נטפליקס חשפה את 10 הסרטים הכי נצפים שלה. Jasin Boland, Saeed Adyani באדיבות Netflix

נטפליקס חשפה את 10 הסרטים הכי נצפים שלה

חברת נטפליקס חשפה היום (ה') את רשימת עשרת הסרטים המקוריים הכי נצפים ברשת הסטרימינג • מנחשים מי במקום הראשון?

נטפליקס לא נוהגת לחשוף את כמות הצפיות של תכניה, אחת לכמה זמן הם משחררים סיכום מיוחד ומרוכז של כמה מהתכנים והיום (ה'), החליטו ברשת הסטרימינג לחשוף את עשרת הסרטים המקוריים הכי נצפים ולראשונה גם לחשוף את כמות הצפיות. מי בטופ?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מקום 10 - "הדייט המושלם"

צפיות: 48 מיליון מאפריל 2019.

סרט הנוער של נטפליקס בכיכובם של נואה סנטינאו וקמילה מנדס. הסרט עוקב אחר דמותו של סנטינאו אשר ממציאה אפליקציה מיוחדת שתמצא עבורכם דייט מושלם לנשף, כל זה רק כדי להרוויח כסף עבור הלימודים.

 

מקום 9 - "הפיר"

צפיות: 56 מיליון ממרץ 2020.

סרט אימה המתאר משטח מסתורי אשר עולה ויורד בבית הכלא ומחלק אוכל לאסירים. בקומות העליונות - האסירים מרוויחים את רוב השלל ואילו ככל שהקומות יורדות לאסירים לא נותר דבר והם גוועים ברעב - עד אשר מתעורר לו מרד.

 

מקום 8 - "מיסי מסתבכת"

צפיות: 59 מיליון ממאי 2020.

סרט קומדיה המתאר את סיפורו של טים, אשר רצה להזמין את אשת החלומות שלו לחופשה מושלמת, אלא שהוא מגלה שסימס דווקא לבחורה איתה היה לו דייט ממש נוראי.

 

מקום 7 - "משולש הגבולות"

צפיות: 63 מיליון ממרץ 2019

סרט אקשן עם בן אפלק: חמישה יוצאי יחידה מובחרת מתאחדים ויוצאים ללכוד ברון סמים, אלא שלכל דבר יש השכלות.

 

מקום 6 - "האירי"

צפיות: 64 מיליון מנובמבר 2019.

אחד הסרטים הכי מדוברים של נטפליקס בשנים האחרונות וכזה שהיה מועמד לאוסקר בלא מעט קטגוריות. סרט המשלב טכנולוגיה מיוחדת כדי להפוך את הכוכב הראשי, רוברט דה נירו, לעצמו בגיל צעיר. הסרט מגולל את סיפורו של רוצח שכיר אשר נזכר בסודות מימיו בשירותי משפחת פשע.

 

מקום 5 - "תעלומת רצח"

צפיות: 73 מיליון מיוני 2019.

סרט קומדיה פרוע בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר. זוג נשוי מנסה להשלים את ירח הדבש באיחור של שנים והם מוצאים את עצמם נקלעים לזירת רצח כאשר כל אחד חשוד, בעיקר הם.

 

מקום 4 - "מחתרת השישה"

צפיות: 83 מיליון מדצמבר 2019.

סרט אקשן בכיכובם של ליאור רז שלנו וריאן ריינלודס. העלילה עוקבת אחר מיליארדר אשר מזייף את מותו כדי לגייס שישה חברי צוות סודיים של סוכנים בינלאומיים כאשר אף אחד לא יודע את שמו של השני. המטרה: לחסל דיקטטור אכזרי.

 

מקום 3 - "הצדק של ספנסר"

צפיות: 85 מיליון ממרץ 2020.

שוטר ואסיר לשעבר בשם ספנסר, חובר לצעיר שרוצה להיות לוחם ויחד הם מנסים לחשוך קונספירציה שקשורה למותם של שני שוטרים.

 

מקום 2 - "קופסת הציפורים"

צפיות: 89 מיליון מדצמבר 2018.

סרט האימה הנודע של נטפליקס שהוכרז בעבר מבין סרטי האימה הכי מצמררים. הסרט מספר על ישות אפלקה אשר גורמת לאנשים לשים קץ לחייהם אם מסתכלים עליו, אך חמש שנים אחרי, ניצולה וילדיה מנסים להגיע למקום בטוח.

 

ובמקום הראשון...

"חילוץ: טיילר ריק"

צפיות: 99 מיליון מאפריל 2020.

סרט אקשן בכיכובו של כריס המסוורת' (ת'ור) המספר על שכיר חרב אשר נשלח לבנגדלש כדי להציל את בנו החטוף של ברון סמים - אלא שהמשימה שלו הופכת למירוץ הישרדות קשוח.

 

 

תגובות