רכילות בקטנה: הסוד של להקת "פיפת' הרמוני". Gettyimages.IL

רכילות בקטנה: הסוד של להקת "פיפת' הרמוני"

השבוע ב"רכילות בקטנה": קים אור אזולאי מתכוננת, השירים הישנים שיחזרו לפסטיגל ותגובה ראשונה של נוי קרקו על הפרידה המקצועית מהתאומה הדר

אם הייתם עסוקים בלהבין מתי הסגר נגמר ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חלומות מתגשמים

יש לא מעט שירי פסטיגל ישנים שהיינו רוצים לראות במופע האולסטארס של השנה, אך בינתיים נודע על כמה שירים ספציפיים אשר יכללו בהפקה המדוברת. כפי שפרסמנו לראשונה השבוע אלו שלושה להיטים שאנו לא יכולים לחכות לחידושם: "שלוש חברות" שבוצע במקור על ידי עדי הימלבלוי, שירה ולנסקי ודון לני גבאי - יקבל גרסה עם חברות חדשות - עדי הימלבלוי לצד ריף נאמן ושירן סנדל. שיר נוסף שיקבל חידוש הוא "הילדים של 2020" - שנשאר אצל תובליאנה וגם: יעל בר זוהר תחדש את "כן את יכולה". 

לא משעמם אצלה

מאז שמיילי סיירוס החליטה לחזור בכל הכוח לעשייה המוזיקלית - היא לא עוצרת לרגע. הערב ב-21:10 שעון ישראל) היא תופיע בערוץ MTV ישראל (במקביל לשידורי הערוץ ברחבי העולם) עם מיטב מלהיטיה.

© Gettyimages.IL/ Amy Sussman

הכי בינלאומית

השחקנית האהובה אביב פנקס, שבימים אלו עסוקה בצילומי העונה החדשה של "שבאבניקים", הצטלמה למגזין אירופאי לכבוד צאת הסרט הגרמני בה משחקת -
"Kiss me before it blows up".

 

© אור דנון

 

לא להחלפה

חברת להקת פיפת' הרמני לשעבר, אלי ברוק, הוציאה השבוע ספר אוטוביוגרפי חדש ובו היא מספרת על האתגרים שליוו אותה במהלך הקריירה המוזיקלית שלה. בין היתר היא מתייחסת שם לעזיבתה המפתיעה של קמילה קביו מהלהקה ולכישלונות שחוותה כשיצאה לקריירת סולו משלה, לאחר פירוק הלהקה המצליחה. במהלך הכתיבה חשפה מספר פרטים מפתיעים במיוחד, ביניהם סיפרה כי ללהקה הייתה אופציה להחליף את קביו לאחר עזיבתה בדמות מוכרת או אפילו לבחור חברה חדשה ללהקה בתכנית ריאליטי משלהן, אך הן ויתרו על כך במחשבה שהן חוו הרבה יחד, הן מכירות את ההיסטוריה אחת של השנייה ושעשו ביחד מסע אדיר כך שאין צורך בכך.

גזרה וצילמה

אחרי שהוכתרה כמנצחת העונה השלישית של "אקס פקטור ישראל", פגשנו בשנית את הזמרת עדן אלנה, בתור חיילת כשהתמודדה לפני כשנה בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". אמנם, תוכניותיה השתנו מאז זכייתה בתוכנית האחרונה בעקבות מגיפת הקורונה העולמית. תחרות האירוויזיון השנתית בוטלה והיא נאלצה לדחות את השתתפותה בשנה, אולם לא הכל השתנה. כפי שתוכנן מראש שליחתנו הבאה לאירוויזיון נפרדה השבוע מצה"ל, שם שירתה בלהקת חיל החינוך. כמובן שלא שכחה לעשות כמיטב המסורת ותיעדה עצמה גוזרת את החוגר!

© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

תשחק אותה

אל תיתנו לפרידתה של עדן אלנה מצה"ל להטריד את מנוחתכם, אומנם הצבא נפרד מכוח יקר, אך אל דאגה הוא עומד לגייס בקרוב לכוחותיו כוכבת מוכשרת לא פחות. רגע אחרי שארזה מזוודות ועלתה על מטוס חזרה לישראל (לאחר חופשה משפחתית מפנקת ביוון). כוכבת הנוער, קים אור אזולאי, עתידה לעלות על מדים כבר ביום רביעי הקרוב, שם היא תצטרף לשורות תיאטרון צה"ל. בהצלחה!

© צילום מאינסטגרם @kimorazulay

סיבה למסיבה

יוצא העונה האחרונה של "האח הגדול", קיבל השבוע ברכות רבות מצד חברים ושותפים לתוכנית לרגל יום הולדתו ה- 29, אולם רק ברכה אחת לכדה את עינינו במיוחד. אחד ממתמודדי התוכנית הזכורים במיוחד הוא ליאור דואק שציין השבוע את יום הולדתו וזוכת העונה שהיא גם האקסית המיתולוגית שלו מהתוכנית, תקוה גדעון, לא שכחה לברך. "מאחלת לך להמשיך עם האנרגיות המטורפות שלך לטרוף את העולם, להשאיר לכולם אבק ובעיקר מאחלת לך שלעולם החיוך הכובש יתנוסס על פניך".

 

פרידה מפתיעה

צמד התאומות "נוי והדר" הפרידו כוחות רשמית בימים האחרונים. המהלך קרה לאחר שעל פי דיווחים הדר החליטה כי היא רוצה קריירה שונה שלא בעולם הבידור ולהתחיל ללמוד ואילו נוי רצתה להמשיך בקריירת הדוגמנות של השתיים וסירבה לוותר על מה שהשיגו. השתיים, נקלעו לריב ובינתיים חשבון האינסטגרם המשותף, שייך כעת לנוי בלבד. בימים האחרונים העלתה מספר תמונות שלה ואף שינתה את השם והתמונה בפרופיל, ללא אזכור לאחותה התאומה. לקראת סוף השבוע, שיתפה נוי סטורי בו היא מספרת כי היא עוברת ימים לא פשוטים בכלל ואף שיתפה כי ההחלטה קרתה כבר, שאין אשמים בסיפור ולמרות הכל השתיים עדיין אוהבות אחת את השנייה.

מגיב לשמועות

רות, אמו של הזמר איתי לוי עברה לאחרונה אירוע מוחי, החמישי במספרו. בעקבות כך אושפזה בבית החולים בשבועות האחרונים. בימים האחרונים הסתובבו שמועות על דבר מותה ואף הופצה על כך ידיעה ברשתות החברתיות. לוי, לא נשאר אדיש לעיניין ופרסם פוסט בעמוד האינסטגרם בו הרגיע את הקהל, ביטל את הידיעה וקרא לכולם להפסיק להפיץ ידיעות שקריות אשר עלולות לגרום לאסון אחר. בפוסט חשף כי פרסום ידיעות הקשר הללו הכניסו אותו לחרדה, בכי וכי עוברת עליו תקופה לא פשוטה בכלל. אתמול (ה') שוחררה רות מבית החולים ומצבה השתפר. רפואה שלמה!

קטן זה הכיף בעולם

תכנית יוטיוב חדשה לילד הכי חמוד ברשת - אלרועי ספיר. הסדרה החדשה נכתבה על ידי אב המשפחה - מיכאל ספיר ובכל פרק יעמוד בפני אלרועי אתגר אחר. בתכנית היוטיוב החדשה תתווסף דמות שתיהיה החבר של אלרועי ושמה תולי. הכי הודענו לאחים הקטנים שלנו!

 
תגובות