רכילות בקטנה: התאונה של נבו עמרני. צילום: ענת מוסברג

רכילות בקטנה: התאונה של נבו עמרני

השבוע ב"רכילות בקטנה": ג'סטין ביבר חוזר בזמן, רן דנקר ונינט טייב בקאמבק מוזיקלי, הסולחה של אסי עזר ובר רפאלי וגם: כל הפרטים על התוכנית החדשה של רז ספני

אם הייתם עסוקים מידי בלנקות את הבית לקראת חג הפסח, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ארבע קושיות

לכבוד חג הפסח, החליט היוצר גיורא חמיצר לחשוף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא עובד על סדרת נוער חדשה משלו. כזכור, חמיצר אחראי על כמה מלהיטי הנוער הגדולים ביותר כמו: "השמיניה", "האי", "החממה" ו"שכונה". כעת, חשף כי בשנת 2020 תעלה סדרה חדשה שלו בשם "Sky" שתשודר בערוץ ניקלודיאון ב-HOT ותעסוק בחייזרים.

© צילום מסך 

המלאכיות של נואה

לקראת העיבוד החדש של הסרט המיתולוגי - "המלאכיות של צ'ארלי", שצפוי לצאת בסוף השנה, שוחררו תמונות ראשונות מהסט. אחת מהן היא של לא אחר מנואה סנטינאו שיגלם את דמותו של לנגסטון. הוא ישחק לצד קריסטין סטיוארט ונעמי סקוט - אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

© צילום: נטפליקס יח"צ

קמפיין תמורת סולחה

לאחרונה בר רפאלי ואסי עזר השלימו והבליגו על הסכסוך ארוך השנים שהיה ביניהם, עקב ליהוקם לתפקיד המנחים באירוויזיון. כעת השניים לוקחים את הסולחה שלב אחד קדימה וצפויים להצטלם לקמפיין חדש של חברת המשקפיים, "קרולינה למקה" שרפאלי חולקת בה אחוזים. כידוע, גם מלכת הטראש קים קרדשיאן הפכה לפרזנטורית של החברה - האם נזכה לראות את שלושתם עונדים את משקפי השמש של החברה זה לצד זו?

מחליפה את ג'סטין בג'סטין אחר

מותג האופנה, "LEVI'S", חושפו את הפנים החדשות שילוו אותם לעונה הקרובה - ג'סטין טימברלייק לקולקציית קפסולה והיילי ביבר בולדווין לדגם 501. הקולקציה משלבת אלמנטים נוסטלגיים מילדותו של טימברלייק בעיר הולדתו: מקבוצת הכדורסל של בית הספר התיכון, מסלולי הסקייטבורד ועד לג'קט של כוכבי המוסיקה שהעריץ בילדותו. בנוסף, יחגוג המותג 146 שנה לדגם ה-501 הפופולרי עם לא אחרת מאשר היילי ביבר בולדווין שמסרה: "אני חושבת שמדובר בפריט האייקוני ביותר שקיים בעולם, אני זוכרת בדיוק את הגזרה של ה-501 הראשון שלי ומאז גם האהוב עלי". 

© באדיבות יחסי ציבור

תן לי רק טיפת מזל

לקים אור אזולאי אין כל כך מזל עם החפצים שלה מעבר לים. אחרי שבשבוע האופנה בפריז נשדד לה התיק האישי על ידי עובר אורח, הפעם, בחופשה המשפחתית של אזולאי בגיאורגיה, המזוודה של קים ביחד עם כל חפציה נאבדו בשדה התעופה ועדיין לא שבו אליה. מי שמכיר את אהבתה לאופנה יודע שמדובר באסון לפאשניסטה אמיתית!

אם כבר לאבד - רק עם המשפחה!
אם כבר לאבד - רק עם המשפחה! © רונן פדידה

 

עלילות בילי אייליש

השבוע התקיים פסטיבל המוזיקה קוצ'אלה' בו התארחו זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה בעולם המוזיקה. אחת מהם הייתה השם החם היום בעולם המוזיקה - בילי אייליש, שבמהלך הופתעה שכחה את מילות השיר שלה. cשעה שביצעה בלייב את שירה "All the good girls go to hell" שכחה אייליש את המילים ואמרה: "מה המילים של השיר?". הקהל כמובן לא נשאר אדיש ותמך בזמרת המבולבלת. במהלך הפסטיבל פגשה הזמרת את אריאנה גרנדה וג'סטין ביבר מאחורי הקלעים, אייליש אגב הודתה בעבר כי בליברית ידועה. היינו רוצים להתחלף איתה!

 

לא רק מדונה

לאחר שהתבשרנו כי מדונה הולכת להופיע באירוויזיון בארץ השנה, נודע כי אליי היצטרף לא אחר מהזמר לואי עלי. הזמר פרץ לחיינו בחודשים האחרונים עם הלהיט "נעים מאוד לואי", ומאז לא מפסיק להפתיע ולכבוש עוד ועוד הישגים. אחרי שלוהק לתפקיד ראשי במחזמר "זה אני", ביצע את ההמנון בטקס הדלקת המשואות והופיע עם אייל גולן בקיסריה, כעת עלי נבחר לבצע את הלהיט ״בואי״ יחד עם עידן רייכל על הבמה הגדולה אל מול כל אירופה!

 

עוד לעו"ד

לאחר שנודע כי קים קרדשיאן לומדת משפטים והיא בדרך להפוך לעורכת דין, כצפוי לכל דבר שעושה מלכת הטראש, גם כאן התגובות לא איחרו להגיע. אלא שהעו"ד לעתיד, אשר בצעד לא אופייני שמרה בסוד את העובדה כי היא לומדת משפטים, החליטה להגיב לכל המצקצקים: "ראיתי תגובות של אנשים שאמרו שהפריבילגיה או הכסף שלי הכניסו אותי ללימודי המשפטים, אבל זה לא המקרה. אני רוצה שאנשים יבינו כי אין דבר שצריך להגביל את המרדף אחרי החלומות שלכם, את ההישגים והמטרות החדשות שלכם. ללשכת עורכי הדין (שעורכת את המבחנים) לא אכפת מי אתם".

© GettyImages

ממשיכה לכבוש

לאחר ההפסקה שעשתה מקריירת המשחק המפוארת, זוכת האוסקר, ג'ניפר לורנס, חוזרת אל המסך שלנו בסרט חדש. כרגע ידוע כי הסרט הולך להצטלם בניו אורלינס שנמצאת בארצות הברית. אנחנו לא יכולים לחכות לצפות בו!

© gettyimages

אמיגוס בבלאגן

רז ספני ובן קיסר, מבין כוכבי הרשת הכי שטותניקים שיש, משיקים פורמט חגים חדש של ערוץ KidZ (ב-yes וב-HOT) - "גוג ונחגוג" בהנחייתם. הפורמט כולל חמש תכניות אירוח שישודרו לרגל חגי ישראל: פסח, יום העצמאות, שבועות, ראש השנה וסוכות. המנחים יארחו בכל תוכנית כוכבי יוטיוב ואינסטגרם אהובים ומוכרים ובשיתוף הקהל יבצעו המנחים אתגרים מפורעים ומערכונים ברוח החג בין האורחים: לאון ויואב, שירלי לוי, ליגל רז, עמית רחום, אורן גל, תומר בכר, נבו עמרני ושירז שוקרון. הפרק הראשון ישודר כבר היום!

© באדיבות יחסי ציבור

מפגש האקסים

אחרי פרשיית הבגידה המכוערת של טרסיטן תומפסון בקלואי קרדשיאן, הגיעה מסיבת יום ההולדת של בייבי טרו, ושם נרשם מפגש לא ממש מרגש בין האקסים. קרדשיאן קיבלה החלטה בוגרת לכלול את תומפסון הבוגדני בחגיגות השנה לבתם המשותפת, והם כיכבו יחד בלא מעט סטוריז משותפים מהמסיבה.

מאחורי התהילה

השבוע פרסמה אריאנה גרנדה פוסט בו חשפה צילום של סקירת המוח שלה. הצילום מראה כי לזמרת יש פוסט טראומה חמורה מאוד. ארי מספרת כי "יש לי התקפי סחרחורות מטורפים והרגשה כזאת שאני לא יכולה לנשום. כשאני במצב רוח טוב ומאושר, הם פתאום מכים בי משום מקום. הייתה לי חרדה, אך זה מעולם לא היה פיזי". אנחנו מאחלים בריאות ורפואה שלמה!

© צילום מסך מהאינסטגרם

יום יגיע

האקסים שאהבנו כל כך כזוג בתקופת "השיר שלנו", ושהיו ללא ספק הפאוור קאפל – בקאמבק מפתיע במיוחד. נינט טייב ורן דנקר, חזרו לקשר – ידידותי בלבד. אך זה לא הכל – השניים הפתיעו אותנו בבשורה משמחת במיוחד. בראיון לפנאי פלוס, אמר דנקר כי בקרוב השניים הולכים לשתף פעולה! אנחנו כבר מתרגשים ושולפים את הפוסטרים ששמרנו במשך כל השנים.

 

2010

לכל הבליבריות הבשורה הזו בשבילכן: הזמר, ג'סטין ביבר, החליט לעשות שינוי ולחזור בחזרה ל-2010. הזמר האהוב הפתיע את כולנו בתספורת חדשה – קצוץ! אשתו, היילי ביבר, העלתה פוסט בו חשפה את התספורת החדשה. אז איך אתם יותר אוהבים את הכוכב? 

שינוי תוכניות

לאחרונה רותם כהן התקשה לנשום ללא שימוש בטיפות אף. כשהטיפות הפסיקו להועיל, עבר שלל בדיקות עד שלבסוף הוחלט כי עליו לעבור ניתוח בקונכיות האף. ביום שני נותח הזמר, ובשל הנסיבות הבריאותיות הללו נאלץ כהן לדחות מופע, על אף שכל הכרטיסים אליו כבר נמכרו מראש. אך אל דאגה – נקבע מועד חדש למופע. אנחנו רק מקווים ומתפללים להחלמתו המלאה של הזמר האהוב עלינו.

חוזרת לבמה

לאחר התקופה הלא קלה שעברה (התמוטטות נפשית ואישפוז במכון פסיכיאטרי), הזמרת האהובה, סלינה גומז, חזרה להופיע ובגדול,בבימת הקואצ'לה. הזמרת הפתיעה את הקהל עם לא אחרת מאשר הראפרית קארדי בי. אין דבר שמשמח יותר מכך שחל שיפור במצבה של הזמרת והיא חזרה להופיע – אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר והיא תמשיך להופיע עוד הרבה!

 

סוף לסיפור

לפני כחמישה חודשים הדוגמנית הבריטית, נעמי קמפבל, החלה לצאת עם חבר להקת וואן דיירקשן - ליאם פיין. הבדל הגילאים בין השניים אמנם לא הפריע, קמפבל 48 ופיין 25, אך מקורבים דיווחו כי היא השתעממה ממנו ושמרה על פרופיל נמוך בזמן שהיו יחד. השבוע הדוגמנית הצהירה באופן רשמי על סיום מערכת היחסים ביניהם. יש סיכוי לקאמבק?

© צילום מסך מהאינסטגרם
 

נבו כמעט Die!

ברביעי האחרון, כוכב הרשת, נבו עמרני, עבר תאונת דרכים. הכוכב עשה תאונת דרכים עם הקורקינט כתוצאה מבעיה במגעים. מעמרני נמסר, כי הוא בסדר חוץ מכמה שפשופים ואין מה לדאוג לו. פרוגה אהובתו נלחצה מאוד כששמעה על המקרה וכמובן שהגיעה לטפל בו.

© אינסטגרם

חושפת

ביום שני האחרון, הזמרת ביבי רקסה צייצה בטוויטר שלה: ״יש לי הפרעה דו-קוטבית, ואני לא מתביישת יותר״. באותו היום שפרסמה את הוידוי בטוויטר, פרסמה גם סרטון בו היא מודה לכל מי שתומך בה ועוקב אחריה, על התמיכה, ההקשבה ומסרה שהיא אוהבת את כולם.

© Gettyimages.IL/Jon Kopaloff

באהבה לטלוויזיה

אהבתם את סרט הרומנטיקה הגאה "באהבה, סיימון"? יש לנו חדשות טובות בשבילכם. הסופרת בקי אלברטי' שכתבה את הספר עליו מבוסס הסרט, בישרה בחשבון האינסטגרם שלה' כי הרומן האהוב עומד לקבל גם עיבוד טלוויזיוני. הסדרה צפויה לעלות בשירות הסטרימינג החדש של דיסני "Disney +" שצפוי לצאת בשנה הבאה.

© צילום: באדיבות פורום פילם

וונדר וומן באה לחג

השבוע הוונדר וומן נחתה לביקור בית בארץ הקודש. גל גדות, שדיווחנו לכם כי תהיה הפרזנטורית החדשה של HOT, הגיעה לצילומים בארץ לכבוד התפקיד החדש. אבל נראה שהביקור שלה הוא לא רק ביזנס אלא גם פלז'ר - גדות גם צפויה לחגוג את חג הפסח עם משפחתה בראש העין.

© צילום באדיבות HOT

איט גירל בהפתעה

השבוע אירחו "אמריקן איגל" את האיטגירל איב קורשיא בעמדת תפירת תוויות בעיצוב אישי בסניף הרשת בעזריאלי, שם ציירו על ג'ינסים בעיצוב המיוחד שלה – במתנה.

© אולה גל

חברות לכל הרוחות

לארסה פייפן, החברה הכי טובה של קים וקורטני קרדשיאן, נצפתה בפסטיבל קוצ'אלה צמודה לאקס המיתולגי של קים - קריס האמפריז, ממנו התגרשה לאחר 72 ימים. לא מדובר בפעם הראשונה בה חברה קרובה של המשפחה הולכת עם האקס של אחת מהאחיות וכזכור - רק לפני כחודשיים ג׳ורדן וודס, החברה הכי טובה של קיילי, נצפתה עם אבי בתה של קלואי טרסיטן תומפסון, שבגד בה. אז בזמן הדרמה, פייפן מיהרה ללכלך על וודס בציבור.

תבליג?
תבליג? © Jamie McCarthy/Getty Images_IL

הדרמה ממשיכה

אם כבר הזכרנו את דרמת הבגידה של ג'ורדן-קיילי-קלואי-טריסטן, אין דרך יותר מביכה להתמודד עם ההשלכות של הבגידה הכפולה מאשר ובכן – להיפגש, וזה בדיוק מה שקרה לכוכבות בפסטיבל קוצ'אלה. בעוד קיילי הצליחה להתחמק מג'ורדן בפסטיבל, אחותה קנדל, שהגיעה יחד עם היילי ביבר, נתקלה במסיבה בלא אחרת מוודס. ג'נר וג'ורדן לא שוחחו אך ישבו בסמיכות זו לזו. אך אל תדאגו, ג'נר וביבר הביטו בוודס במבט שהבהיר לה מה הן חושבות עליה.

תגובות