רכילות בקטנה: אנה זק מנתקת קשר וסלינה מוחקת הכל. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אנה זק מנתקת קשר וסלינה מוחקת הכל

השבוע ב"רכילות בקטנה": קווין רובין מפתיע, השחקנים שהתאהבו על הסט והתחתנו, אריאנה גרנדה זוכה בתואר נוסף וגם: האיטגירל הפכה לאמא!

אם הייתם עסוקים מידי בלחגוג את חג השבועות, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

מיליון צ'קים?

הדוגמנית המצליחה והישראלית השלישית הכי נעקבת באינסטגרם, נטע אלחימיסטר, התחתנה אמש (ה') בחתונה נוצצת ועמוסת כוכבים. עומר אדם עלה הופיע על הבמה ואף שינה כמה מילים מלהיט שלו עבורה ועבור בעלה רמי גרשון. בין האורחים המיוחדים היה ניתן למצוא על רחבת הריקודים גם את נועה קירל, נטע ברזילי, נטלי דדון, השותפה נועה בני, אנה זק, יעל שלביה ובן הזוג, בר זומר, קורל סימנוביץ' ובעלה סרג'י ונוספים. מעניין אם מאלומה שלח לפחות צ'ק או ברכה...

בייבי אדל

בתום תשעה חודשי היריון ארוכים, האיטגירל וכוכבת הריאליטי האהובה, אדל בספלוב, ילדה בשעות הלילה המאוחרות בת לה ולבעלה מאצ'. מדובר בבת בכורה לשני ההורים הנרגשים. אנחנו מחכים להשקה הראשונה יחד. מזל טוב!

© אור גפן

הוא לא הוא

אחרי ציפייה והמתנה ממושכת, סוף סוף התבשרנו בחדשות להן כל כך חיכינו בתקופה האחרונה – יהונתן מרגי מוציא בקרוב שיר חדש! השיר ייקרא "אני לא אני", הוא ישוחרר ב-18 ביוני והטיזר שלו כבר הספיק להתפרסם בחשבון האינסטגרם של הזמר. מה שבטוח, אם השיר יעבוד כמו השיר הקודם שלו "הזוג הזה" ההצלחה שלו מובטחת.

בטן גב

הכוכבים החמים, קווין רובין ודניאלה קריסטיה, שבמקרה נולדו באותו התאריך, יחגגו יום הולדת בסוף השבוע הקרוב. לכבוד המאורע החליט רובין לקחת את בת זוגו לחופשה מפנקת ביוון. השניים לקחו פסק זמן מהצילומים והפרויקטים הרבים ונהנים מחופשת בטן גב מפנקת שארגן הכוכב בהפתעה גמורה.

© צילום מסך מאינסטגרם

עסוקה

השבוע, ריהאנה חשפה בראיון מדוע האלבום החדש שלה לא יצא: ״הייתי נוהגת לבלות באולפן ההקלטות במשך שלושה חודשים ואז אלבום היה יוצא. עכשיו זה כמו קרוסלה - יום אחד אני עובדת על מותג האופנה שלי, ביום הבא אני עובדת על ליין ההלבשה התחתונה שלי, ביום הבא על האיפור וביום הבא על המוזיקה. זה כאלו שיש לך הרבה ילדים ואת צריכה לדאוג לכולם״. לשאלה עוד כמה נחכה למוזיקה חדשה ממנה היא ענתה: ״הלוואי שידעתי״. מקווים שבקרוב!

© Caroline McCredie/GettyImages.IL for Fenty Beauty by Rihanna

עדן את עדן

אחרי שסיימה בסט הצילומים של הסדרה "ג׳ודה" לצד ציון ברוך ועמוס תמם, אחרי שסיימה לצלם סרט בכיכובם של תובל שפיר וקווין רובין ובזמן שהיא על קו ישראל-ירדן לצילומי הסדרה הבינלאומית "משיח",  עדן סבן לוהקה גם לתפקיד מרכזי בעונה החדשה של תאג"ד כחיילת בשם עדן (מקרי?). מצפים!

© אינסטגרם

מזל טוב כפול

שחר ג'נה, אחד ממאמני הכושר המוכרים ומי שאחראי על מעט שרירים של הסלבס, חתם לאחרונה בסוכנות הייצוג "SPOT" שמתמחה בייצוג כוכבי נוער ורשת (ומייצגת בין היתר את קווין רובין, גל זהבי, עמנואל לוי ועוד...) בנוסף, מגיע לו מזל טוב על פתיחת הסטודיו לאימונים הראשון מסוגו בישראל, ”My New Shape” - וילה מטורפת עם בריכה באשדוד שם הוא ייאמן באופן קבוע. בין הכוכבים האהובים שהגיעו לחגוג את הפתיחה היה ניתן למצוא את: עדן סבן, נבו עמרני, ליאל אלי, שירלי לוי, גל זהבי, עמנואל לוי, אמילי גומברג, שלי צירינג וגם את עומר חזן שהגיע היישר משדה התעופה אל המקום ומיהר אחר כך לטיסה נוספת הפעם עם ליהיא - בת הזוג. 

שחר (ראשון מימין) והמתאמנים המפורסמים © אינסטגרם

לא בכושר ובקשר

מי שכנראה לא תגיע לאימונים של ג'נה היא האקסית, אנה זק, שלמרות שאחרי הפרידה שמרה איתו על יחסים קרובים - השבוע התגלה כי השניים כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם - מהלך שהוכיח את עצמו בעבר אצל סלבס אחרים כניתוק קשר מוחלט.

© אינסטגרם

חוזר ובגדול!

לאחר חמש שנים בהן גר באמריקה, אסף גורן חוזר לגור בישראל. לאחר זכייתו ב"אח הגדול" והצלחת הסינגל "אוי ואבוי לי" הכוכב החליט להשאר בארץ יחד עם החברים והמשפחה ולהמשיך את הקריירה כאן. השבוע הוא כבר פירסם סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מודיע כי כעת הוא מחפש דירה מקומית. בהצלחה!

© צילום: אור גפן

שלום לך

כחודש לאחר שנולד, פורסמה השבוע תמונתו של בנה הרביעי של קים קרדשיאן. פסאלם ווסט נחשף לעולם בתמונה שהעלתה אימו וכתבה "פסאלם ye". מן הכיתוב תיארו לעצמם מעריצים רבים כי התינוק הוא הילד הראשון מבין ארבעת ילדיהם של קים קרדשיאן וקניה ווסט שמקבל שם שני ולא סתם שם, שכן ye הוא הספק שם חדש ספק כינוי שובו העניק לעצמו. להזכירכם זוהי אינה הפעם הראשונה בה נחשף העולם לתינוק, שכן, תמונתו הראשונה נמחקה בעקבות העריסה בה הוא שכב, שגרמה לסערה גדולה.

מוחקת זיכרונות

מי שעוד מחקה תמונה מחשבון האינסטגרם שלה הייתה כוכבת הפופ, סלינה גומז, שמחקה כל זכר לאקס האגדי הלוא הוא ג'סטין ביבר. השבוע נפרדה גומז והעולם כולו מהזיכרון האחרון לזוגיות שהפנטה אותנו לפני שנים כשמחקה את התמונה המשותפת האחרונה שלה ושל ביבר מחשבונה. אבל חדשות משמחות! הזמרת הודיעה כי בקרוב תגיע מוזיקה חדשה. יאיי!

© צילום מסך מאינסטגרם

כל הכבוד!

השבוע התקיים טקס פרסי אקו"ם ה/61 בתיאטרון הסינמה בגלילות. פרס מפעל חיים הוענק לרמי פורטיס ובטקס עלו זה אחרי זה האומנים הזוכים - עדן חסון עם שיר השנה ״שמישהו יעצור אותי״ אותו ביצע בטקס, משה פרץ עלה לבמה וביצע את שירו "קרמלה" אותו הלחין דורון מדלי אשר זכה בפרס מלחין השנה.

© צילום: גיא פריבס

בחזרה למגרש

נבחרת הכדורגלנים המפורסמים של "גולסטאר" תחזור בקרוב לעונת אולסטארס עם משתתפי עבר במטרה להמשיך עם הניצחונות ולכבוש עוד שערים. מי שצפוי להשתתף בעונה ולאמן בצמוד לשייע פייגנבוים הוא אייל גולן שכבר עשה זאת בעונה האחרונה של התוכנית. סלבס נוספים שצפויים לעלות על המגרש הם דין מרישניקוב, ליאון שניידרובסקי, נירו לוי ואיציק זוהר.

© רפי דלויה

נסיכת הפופ

אנחנו רק במחצית השנה, ובכל זאת, כוכבת הפופ אריאנה גרנדה לא מפסיקה לקבל תארים נחשקים - גם כשנדמה שאין לה עוד לאן לשאוף מרוב הצלחה... השבוע הוסיפה גרנדה הישג נוסף לרשימה – כשהבושם שלה זכה בתואר בושם השנה. בזכייתה, הצליחה הזמרת לעקוף את בשמם של בריטני ספירס וויקוטוריה סיקרט. מרשים ביותר.

© צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

אאוץ'

כמה כיף לנפוש יחד עם בן הזוג באילת... ככה חשבה הכוכבת, טיילור מלכוב, אשר טסה עם בן זוגה השבוע – עד שנקעה את כתפה. השניים הגיעו לפעילות באבובים בים יחד עם חביריהם וכוכבי הרשת, אלעד לוי וליהי בנין, מלכוב נפגעה והובלה למיון. אך אל דאגה, שום דבר לא שובר אותה (לגמרי), הכוכבת כבר התיצבה לצילומי הקליפ החדש ומופיעה כרגיל. מאחלים המון בריאות!

© אור גפן

סודית

בשקט ומתחת לאף של כולנו, הרקדנית, אנה ארונוב, התחתנה השבוע עם בן זוגה, אייל אלגבי, אותו הכירה בתוכנית "לאהוב את אנה". השניים נסעו לצפון על מנת לערוך את החופה, ולמרות שהכל נשמר בסודיות – תכף כולנו נראה מה בדיוק קרה שם, מכיוון שהכל תועד לסרט דוקו. מזל טוב!

מהסט לחופה

מכירים את זה שאתם צופים בסדרה וממש רוצים ששתי דמויות בה יהיה ביחד בחיים האמיתיים? אז זה קרה השבוע ויותר מזה – הזוג האהוב מ"המאה", אלייזה טיילור ובוב מורלי, חשפו כי הם התחתנו בשבת האחרונה. השניים אמנם לא מגלמים זוג בסדרה אך כולנו רצינו שזה יקרה – מזל שיש את המציאות בשביל זה!

לא אנושית

אתם בוודאי מכירים אותה מחשבון האינסטגרם הקורע שלה וכמה סדרות לקהל הבוגר יותר, אך בקרוב היא חוזרת למסך! השבוע נמסר כי מאיה ורטהיימר חוזרת לעולם הילדים (לאחר שפרצה ב"אליפים") בסדרה חדשה לנוער "מורובוט" שם תככב בתפקיד הראשי. בסדרה תגלם ורטהיימר מורה שתלמידיה מגלים כי היא אינה אנושית אלא רובוט! "מורובוט" צפויה להימשך כשתי עונות בערוץ KidZ ב-HOT וורטהיימר צפויה להצחיק כרגיל.

אין סיבה למסיבה

אם יש משהו שנוכחנו לגלות השנה על אישיותה של קיילי ג'נר - זה שהיא יודעת להפוך כל מסיבת יום הולדת רגילה לפנטזיה מהאגדות. אולם, השבוע נדמה שהכוכבת פספסה בענק. ג'נר, שהייתה האחראית לחגיגות יום ההולדת של חברתה, ערכה מסיבה בסגנון "סיפורה של שפחה". הסדרה שעוסקת במעמדה הנמוך של האישה הפך להיות הנושא המרכזי והשאיר טעם רע ללא מעט מעריצים. אחד מהם צייץ בטוויטר "קיילי ג'נר ערכה מסיבה בסגנון 'סיפורה של שפחה' בגלל שהיא אהבה את הסדרה? שתבחר סדרה אחרת ללא נושא כל כך עמוק".

קיילי גנר
קיילי גנר © אינסטגרם

כמו לחמניות

מי שממשיך לשבור שיאים בארץ הוא הזמר - עומר אדם. אחרי שכבש את אצטדיון סמי עופר בחיפה ומכר 30 אלף כרטיסים תוך מספר שעות, ממשיך אדם עם רצף ההצלחות שלו וכובש הופעה נוספת. השבוע הודיע הזמר כי 50 אלף הכרטיסים להופעתו בפארק הירקון אזלו. שכן, לפני המכירה התנסח בצורה שגרתית שמסתבר עזרה לו "אני מבקש לתקוף בכל החזיתות, אני רוצה אש בעיניים ונשקים בידיים".

© צילום מסך מהקליפ

העיקר בריאות

מי שזכה בתואר "הדיג'יי הטוב בעולם" ב-2016, עבר השבוע אירוע פחות נעים כשעבר ניתוח בעקבות פציעה. הדיג'יי ההולנדי מרטין גריקס שנפצע במהלך הופעה בלאס וגאס כשקפץ ונחת לא נכון על רגלו, קרע את רצועת הרגל ונדרש לעשות ניתוח. כעת הוא מאושפז להתאוששות בבית החולים.

איך מאפין מוכן? כמו תינוק!

הדוגמנית המצליחה, קורל סימנוביץ', שנישאה בשנה שעברה לכדורגלן נבחרת ברצלונה, בישרה השבוע לעוקביה על הפתעה משמחת במיוחד. עוקביה של סימנוביץ' שמחו לגלות כי הדוגמנית בהריון ראשון! בניגוד לבשורת החתונה של השניים, שהובילה לתגובות זועמות בקרב העוקבים של הדוגמנית, בגלל דתו של הכדורגלן, הפעם, ישנן בעיקר תגובות חיוביות. בשעה טובה!

קרקס יום הולדת

ביום חמישי האחרון חגג הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש את יום הולדתו ב"שלוותה" בנמל תל אביב וכולם הגיעו לחגוג לו באירוע מוגזם בסגנון קרקס. עדן מאירי עלה הופיע ובין הכוכבים שהגיעו לחגוג עם הדוגמן יכולתם לראות את ליהיא גרינר, סופיה מצ'טנר עם תומר טליאס, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה ואף נרשם מיני סולחה משפחתית של בני משפחת תבורי (ללא בן אל).

לך עם האמת שלך!
לך עם האמת שלך! © אור גפן

כולם באופוריה

ביום רביעי האחרון התקיימה הפרמיירה הישראלית לרימייק של HBO לסדרה "אופוריה". כמו גרסת המקור הישראלית, גם הגרסה האמריקאית תשודר ב-HOT (במקביל) שהשיקו אותה מחדש יחד עם נינט טייב, נטע ברזילי, שירה לוי, קובי מרימי, גפן ברקאי, אביב אלוש, עופר חיון שהגיע יום אחרי חתונתו ונוספים. כמו כן, גם הכוכבים המקוריים של הסדרה - רועי ניק, מאור שוויצר, דולב מסיקה ואבי מצליח הגיעו לפרגן.

נינט טייב
נינט טייב © אביב חופי
תגובות