיוש" בנבחרי עורכי פרוגי ואת "שחקן השנה בסדרות נוער" בטקס נבחרי הנוער של פרוגי. אם תהיתם - מיד אחריו במדגמים - מרגי עם 23% מהקולות ושרון ליברמן עם 15%. ברק שמיר לא עבר את אחוז החסימה.

מנהיג שמדבר אהבה
מנהיג שמדבר אהבה © רפי דלויה

פגע וזכה

מדינה שלמה התרגשה וציפתה לבואו של כוכב "הכלה מאיסטנבול", פארוק, או בשמו האמיתית – אוזג'אן דניז. השבוע הוא הגיע לביקור בישראל, ובין כל הסלפיז גם אביבית בר זוהר פגשת את בזמר. היא עשתה עמו סרטון ואמרה "פארוק, תודה שבאת לישראל", רק שברגע שהוא שמע את המילה "ישראל", הוא הלך ויצא מהסרטון. מסתבר שהתקרית הזו לא מנעה ממנו דבר, מפני שנודע לנו כי כעת פארוק במגעים להופיע בפסטיגל הבא. מצד מנהליו יש התעניינות, אך זה עדיין במשא ומתן. מה אביבית תגיד?

היי טיי

טיילור סוויפט ידועה באהבתה לתרומה מידי פעם למען מטרה טובה. השבוע נודע כי הכוכבת ביצעה עוד תרומה נדיבה, וכי היא תרמה לא פחות מ-113,000 דולרים לקרן אשר דואגת לקידום זכויותיהם של חברי הקהילה הגאה במדינת טנסי בדרום השמרני של ארה"ב. מלכה!

© Gettyimages.il/ Rich Polk

הכינו את הפופקורן

השבוע נערכה בסינמה סיטי גלילות הפרמיירה הראשונה בעולם של הסרט "אחרי ש..." בהפצת סרטי יונייטד קינג וסרטי שובל. הסרט מבוסס על רב המכר שמכר יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים ועולה בימים אלו לאקרנים בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ. בין הנוכחים: משה אדרי, בני ואלכס שוילי (סרטי שובל), לי בירן ונוספים לצד מאות מעריצות ומעריצים של הסרט.

© באדיבות יחסי ציבור

הלהיט החדש של הקיץ

היכונו לקיץ של פאן! נטפליקס שחררה השבוע טיזר מסקרן במיוחד לסרט בשם "הקיץ האחרון". בטריילר ניתן לראות בין היתר את כוכב ריברדייל, קיי. ג'יי. אפא ומאיה מיטשל. אחרי כל הלהיטים של נטפליקס, אנחנו כבר מתים מסקרנות לדעת על מה הסרט הזה!

גיבורי על אמיתיים

זו אינה הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על כך ששחקני מארוול בוחרים שוב להישאר על המדים מחוץ לסט ולעשות מעשה גיבורי במיוחד. שבועות ספורים לפני עלייתו של הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", שחקני הסרט בחרו להירתם למשימה אצילית במיוחד, ועזרו לגייס סכום ענק של חמישה מליון דולרים לטובת בתי חולים לילדים ברחבי העולם. בין המתגייסים המכובדים היה ניתן למנות את; רוברט דאוני ג'וניור (איירון-מן), כריס אוונס (קפטן אמריקה), ברי לארסון (קפטן מארוול) ועוד כוכבים.

האחות הקטנה

אחרי שהאחות הגדולה הפכה לכוכבת היסטרית במוזיקה הישראלית וקטפה קמפיינים, כנראה שאבק הכוכבים עובר במשפחה, כי השבוע אחותה של עדן בן זקן, רותם בת השמונה, הצטלמה לאתר "Terminal X". מעניין אם גם שם יש מבצעים ב-30 שקל?

© צילום: דימה טליאנסקי

שוברת את החוקים

קייל ג'נר העלתה השבוע שאלה מסקרנת לדיון - מה יותר חשוב, נאמנות לבן זוגך או לחוזה המיליונים עליו את חתומה? ג'נר, אשר הוכרזה בשנה שעברה כפרזנטורית של אדידס תמורת צ'ק שמן במיוחד, נצפתה השבוע נועלת נעלי סניקרס של לא אחרת מהמתחרה הגדולה של החברה אותה היא מייצגת - נייק. הסניקרס אותן נעלה הכוכבת, הן חלק מהקולקציה בעיצובו של בן זוגה ואבי בתה, הראפר, טראוויס סקוט, למותג הספורט. משום שהיא שגרירה של אדידס ובמסגרת הקמפיין, הכוכבת מחוייבת ללכת בבגדי המותג אותו היא מפרסמת. אין ספק כי מדובר בסיטואציה מעניינת.

 

תגובות