רכילות בקטנה: אליאנה תדהר עובדת על קריירה מוזיקלית. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: אליאנה תדהר עובדת על קריירה מוזיקלית

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכבת הנוער עברה שוב תאונת דרכים, הזוגיות הבינלאומית של הדוגמן הישראלי וגם: מי מצטרף למופע חנוכה נחשק לצד כוכבים אהובים?

אם הייתם עסוקים בלעקוב אחרי מערכת הבחירות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קולולו

לאחר שלוש שנות זוגיות וחצי שנה מאז האירוסים, השחקנית עמית פרקש נישאה אמש (ה') לבחיר ליבה יאיר יונס באירוע חתונה חגיגי ומרגש. המאורע כלל לא מעט אורחים מהביצה כמו ירדן הראל, אליאנה תדהר, לי בירן, מאיה ורטהיימר, לירן כוהנר, ידידיה ויטל ורבים נוספים. השמלה שנבחרה לחתונה היא של בית האופנה המוכר "משכית".

© ירדן הראל

מפרגן

השבוע שון מנדס וקמילה קביו שברו את הרשת עם הסרטון הנשיקה שלהם. מי שלא נשאר אדיש לסרטון הוויראלי הוא ג'סטין ביבר, שנחשב בעיני רבים למתחרה של שון, על אף הפרגונים הדדיים ביניהם. גם הפעם ביבר פרגן למנדס והגיב על הסרטון כי: "חב'רה אתם אשכרה מוזרים. ואני אוהב את זה". 
 
 

בינלאומית

הקליפ של אנה זק, "Call it out", שצולם בישראל, מועמד לפרס הקליפ הטוב ביותר בפסטיבל הבינלאומי של נאפולי, איטליה: "Napoli Film Festival", הפסטיבל יתקיים בשבוע הבא. "מאוד התרגשתי לקבל את הבשורה על מועמדות הקליפ, זהו אחד הקליפים האהובים עלי ושמחה שהוא מקבל הכרה בינלאומית" - מסרה זק. בהצלחה!

 

חצי איחוד

לאחרונה הציפו את הרשת שלל דיווחים על איחוד של להקת וואן דיירקשן. אז אמנם נכון להרגע נראה כי דבר כזה לא יקרה בזמן הקרוב, אבל אפשר להתנחם באיחוד של שני חברי הלהקה: ליאם פיין ולואי טומלינסון, שנפגשו בפסטיבל מוזיקה בספרד ודיגמנו חצי קאמבק פוטוגני.
 

בייבי בום?

מעריציה של ריהאנה היה בטוחים השבוע כי הכוכבת בהריון, לאחר שלבשה שמלה שהעניקה לה לוק הריוני במיוחד בנשף התרמה שערכה במהלך שבוע האופנה בניו-יורק. אלא שמה שחיזק את השמועה כי רירי בהריון הייתה האמירה שאמרה הזמרת בהריון: "באתי מאישה שחורה, שבאה מאישה שחורה, ואני אלד אישה שחורה. אמי היא דוגמא נהדרת להתגברות על מכשולים בחיים". למרות האמירות על אימהות והשמלה המדוברת, נציגיה של ריהאנה הכחישו כי היא מצפה לילד נכון לעכשיו.
 

ביבר בדרך לישראל?

עם סיום התצוגה בשבוע האופנה ניו יורק, שזכתה לביקורות מבטיחות, מותג העל CAROLINA HERRERA מכריז על רשימת השגרירים הבינלאומית שלו לבושם 212. לצד כוכבים גדולים מהעולם כמו היילי בולדווין-ביבר וקמרון דאלאס, תוכלו למצוא שלושה כוכבים תוצרת כחול-לבן: ברק שמיר, ליאנה עיון ושביט ויזל. השלושה נבחרו לקחת חלק בקמפיין המותג אותו יצלמו כבר ביום ראשון הקרוב בישראל עם נציגי המותג מחו״ל.

ליאנה עיון
ליאנה עיון © צילום מסך מאינסטגרם

לא נשארות חייבות

אחרי שעשה להן סלאט-שיימינג, ליטל מיקס הקרינו סרטון של המנחה פירס מורגן הוא בתגובה זעם והן ענו לו: ״תמיד ידענו שאתה מעריץ מספר אחד שלנו. יש לנו כרטיסים בשבילך להופעה על השם שלך בקופת הכרטיסים״.
 
 

כמו גדול

השחקן עמית מורשת מצטרף למופע ״כמו גדולים״ המבוסס על שיריו של אריק אינשטיין. מורשת יככב על הבמה בחג החנוכה לצד כוכבים נוספים: קים אור אזולאי, ישראל קטורזה, נועם קלינשטיין, כיתריה וחבר שהוא מכיר היטב מ״אחותי קפצה כיתה״ - עומר חזן. השבוע התכנסו החבורה לטובת צילומי הקליפ למופע בחוף הים.
 
מסוונרים?
מסוונרים? © יאן גייטס

Love Myself

בתחילת השנה סם סמית' הכריז כי הוא רואה בעצמו לא גבר ולא אישה והזדהה כא-בינארי, סמית' מבקש כי מעתה יש לפנות אליו בלשון רבים: "״החלטתי לשנות את שם הגוף שלי ל-הם/אתם. אחרי חיים שלמים של מלחמה עם המגדר שלי, החלטתי להשלים עם מי שאני, מבפנים ומבחוץ". 
 

פעם שלישית גלידה?

השבוע אושיית האינסטגרם, גל גברעם, הצליחה להלחיץ את כולנו (שוב) לאחר שהעלתה סטורי של רגלה חבושה. הכוכבת עברה תאונת אופנוע ונפגעה, אך אין מה לדאוג, גברעם כבר חזרה לצה"ל ומצבה השתפר. זו לא הפעם הראשונה שגל נפצעת בעקבות רכיבה על אופנוע, אך אנו מקווים שזו האחרונה.

© צילום מסך מאינסטגרם

טיפוס רומנטי

דמי לובאטו ממשיכה לשקם את חייה לאחר שנטלה מנת יתר בקיץ שעבר. אחרי שנודע על התפקיד החדש בקולנוע (בסרט "אירוויזיון" של נטפליקס לצד נטע ברזילי), הביקור הסודי בישראל, העבודה על מוזיקה והיותה פתוחה באופן משמעותי על דימוי גוף, דמי אוחזת גם בבן זוג חדש - מייק ג'ונסון, כוכב הריאליטי האמריקאי "הרווק". ג'ונסון אף אישר לאתרי הבידור האמריקיאים כי הוא ודמי כבר הספיקו לצאת לדייט ראשון - כחודשים לאחר של פילרטוט הדדי. אז האם מדובר בפאוור קאפל החדש של הוליווד? רק הזמן יגיד...

מצטרפת באיחור

רק השבוע הבנו כמה טרנד הטיק-טוק הוא יותר מטרנד, בעקבות מפגש טיקטוקרים שיצא מכלל שליטה. אז כמובן שגם הזמרת, עדן בן זקן, הייתה חייבת להכנס לתופעה שמשגעת את כל בני הנוער ופתחה "tik tok" משלה! עכשיו כשאת בפסטיגל יחד עם מלכת הטיק-טוק, אנה זק, את בהחלט יכולה לקחת ממנה טיפים.

עדן בן זקן
עדן בן זקן © צילום: אדריאן חמיאס

הגיע הזמן!


לא רק שחקנית. כבר שנים שאנו מתפעלים מיכולות השירה של אליאנה תדהר ותוהים איך היא לא פוצחת בקריירה כזמרת, במיוחד כשיש לה בן זוג מוזיקלי בבית?! כעת אתם יכולים להפסיק לתהות - כיוון שתדהר תפצח בקרוב גם בקריירה המוזיקלית המיוחלת. את הבשורה המרגשת הכוכבת חשפה השבוע בראיון ל״זמנים בריאים״ ואמרה: ״אני עובדת על מוזיקה, שירים שלי. תמיד ידעתי שהשלב הזה יגיע מפני שאני אוהבת מאוד לשיר וליצור. בחודשים האחרונים זה צבר תאוצה, אני עוצמת את העיניים, מתרכזת, ופתאום יוצא ממני משהו, מילים ומנגינה. אני עובדת עם לי ועם עוד אנשים מוכשרים ויש הפתעות מגניבות בדרך". מחכים!

© צילום מסך מאינסטגרם

חוזרים למסך

אחרי שהסרט הראשון של "אחרי ש..." שיגע את כל אוהבי הרומנטיקה, אנחנו יותר משמחים לבשר כי צילומי הסרט השני הסתיימו השבוע. הפאנפיק של מעריצת וואן דרייקשן שהפך לספר, הפך גם להצלחה מסחררת בקולנוע. אנחנו מחכים בקוצר רוח לעלייתו ולהבין מה הולך לקרות הפעם עם טסה והרדין?

לב חדש

לפני כשלושה חודשים און רפאלי ובת זוגו לשעבר נפרדו, אך הדוגמן אסף את השברים מהר והשבוע פורסמו דיווחים על כך כי הוא בזוגיות חדשה עם לא אחרת מהיילי סטייפלנד. כן כן, קראתם נכון, הכוכבת ההוליוודית עם השורשים היהודים (שלא מזמן ביקרה גם בארץ), היא מסתמנת כאהבה החדשה בחייו של רפאלי. השניים הכירו בטיול שעשה און בלוס אנג'לס וממש עכשיו יחד בניו-יורק.

היילי
היילי © gettyimages

נקלע לסיטואציה

בהופעה של מרגי בשדרות, הופעלה אזעקת צבע אדום בעקבות שליחת טילים מרצועת עזה. הכוכב נאלץ להתמודד עם הסיטואציה המלחיצה אותה הוא לא רגיל לחוות ונאלץ לבטל את ההופעה. בחשבון האינסטגרם שלו סיפר על הרגעים המלחיצים: "מטורף מה שעובר על תושבי הדרום, רגע לפני ההופעה בשדרות - צבע אדום, פיצוצים חזקים לידינו, נשכבנו על הרצפה, צמרמורות, אנשים בוכים.. המשטרה נאלצה לבטל את ההופעה ואני נשבע לחזור ולתת את כולי".

מרגי
מרגי © צילום: אורי דוידוביץ

 

תגובות