הבחירות שלנו: ליהקנו את הסלבס לתפקידים בממשלה הבאה. צילומים: adobestock ואינסטגרם

הבחירות שלנו: ליהקנו את הסלבס לתפקידים בממשלה הבאה

לכבוד הבחירות החלטנו ללהק את הסלבס הכי בולטים בביצה, לתיקי הממשלה והתוצאה מצחיקה במיוחד! הייתם בוחרים בהם?

פוליטיקאים OUT - סלבס IN! לקראת הבחירות בפעם השלישית, ואחרי שנבחרי הציבור לא הצליחו להקים ממשלה, החלטנו לעזור להם: ממשלת הסלבס יוצאת לדרך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ראשי הממשלה ברוטציה - הגברת רותם סלע ומר אסי עזר

הזוג הטלוויזיוני והבסטיז, רותם סלע ואסי עזר, הם היחידים שיכולים להסתדר בפסגה בלי לריב מי יהיה ראשון. ראשונה יש לנו את רותם סלע, שאפילו הצליחה לעצבן את ראש הממשלה האמיתי, בנימין נתניהו, כשהעלתה סטורי בתגובה לדבריו בו כתוב: "ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזאת. מתי מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה. וכל בני האדם נולדו שווים". סלע זכתה לתגובה חריפה מראש הממשלה בעצמו, אבל לא היה לה אכפת בגלל שהיה לה חשוב להעביר את המסר החשוב שלה, מה שהופך אותה לראויה בהחלט להחליף אותו - או לפחות ברוטציה עם החצי השני שלה אסי עזר, שהוא דוגמא ומופת לזוגיות מושלמת, ראש ממשלה שיודע להנהיג בכריזמתיות ודואג לכולם! יש מצב שכשכתב את ״להיות איתה״ הוא בכלל התכוון ללהיות איתה ברוטציה?!

סקרנים לדעת מי יבחר קודם
סקרנים לדעת מי יכהן קודם © צילום מסך מהתכנית

שרת הביטחון - טוראית עדי ביטי

נכון, רק עכשיו היא הצטרפה לשירות כוחות המדינה וגם זה אולי לא בקרבי, אבל הדיבור ברשת הוא שהעין של עדי ביטי יכולה למוטט את החמאס ולגרום לכל אויבנו לשקשק מפחד. מי צריך את כיפת הברזל כשיש לנו את עדי ביטי, נראה אתכם מנצחים אותה חמודים!

© צילום: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

שרת הבריאות - הגברת אנה זק

אם מישהי צריכה לדאוג לכם בתחום הבריאות ולשמש כדוגמה זו ללא ספק אנה זק. הכוכבת האהובה חזרה מאיטליה ומיד נכנסה לבידוד כדי לא לסכן אף אחד ולו בגלל חשש הכי קטן לקורונה. זק דאגה אפילו למסר מיוחד עבור המעריצים כדי להסביר להם את המצב ולהדגיש את חשיבות ההיצמדות להוראות משרד הבריאות. הזמן בבידוד עובר בטיק טוק ולקורונה ללא ספק יש מי שישים סטופ וזו רק אנה, שרת הבריאות החדשה שלנו.

© צילום מסך מאינסטגרם

שרת התקשורת - הגברת שירלי לוי

כדי להיות שר או שרת תקשורת - חייבים להבין בתקשורת ולשלוט בכל המדיות, ומי אם לא שירלי לוי מצליחה לעשות זאת בצורה מושלמת? היא יודעת לעשות את זה בגדול ברשת, לסחוף אחריה המונים, לא להתבייש לחשוף רגשות ביוטיוב, לעשות פרצופים מוזרים, להנחות ולבלוט גם על מסך הטלוויזיה, לדאוג לכותרות סביבה, לדעת לקחת הפסקה כשצריך ולהיות כה אהובה גם על הקהל וגם על אנשי התקשורת שאוהבים לפרגן לה. כלללל החיייים חיכינו לשרה כזאת ואנו גאים להעניק לה את התיק הזה. אולי עכשיו זה יגדיל את הסיכויים לאהבה?

שרת התרבות והספורט - הגברת נועה קירל

רצינו להביא לקירל את תיק התרבות והספורט אבל היא לא הסכימה אז הבאנו לה אותו בגרסת הפאוץ' (הבנתם? תיק... פאוץ'...). היא ללא ספק עשתה שינוי בתרבות הפופ המקומית, תיזזה את כולנו עם שלל הריקודים שלה והיא בקלות גם יכלה להנהיג את המדינה, אבל עד אז - ניתן לה לפחות את תפקיד השרה. קירל ללא ספק פיצחה את התרבות המקומית והביאה אליה ניחוחות מחו"ל, היא יודעת מה קורה והולך עכשיו, משפיעה על בני הנוער לטובה, נותנת להם חשיפה אל עולם התרבות ומחזקת אותם גם בתחום הספורט, כאמור, בזכות הריקודים שהיא מביאה בשיריה.

 

שרי האוצר - בן וטיי

למי ניתן לנהל את הכספים והאוצר מדינת ישראל, אם לא לזוג שמנהל את עצמו ואחרים בצורה מושלמת? בן וטיי פרצו לחיינו בהפתעה ומאז מבהירים לנו כי לא משנה מה - הם לא זזים לשום מקום. תופתעו לשמוע שבן אחראי על סוכנות, כן כן, ומנהל מיוצגים משלו! אז אם כל זה לא מספיק לכם כדי למנות את השניים לשרים - אל תשכחו שהם שומרים על האוצר הכי חשוב - אחד על השנייה. אפילו יש להם סלוגן כבר מוכן: "מחיר שעושה טוב לנשמה!"

© צילום מסך מאינסטגרם

שר המשפטים - מר עידו גרינברג המכונה מיסמס

מי אם לא עידו גרינברג, שהמציא את #משפטאחדביום, מתאים יותר לתיק המשפטים. יש לו חיבה למילים, ניקוד לצירופי מילים משעשעים וחכמים במיוחד, הוא גם מומחה לרשתות חברתיות, מה שעזר לו להפיץ את הבשורה - הוא הפך את הכישרון להמצאת משפטים לקולקצית חולצות ואקססוריז חמה במיוחד שהתחילה מפינה קבועה באינסטגרם ולאט לאט הפך למשפיע דעת קהל ובהחלט יכול להיות פולטיקאי אהוד במיוחד. עם משפטים כמו ״כל כישלון שלי הוא ניצחון של נוטלה״ ו״ואהבת לרעך כמו פיצה״, אין ספק שמדובר במשפיען בלתי נדלה בתחום המשפט, גם אם הוא לא עורך דין או שופט...

© אורי דוידוביץ

שרת האנרגיה - הגברת קים אור אזולאי

פצצת האנרגיה הזאת כבר הפכה לתעשייה שלמה - היא עושה הכל ומהר, יש לה 437K עוקבים באינסטגרם, אלפי מנויים וצפיות ביוטיוב, היא פאשניסטה מובילה ובעלת מותג כובעים מצליח משלה. וכאילו כל זה לא מספיק בשביל להצדיק את התואר שהענקנו לה, פצצת האנרגיה תמיד אופטימית, תזיזיתית ומקפידה להתאמן ללא הפסקה. יכולה לתרום לנו גם קצת אנרגיה? בכל זאת צריכים ללכת להצביע...

אנרגיה סולארית
אנרגיה סולארית © צילום מסך מאינסטגרם @kimorazulay

שר הדתות - אדון מלך זילברשלג

מלך זילברשלג הוא כוכב הרשת החרדי הכי מדליק באזור, הוא לגמרי ״דוס שמדבר חילונית״ ובגלל זה הוא מתאים לכהן כשר הדתות. הוא מכיר את שני העולמות - החרדי והחילוני, ונדמה שהוא חי ביניהם. הוא אומר מה שהוא חושב בלי לעשות פילטרים והנחות לאף אחד ובגלל זה שווה להקשיב לו, בכל אופן ככה חושבים כל ה-104K שעוקבים אחריו והוא לגמרי מקבל ומכיל דתות נוספות מבלי גזענות.

© אור גפן

שרת החוץ - נטע ברזילי

אחת השגרירות החזקות שלנו בעולם, שהביאה לנו את הניצחון באירוויזיון וייצגה אותנו בגאווה. נטע ברזילי היא בהחלט הבחירה הראויה להיות שרת החוץ. מלבד העבודה שהיא המון בחו"ל, ברזילי מביאה כבוד למדינת ישראל ולא שוכחת מאיפה היא מגיעה. היא הדוגמא הטובה ביותר לניצחון הייחודיות והשונה על הפופולארי - היא נתנה לילדים ובני נוער דחויים תקווה לפרוח בייחודיות שלהם. בימים אלה היא מפתחת קריירה באירופה וארצות הברית, מה שאומר שהיא כבר מכירה את הזירה הבינלאומית ולכן אין ראויה ממנה להיות שרת החוץ.

© ערן לוי

השרה לנושאים אסטרטגיים - הגברת נעמה קסרי

רצינו להביא לה את תיק הבריאות בגלל שהיא מומחית לטיפולי אסתטיקה ועניינים פלסטיים, אבל השורדת הלוהטת נעמה קסרי מצטיינת בעוד דבר לא פחות חשוב - בחשיבה אסטרטגית ובראייה של מספר מהלכים קדימה. היא נחושה וחזקה ותעשה הכל כדי לנצח, או כמעט לנצח, בכל מקרה מה שבטוח היא מלכת האסטרטגיות וככזאת היא ראויה להכנס לממשלה כשרה האמונה בדיוק על הנושאים האלה. מקווים לא להגיע למועצת שבט איתה...

© משה נחומוביץ 

שר החינוך - מר אסף גורן

אם תהיתם לרגע למה שמנו את הרקדן, הזמר, הספורטאי ויוצא הריאליטי, אסף גורן, בתיק החינוך כדאי שתאזינו שוב לשירים שלו. כדי להיות שר החינוך צריך קודם להוות דוגמה וגורן הוא בדיוק הסלב שמתאים למשבצת הזאת - בכל הזדמנות הוא מעביר מסרים חיוביים על דימוי עצמי, אהבה ואמונה וכך גם בכל שיר שלו ובכל שיח שלו. אסף, בתור שר החינוך שלנו אנחנו מקווים שלכל ילד וילדה יהיו את האופטימיות והאהבה שיש לך!

 
תגובות