לא רק אושפיזין: הופעות האורח הכי מפתיעות על המסך. צילום מאינסטגרם

לא רק אושפיזין: הופעות האורח הכי מפתיעות על המסך

כמדי חג סוכות חוגגי החג מזמינים את האושפיזין במהלך שבעת ימי החג לשבת עמם ולהשתתף בסעודות בסוכה. כמחווה למסורת זו - אלו האורחים המפתיעים ביותר על מסך הטלוויזיה

לאור ההנחיות וההגבלות החדשות בעידן הקורונה נאלצנו לצמצם את החגיגה למספר מועט יותר של אורחים. הנחיות אלו בוודאי מאכזבות רבים, על כן החלטנו שלא לוותר עליהם וערכנו את רשימת הופעות האורח המלהיבות ביותר שראינו על המסך!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלונה טל

אם יבקשו מכם לחשוב על שחקנית ישראלית שכבשה את מסכי הוליווד כנראה שתחשבו על גל גדות, אז איזה מזל שאנחנו כאן להזכיר לכם שהיא ממש לא היחידה!  גם אחת מחברות "הפיג׳מות" לשעבר, אלונה טל, הופיעה בלא מעט סדרות אמריקאיות נחשבות ומצליחות. אבל ללא כל ספק ההופעה הכי מפתיעה שלה הגיעה בסדרת הנוער "שקרניות קטנות ויפות". למרות שהופעתה לא הייתה ארוכה במיוחד, היא הצליחה לככב ולגרום לנו להתגעגע. 

 

אניה בוקשטיין

אלונה טל איננה היחידה שעשתה לנו כבוד מעבר לים. גם השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין הפתיעה אותנו בענק בהופעה חד פעמית באחת הסדרות המצליחות ביותר בעולם. הכוכבת הישראלית הופיעה בסדרה "משחקי הכס" בתור קינברה, הכוהנת האדומה מוולאנטיס. למרות ההבלחה הקצרה, דמותה של בוקשטיין יצרה עניין רב בקרב מעריצי הסדרה גם לאחר סיום הסדרה והוכיחה לגמרי שלא צריך תפקיד גדול בשביל לעשות רושם ענק.

 

רותם סלע

אמנם היום קשה מאוד לפספס אותה ואין מי שלא מכיר את שמה, הרי מדובר באחת מהשחקניות, המגישות והדוגמניות הכי מפורסמות בארץ. רותם סלע מופיעה לנו מדי יום על המסך הקטן בשלל תפקידים -  החל מפרזנטורית ועד למנחה. אולם, תאמינו או לא, לפני הרבה שנים סלע הייתה דוגמנית צעירה ואלמונית בתחילת דרכה בתעשייה. תיעוד של אותה תקופה בחייה תוכלו למצוא באחד מפרקי הסדרה "שמש" בו שיחקה סלע דוגמנית בינלאומית - ספויילר היא לא תמיד הייתה בלונדינית! (רוצו לדקה 3:30)

אלברט אסקולה

אם ברותם סלע עסקינן, איך ניתן יהיה להתעלם מחברה הקרוב - אסי עזר. היוצר של אחת הסדרות המצליחות בישראל אחראי על אחת מהופעות האורח המפתיעות שראינו. את הופעת האורח הזו קל מאוד לפספס, כמה קל? רק לפני כמה שבועות, כשבע שנים לאחר עליית הסדרה לאוויר, עזר חשף אותה. באחד הפרקים של העונה הראשונה, דמותה של סלע עורכת מסיבה בביתה. בין עשרות המוזמנים ניתן להבחין כי אחד מאורחי המסיבה הוא אלברט אסקולה, בן זוגו של עזר.

© צילום מסך מאינסטגרם

דמי לובאטו

הרבה שנים לפני שדמי לובאטו הפכה לאחד השמות החמים בעולם, היא התחילה את דרכה בעולם הבידור בתפקידים קטנים. שתי הופעות מפתיעות שלה ניתנו עוד כשהייתה ילדה. הראשונה הייתה בסדרה "נמלטים" טרם פריצתה, כששיחקה נערה צעירה במפגש מטריד ודי מלחיץ עם אסיר נמלט. הופעתה השנייה הגיעה אחרי שכבר הפציעה ב-"קאמפ רוק", בסדרה "האנטומיה של גריי" בתור מטופלת צעירה עם בעיה לא פשוטה - מיותר לציין שהיא הצליחה להתגבר עליה, נכון?

דונאלד טראמפ

ללא כל צל של ספק האחראי על הופעת האורח המפתיעה ביותר הוא נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ! במרבית הפעמים, הופעות האורח ניתנות על ידי שחקנים או זמרים אך הפעם מדובר בלא פחות מאחד האנשים בעלי הכוח הרב ביותר בעולם. השתתפותו של טראמפ, הייתה לפני שהפך לפוליטיקאי ובאותם ימים היה איש עסקים מצליח. בסרט "שכחו אותי בבית" טראמפ שיחק מספר שניות בודדות אך גורם ההפתעה היה מקסימלי. 

בראד פיט 

הופעת אורח נוספת שנרשמה במספר שניות בודדות הייתה של אחד השמות הבולטים ביותר בעולם. זוכה האוסקר בראד פיט שכבר הספיק לשחק בלא מעט קלאסיקות מצליחות כמו "מועדוןקרב" ו"שבעה חטאים". פיט הפתיע את העולם כולו, כששיחק בסרט ״דדפול 2״ דמות שכל תפקידה היה להתחשמל. למרות הרזומה העשיר של פיט ותהילתו הגדולה, השחקן הפציע רק למספר שניות בודדות בהן לא אמר אפילו מילה - דבר שגרם ללא מעט לסתות להישמט.

ברונו מארס

הופעת אורח מלהיבה נוספת הייתה בסדרה הפארודיתעל עולם הטלנובלות- "ג׳יין הבתולה". במידה ולא ראיתם את הסדרה, ראו אזהרה זו כי ספויילר לפניכם! באחת מעונות הסדרה נישאת ג׳יין לבן זוגה למייקל. החתונה המושקעת מגיעה לשיאה כאשר אב הכלה מפתיע את האורחים בהופעה פרטית של הזמר ברונו מארס. הפתעה הייתה כל כך גדולה כך שלא רק הדמויות היו מופתעות גם הצופים היו בהלם!

בריטני ספירס

אחת הופעות האורח המדהימות ביותר נעשו בסדרה ״גלי״ כמחווה לאחת הכוכבות המוכרות בעולם! את פרק המחווה בו שרו חברי הלהקה את מיטב שיריה של הזמרת, פתחה אחת הדמויות בנאום מרגש לכבוד בריטני ספירס  ״היא הדובדבן שבקצפת והאמנית החשובה ביותר בסצנה המוזיקלית של המילניום החדש.״ נראה שכותבי הסדרה התכוונו לדברים אלו, כי בעזרת מחווה זו הפך פרק זה לאחד הפרקים האהובים על המעריצים, וגם עשה הרבה כבוד לספירס, שעל אף הקטע הקצר בו השתתפה, הצליחה לתת תקווה והשראה ללהקה הדחויה ואפילו לצופים!

חנן בן ארי

לא צריך לראות רק תוכניות אמריקאיות בשביל לראות הופעות אורח מפתיעות של זמרים מצליחים - גם אחד הזמרים המושמעים בישראל החליט להפתיע אותנו. חנן בן ארי הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל והוא חתום על שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי כמו "תותים" ו-"אלוף העולם". הצליח להוכיח שהוא יודע גם לשחק כשהופיע בסדרה "אבא מטפלת". אלוף או לא אלוף?

 



תגובות