רכילות בקטנה: סהר קליזו סוגר את צוות "My Vibe". צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: סהר קליזו סוגר את צוות "My Vibe"

השבוע ב"רכילות בקטנה": עמנואל לוי מתפרקת, הראל סקעת חושף לראשונה, מה קורה בין דמי לובאטו לאקס וגם: כל הפרטים על טקס הבילבורד

אם הייתם עסוקים מידי בלקחת הפסקה אחרי חופשת פסח העמוסה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מרימים לו

עדכון מכתב פרוגי באירוויזיון, יוני קטן: כמו בכל שנה - השבוע התקיים ערב מפגש מעריצים רשמי של האירוויזיון. למפגש הגיע קובי מרימי, שבמקום לשיר את השיר "Home" שייצג אותנו, לווה בפלייבק בזמן שחילק אינספור צילומי סלפי למעריצים ונתן להם תחושה של בית (תרתי משמע). בעקבות המפגש כתב מעריץ בשם ניר הראל פוסט מרגש. הראל סיפר שחיכה כמו כל הנוכחים במפגש - לסלפי, אך כשתורו כמעט הגיע, הוכרזה ההחלטה לסיים את הערב. הראל הוריד את ידו עם הטלפון עד שראה יד מסובבת ומציאה לו תמונה, זה היה מרימ: "התמונה באה מתוך אנושיות, וכבוד לאדם", סיפר המעריץ.

© צילום יוני קטן

כשעדן פגשה את עדן

עונת הקיץ כבר הגיעה ואיתה כמו תמיד - גם ההופעות ושיתופי הפעולה המטורפים והטובים ביותר. הפעם הם עדן בן זקן ועדן חסון שהחליטו לשלב כוחות, ופתחו מופע משותף שייערך בתאריך 11.07 בלייב פארק ראשון לציון. ההכרזה על שיתוף הפעולה בוצעה על ידי סרטון משעשע בו שני העדן שילבו את השירים האחד של השנייה. מה שבטוח - הולך להיות שמח!

 
 

עוד עדן

הדוגמנית עדן פינס ויוצא "האח", עומרי בן נתן, נפרדו לאחר תשעה חודשי זוגיות. השניים לקחו את הזוגיות צעד אחד קדימה ועברו לגור יחד נפרדו באופן מפתיע לחלוטין לפני מספר חודשים, אך למרות הכל זה לא צלח. פינס ובן נתן טוענים שההחלטה על פירוק החבילה הייתה משותפת והם תמיד יישארו חברים טובים אחד של השני.

עדן פינס ועומרי בן נתן
עדן פינס ועומרי בן נתן © צילום מסך אינסטגרם

תרגום בבקשה

שלוש שנים עברו מאז עליית סדרת הדרמה תאג"ד - הסדרה שכבשה את המדינה ואחראית לאחד מהשירים הכי ממכרים שנשמעו, "הכל כלול". תכלס, זה היה רק עניין של זמן עד שהסדרה תגיע גם אל אמריקה. השבוע, פורסם באופן רשמי כי רשת "פארמונט" הזמינה עונה ראשונה של הסדרה. אם זה לא מספיק, מסתבר שיביים אותה אחד הבמאים המוערכים בעולם - רון הווארד. הסדרה תקרא "וויסקי 68", מעניין איך יקראו לשיר "הכל כלול" שם...

 
 

מחזיר לה

כמה בלאגן יכולים שני סלבס ישראלים כבר לעשות? מסתבר שלא מעט אם מדובר באסי עזר ובר רפאלי. השניים, שהתחילו בתור בסטיז ולאט לאט הפכו לאנמיז, הצליחו לבלבל אותנו לא מעט בקשר למערכת היחסים ביניהם כשנודע לנו שהם ינחו יחד את האירוויזיון בארץ. בהתחלה התחילו עקיצות אחד על השנייה בראיונות, אולם כעת נדמה שדברים מתחילים להסתדר. השבוע החליט עזר בצעד נועז לעקוב באינסטגרם אחרי רפאלי. אם נדמה לכם שרותם סלע צריכה להיבהל על מקומה, מסתבר שרפאלי לא החזירה לו עוקב -עדיין-. אווץ'

נשאר עם סלע
נשאר עם סלע © אינסטגרם

פורק ומשתף

אפרופו אסי עזר, במהלך השבוע המנחה החליט לפרוק את שעל ליבו ולרגש את עוקביו במיוחד. הוא העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ודיבר על היציאה מהארון: "לפני 14 שנה יצאתי מהארון. כמה פחדתי לפני, חוסר הידיעה של מה יקרה הטריף לי את המוח. איך יגיבו ההורים? החברים? האם זה יפגע לי בקריירה? לשמחתי – העולם חיבק אותי באהבה" עזר הוסיף וסיפר שבדיעבד, לאחר החשיפה, הבין שלא היה לו למה להילחץ: "כל הפניקה שהייתה לפני נראתה לפתע מוגזמת וחסרת פרופורציות". אוהבים אותך!

מתפרקת

עוד כוכבת שאזרה אומץ רב והצליחה לרגש רבים, היא לא אחרת מכוכבת הרשת, עמנואל לוי. לוי העלתה סטורי בו כתבה על כך שבאינסטגרם אנחנו לא נחשפים גם לרגעים הקשים והפחות טובים שבחיי האדם, אלא רק לרגעי אושר והשמחה. כתבה הכוכבת, על תמונה בה היא מופיעה עם דמעות רבות בעינייה כי: "לא תמיד הכל נוצץ כמו שאתם חושבים. גם אני בן אדם, וגם אני בוכה". והוסיפה "חשוב לי שתמיד תישארו עם ראש על הכתפיים, תדעו מאיפה באתם, מי החברים שלכם ותאהבו את המשפחה שלכם. תהיו טובים, ותהפכו כל בכי לחיוך ענקי! רק ככה תהיו מאושרים!" שאפו על המסר החשוב, בהחלט מרגש.

© צילום מסך מהאינסטגרם

גל גדול

אי אפשר היה לפספס השבוע את מלכת היומולדת, גל גדות, שגדלה בשנה ועכשיו היא בת 34. אין מי שלא בירך אותה: החל מהחברות הטובות כמו מיה דגן ועד לשחקנים הוליוודים כמו דה רוק שכתב "יום הולדת שמח אחותי. שולח לך מלא אהבה!". ווין דיזל הצטרף וכתב שגדות השתלבה כל כך מהר בחייו ובמשפחתו. הכוכבת השיבה לדיזל "אוהבת אותך כל כך בייב, אתה הייתה האחד שפתח לי את הדלת, לתעשיית הקולנוע ולמשפחה שלך, בחיים לא אשכח זאת".

הפתיעה בענק

המהומה שיצרה טיילור סוויפט סביב השיר "ME", שהוציאה השבוע לאוויר, כנראה מביאה תוצאות טובות. מסתבר שהקליפ שבר הרשת כי הוא זכה ללא פחות מ-59 מיליון צפיות ביממה אחת. בכך, הופכת סוויפט לאישה עם הכי הרבה צפיות לשיר כקליפ שהעלתה ב-24 שעות הראשונות לפרסומו. זאת שהצליחה לעשות את זה לפניה הייתה אריאנה גרנדה עם השיר "Thank you, Next".

 
 

רק בריאות

זוכה "האח הגדול" עבר השבוע חוויה לא נעימה שפגעה בו. ישראל אוגלבו התהפך בצהריי יום חמישי עם האופנוע החדש שרכב ברחוב בתל אביב בזמן שרכב שלא הבחין בו ופגע בו. אוגלבו פונה לבית החולים במצב טוב (חוץ מפגיעה בעצם הבריח). מאחלים לו בראיות והחלמה מהירה.

© ענת מוסברג

האיחוד

חודשיים בלבד אחרי שיצאו מבית האח הגדול ולאחר שעוררו סערה לאחר שהורידו עוקב אחד מהשנייה, החברים הטובים, אסף גורן ונטלי דדון, מאחדים כוחות. השניים הצטלמו במהלך עבור המותג "FILA", כשהם מצוידים בבגדים ובנעליים מקולקציית קיץ 2019. בשביל גורן זו היא לא הפעם הראשונה שהוא מצטלם למותג - לפני מספר חודשים, הוא הצטלם לקמפיין העולמי בפיליפינים ואף הנחה שם טקס של המותג.

© צילום: שוקה כהן

יום קסום לכולם?

כשנתיים לאחר שכוכב הרשת והולוגר - סהר קליזו, התחיל לתעד את חייו כחלק מפרוייקט "My Vibe", הפרוייקט נסגר השבוע והוילה התפרקה. מתן פרץ, חבר הוילה, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו כי חבורת הולוגרים מפנים את הוילה והפרוייקט נגמר. קליזו התחיל את הולוגים יחד עם אלכס סמולקין, ליזה ביך ואמילי גומברג בשנת 2017 בוילה באשדוד, בה צילמו את חייהם, אתגרים משונים ואת מערכות היחסים שהתפתחו בבית. לאחר סיכסוך שנוצר בין הארבעה - החבורה התפרקה והולוגר הקים צוות חדש בוילה חדשה, ואפילו קיבל סדרה בערוץ הבידור של HOT. קליזו משאיר אחריו וייברים רבים שליבם נשבר. מקווים שהיום שלכם ימשיך להיות מלא באנרגיות ווייב חיובי!

 

רומנטי

זוג רומנטי במיוחד שיצא השבוע לחופשה הוא לא אחר מבן זיני וטיילור. לכבוד יום הולדתה ה-17 של הכוכבת, טיילור מלכוב, בן זוגה, זיני, הפתיע אותה בחופשה ספונטנית לתאילנד. בתחילה, הוא הפתיע אותה בחדרה עם בלונים עם הכיתוב: "תארזי, נוסעים לתאילנד". לאחר טיסה ארוכה, הזוג הגיע ליעד הרומנטי ולא הפסיק לשתף אותנו בסטוריז ותמונות משותפות ואוהבות במיוחד. בנוסף, שיתף הזוג כי למרות שהאטרקציה המקובלת בתאילנד היא רכיבה על פילים - הם נגד התעללות בחיות והלכו לחווה טיפולית לפילים. מזל טוב טיי, וחופשה מהנה!

© צילום מסך מהאינסטגרם

קאמבק?

כבר זמן מה שהאקסים, דמי לובאטו ווילמר ולדראמה, רחוקים מהרשתות החברתיות ומהתקשורת. אך השבוע האקס ולדראמה, ערך לייב באינסטגרם שלו ואירח בו את לובאטו. במהלך השיחה אמר לה "את נראת מדהים". דבר זה עורר התלהבות רבה בקרב המעריצים הלחוצים, שעקב הצמצום של לובאטו מהשימוש ברשתות החברתיות דאגו כל כך. בהחלט היה ניכר על שינוי במצבה הבריאותי. האם יש סיכוי לקאמבק?

© צילום מסך מהאינסטגרם

באמצע הביס

רגע לפני ההופעות של יום העצמאות, עומר אדם החליט לנצל את הזמן להירגע, לבלות ולהתפנק עם החבר'ה. הוא וחבריו למסעדה בתל אביב, תוך כדי שאדם מעביר את זמנם בשירה. תוך רגעים ספורים, הגיע צלם פאפרצי ותיעד אותו במצלמתו. כשהזמר הבחין בו מצלם, אדם ניסה לשכנע את הצלם למחוק את התמונות תמורת 55 שקלים. הצלם סירב, ואדם והחברים חזרו לעיסוקיהם.

© אינסטגרם

חדשה

לאחר שסיפרנו לכם כאן בשבוע שעבר כי מעריציה של הזמרת האהובה, בריטני ספירס, פתחו במחאה אינטרנטית בקשר לאשפוז "הכפייתי" של ספירס בתחילת החודש במרכז לבריאות הנפש. השבוע, ספירס השתחררה מהאשפוז הפסיכיאטרי ואנחנו מקווים שחל שיפור במצבה והיא תחזור במהרה לשגרה!

חשיפה ראשונה

לפני כשמונה חודשים חשף הראל סקעת את תהליך הפונדקאות שעבר יחד עם בן זוגו, חבר הכנסת הטרי עידן רול. ביום רביעי האחרון, לראשונה החליט הזוג לחשוף את בנם ארי בסרטון משותף מרגש שפירסם, יחד עם בן זוגו עידן ובנו לרקע הכנסת וכתב: "מזל טוב אבא. אנחנו גאים בך".

שבר את הכס?

לאחר שלוש שנות זוגיות ושנתיים של אירוסין, ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר המוכרת בעיקר בתור "סאנסה" ממשחקי הכס החליט הזוג להתחתן. החתונה נעשתה באופן ספונטני לחלוטין, במהלך שהותם של הזוג בלאס וגאס. החתונה התקיימה בטקס שהיה פתוח לציבור הרחב ובין השאר נכחו אחיו של ג'ונאס שלא מזמן עשו קאמבק לקריירת המוזיקה יחד. שיהיה במזל!

יש לנו זוכים!

ביום רביעי פתחה טיילור סוויפט את טקס פרסי הבילבורד 2019 שהתקיים בלאס וגאס עם הופעה חיה לשיר החדש שלה, "ME!" יחד עם ברנדון יורי. אחת המתמודדות הבולטות בטקס השנה, היא לא אחרת מאשר הראפרית קארדי בי, שהייתה מועמדת עם 21 מועמדויות וזכתה "רק" ב-6 פרסים. גם אריאנה גרנדה חזרה מחוייכת בסוף הערב עם שני פרסים ובנוסף ביצעה על הבמת הבילבורד את "7Rings". מי ששבר שיא חדש וזכה ב-12 פרסים וביניהם: "האמן הטוב ביותר" ופרס על אלבומו האחרון "Scorpion" הוא הזמר האהוב, דרייק.

 

התחנה הבאה: בית החולים

אל תילחצו מהכותרת, מדובר בידיעה משמחת על כך שכוכבת "התחנה", לירון רביבו, אולי הייתה רגילה להיות במוקד ולצלם בין סיטואציות מלחיצות, אך הפעם הייתה זו היא שהייתה צריכה את שירותי מד"א כיוון שאתמול (ה') נולד לה ולבעלה בן בכור. שיהיה במזל!

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות