רכילות בקטנה: הקשר בין קיילי ג'נר לכוכבת הנוער הישראלית. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הקשר בין קיילי ג'נר לכוכבת הנוער הישראלית

השבוע ב"רכילות בקטנה": הפרידה בביצה, הכוכבת שהביעה דעה פוליטית, קמילה קביו נפתחת על היחסים עם שון וגם: כל הפרטים על השתלטות הקורונה על עולם הבידור

אם הייתם עסוקים בחגיגות הפורים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אח שלנו מתחתן

אמש (ה'), אחרי הכנות רבות, הכרזה על הריון והבטחה לחתונת השנה - האיסור על התקהלות של מאה איש פגעה בכמות המוזמנים בחתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג שנאלצו להסתפק בטקס מצומצם של עד הכמות המותרת. נדמה שכל זה לא הפריע לשניים לחגוג בגדול בהפקה בהשראת העיר האהובה עליהם בעולם - לונדון, בהפקתה של אירית רחמים. בין האורחים שכן זכו להגיע היה אפשר למצוא את ניצולי הבידוד - ליאור נרקיס ואנה זק שהגיעה יחד עם רועי סנדלר אחרי יום גדוש בחוויות יום הולדת, איתי לוי, נסרין קדרי, לואי עלי, משה פרץ, בר סנדלר וכמובן הילדים של אייל - ליאם, אלין ויאן. הזוג המאושר צעד אל החופש בשירו החדש של גולן - "מכאן עד הנצח".

אייל גולן ודניאל גרינברג
אייל גולן ודניאל גרינברג © צילום אלוני מור

 

קצת אהבה לא תזיק

אם בא לכם קצת הפוגה מהבלאגן שמתחולל מסביב לעולם, בואו נזכר באחד הזוגות האהובים ביותר בגלובוס - קמילה קביו ושון מנדס. השבוע התראיינה הזמרת אצל ג׳ימי היל, ונשאלה על הזוגיות שלהם. היא סיפרה ששניהם כבר מותשים מאהבתם והסבירה שהם רוצים יותר מהזוגיות. קביו אפילו התייחסה להשפעות שלה על בן הזוג, שכן, מנדס החליט לשנות את מראהו בזמן האחרון ולהשאיר את הזיפים לפי בקשתה של הזמרת.
 
© gettyimages_IL/Rich Fury

שוברת שתיקה

זה ידוע שמפורסמים רבים מסתייגים מהבעת דעתם הפוליטית באופן ציבורי, אך השבוע נרשם צעד חריג מצד אחת מכוכבות הרשת הגדולות בישראל. נכוחותו של הדייר ניר אבישי כהן שמוכר בתור הדובר לשעבר של ארגון ׳שוברים שתיקה׳, כבר גרמה לכמה צופים בבית להתקומם, אולם זו בין הפעמים הראשונות שגם מפורסמים התייחסו לפרשה. הכוכבת ליאל אלי, הביעה בסטורי חריג השבוע את דעתה בנוגע להמצאות הדייר בתוכנית, ״המדינה שלנו מגוונת ומיוחדת ומשגעת... מה שאני לא מקבלת ולד משמעית לא סובלנית אליו זה ארגון ׳שוברים שתיקה׳ ארגון בזיוני, מזעזע... שמטנף על חיילי צה״ל״.
© צילום מסך מאינסטגרם

אין אישור הגעה

המגפה שפשטה מסביב לעולם וגרמה לרבים להסתגר בביתם, מתחילה לתת את אותותיה ולגרום גם לביטולים של אירועים רבים. אחת מההופעות אותן החליטו לבטל המפיקים היא הופעותיה של מיילי סיירוס באוסטרליה. סיירוס העלתה לחשבון הטוויטר שלה את הפוסט הבא "אני כל כך מאוכזבת לא להיות שם, אבל אני חייבת לעשות את מה שנכון כדי להגן על בריאותם ובטיחותם של הלהקה והצוות שלי... אני עדיין אתרום כדי לעזור לקורבנות השריפות באוסטרליה. אני מצטערת לפספס את כולם באוסטרליה, אבל אחזור בקרוב". בנוסף, הבוקר (ו') הוכרז כי "מהיר ועצבני 9" יידחה בשנה.
 
© צילום מסך מיוטיוב

מדינה במגפה

מיילי סיירוס אינה המפורסמת היחידה שהתייחסה למגפה, גם קיארה פראני הגיבה לקורונה. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה הכוכבת על המצב הקשה העובר על מדינתה, איטליה. ״יש לנו יותר מ -10,000 מקרים, יותר מ- 600 מקרי מוות ויותר מ 5000 אנשים בבתי החולים עם תנאים רעים. בתי החולים אינם מוכנים לכל המקרים הללו ורופאים ואחיות עושים ככל יכולתם כדי לעזור לכמה שיותר אנשים". בסיום הפוסט היא קראה לעוקבים להזהר כמה שיותר ולהעלות את המודעות לסכנות המחלה.

רוקדת לקלפי

אחרי שהייתה בישראל תקופה של שלוש בחירות, הגיעה הזמן של ארצות הברית ללכת לקלפיות, להצביע ולהשפיע. כוכבת ״רקדניות קטנות״ ניה סיו, התייחסה לבחירות הקרובות במדינתה ובסרטון שהעלה הארגון ״כולנו מצביעים״ אותו הקימה מישל אובמה (רעיית נשיא ארה״ב לשעבר, ברק) אמרה: ״לבחור את מנהיגינו ולהשמיע את קולותינו״.

כי טבעי זה הכי

בזמן שברחבי הארץ ציינו את חג הפורים, והמונים פשטו על חנויות התחפושות וקנו כמה שיותר פאות, במרחק אלפי קילמוטרים הייתה מי שפעלה הפוך. את קיילי ג׳נר אין כמעט מי שלא מכיר היום, הרבה מזה הגיע בזכות השינויים שהיא עושה לשיער כמו לצבוע אותו בשלל צבעי הקשת. גם השבוע עשתה ג׳נר צעד חריג עם השיער והעלתה סטורי שלה עם השיער הטבעי! אחרי שראינו את הסטורי אנחנו מרשים לעצמנו להגיד שהיא יפה בכל מצב!
© צילום מסך מאינסטגרם

רואים כפול?

אם כבר עסקינן בקיילי ג'נר, אז מה הקשר בינה לבין כוכבת הנוער הישראלית - ליאנה עיון? אחותה כמובן! לאחותה של ליאנה, עדן, יש דף אינסטגרם מצחיק במיוחד, ומלבד הצחוקים, השבוע היא העלתה אליו את התחפושות המושקעת שלה - קיילי ג'נר. וכאשר העלתה עיון את התחפושת לאינסטגרם, לא תאמינו מי הגיבה לה! קיילי! זאת אומרת, עמוד האינסטגרם של חברת הקוסמטיקה שלה. אבל אנחנו בטוחים שקיילי ראתה ומאוד התלהבה מהתחפושת, אפילו אנחנו לרגע התבלבלנו!

© צילום מסך מאינסטגרם

חזר עם תשובה

שנים לאחר שהתאהבנו לראשונה בסדרת הסרטים של ״הארי פוטר״, ושנים אחרי שנפרדנו מהם בעצב, הגיעה סוף סוף התשובה שהעסיקה אותנו כל כך. דניאל רדקליף המוכר בתור הדמות הראשית בסרטים, ענה על השאלה שהעסיקה כל מעריץ של הסדרה - אחרי שנחשף כי פניו של פרופסור קווירל היו כל הזמן הזה מצדו השני של ראשו של וולדמור והוסתרו על ידי גלימתו, איך הוא מסוגל היה לישון? רדקליף הגיב כי לדעתו הדרך הטובה ביותר לישון ככה היא כנראה לישון על הצד. תכלס, צודק.
© צילום: TM WARNERBROS

שמחה שמהולה בעצב

לאחר שבשרה על ההריון המרגש עם בן זוגה, אורלנדו בלום, חשפה הזמרת קייטי פרי את הדרך בה הודיעה על כך לסבתה. סבתא של הזמרת נמצאת במצב לא טוב, ובפוסט שהעלתה הזמרת, נראו היא וסבתה ברגע מרגש במיוחד - "סבתא, זו קטי. רק רציתי להגיד לך, אני יודעת שאת לא מרגישה טוב אבל רציתי לחלוק איתך כמה חדשות מרגשות, אני הולכת להביא תינוק. אני בהריון, סבתא!".

מי היה מאמין?

אם היו אומרים לכם יום אחד שאתם הולכים לבצע דואט עם הזמרת הבינלאומית, קלי קלרקסון, הייתם מאמינים? אותנו מעניין מה הייתה התגובה של מאיה בוסקילה. השתיים הקליטו דואט משותף בעברית שייצא בקרוב בהפצה בינלאומית ברחבי העולם ובישראל דרך חברת וורנר העולמית! מרגש!

פרזנטור ומותג חדש

סטפן לגר נבחר לפנים של מותג האופנה החדש לגברים צעירים TWENTYFOURSEVEN MEN. הרשת בחרה בסטפן שיזוהה עם המותג ויוביל אותו להצלחה בקרב קהל לקוחות צעיר שצמא לאופנה חדשה בישראל. "הקריירה שלי רצופה גם בהפתעות נעימות ובשבילי לחבור למותג מוביל ושווה כמו טוונטיפורסבן כפרזנטור ראשון, זה בהחלט מרגש וגאווה גדולה. אין לי ספק שמצפה לנו מערכת יחסים מדליקה ומלאה בשיק", מסר סטפן ואין יותר שמחים מאיתנו בשבילו!

תצוגת הקורונה

עוד לפני האיסור התקהלות של יותר ממאה אנשים, לתצוגת האופנה של גולברי הגיעו כ-500 סלבס, מובילי דעה, סטייליסטים ועוד... האירוע נערך לרגל יום האישה הבינלאומי, בגני התערוכה בתל-אביב, במסגרתו נחשפה קולקציית קיץ 2020. את הערב הנוצץ פתחה הפרזנטורית החדשה של גולברי אילנית לוי שהופיעה עם מסכות פנים שעוצבו בהשראת הקורונה, בשילוב פייטים וטרנדים מובילים של הקיץ הקרוב. הכי שיק!

© באדיבות יחסי ציבור

היה קצר 

אגם בוחבוט אולי חגגה את יום הולדתה ה-16 לצד הבויפרנד הראשון שלה - הבן של המנהל שלה, אליאור זנדני, אך היא הייתה קצרה במיוחד. השבוע נודע כי השניים נפרדו, ובינתיים, הלכו כל אחד לדרכם. נעדכן בהתפתחויות. 
© ארן חן צלמים

השמועות ממשיכות 

בעוד כחודש צפויה ליידי גאגא לשחרר אלבום חדש הכולל 15 שירים, והשמועות אומרות שמבין ה-15 יהיה אחד מעניין במיוחד. שיתוף פעולה של גאגא עם אריאנה גרנדה! כמו כן, ישנם גם לא מעט רמזים לכך. כמו למשל צילום הציפורניים של גרנדה שמזכירים את עטיפת האלבום של גאגא, אנשים קרובים שאומרים שהם בילו יחד יום שלם באולפן... אמנם אין שום הודעה רשמית או גורם מוסמך, אך אנחנו מלאים תקווה שהשמועות נכונות. 

אמיצה 

הזמרת הצעירה, שי רון, עושה הכל בקריירה המוזיקלית שלה בעצמה - בין אם זה יצירת השירים, הפקת השירים, ובין אם זה מימון האולפנים והצילומים. אך זה כבר נהיה קשה והזמרת הצעירה, החליטה לפעול בצעד אמיץ ולגייס כספים למימון אלבום הבכורה שלה. השירים כבר מוכנים, רק צריך מישהו שיממן להוציא אותם אל הפועל.
© צילום: אבי בן זקן

בדד

התפשטות הקורונה בישראל עולה שלב וגם אל הסלבס היא לא איחרה לבוא. נטע ברזילי, אביבית בר זוהר, אנה זק וליאור נרקיס בילו שבועיים בבידוד ביתי. זק כבר הספיקה לצאת מהבידוד ולבלות במסיבת פורים של הסוכנות, וכמו כן, לסדרת הופעות לכבוד חג התחפושות. גם ליאור נרקיס הספיק להשתחרר ולחגוג את חג הפורים, ובר זוהר מיהרה לתכניות טלוויזיה ולחבר כושר ישר ביציאתה. ברזילי משתחררת ממש היום (ו') מהבידוד. ניחושים לאן היא יצאה?

חושפים 

השבוע, בשידור מיוחד בגלגלצ לחג פורים, שני כוכבים הגיעו להתארח - מדובר ברן דנקר ומאיה דגן, שהתאחדו לרצועת שידור נוסטלגית בסימן "השיר שלנו". השניים לא אכזבו ואף סיפרו גם פרט עסיסי במיוחד... מסתבר כי במהלך צילומי הסצינה של "האור בחיי", רן ונינט נפרדו גם במציאות. באותה סצנה השניים נפרדו (כמו בחיים - ולא זו לא הפרידה הסופית שלהם), נינט רצה אל הרכבת אל קריית גת והקרע ביניהם גדל. אז אם התעניינתם - כן, הפרידה האמיתית שלהם בהחלט הביאה לקושי בצילומי הסצנה, לדבריה של דגן.
© גילי שני

הפחד של כולנו

רגע לפני יום שישי ה-13 (שמצויין היום), חשבון האינסטגרם של ניב סולטן נפרץ על ידי האקר מסתורי שהחליט להשמיד כמעט כל זכר - כמו מחיקת התיוגים של הכוכבת, פרטיה ותמונות הפיד שלה. בהמשך פירסם גם סטורי בו דורש העברת כסף בביטקווין על מנת לשחררו. סולטן והארוס הטרי, מאור שוויצר - לא הרימו ידיים ופנו לחברת האינסטגרם העולמית. ממש לפני זמן קצר החשבון שב לידייה, אומנם בלי שחזורי התמונות וכן איבדה מעל ל-10 אלפים עוקבים. סולטן פרסמה פוסט באינסטגרם שלה המסכם את הרגעים המפחידים: "בצל משבר הקורונה העולמי, ולצד מזג האוויר האפוקליפטי ויום שישי ה-13 סוף העולם הגיע וכוחות הרשע פרצו לי לאינסטגרם! אבל... ברוך השם, סוף טוב הכל טוב. אני רוצה להודות לכל האנשים הטובים שעזרו לי להחזיר את החשבון, לכל מי שלקח חלק בדרמה, לכל ההודעות וניסיונות המשא ומתן שלכם אל מול ההאקר - קראתי כמעט הכל והתרגשתי. כמובן תודה מהלב לכל העוקבים הנאמנים שלי שהביאוני עד הלום (אשכרה!) ולא נטשו גם בעתות משבר. שיהיה סופ"ש מלא בהתפתחויות חיוביות כמעט כמו זו שלי, שתצא השמש, שיימצא חיסון לקורונה ושנהיה בריאים ושמחים. אמן".

 

 

 

תגובות