"לא נגמר מכוער": גל ועמנואל מאשרים את הפרידה. ניר פקין, באדיבות ערוץ הילדים

"לא נגמר מכוער": גל ועמנואל מאשרים את הפרידה

בני הזוג האהובים והבולטים ברשת, גל ועמנואל, החליטו להפריד כוחות והכריזו רשמית על הפרידה ביניהם שנעשתה ברוח טובה

כוכבי הרשת האהובים והמצליחים, גל זהבי ועמנואל לוי, היו מבין הזוגות היציבים בעולם הנוער. הקשר שלהם התחיל לפני למעלה משנתיים ומאז הם לא הפסיקו להרעיף אהבה ורגעים זוגיים ברשת בכל הזדמנות - אך כעת נודע: זה הסוף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מוקדם יותר פורסם לראשונה ב"ישראל בידור" כי השניים הפרידו כוחות, זמן קצר לאחר מכן החליטו השניים להגיב רשמית בחשבונות האינסטגרם שלהם והסבירו כי למרות שזה נשמע דרמטי - הם נפרדו באווירה חיובית.

© צילום מאינסטגרם @galzahavi

"גל ואני החלטנו להפריד כוחות", בישרה עמנואל בסטורי. "אנחנו מסתדרים מצויין וחברים ממש טובים. היה לנו קשר מדהים ומיוחד, שום דבר לא נגמר מכוער, אלא בחברות נפלאה. תודה על כל התמיכה, אנחנו בסדר גמור".

© צילומים מאינסטגרם

גם זהבי הגיב מכיוון שלו ותמך בדבריה של האקסית: "קודם כל תודה על הדאגה והאהבה, ואולי גם על האכזבה. עמנואל ואני החלטנו ביחד להפריד כוחות בצורה הכי יפה ומכבדת בעולם". עוד ציין כי הם עדיין שומרים על שיח מסויים ביניהם: "אנחנו בקשר יום-יומי, עדיין דואגים אחד לשניה ומנסים לעכל את המצב החדש".

מרגיז:
הושחת דיוקן גרפיטי של עמנואל לוי
משה אבוטבול
ציור גרפיטי בדמותם של גל זהבי ועמנואל לוי באשדוד, הושחת ופניה של לוי כוסו. לא ברורה הסיבה האמתית של המשחיתים, אך ככל הנראה מדובר בהשחתה בשם הצניעות. "כואב שב-2020 מתייחסים ככה לנשים", כתבה השחקנית והיוטיוברית באינסטגרם

כזכור, הסרטון הזוגי הראשון של השניים, אי שם ב-2018, פורסם אצלנו בחשבון האינסטגרם של פרוגי.

 

תגובות