רכילות בקטנה: כוכבת הנוער עברה ניתוח שהסתבך. צילום אינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבת הנוער עברה ניתוח שהסתבך

השבוע ב"רכילות בקטנה": שון מנדס רומנטי, עומר חזן בינלאומי, הדוגמן שנפצע והוחלף וגם: כל הפרטים על הצעד המפתיע של איתי לוי

אם הייתם עסוקים בלהבין מה קורה עם מזג האוויר ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סוף למסוקים

נכון, במהלך שלל העונות של "האח הגדול" - המשפחות, החברים והאוהדים של משתתפי התכנית "הרימו" מסוקים עבור הדיירים. אך הפעם, בהפקת האח הגדול נוקטים בצעד חדש, אשר אוכף את עצירת המסוקים. הפקת התכנית שלחה מכתב לחברת המסוקים "ישראקופטר" והזהירה לא לטוס יותר מעל שטח הבית. "מדובר בטיסה בגבהים נמוכים מאוד, שמסכנת את שלום המשתתפים והשוהים במתחם... לא נהסס לפעול נגד מי שלא יפעל בהתאם להוראות החוק בכל האמצעים הנדרשים באמצעותנו", כך נמסר מההפקה. 

© רשת 13

רותם סלע בהריון?

זוכרים את הסרטון הוויראלי של עדן בן זקן בטיקטוק, דרכו היא חשפה את הריונה הראשון? אז רותם סלע, חנכה השבוע גם היא את האפליקציה המדוברת - הטיקטוק. איך היא עשתה זאת? ממש כמו בן זקן, רק שאצלה כל הקטע של ההריון לא אמיתי. התבלבלתם? נסביר! סרטון הטיקטוק הראשון של סלע, היה שיחזור של הסרטון של עדן בן זקן, היא אפילו השקיעה ושמה כרית בבטנה - כדמוי הריון. ובכן, זה באמת עורר שאלות רבות, ואנשים האמינו והחל לאחל לה מזל טוב. אך מסתבר שהכל היה בדיחה, וסלע אינה בהריון. אבל לפחות היא הצטרפה אל עולם הטיקטוק, גם משהו, לא?  

לא עוצרת 

חשבתם ששתי זכיות בשתי תכניות ריאליטי בשנה אחת מספיקות עבור עדן אלנה? תחשבו שוב. נציגת האירוויזיון שלנו בהולנד, והזמרת האגדית - לא עוצרת לרגע, וכבר, רק שבועיים לאחר הזכייה - קטפה שני קמפיינים מחברות ענק. מדובר בהיותה הפרזנטורית החדשה של חברת האופנה "קסטרו", ובהצטרפות של הזמרת לקמפיין משקפי השמש של קרולינה, לצד אסי עזר ובר רפאלי - שכל אחד מהם הנחה תוכנית ריאליטי מוזיקלית בה זכתה אלנה. שאפו ענק!

© רפי דלויה

בהריון ראשון 

שבוע אחרי ששודר הסרט על נשים מוכות בכיכובה, כשבמקביל נחשף לנו כי היא גם תורמת את כל ההכנסות שקיבלה מהסרט למרכז לנשים מוכות - אגם רודברג בבשורה משמחת! הדוגמנית המצליחה פרסמה השבוע פוסט בחשבון האינסטגרם שלה על כך שהיא בהריון ראשון, שבו כתבה - "מה רבו מעשייך השם. מצפים. תודה לאל". נוסף על כן, היא חשפה את ההריון לראשונה בסט הצילומים של קמפיין אביב-קיץ 2020 של חברת Skerchers. 

לא שותק יותר

על אף מערכות היחסים הרבות שהיו לו, שרובן היו עם מיטב הדוגמניות - כבר תקופה ארוכה שמפיצים על מאלומה שהוא דווקא בעיניין של גברים, בטענה שכל זוגיות שהייתה לו היא בעצם הסוואה לנטיותיו האמיתיות. הזמר תחילה התעלם ושמר על קור רוח, אך כעת, החליט להפסיק להתעלם ולענות למצקצקים. מאלומה העלה סרטון לסטורי שלו שעורר סערה בעקבות האמירה הלא מכבדת: "אם הייתי גיי כבר הייתי אומר את זה. אני רוצה שכל מי שאומר שאני גיי ייתן לי את בת הזוג שלו". הסרטון לא הצחיק את העוקבים שטענו כי מאלומה מזלזל, פוגע ומתנהג בחוסר רגישות כלפי הקהילה - מה שהוביל אותו למחוק את הסרטון לאחר כמה שעות. 

© צילום: GettyImages

שידור חוזר 

בתיאטרון בתל אביב מנסים לשחזר את הצלחת המחזמר "גריז", אשר שבר שיאי הופעות בזמנו בברודווי. אך הפעם, כמו שהוכיחו לנו לא מעט בתקופה האחרונה - העולם שייך לצעירים. החלו לעשות אודישנים לשחקנים עבור הגרסה המחודשת של המחזמר. השבוע נודע כי מי שמועמדת לגלם את סנדי היא אנה זק, ומי שמועמד לגלם את דני לוקו - הוא עומר חזן. האם זה יקרה? אנחנו מחכים להתפתחות בנושא! 
© צילום מסך מאינסטגרם

פירוק סופי

אחרי שסדריק יצא נגדו בפוסט זועם בפייסבוק אחרי ההקמה מחדש של האולטראס, אלי פרץ העדיף להתעלם באלגנטיות מההייפ השלילי והסתפק בסטורי באולפן הקלטות עליו כתב: ״ניתן למוזיקה לדבר״. נראה שהדרמה לא נרגעת בקשר של השניים, אנחנו נמשיך לעדכן...

© פזית גואטה

קריירה בילאומית?

השחקן וכוכב הנוער, עומר חזן, הוזמן מטעם דיסני לפרימיירה הנוצצת של הסרט החדש ״קדימה״ שתתקיים בלונדון. חזן יטוס בסוף השבוע הקרוב ללונדון, שם יהיה אורח כבוד בפרימיירה הנוצצת ויצעד על השטיח האדום לצד השחקנים ההוליוודיים - טום הולנד וכריס פארט. עוד כמה שנים נראה גם אותך על השטיח?

© אור גפן

מסתבכת

השבוע להקת "פורמולה" גייסה את החברה השלישית לצה"ל - עלמה ציון, אבל מסתבר שלא רק אירועים מרגשים קרו ללהקה, אלא גם דברים פחות משמחים. טניה לאורן לא ציפתה שלאחר ניתוח להסרת משקפיים, משהו יסתבך - לאחר חמישה ימים מיום הניתוח העיניים שלטניה נהיו אדומות מאוד ובעקבות כך החלמה תיהיה ארוכה מהרגיל. בעקבות הסיבוך, הכוכבת נאלצה לבטל צילומים לקמפיין חשוב.מקווים שאת מרגישה יותר טוב!

 

חוגגים את זה

על אף הזכייה של עדן אלנה בתחרות לייצוג באירוויזיון, היא לא היחידה שצפויה לעבוד קשה בחודשים הקרובים. שני המתמודדים האחרים מהתוכנית, אלה לי להב ואור עמרמי, יופיעו יחד בטקס הדלקת המשואות השנתית כחלק מחגיגות יום העצמאות ה-72 לישראל. ההחלטה על ההופעה המשותפת מפתיעה וזאת בשל ההחלטות הניהוליות שלקחו אמרגני הזמרים הצעירים שעל פי דיווחים לא מרוצים מהחיבור המקצועי בין השניים. 
 

יעשה לו אנפולאו?

נראה שהרוחות הסוערות סביב הזמר, אייל גולן, מסרבות להרגע, כי גם השבוע נחשפה ידיעה על התרחקות של אחד ממקורביו ממנו. איתי לוי התחיל את דרכו המקצועית בחברה ״ליאם הפקות״ בניהולם של בני פרץ ואייל גולן. השבוע פורסם כי לוי החליט לעזוב את המשרד ולצאת לדרך עצמאית משלו, זאת למרות שבהסכם שנערך מול ״ליאם הפקות״ היה צפוי הזמר להיות חתום עד שנת 2026. השערות רבות לעזיבת הזמר כבר עלו בינהם הסכסוך במשרד ושיקולים כלכליים שונים. נקווה שלא יגמר כמו עם החברה לשעבר, אופירה אסייג בפרשת אנפולואו. 
© צילום מסך מהקליפ

פעמיים כי טוב

שנתיים מסעירות במיוחד עברו על ירדן הראל, במהלכן פתחה הכוכבת את ליבה ועוררה תגובות מרגשות במיוחד בעקבות המסע שלה. הכל התחיל לפני כמעט שנתיים, כשפרסמה הראל תגובה של אחד מעוקביה בה הוא מבקר את צורת חייה ומתייחס לכך שלא הביאה ילדים. הראל החליטה שלא לשתוק וסיפרה על הקושי אליו נחשפו היא ובעלה בניסיונות להכנס להריון. לשמחת רבים, פורסם לפני כמה חודשים כי השניים צפויים להיות הורים דרך תהליך של פונדקאות - מהר מאוד החודשים עברו, והשבוע נולדו התאומים ופורסמו שמותיהם - לני וגפן. שיהיה במזל!

מלכת הביוטי של ישראל

התחרות בין כוכבות הרשת השונות על תואר הביוטי של ישראל מעולם לא הוגדרה, אבל נראה שהיא הולכת לקבל בקרוב פנים חדשות. עידו גרינברג (המוכר בתור מיסמס), הרקדנית אנה ארונוב וכמובן כוהנת האיפור של ישראל אשלי וקסמן בקשי צפויים לעלות בקרוב לתוכנית ריאליטי חדשה בערוץ ״HOT בידור״. מטרת התוכנית היא למצוא באופן רשמי את כוכבת הביוטי הרשמית של ישראל. נשמע מסקרן...
© shutterstock

או לה לה לה

תכלס אין כמו יום האהבה - הסרטים הרומנטיים, השוקולדים הטעימים והפרחים היפייפים לגמרי הופכים את היום הזה לאחד הימים האהובים בשנה. אך ללא ספק, אחד הדברים שמשפרים את היום הזה אפילו יותר הוא לבלות אותו עם האנשים שאתם אוהבים. קמילה קביו ושון מנדס שהפכו רק בשנה האחרונה לזוג באופן רשמי, החליטו לא לוותר על חגיגת הוולנטין ביחד ובצעד רומנטי במיוחד החליט הזמר להפתיע את חברתו ולהגיע ללונדון. בבוקר אותו היום, נצפה הזמר לוקח שקיות של פרחים ושוקולדים ובערב נצפו השניים יחד מבלים. הכי ליביאנה גרסת חו"ל.
© צילום מסך מיוטיוב

הצטרף לרשימה

הופעות רבות צפויות למלא את המקומות הגדולים בישראל בקיץ הזה, ועכשיו נודע כי יוצר נוסף צפוי להצטרף לרשימה של האמנים ולהופיע בישראל השנה. הראפר, מאשין גאן קלי, צפוי להופיע בישראל ב-7 ביולי. את הזמר אתם בוודאי מכירים מהשיר המשותף לו ולקמילה קביו ״Bad things” שזכה ליותר מ-300 מיליון צפיות ביוטיוב. מכובד! 

זמן פציעות

במקביל לקריירה שלו כדוגמן מצליח, ברק שמיר ממשיך לתחזק את התחביב המועדף עליו  - כדורסל. השבוע, במהלך משחק עם קבוצתו, הכוכב נפצע ולא יכל לצילומי הקמפיין של "רנואר" בקבוצת קניוני עזריאלי שנקבעו לו למחרת. למרות היותו הפרזנטור, החברה לא רצתה לבטל את יום הצילום החשוב יחד עם עומר נודלמן והקפיצה את הדוגמן והנינג'ה, אריאל בן עטר, שהחליף ביום הצילום הזה את שמיר. 
 
© יחסי ציבור, באדיבות רנואר

בורא פרי הגפן

פרזנטור אחר של החברה, גפן ברקאי, חגג בסוף השבוע שעבר יום הולדת 25 מוקף בכל החברים הטובים שלו. בין הכוכבים האהובים היה אפשר למצוא במקום את - סטפן, יהודה לוי, עדן פינס, נועה קירל, און רפאלי, שני גולדשטיין, טום באום ולי ואליאנה.
 
מזל טוב!
מזל טוב! © אביב חופי

בילוי לולנטיין?

במקביל התקיימה חגיגת יום הולדת אחר של חבר המערכת שלנו וגם אליה הגיעו כמה מכוכבי הנוער האהובים לצד לא מעט מכותבי "פרוגי" לאורך השנים. גם כאן היה אפשר למצוא את לי בירן ואליאנה תדהר מבלים את הולנטיין בחגיגה, עומר חזן שהגיע היישר מטיסה ארוכה מארצות הברית ונכח למרות הג'ט לג, להקת פורמולה, אור יעקב, עמית מורשת, חבורת "בלאגן", חן אהרוני, נאיה פדרמן, גל גברעם, עמרי מזרחי, לירז עוזרי, שיר זוארץ, הדוגמנים בר ברימר ואריאל בן עטר ונוספים. האורחים נהנו ממוזיקה טובה של DJ עומר באואר, מתוקים ועוגה של דורין כהן שכמיטב המסורת הסתיימה בתוך הפרצוף.
© אלון חכם ו-dorincohen44@
 
 
 
 
 
תגובות