אחרי הקורונה: הסרטים הישראלים שאנחנו הכי מחכים להם. רם שני,נטי לוי, ענת מוסברג

אחרי הקורונה: הסרטים הישראלים שאנחנו הכי מחכים להם

הגעגוע העז אל בתי הקולנוע הוא לא רק בשל הסרטים הבינלאומיים הענקיים שמחכים לנו, אלא גם על הסרטים הישראלים שבשנים האחרונות הופכים לטובים יותר ויותר • קבלו את רשימת הסרטים שאנחנו הכי מחכים להם!

זוכרים שפעם היינו הולכים לבתי הקולנוע? איזה כיף זה היה! ואז הגיעה הקורונה ופשוט גרמה לכל החוויה לקחת הפסקה מחיינו. ההתרגשות לקראת יציאה לסרט, הפופקורן החם, הקור של האולם, אפילו הלחשושים במהלך הסרט וכמובן - הסרטים עצמם! יש לא מעט יצירות קולנועיות חדשות אשר ממתינות לנו מעבר לפינה ורק מחכות לצאת לדרך ולשמח את הקהל. בין כל ההפקות הבינלאומיות, ישנם גם סרטי קולנוע ישראלים חדשים שאנו לא יכולים לחכות להם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פול ספיד

על מה מדובר? לאחר ההצלחה הגדולה של "פול גז" (קובי מחט) בקופות, הוחלט להעניק לו סרט ספין אוף מיוחד. הדמות היחידה שנותרה מהעלילה הקודמת היא נמרוד, אותו מגלם קווין רובין. העלילה תתמקד הפעם באקדמיה של כלי רכב כאשר בראשה עומד ארנון (אקי אבני) ומדריכים בו חליבה (גל אמיתי) ויעל (חן אמסלם). אלונה ורונה (שירה לוי ובר כהן) הן התלמידות החדשות באקדמיה בשנה הראשונה בה גם בנות יכולות להצטרף אליה והן נלחמות על הזכויות שלהן במקום.

כדאי לדעת: צילומי הסרט הופסקו בגל הראשון של הקורונה (חודש מרץ) והמשיכו לצלם מיד בסיומו.

מי משתתף? בנוסף לשמות שהזכרנו, יככבו בסרט גם: כוכבי "פלמח": טל גרושקה ואברהם ארנסון, עידן תלם בתפקיד משחק ראשון, און רפאלי, נתי רביץ ונוספים.

© רם שני

אל תחכי לי

על מה מדובר? מתן (16) עובר עם משפחתו מרעננה אל שכונת העוני פרדס כץ, לאחר שאביו פשט את הרגל. מתן, "הילד הטוב" מוצא את עצמו נרדף, מוכה ומושפל עד שציון, עבריין מהשכונה, פורש על מתן את חסותו ומגן עליו. מתן מוצא את עצמו קרוע בין הרצון לשרוד על ידי ביצוע משימות אפלות עבור עבור ציון שמנצל את מראו התמים והנקי, לבין היצר לעשות את הדבר המוסרי, הנכון. הדבר מקבל משנה תוקף כשמתן צריך להגן לא רק על עצמו אלא גם על משפחתו וחברתו החדשה, עדן. הבחירות של מתן יובילו אותו לטרגדיה של חייו, לאירוע המחולל של עולם הפשע הישראלי של שנות ה-90 .

כדאי לדעת: הסרט מבוסס על סיפור אמיתי.

מי משתתף? עומר חזן בתפקיד הראשי, טיילור מלכוב בתפקיד קולנועי ראשון - תגלם את בת הזוג של חזן, ישראל אוגלבו יגלם חוקר משטרתי. עוד יככבו: עינת שרוף, הדוגמנית ואשת העסקים - נועה בני ונוספים.

© באדיבות ההפקה

פעם בחיים (שם זמני)

על מה מדובר? עלילת הסרט עוד שמורה בסוד והכל כרגע מסתורי בנושא. עד כה ידוע רק כי העלילה תהיה קשורה לעולם הבידור, בכוכבים, בצדדים השונים של הפרסום ובאנשים המנהלים הכל מאחורי הקלעים. 

כדאי לדעת: הרעיון לסרט נולד במוחם של לי בירן ואליאנה תדהר במהלך חופשה זוגית בתאילנד, בעודם צועדים אל המלון היישר אל החוף. את הסינופסיס (הבסיס) לסרט, הם כתבו יחד בטיסה חזרה לארץ. מיד עם הנחיתה החלו לעבוד ופיתחו אותו. מי שנבחר כבמאי של הסרט הוא ירון ארזי, אשר אחראי על סדרות כמו: "נעלמים", "מועדון החנונים" ו"טרנינג".

לי בירן מדבר על הסרט ב-א' עד ת'
 

מי משתתף? לי ואליאנה יובילו את הסרט בתפקידים הראשיים, עדי חבשוש ואוראל צברי לצד כוכבים נוספים שטרם נחשפו.

© צילום פרטי

תמונת הניצחון

על מה מדובר? סרט חדש שמצטלם בימים אלו. עוסק בישראל של שנת 1948. הסרט יגולל את סיפורו המיתולוגי של קיבוץ ניצנים במלחמת השחרור. בצהרי 7 ביוני 1948 הגיחו מתוך ההריסות המעשנות של קיבוץ ניצנים סגן אברהם שוורצשטיין והאלחוטנית מירה בן ארי. מולם שלושה קצינים מצריים עם צוות של צלם ובמאי שהגיעו מקהיר כדי לתעד את הכניעה הישראלית, את "תמונת הניצחון". אך התפתחות מטלטלת שיבשה את תמונת הניצחון. את המהפך חוללה מירה בן ארי. הסרט של נשר מגולל את סיפורה של אשה צעירה, עצמאית, דעתנית, נועזת ומהפכנית שסירבה להיכנע לחוקי המשחק המקובלים.

כדאי לדעת: הסרט היה אמור להצטלם כבר לפני מספר חודשים, אך גם הוא התעכב בגלל הקורונה.

מי משתתף? ג'וי ריגר בתפקיד הראשי, אליאנה תדהר, עמית מורשת, משי קלינשטיין, כוכב הרשת - אלעד לוי, אמיר ח'ורי ("תאגד", "החממה") ונוספים.

רפסודה

על מה מדובר? העלילה מספרת על שלושה נערים אשר מחליטים לבנות רפסודה ולשוט למשחק מכריע והיסטורי של מכבי חיפה נגד ליברפול, שהוזז לקפריסין בשל המצב הביטחוני בישראל. נערה מהשכבה מתגנבת למסע הימי, במהלכו החברות בניהם תעמוד למבחן.

כדאי לדעת: יציאת הסרט נדחתה כמה וכמה פעמים. הטריילר הוסר מיוטיוב בעקבות ההחלטה.

מי משתתף? אנה זק, עומר דהן ("תברחו"), שחף כרמלי ("אלישע"), עידן שקרוקה.

תגובות