אחד מי יודע? השיר האהוב בגרסת הסלבס. צילום מסך מהאינסטגרם

אחד מי יודע? השיר האהוב בגרסת הסלבס

בכל ליל סדר מחדש אנו שרים את "אחד מי יודע?", מנסים לזכור את סדר השורות וכמובן שתמיד מתבלבלים. אז במיוחד בשבילכם הכנו את השיר בגרסת הסלבס

אם גם אתם לא זוכרים את מילות השיר "אחד מי יודע?", אבל יודעים הכל על הסלבס - הגרסה הבאה היא במיוחד בשבילכם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחד מי יודע? נטע ברזילי

לאחר שקטפה את המקום הראשון באירוויזיון בשנה שעברה - אין יותר ראויה מנטע ברזילי לפתוח את הגרסה המיוחד ל"אחד מי יודע?", ולסמל את הספרה אחת.

 

שניים מי יודע? נועה ומרגי

לאחר שזכו בתואר זוג השנה בטקס נבחרי השנה של פרוגי, הופיעו יחד בפסטיגל והמיסו את הלבבות של כולנו כל פעם מחדש, אי אפשר להתווכח כי הפאוור קאפל של הביצה המקומית ושני האנשים הכי מתאימים לשיר הזה הם ללא ספק - נועה קירל ויהונתן מרגי.

 

שלושה מי יודע? נעלמים

הסדרה שכבשה את כולנו, והולכת לעלות בקרוב עם עונתה השלישית, היא ללא ספק "נעלמים". אחרי כל הלחץ והחיפוש סביב שלושת הנעלמים (דריה, דניאלה ושאולי), בהחלט מגיע להם להיות השלישייה ברשימה שלנו.

ארבעה מי יודע? פורמולה

להקת "פורמולה" הכוללת את; אנג'ל ברנס, ליה ציון, עלמה ציון וטניה לאורן, פרצו לתודעתינו וכבשו את הקהל עם להיטים כמו "מה נהיה" ו"WOW YA". הן בהחלט הוכיחו כי הן כאן כדי להשאר ולא תצליחו לשכוח אותן אפילו אם תגיעו לשלושה עשר מי יודע...

 

חמישה מי יודע? האחיות במשפחת קרדשיאן

בתקופה האחרונה לא הייתה דקה בה לא שמענו על עוד שערורייה מבית היוצר של הקרדשיאנס. האחיות קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי משתפות את החיים שלהן ללא הפסקה, ולא מחסירות את הדרמות - מהשוד של קים בפריז ועד הדרמה בן זוגה של קלואי, טריסטן תומפסון, אשר בגד בה יחד עם חברתה הכי טובה של קיילי. רק על מה שעברו מגיע להן להיות בגרסה הזאת..

 

שישה מי יודע? החבורה של גל גדות

אם אתם עוקבים אחרי הוונדר וומן שלנו ברשתות החברתיות, בטח יצא לכם לראות (ולקנא גם) את כל התמונות הפוטוגניות שלה יחד עם חברותיה במלדיבים. ששת החברות: גל גדות, רותם סלע, מאיה דגן, יעל גולדמן, מלי לוי ומיטל ויינברג, נפגשות בכל הזדמנות שהן רק יכולות ומראות מה זה גירל פאוור אמיתי! 

שבעה מי יודע? rings 7

זו ללא ספק הייתה אחת השנים המוצלחות של אריאנה גרנדה - ההצלחה שלה גברה במיוחד בארץ (וגם בעולם), והיא לא הפסיקה לייצר להיטים כמו "7 rings", שכולנו מזמזמים בכל הזדמנות שרק יש לנו. ארי, אם רצית להכנס לגרסה שלנו - בהחלט קיבלת את זה! (הגרסה העברית ל"I want it, I got it")

 

שמונה מי יודע? בלאגן

לאחר ש"חיים בחרטא" שברנו לנו את הלב כשהתפרקו, החבורה החדשה של רז ספני בהחלט החזירה לנו את החיוך לפנים. שמונת חברי צוות ה"בלאגן גאנג" אמנם לא הרבה זמן ביוטיוב, אך כבר מגיעים למאות אלפי צפיות ברשתות וגם בחיים האמיתיים - בשלט חוצות באיילון! לא הייתה לנו התלבטות לגבי השמונה שלנו...

 
 

תשעה מי יודע? לאלי אספוסיטו

אם לרגע לא הבנתם מה הקשר בין הספרה תשע לזמרת הארגנטינאית המצליחה, לאלי אספוסיטו, אז נזכיר לכם כי בספטמבר בקרוב (החודש התשיעי בשנה), הזמרת תגיע לארץ במסגרת טור ההופעות החדש שלה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות! 

 

 

עשרה מי יודע? #10yearchallenge

סלבס רבים העלו השנה לחשבון האינסטגרם שלהם את "אתגר ה-10 שנים" - בו הם משתפים תמונה שלהם לפני 10 שנים ותמונה עדכנית שלהם. כחלק מהאתגר השתתפו; אלין כהן, אסי עזר ובן אל תבורי. מעניין אם גם בעוד 10 שנים תופיעו בגרסה שלנו...
 

אחד עשר מי יודע? דברים מוזרים

הסדרה שריתקה את כולנו למסך, "דברים מוזרים", עוסקת בשני ילדים הנתקלים בילדה אשר מציגה את עצמה כ-"11" (עכשיו הבנתם את ההקשר?), בהתאם למספר המקועקע על זרועה. היא נמלטה ממעבדת מחקר ממשלתית הסמוכה לעיירה, בה הייתה כלואה לצורכי ניסויים וגרמה לכולנו להתמכר לסדרה המופלאה הזו!

 

שניים עשר מי יודע? האח הגדול

השנה הסתיימה העונה ה-12 (בסה"כ - גם בקשת וגם ברשת) של "האח הגדול". לאחר עונות מרגשות, מצחיקות, מרתקות ומלאות בדרמה, גם לתכנית הריאלטי אשר מנעימה לנו את הערבים, מגיעה הקדשה בגרסה המיוחדת הזו, לא כך?

 

שלושה עשר מי יודע? 13 סיבות

הסדרה שהצליחה לשגע את כל העולם, "13 סיבות", בהחלט ראויה לסגור את גרסת ה"אחד מי יודע?". הסדרה של נטפליקס, שבדרך לעונה שלישית, עוררה מודעות רבה לגבי בריאות הנפש, בריונות ונושאים הקשורים לנוער ולחיי היומיום ועזרו לצופים בה רבות. 

 
תגובות