רכילות בקטנה: קים אור אזולאי לוקחת הפסקה. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: קים אור אזולאי לוקחת הפסקה

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסכסוך של טיילור ובן זיני, חרדת ההופעות של אריאנה גרנדה, נבו עמרני משתף וגם: כל הפרטים על הביקור של טייגה והפגישה עם יעל שלביה

אם הייתם עסוקים מידי בלזכור את סדר השורות של "אחד מי יודע?", ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסוף הכל חולף

עוד לא עיכלנו את הידיעה על הזוגיות המפתיעה של עומר אדם ושיראל טולדנו וכבר עלו שמועות על הפרידה. להזכירכם, אדם וטולדנו הם שכנים שרק לפני חודשיים התגלה כי הם נמצאים במערכת יחסים. אולם כעת מסתמן שהשניים בחרו להפריד כוחות לחזור לחיי הרווקות. יש הסוברים כי הם עוד ביחד בעקבות לבבות שעשתה טולדנו לחברו של אדם בתגובה על תמונה משותפת עם הזמר. אך כנראה שמהחופשה המשפחתית בתאילנד, אדם יחזור רווק.

עפו על זה

חברת "אל על" השיקה מתחם פופ אפ חוויתי, בשם EL AL Wonder World"" אשר נפתח בחול המועד והציע למבקרים מגוון אטרקציות מעולמות הטיסה, מתחמי מציאות מדומה, ועוד הפתעות כמו תחרות נושאת פרסים, במסגרתה המשתתפים יוכלו לזכות בכרטיסי טיסה של אל על לחו"ל. אל אירוע הפתיחה הגיעו: בן זיני, אורי פפר, נועה קירל ויהונתן מרגי שממשיכים לגרום לנו לקנא מרוב המתיקות שלהם!

© צילום: סיון פרג

משהו קטן וטוב

קרה לכם פעם שפתאום גיליתם משהו חדש על עצמכם? כי השבוע זה קרה לאחד הזמרים הכי כובשים - ג'סטין ביבר. ביבר חשף השבוע פרט חדש ומפתיע על עצמו שמגלה כי הוא 60% אירי. לוחם ה-MMA האירי קונור מקגרגור, לא יכול היה להישאר אדיש לבשורה ובירך את ביבר בחשבון הטוויטר שלו על הגילוי.

© צילום: gettyimges.ILLars Baron

חושף

בכל שבוע אנחנו נחשפים לעוד ועוד אנשים שלא מוכנים יותר להסתיר את האהבה שלהם ולחיות בארון. השבוע מי שחשף זאת היה כוכב "שקרניות קטנות", טיילר בלקבורן, שסיפר שכבר כשהיה נער ידע כי הוא ביסקסואל, ושמאז ומתמיד נטיותו המינית סיקרנה אותו אך בעקבות לחצים מהחברה, הוא בחר להתעלם ממה שהוא מרגיש. אבל היום הוא אומר שהמוטו שמלווה אותו הוא "להיות מאושר ככל שאפשר וחופשי ככל שניתן".

בינלאומית

הדוגמנית, יעל שלביה, לא מפסיקה לקטוף עוד ועוד קמפיינים נחשקים. אחרי שהצטלמה לקמפיין האיפור של קים קרדשיאן, גילינו השבוע כי היא עומדת לשתף פעולה עם אחות נוספת - קיילי ג'נר. השתיים אמנם לא נפגשו באופן אישי, אך מי שבחרה בשלביה לדגמן הייתה ג'נר בעצמה. אם זה לא מספיק, שלביה הספיקה להיפגש השבוע גם עם האקס המיתולגי של ג'נר, הראפר טייגה. השניים בילו יחד עם החברות עדן פינס, אנה זק ורומי פרנקל במסעדה בתל אביב.

© צילום מסך מהאינסטגרם

חוטף

אם כבר עסקנו בביקורו של טייגה, נשלים לכם את התמונה המלאה של ביקורו. לאחר שנפגש עם שלביה וחברותיה, הראפר הלך לעשות סיור בעיר הקודש, ירושלים, ולא שכח לתעד את הרגע לאינסטגרם שלו. בעקבות כך קיבל תגובות אנטישמיות והחליט לסגור את האפשרות להגיב תגובות נוספות בחשבון שלו. רגע, דבר אחרון: לא חשבתם שטייגה יגיע עד ישראל וסטטיק לא יבוא לפגוש אותו, נכון?

גיהנום עלי במות

רגע לפני שעלתה להופיע על הבמה בהופעתה השנייה והמדוברת בפסטיבל קוצ׳אלה, אריאנה גרנדה חשפה בטוויטר את תחושת החרדה הקשה שיש לה מפני ההופעה הנוספת על בימת הפסטיבל: ״לבצע את ההופעה הזו מחדש זה גיהינום עבורי״ עם זאת, ארי ציינה כי היא בכל זאת תקיים את ההופעה: ״לעשות את אותו הדבר שוב זה טוב כדי להתגבר על טראומה, קראתי על זה״ וכמובן, גרנדה לא שכחה גם את מעריציה: ״אני מרגישה את האמפתיה שלכם ואני רק רוצה לומר ולתת לכולם אנרגיה טובה. אין לי כלום בלעדיכם, אוהבת אותכם״. ובכן, בסופו של דבר הזמרת עלתה על הבמה בהופעה למרות החששות, והיא לגמרי שיחקה אותה.

אווץ'

כנראה שלימון לא עוזר בחרדות. אם כבר הזכרנו את הזמרת האהובה ופסטיבל הקואצ'לה, נמשיך לספר לכם כי במהלך הופעתה נזרק לעבר ארי לימון. ניתן לראות בסרטון המצורף שלימון פגע בפלג גופה העליון, והזמרת התריעה על זה מיד לאחר מכן: "מישהו זרק עליי לימון". האירוע הצית גם את הדיון בטוויטר, שסחף אחריו המון תגובות זועמות של מעריצי אריאנה שזעמו על המקרה, אחת המעריצות כתבה בכעס: "זרקו לימון על המלכה שלי!".

גבול לכל תעלול

השבוע שיתף כוכב הרשת, נבו עמרני, את עוקביו באינסטגרם בכך שמעריציו מטרידים את משפחתו ומצלמים אותם. עמרני העלה שיחה עם מעריצה אשר שלחה לו תמונה של אחותו אשר לא שמה לב כי מצלמים אותה וכתב: "אני לא חושב שאף אחת מהילדות שצילמה אותה לא הייתה שמחה לדעת שצילמו אותה בלי ידיעתה, גם אחותי בת אדם".

© צילום מסך מהאינסטגרם

לא נחה

אחרי שסרטה - "Homecoming", כבש את ספקיית הסרטים של נטפליקס בחודש האחרון, נראה שקווין בי לא עוצרת לרגע. מגזין "Variety" דיווח כי הזמרת חתמה על חוזה של שלושה סרטים מול נטפליקס, מה שאומר שיש לנו עוד שני סרטים בכיכובה בדרך למסך הקטן. לשני הסרטים טרם ניתן שם או תאריך יציאה מדויק, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

 

אבא תעשה לי מחזמר

אפרופו ביונסה, נראה שהיא לא היחידה שעסוקה בתעשיית הבידור. אביה של הזמרת, מת'יו נואלס סיפר לאחרונה כי הוא עובד על הפקת מחזמר ביוגרפי ללהקת הדסטניז צ'יילדז אותה ניהל וכיכבה בו הזמרת. המחזמר צפוי להיקרא "Survivor: The Destiny’s Child Musical". איפה משיגים כרטיסים?

 

מי יזכה?

בימים אלה מצולמים פרקים חדשים לסדרת הספיישל של סדרת הנוער המצליחה "דאנסטורי", תחת השם - "דאנסטורי אקדמי". הסדרה תכלול שישה פרקים אשר בכל אחד מהם יעלו להצבעת השופטים חמישה מתמודדים (בגילאי 11-14) שיופיעו מול צוות השופטים שהם גם כוכבי הסדרה: גל פופולר, דריה פורר וסימור דניאל, לנאמבר ריקוד. בסוף הסדרה נגלה מי ירקדו בקליפ העונה השנייה לצד כל הכוכבים האהובים!

© צילום: יולי תמיר

מסודרים

עוד פחות מחודש נותר עד ששבוע האירוויזיון יגיע לתל אביב, בו מתוכננים עשרות מסיבות עיתונאים, אירועים מיוחדים וכמובן שלושת אירועי התחרות (שני חצאי גמר והגמר הגדול). כידוע, כל הכרטיסים לגמר נחטפו שעות ספורות לאחר פתיחת המכירה, אך היו מספר אושיות שלא נאלצו לעמוד בתור הוירטואלי לרכישת הכרטיסים ונהנו מכרטיסים בחינם לאירוע הנוצץ של השנה: נטע ברזילי, יוצרי השיר 'טוי' ו-'HOME' ועידן רייכל כל אחד מהם יקבלו ארבעה כרטיסים. גם כוכבי עבר כמו דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי ויזהר כהן יקבלו זוג כרטיסים, 13 כרטיסים נשמרו לבכירי עיריית תל אביב וכרטיס יחיד לכל חברי מועצת התאגיד 'כאן' וצוות ההפקה הבכירה.

 

חוזרת לבמה

אם כבר דנו על האירוויזיון, נספר לכם כי במת האירוע כבר בשלבי סיום. אל הבמה שממוקמת באולם "אקספו" שבגני התערוכה, הגיעה השבוע אורחת מיוחדת. זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, הגיעה למקום והתקשתה להישאר אדישה לנוכח הבמה העצומה עלייה גם תופיע באירוע הגמר שישודר ב-18 במאי ב"כאן 11". איזה התרגשות!

© באדיבות: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אהבה חד צדדית

המצב בין החברות הכי טובות לשעבר לכאורה קיילי ג'נר וג'ורדן וודס, ממשיך להעסיק את עולם הבידור. למי שבאופן מפתיע טרם נתקל בדרמה, נזכיר כי טריסטן תומפסון, אבי בתה של אחותה של קיילי, קלואי, בגד בה עם לא אחרת מג'ורדן, חברתה הטובה ביותר של קיילי משכבר הימים. אמנם עברו חודשים מאז הדרמה אך טרם התבהר מה מצב החברות בין שתי הבנות, והאם הן עדיין בקשר. השבוע וודס שפכה מעט אור על המצב כאשר הצהירה בפני הפפארצי כי "תמיד תהיה לי אהבה כלפיי קיילי". ג'ורדן גם נפתחה השבוע על ההשלכות של הפרשיייה וכאשר התארחה בפאנל מיוחד בניגריה היא אמרה: "אחותי הקטנה עברה בריונות בבית הספר ובאותו הזמן - אני עברתי בריונות על ידי כל העולם".

© Gettyimages.il/Emma McIntyre

כובשת עוד פסגה

קשה לחשוב על פסגה בקריירה הנוצצת שלה שסלינה גומז טרם כבשה. ובכן, השבוע נודע כי גומז תעשה דבר שעוד לא עשתה מעולם - ותצעד על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים קאן. הפסטיבל, שנערך כל שנה בריביירה הצרפתית בדרום המדינה, נחשב לאחד אם לא לפסטיבל הסרטים החשוב בעולם. כאמור, עבור הכוכבת זו תהיה הפעם הראשונה בה היא תהיה נוכחת בפסטיבל וזאת משום שהיא תגיע לקדם את סרט האימה הקומי החדש בו היא משתתפת "המתים לא מתים". אנחנו מתים מהתרגשות!

© Gettyimages.IL/Tommaso Boddi

דרושה התנצלות

ג'סטין ביבר הפתיע את העולם ובענק כאשר עלה להופיע עם אריאנה גרנדה בפסטיבל קוצ'אלה בתחילת השבוע ומדובר בהופעה הראשונה של ביבר מאז 2017, כך שההתרגשות הייתה בשיאה. ביבר וגרנדה ביצעו יחד את הלהיט הגדול של הזמר "Sorry" אלא שמהר מאוד ההתרגשות התחלפה באכזבה אצל רבים ממעריציו, שטענו כי הוא הופיע על במה עם פלייבק ולא שר באמת. הזמר הודה בהאשמות ואף ענה למורגן סטיוארט שהצטרפה למעריצים: "חשבי עד כמה שזה היה מדהים בשבילי להיות על הבמה ולעשות את מה שאני אוהב אחרי כל כך הרבה זמן". בנוסף לתשובתו, גם גרנדה הגנה על הזמר וענתה לסטיוארט. 

 

אחת נגד השנייה

עדיין לא הספקנו להירגע ולהתלהב מכך שנטע ברזילי עלתה על המסלול בשבוע האופנה בתצוגת בגדי הים של "bananhot", וכבר שערורייה חדשה. מנחת הטלוויזיה ומבקרת האופנה, דורין אטיאס, יצאה כנגד ברזילי ואמרה: "למה לך מותר להגיד שאני לא אוכלת, אבל לי אסור להגיד שאת שמנה?", המילים שנאמרו הובילו לסיטואציה לא נעימה בכלל, וכולנו תקווה שהכל יסתדר, ושפשוט כל אדם יחיה לפי רצונו האישי.

התגברה על הקשיים

הדוגמנית היילי בולדווין, שהפכה בשנה האחרונה להיילי ביבר, חשפה השבוע את ההתמודדות שלה עם החרדות שעברה לפני שנה וחצי. היא סיפרה על בעיות השינה שהיו לה ועל איך שהיא והאנשים סביבה ניסו להסתיר את הבעיות באותה תקופה. לשמחתנו ביבר הצליחה להתגבר על הקשיים בעזרת מדיטציות ותרפיה: "הכל מתחיל בידיעה שאנחנו לא צריכים להישלט על ידי המחשבות שלנו. תוך שאילת שאלות מה האמת? והאם היא אמיתית לחלוטין."

© אינסטגרם

פותחת

למרות שעברו כמה שנים טובות מאז שהזוג ונסה הדג'נס וזאק אפרון נפרדו, השחקנית והאקסית החליטה לספר על מערכת היחסים. "זה התחיל באופן אורגני ביותר" הדג'נס אומרת, "לא יכולתי להיות יותר אסירת תודה על היחסים האלה באותו הזמן". "זו הייתה תופעה, וכל העיניים היו עליי. זה פשוט דבר זר ומוזר לעבור ולהיות במערכת יחסים, זה השאיר אותי יציבה. והיה לי על מי להישען עליו" היא מוסיפה.

 

הכל טודו בום?

בסינגל החדש של טיילור ובן זיני, "סטאנשוויה", בו אירחו את רון נשר, התחפשו הצמד לפורצים וחבשו מסכות של סטטיק ובן אל - שלהזכירכם בסכסוך עם נשר. סטטיק החליט שלא לעבור לסדר היום לאחר הקליפ, ולמרות שבעבר יצא עם השניים לאירועים והיה איתם ביחסים טובים - הראפר החליט לחסום אותם מחשבון האינסטגרם שלו.

 

בלי פרוטקציות

אמנם אין קאמבק בין קורטני קרדשיאן לסקוט דיסיק, אבל הבשורה הבאה הולכת לשמח לפחות את דיסיק שהגיע להישג נוסף ומרשים בחייו, גם ללא הקרשיאנז. הוא מקבל בקרוב תכנית ריאליטי ראשונה בכיכובו, על נדל"ן, שתעלה בערוץ E, כבר בקיץ הקרוב! האם הקרדשיאנז יקחו חלק בצילומים? נחכה ונראה...

סייב דה דייט

הזוגיות של שני הכוכבי הביצה, מגי אזרזר וקותי סבג, נעה במהירות מסוד כמוס לשמחה של כולנו. השבוע הזוג המאורס פרסם את פרטי החתונה שלהם. השניים, אשר מנהלים זוגיות של ארבע שנים, יחגגו את החתונה ב-27.6 בקיסריה יחד עם מאות מוזמנים. מתפוצצים מהתרגשות משמלת החתונה שכן, אנחנו מקווים שהפעם היא תעורר קצת פחות בלאגן כמו לדמות של אזרזר ב"יש לה את זה".

#שחררואתבריטני

בריטני ספירס אושפזה בתחילת החודש במוסד לבריאות הנפש, אבל גם שם היא לא מוצאת מנוחה. בשבוע האחרון הרשת התמלאה בדיווחים כי חלה התדרדרות קשה במצבה הנפשי, וזאת לאחר שקוקטייל התרופות שלה שונה באופן מהיר מה שהשפיע עליה לרעה. דיווחים אחרים ברשת טוענים כי ספירס מוחזקת במוסד הטיפולי בכפייה, טענות שחוזקו על ידי אמה של הזמרת אשר עשתה לייקים לתגובות בנושא. מעריציה פתחו במחאה אינטרנטית לשיחוררה מהאשפוז בכפייה לכאורה, שהפכה לוויראלית. בחופשה מהאשפוז, במהלכה היא גם צולמה בלוק מרושל במיוחד על ידי הפפארצי, בריטני החליטה לשבור שתיקה ולהגיב לטענות: "המשפחה שלי עוברת הרבה לחץ וחרדה, וזה הרבה להתמודד איתו. אבל אל תדאגו - אני אחזור בקרוב" וכדי להפריח סופית את השמועות על האשפוז הכפוי היא ציינה בתיאור "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים ושומעים".

פסק זמן

כוכבת הרשת, הפאשניסטה והשחקנית האהובה, קים אור אזולאי, הכריזה כי בעקבות מצבה הבריאותי היא לוקחת הפסקה מהאינסטגרם. אזולאי חשפה כי היא עברה ניתוח עקירה שעבר בשלום, אך היא תיעדר מהרשת החברתית בימים הקרובים בכדי להחלים. בנוסף, רגע לפני הניתוח הכוכבת גם הכריזה כי עברה עוד שלב בדרך להוצאת הרישיון וכי היא עברה את בחינת התיאוריה. אנחנו מצידנו נאחל לה מזל טוב והחלמה מהירה!

© Gettyimages.IL/Andrew Toth

עצוב

הזמרת הבריטית, אדל, המוכרת בין היתר בשיריה "Hello" ו-"Someone like you", עוברת תקופה לא קלה. השבוע דווח כי היא ובעלה, סיימון קונקי, החליטו להפריד כוחות לאחר שהיו יחד במשך שבע השנים האחרונות. הזמרת הגיבה לאחרונה על הפרידה המצערת: "זה פשוט לא עבד ביננו". מקווים שהכל הסתיים ברוח טובה.

 

גאווה

לא רק אריאנה גרנדה וג'סטין ביבר הופיעו בפסטיבל קואצ'לה, אלא גם זמר ישראלי מעניין במיוחד. אתם מצליחים לנחש מיהו הייצוג הישראלי שלנו בפסטיבל שהתרחש השבוע? כן, דניס לויד, שמככב באמריקה, הופיע גם הוא בפסטיבל הענק ביותר בעולם. כמובן שהוא לא שכח לחזור למקורות, ובראיון הוא סיפר על שירותו הצבאי בצה"ל, בחיל הים. איזה מזל שיש אותך דניס!

 

 

 

 

תגובות