רכילות בקטנה: הפרידה של כוכבת הרשת. צילום מסך מיוטיוב

רכילות בקטנה: הפרידה של כוכבת הרשת

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכוכבים הכי חמים חוגגים לשירלי, האם שון מנדס בזוגיות, הסלבס שעשו תאונה וגם: כל הפרטים על הכוח שלנו באירוויזיון הבא

אם הייתם עסוקים מידי בלהתכונן לבגרות בלשון, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

ממחזרים

כוכבי הסדרה "כפולה" בערוץ KIDZ, נועה קירל, דין הפנר ועומר דרור, הצטלמו לסדרת סרטונים משעשעים אשר ילוו את העונה החדשה של הסדרה, וייצרו באמצעותם דגש ערכי על חשיבות המחזור לפח הכתום של תאגיד "תמיר". הסרטונים יעלו במהלך הקיץ בפלטפורמות הערוץ בהם נראים הכוכבים בסיטואציות משעשעות ומותחות בחדרי חקירות.

© באדיבות יח"צ

מסרבת

הזמרת האהובה, טיילור סוויפט, יצאה השבוע לאירוע ובדרך כנהוג בתרבות הסלבס - עצרה לחתום למעריצים נלהבים שהמתינו לה עם עטים ופוסטרים שלה. בין חתימה לחתימה, אחת המעריצות נתנה לזמרת פוסטר עם תמונה שלה מקמפיין עבר עם חברת "Diet Coke". סוויפט ראתה את הפוסטר ובנימוס החזירה למעריצה אותו וסירבה לחתום עליו. המקרה המוזר הציף את הרשתות החברתיות והמעריצים מאמינים כי הזמרת סירבה לחתום עליו משום שחברת "Diet Coke" תרמה סכומים גדולים של כסף לעניין ההפלות שמציף כעת את ארצות הברית.

 

ממשיכה לכבוש את המסך

עמנואל לוי בתפקיד משחק נוסף. כוכבת הרשת שכבר גילמה את עצמה ב"תעשה לי סאב", הצטלמה השבוע לתפקיד אורח נוסף והפעם לקהל הבוגר יותר. מדובר בסיטקום המשפחתי החדש של HOT בידור, "משפחה בהנפקה" שם יככבו גם בר מיניאלי וקווין רובין עליהם דיווחנו כאן לראשונה.

משפחה בהנפקה
משפחה בהנפקה © צילום מסך מאינסטגרם

דוחים את החתונה

ג'סטין ביבר והיילי בולדויין נישאו זה לזו כבר בשנה שעברה, אבל הפאוור-קאפל הצהירו שבכוונתם לקיים טקס חתונה פומבי. השניים דחו את החתונה שהייתה אמורה להתקיים בחודשים הקרובים. מקור מקורב סיפר שהם עדיין עומדים להתחתן, אבל מצבו הנפשי של ביבר שהתערער בשבועות האחרונים חשוב לשניים.

© GettyImages.IL/Nicholas Hunt for NYFW: The Shows

לוהט פה!

רדיו תל אביב 102FM ופארק המים שפיים פתחו את הקיץ באופן רשמי במסיבה מושקעת שנערכה בשישי האחרון עם כל הסלבס הכי חמים. המסיבה הייתה מלאה בפינוקים, הופעות לילדים ואיך אפשר בלי טבילה במגלשות האבובים, ספינת הפיראטים ובריכת הגלים האהובה. כמיטב המסורת על הבמה הופיעו מיטב כוכבי הנוער, ביניהם יהונתן מרגי ובן זיני וטיילור.

© צילום: אור גפן

בדרך לקאמבק?

לאחר השמועות על הפרידה של הזוג, עומר אדם ושיראל טולדינו, העלתה השבוע האקסית תמונה עם אחיו הקטן – גל אדם. בנוסף, העלתה לסטורי תמונה שלה והוסיפה גיף של עומר אדם בכבודו ובעצמו. יכול להיות שמסתמן לנו פה קאמבק?

פסטי-גל שמות

בשבוע שעבר נודע כי יהודה פוליקר צפוי לככב על במות הפסטיגל, אך כעת מסתבר שרגע לפני שחתמו על החוזה, החליטו פוליקר ואנשיו המקצועיים לוותר ולסרב לפסטיגל בעקבות עומס בלוח הזמנים. אז את מי אנחנו כן הולכים לראות בחנוכה הקרוב? על פי השמועות החדשות מי שמנהלת מגעים מתקדמים היא כוכבת הרשת, הזמרת והדוגמנית - אנה זק.

טיק-טוק של פסטיגל?
טיק-טוק של פסטיגל? © צילום: אלעד אדמוני

האירוויזיון עדיין כאן

השבוע נערכה הצגה חגיגית של המופע "ערב טוב אירופה" בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. המופע הוא ערב מחווה לשירי הארוויזיון היפים של כל הזמנים בכיכום של מורין אמור, אמיר חורי, יובל שבח, בר קליין ושאר תלמידי שנה ג המוכשרים. בין האורחים המיוחדים אשר הגיעו היו אורנה ומשה דץ יחד עם בנם בוגר הסטודיו עומר, הזוכה הראשון - יזהר כהן, ניב סולטן ומאור שוויצר שנראו מאוהבים כתמיד, גל פופולר, דניאל מורשת אשר לומד בסטודיו, חברי להקת "יורפאלש" ונוספים. המופע יוצג בסטודיו עד ה-15.6.

© באדיבות יחסי ציבור סטודיו למשחק יורם לוינשטיין

חגיגות לוהטות

רגע לפני שפתחה ערוץ יוטיוב משלה, כוכבת הרשת, שירלי לוי, שכבשה את האינסטגרם, הצליחה להביא את כל הסלבס וכוכבי הרשת אל מסיבת יום ההולדת החמה ביותר בעיר וביניהם: קווין ודניאלה, לי בירן, עדן מאירי שהופיע עם הסינגל החדש, חבורת "בלאגן", אלין כהן, נבו עמרני ועוד כוכבים רבים נוספים. מאחלים לך מזל טוב לכל החייםםםםםם!

© צילום: אביב חופי

מראה שחורה - גרסת אינסטגרם

בשבוע הבא תגיע לנטפליקס העונה החמישית של סדרת המתח "מראה שחורה". בעונה הקרובה צפויים לככב שמות גדולים כמו מיילי סיירוס. לצד הסדרה, יוטיוב ונטפליקס השיקו מיני סדרה שכוללת כוכבי אינסטגרם בינלאומיים. בין הכוכבים יהיה ניתן למצוא את ללה פונס, ואפנה זוטריה ורודי מנקוסו.

פאדיחה

בר רפאלי העלתה תמונה משעשעת לאינסטגרם בו היא מצטלמת עם פוסטר שלה ושל קים קרדשיאן כחלק מקמפיין קרולינה למקה. קים הגיבה על הפוסט עם אימוגי'ז צוחקים, אבל למרות הקרבה שנראית בין השניים - קים כזכור הסירה את העוקב מרפאלי לפני מספר חודשים, וזו הגיבה על הפוסט למרות שלא תויגה בו... אופסי?

רואים כפול?

בזמן שאתם למדתם לבגרות או יצאתם לבלות, התבשל באולפן דואט בין עדן בן זקן ועדן חסון אותו כתב והלחין חסון. העבודה על הדואט המסקרן יצאה לדרך ואת התוצאה אתם תשמעו בקרוב - בהופעות המשותפות של השניים.

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

צמודים

בשבוע האחרון התפרסמו תמונות, מסוף חודש מרץ, של שון מנדס ואליסייה קארה שנראו צמודים מתמיד. התמונות צולמו בזמן סיבוב ההופעות של מנדס באירופה, בו אליסה הייתה מופע הפתיחה שלו. בתמונות הם נתפסו צמודים, ואף נראים כאילו עומדים להתנשק. אמנם התמונות יצאו רק עכשיו, אבל כשחושבים על זה ומסתכלים אחורה על אירועים קודמים (כמו היציאה המשותפת לאפטר פארטי של המט גלה), מבינים שיכול להיות שהזוגיות בין השניים קורית לנו מתחת לאף?

מה קשור?

אמש נערכה השקת הקומדיה הדרמטית החדשה של HOT – "מצולמים" (החל מה-4.6). באירוע נכחו כוכבי ויוצרי הסדרה, שלישיית מה קשור, ובנות זוגם – ציון ברוך ויאנה יוסף, שלום מיכאלשווילי וענבל שליו ואסי ישראלוף ואפרת ארליך. אל החבורה האהובה הצטרפו החברים: יהודה לוי ושלומית מלכה, אניה בוקשטיין (המשחקת בסדרה את עצמה) ועדי הימלבלוי. מה שבטוח – כולם צחקו באותו ערב.

© צילום: רפי דלויה

סטטיק מרגש

אחת מהעוקבות בחשבון האינסטגרם של סטטיק, שאלה אותו: "איך היה לגדול כילד מאומץ? בבית הספר הציקו לך? כי גם אני ילדה מאומצת וכל הזמן צוחקים על זה". בתגובה, העביר הזמר מסר חשוב מאוד לגבי עניין האימוץ וענה לה: "אל תשכחי שיש לך משהו שלהם אין. בחרו בך! אותך ההורים לקחו כי הם רצו, אנשים רגילים זה יותר מה שיוצא יוצא. אותך ההורים שלך ראו וישר התאהבו. עכשיו מי צוחק על מי?". בנוסף לרגע המרגש, על פי השמועות החדשות, סטטיק כנראה הולך להנחות יחד עם בן אל בתכנית "בית ספר למוסיקה" שתצולם בקרוב.

מהכיסא להנחייה
מכיסא השיפוט - להנחייה © צילום מסך מהכוכב הבא

לא סימנה איקס

לאחר תקופה של וולוגים משותפים של ליגל רז עם בן קיסר, האקסים המיתלוגיים, בחבורת היוטיוברים "אמיגוס", הודיעה רז כי היא עוזבת מפני שקשה לה לגור ולעבוד ביחד עם האקס. היא כתבה בפוסט באינסטגרם שלה: "כמו שאתם יודעים לא קל לגור עם האקס. הרבה פעמים ניסינו לשים את הרגשות בצד עד שהגענו להחלטה שאנחנו כבר לא יכולים. ולכן, בלב כבד, החלטנו שהשתתפות שלי באמיגוס הסתיימה". אך אל דאגה, היוטיוברית תמשיך לפעול בערוץ היוטיוב הפרטי שלה. כבר מתגעגעים, מאחלים הצלחה בהמשך!

שבע בום

כוכבת ״כדברא״ ו״פוראבר״, אור גרוס, סיימה להצטלם השבוע לסדרה קומית חדשה - ״מה שבע״ יחד עם ישראל קטורזה, מיה דגן ועוד שחקנית קטנה ומתוקה במיוחד – אמליה, ביתה של דגן. הסדרה תעלה בהמשך השנה בקשת 12 ואנחנו לא יכולים לחכות!

© אור גפן

נינג'ה לבית אזולאי

לאחר שנבחן והגיע לשלבים מתקדמים באודישנים של "הבנים והבנות 2018", קורן אזולאי, אחיה הצעיר של קים אור אזולאי, הגיע לאודישנים של גרסת הנוער ל"נינג'ה ישראל" בערוץ הילדים והיה בין הבודדים שצלח את מתקן ה"מאנקי". יחד עם אזולאי עוד הגיעו להיבחן מאות ילדים ובני נוער, ביניהם בוגרי "הבנים והבנות": אריאל לדני, ליה ממן, ליאל ברנס, נועה סלימהוגיץ ויצחק שרעבי. צילומי התוכנית יחלו בקרוב ותעלה לשידור באוקטובר 2019 בערוץ הילדים.

 

מדלג בין במות

שבועיים עברו מאז אירוע האירוויזיון בו ייצג קובי מרימי את ישראל, ונראה שאמביציית הבמות בו לא נחה לרגע. השבוע פרסם כתב התרבות של ynet, רן בוקר, כי מרימי הגיע 96 שעות אחרי גמר האירוויזיון לאודישן בתיאטרון הבימה ועבר אותו בהצלחה. הוא צפוי לשחק בהצגה בשם "אביב מתעורר" שתעלה לתיאטרון בקרוב.

© צילום: רונן אקרמן

בידיים שלכם

בעקבות המקום הנמוך אליו הגיע הזמר קובי מרימי באירוויזיון האחרון, הוחלט כי את השיר יבחרו הצופים בבית. לפי החלטת התאגיד, לאחר שיקבע זוכה בתוכנית "הכוכב הבא" של קשת, יתקיים מעין קדם-אירוויזיון פרטי בו הזוכה ישיר מספר שירים שנכתבו לתחרות והצופים בבית יצביעו לשיר שהכי אהבו. השיר עם מספר הקולות הגדול ביותר - יבחר לנציג האירוויזיון.

© אורית פניני, כאן 11

כובשת פסגה

השחקנית, ניב סולטן, שפרצה לחיינו בשנה שעברה בתוכנית הפריים טיים "יש לה את זה" של קשת, סיימה השבוע לימודי משחק של שלוש שנים ב"יורם לווינשטיין". וזה לגמרי לא הסוף - סולטן עתידה לככב בסדרה חדשה של כאן 11 שנקראת "טהרן" והיא תהפוך לסוכנת מוסד אשר שתולה באיראן ומטרתה להשמיד את תכנית הגרעין האיראני, בתור האקרית.

© צילום: אוהד רומנו, יחסי ציבור

פעם שמיניה - תמיד שמיניה

ביום שישי האחרון, התקיימה החתונה של השחקנית, דון לני גבאי, והשחקן, עופר רוטנברג. השניים הכירו בבית הספר למשחק של יורם לויינשטיין והם נמצאים בזוגיות במשך כארבע שנים ולפני כחצי שנה הפכו להורים לזוהר, בתם הבכורה. כוכבי הסדרה האהובה "השמיניה" באו לשמוח בשמחתה של חברתם הטובה ביום המאושר בחייה וגמרו לנו להזכר בחבורת הלמדא המיוחדת - שבדיוק אתמול הוסרה מה-VOD. בנוסף ובצירוף מקרים מטורף, יממה לפניה התחתן האקס המיתולוגי של גבאי - יפתי קרזנר.

ואיזה חום בחוץ

נוי פדלון, הזמרת שפרצה לחיינו עם הסינגל "סוודר", עובדת על שיתוף פעולה חדש בעולם המוזיקה עם לא אחר מהזמר האהוב, עידן רייכל. לפני שפדלון הוציאה שירים, היא עשתה קאברים והעלתה אותם ליוטיוב - הקאבר הראשון שלה היה לא אחר מאשר – "ממעמקים" של עידן רייכל. חלום שמתגשם?

© באדיבות יחצ

חוזרת למסלול?

העונה השנייה והחדשה של ״בוגרת-כזה״, סדרת הבת של ״שחור שכזה״, תגיע למסכים בחודש יוני הקרוב. מי שתקח חלק בסדרה היא לא אחרת מג׳ורדן וודס, האקס בסט פרינד של קיילי. וודס תשחק בתפקיד המשחק הראשון שלה נערה בשם דיי (Dee) למשך שני פרקים לצד המוזיקאי טרבור ג'קסון המגלם את ארון בסדרה. מה קיילי וקלואי יגידו?

© Gettyimages.il/Pascal Le Segretai

BFF

כוכבות תוכנית הריאליטי "הישרדות" והחברות הכי טובות על המסך, ליהיא גרינר ונעמה קסרי, בדרך לתוכנית ריאליטי חדשה. החברות הטובות ובנות הברית, יצטלמו לתוכנית חדשה שבה הן יחיו חיים של אנשים אחרים - ממש כמו בתוכנית ששודרה בארצות הברית בעבר בכיכובן של פריס הילטון וניקול ריצ'י.

 

תגובות