רכילות בקטנה: אדיסון וברייס פיברקו את הזוגיות?. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אדיסון וברייס פיברקו את הזוגיות?

השבוע ב"רכילות בקטנה": נאיה פדרמן במטרה חשובה, היילי ביבר מכחישה את השמועות, כוכב "נמלטים" פורש במפתיע וגם: נוי קרקו בקמפיין ראשון ללא התאומה הדר

אם הייתם עסוקים בלהצביע לנבחרי השנה שלנו (עדיין אפשר, אגב!) ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא

אחרי שכוכבת "חברים" ג'ניפר אניסטון עשתה את זה בענק, עכשיו תורו של אחד מכוכבי סרטי "הארי פוטר" להצטרף ולשבור את האינסטגרם. רופרט גרינט הצטרף השבוע לראשונה לאינסטגרם! כפוסט ראשון הוא בחר להעלות תמונה משותפת שלו עם בתו התינוקת, וכתב "היי אינסטגרם... באיחור של 10 שנים בלבד, אבל הנה אני". השחקן טום פלטון הגיב לו "ברוך הבא ווסלי, הגיע הזמן".

יוזמה מבורכת

במסגרת המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, ב-ADIKA עיצבו חולצה במהדורה מיוחדת תחת הסלוגן "I’VE GOT THE POWER TO SAY NO MORE". את הקמפיין תוביל הפנים החדשות של החברה, השחקנית נאיה פדרמן וכל ההכנסות מהמכירות יועברו לעמותה לסיוע לנשים וילדיהן.

© עידן מלכה

נמלט מהקאסט

אם שמעתם קול ניפוץ השבוע - כנראה שזה היה הלב שלנו אחרי ששמענו שכוכב "נמלטים" וונטוורת' מילר, שגילם את דמותו של המהנדס והאסיר הנמלט מייקל סקופילד, שיתף פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו ציין שלא ישוב לעונה נוספת ושישית של הסדרה. "אני לא מעוניין יותר לשחק דמויות של סטרייטים. הסיפור שלהם סופר כבר שוב ושוב", כתב מילר, "אין יותר מייקל. אם אתם מעריצים של הסדרה וקיוויתם לעוד עונה אני מבין שזה מאכזב ואני מצטער". הפוסט הלא צפוי מגיע לאחר שקיבל תגובות והודעות הומופוביות נגדו והחליט להשיב להן."יש גם הודעות שאני פחות מעריך", כתב והוסיף: "מי אלה האנשים האלה בעמוד שלי? מאיזו מדינה פרימיטיבית עם ערכים מתקופת האבן הם זחלו החוצה? ארצות הברית?". מילר המשיך את דבריו וציין שבו אי אפשר לפגוע מאחר ויש לו כוח ברשת, הוא יכול למחוק ולחסום טוקבקיסטים, אבל הוא לוקח ברצינות את האופציה שיבקרו פה ילדים שיצאו מהארון לאחרונה או בודקים את העניין והוא לא רוצה שיחשפו לשקרים".

דיסני וויב

קרן פלס עושה דיסני! הזמרת המקומית נבחרה לבצע את הגרסה בעברית לשיר "Love is a Compass" ("אהבה היא מצפן") אותה מבצעת במקור הזמרת גריף. השיר ילווה סרטון אנימציה מיוחד של דיסני המעצים את המשפחתיות ואת החוויות המשותפות - כל זה דרך בובות של מיקי מאוס. הקמפיין הוא חלק מהתמיכה של דיסני בעמותת "Make A Wish" הבינלאומית.

© רפי דלויה, באדיבות דיסני

יש חיים מחוץ לטיקטוק?

כמו פטריות אחרי הגשם, כך גם השמועות בעולם הבידור לא מפסיקות לצוץ. שמועה חדשה שעלתה ברשת מטילה ספק בזוגיות של ברייס הול ואדיסון ריי, אך נראה שאותם זה לא מטריד יותר מדי... בפודאקסט שהתראיין אליו השבוע הול, הוא הגיב לשמועות על כך שמערכת היחסים בין שני הטיקטוקרים פיקטיבית. "אני יכול להבין למה הם חושבים כך", הוא הודה. "אתה רואה שני נערים מתפרסמים ומקבלים אחרי כמה חודשים 80 מיליון צפיות בטיקטוק". עוד הוסיף הטיקטוקר לומר, "כמה שזה נשמע מטורף, לעתים רחוקות אנחנו בטלפונים שלנו. אנחנו מפרסמים את הדברים שלנו ואז אנחנו יוצאים מהטלפונים. אנחנו חיים את הרגע. הזמן ממש טס כשאתה שקוע בנייד שלך".

© צילום מאינסטגרם

מהרשת למסך

השבוע צולם סרטון הפרומו להשקת ספריית ה-VOD החדשה “FRESH” שתעלה ב-HOT, בהשתתפותם של כוכבי הרשת והיוטיוברים המובילים: בן זיני, קווין רובין, עמנואל לוי, גל זהבי, דה כהן, אוראל צברי, הגיימר עידן תלם, המנטליסט וכוכב הטיקטוק שחר ליבנה, משפחת אליהו ועוד.

© ביאנה קארו ויטקין, באדיבות HOT

ללא החצי השני

לאחר הידיעה על פרידתן המקצועית של התאומות נוי והדר קרקו שהפתיעה את תעשיית הבידור והמעריצים, נוי ממשיכה לדהור קדימה והצטלמה אתמול (ה') לקמפיין ראשון לבדה לליין מוצרי טיפוח לעור צעיר מבית חברת חוה זינגבוים. על הסט חשפה נוי את סיבת הפרידה המקצועית שלה ושל אחותה: "בזמן תקופת הקורונה שוחחנו הרבה על הקריירה ועל איך מתקדמים מכאן. הבנתי מהדר שהיא מאוד אוהבת את מה שהיא עושה, אבל רואה את זה כתחביב. אני רואה את זה כמקצוע לחיים", עוד הוסיפה והתוודתה: "הקורונה הזו גרמה לכולנו לעשות חושבים, שיחות עומק, לחשוב על העתיד. אם לא הייתה קורונה אני לא חושבת שזה היה קורה. היא מפרגנת לי על הקמפיין ואמרה ששמחה בשבילי אבל אני לא יודעת איך היא מרגישה באמת".

© שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

צאו לי מהרחם

הרבה פעמים השמועות שרצות ברשת החברתית מתגלות כלא נכונות, הפעם זו הייתה היילי ביבר שניפצה שמועה עליה. הדוגמנית ואשתו של ג׳סטין ביבר הגיבה השבוע בסטורי שלה לגבי שמועה שמתרוצצת לה כבר תקופה ברשת ועמדה להתפרסם באחד מאתרי הבידור. "מכיוון שאני יודעת שאתם עמדתם לפרסם סיפור קטן, חשוב שאני אגיד - אני לא בהריון. בבקשה תפסיקו לכתוב סיפורי שווא מה'מקורות' שלכם...". השמועות סביב ההריון של ביבר תמוהות למדי, בגלל שרק בחדש שעבר הצהירה הדוגמנית כי היא לא מתכוונת להביא ילדים בתקופה הקרובה. "אני ילדה שאפתנית עם הרבה פרויקטים. זה יקרה, אבל לא עכשיו".

שהטוב ביותר ינצח

הכירו את הפרזנטורים החדשים של Xbox בישראל - הגיימרים והיוטיוברים המובילים בישראל IndeGameו-Zigi. שני הגיימרים נבחרו להוביל את קמפיין ההשקה של סדרת ה-XBOX החדשה ונלחמו השבוע בדו קרב במסך ענק של עזריאלי בתל אביב.

רצה על זה

שבוע מלא בבשורות טובות לכוכבת העונה הנוכחית של "המירוץ למילון", אליסה ז'אנו. רק אתמול (ד') קיבלה הצעת נישואין מפתיעה בשידור חי מבן זוגה ושותפה למירוץ - אשריאל מור וכבר נודע כי קיבלה בשורה משמחת נוספת - אליסה תככב בסדרה קומית חדשה של כאן -"האחיין שלי בנץ". בסדרה תגלם את סגנית הכיתה ויחד איתה יככבו גם גיתית פישר ואושרית סרוסי ("זאתי וזאתי"), כוכב הרשת העולה אורי ורד ועוד.

© אור דנון


תחושה אופורית

אין ספק ששנת 2020 הייתה מלאה בסערות ותהפוכות רגשיות, אז איזה מזל שמצאנו דרך לסיים אותה בצורה טובה - פרקי הספיישל של אחת הסדרות המצליחות בעולם ישודרו בחודש הבא! הסדרה "אופוריה", שזיכתה את השחקנית הראשית שלה, זנדאיה, בפרס האמי - תשודר בחודש דצמבר הקרוב. נראה שבדיוק כמונו זנדאיה לא הצליחה לעצור את התרגשותה ואמרה: "אני לא ממש יכולה לספר על מה שיקרה בפרקים, אבל אני ממש מתרגשת בשביל האנשים שיצפו בהם".

© gettyimages_IL/Frazer Harrison
תגובות