Bad Girls: הדמויות הרעות הבלתי נשכחות. מתוך גאליס - ערוץ הילדים, באדיבות Netflix

Bad Girls: הדמויות הרעות הבלתי נשכחות

כמעט בכל סדרת נוער אי אפשר לפספס את הדמות של "הילדה הרעה" שבאה רק לעשות בלאגן וצרות לדמויות הראשיות סתם כי הן יכולות • מ"גאליס" ועד "רייברדיל" - אספנו כמה מהדמויות הרעות הכי בלתי נשכחות

בסדרות וסרטים רבים אחת הדמויות המרכזיות בסדרה היא, איך נגיד בעדינות, רעה וקרת לב (המכונה גם כ-'ביצ'), אבל למרות שדמותה היא בדרך כלל לא הכי נחמדה בעולם איכשהו רבות מהדמויות הללו הן בין הדמויות היותר אהובות בסדרה ורבות מהן אף עוברות שינוי ונעשות מוסריות יותר. קבלו את ה-TOP גירלז שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יולי סער - גאליס

כבר בתחילת העונה הראשונה של גאליס זכינו להכיר את יולי סער, נערה בלונדינית יפהפייה ומפורסמת שחושבת שהכל מגיע לה. יולי מרשה לעצמה להתייחס בצורה איומה וגועלית לכולם ובעיקר לרונה, אחותה החורגת. לאורך הסדרה דמותה של יולי משתנה ומתפתחת, היא הופכת להיות מוסרית, טובת לב ומתחשבת מאוד - ממש ההפך ממה שהתנהגה בהתחלה. בעקבות שינוי זה היא גם הפכה לבין הדמויות היותר אהובות בסדרה ובסקר שעשינו לפני כארבע שנים בפרוגי היא אף הוכתרה כדמות האהובה ביותר על המסך. מפתיע? כמו כן, לפני כארבעה חודשים סנדל התארחה בתוכנית שלנו, א' עד ת', שם סיפרה לנו על התגובות הקשות שקיבלה על הדמות אותה גילמה: "זה היה מטורף ובהתחלה זה קצת הלחיץ אותי. גם ההפקה נורא דאגה לי ושאלה אותי כל הזמן אם אני צריכה פסיכולוג. נורא שמרו עליי וזה עזר. כשראיתי את התגובות וראיתי כמה אנשים באמת לוקחים את זה קשה, זה יותר התחיל להצחיק אותי".

© יחסי ציבור
 

סנטנה לופז - Glee

מי מכם שצפה בסדרה המוזיקלית, לא יכול שלא לזכור את סנטנה, בין הדמויות המרכזיות בסדרה ודמות רעה אמיתית מתחילתה. סנטנה מרשה לעצמה להגיד בדיוק מה היא חושבת על כל אחד שהיא פוגשת. לאורך הסדרה היא קוטלת פחות או יותר את כל הדמויות בצורה מדויקת ולעיתים קרובות גם פוגענית. למרות זאת לאורך הסדרה סנטנה עוברת שינוי ומתחילה לגלות התחשבות גם באנשים אחרים ולהיות טובה יותר, יתר על כן סנטנה נחשבת לאחת הדמויות האהובות ביותר בסדרה 'אם לא הכי!'. מהשחקנית אשר גילמה אותה, נאיה ריברה, נפרדנו בכאב השנה לאחר טביעה מצערת בים.

בלייר וולדורף - אחת שיודעת

מדובר בין הדמויות היותר זכורות ואהובות ב'גוסיפ גירל'. מדובר בדמות אייקונית וקלאסית ברשימה שלנו. החל מהעובדה שהיא בת יחידה עשירה ומפונקת שגדלה באיזור העשיר יותר של ניו-יורק וכלה בכך שהיא מלכת השכבה הבלתי מעורערת, אשר זוכה להגיד את המילה האחרונה בכל דבר ועניין בין אם הוא נוגע לאופנה או למי יוזמן ומי לא למסיבה. למרות כל אלו אנו כן רואים לאורך הסדרה שלבלייר יש לב רך ואנחנו לא יכולים לדמיין את הסדרה בלעדיה.

 

לידיה מרטין - זאב צעיר

כבר מתחילת העונה הראשונה של "זאב צעיר" אנחנו מתוודעים לידיה מרטין, מלכת השכבה הבלתי מעורערת שבתחילת הסדרה מתייחסת בבוז ל"לא מקובלים" (בתוכם סקוט וסטיילס אשר מאוהב בה). לאורך הסדרה ובשל הנסיבות העל טבעיות, לידיה מתחילה להתחבר עם סקוט סטיילס ולשאר החבורה ובסופו של דבר החברות שלה ושל סטיילס אף הופכת לזוגיות שקהל הצופים מאוד אהב. השגעון, האומץ והמשפטים בלי הפילטרים - הם אלו שהפכו אותה לבלתי נשכחת ודמות כה אהובה, על אף אותם הרגעים בהם הייתה אכזרית מדי.

© באדיבות yes

שריל בלוסום - ריברדייל

כבר ממש בתחילת הסדרה אי אפשר לפספס מעמדה של שריל כמלכת השכבה הבלתי מעורערת, וקפטנית קבוצת המעודדות. נוסף להיותה מאוד מקובלת היא לא כל כך נחמדה לחבורת הגיבורים הראשיים, למרות זאת לאורך העונה הראשונה של הסדרה היא כן מתחברת עם החבורה הראשית בעיקר בגלל שהם עזרו לה בפיענוח תעלומת הירצחו של אחיה ובתמורה היא עוזרת רבות לחבורה בעונות הבאות, אבל עדיין אי אפשר להוציא משריל את שריל.

© באדיבות Netflix

רג'ינה ג'ורג' - ילדות רעות

רג'ינה ג'ורג' היא בין ה'ביצ'יות' היותר אייקוניות שיש ואי אפשר לעשות רשימה שכזו מבלי לכלול אותה. היא הופיעה בסרט אייקוני לא פחות ממנה: 'ילדות רעות' (שאם עוד לא ראיתם רוצו לראות עכשיו). רג'ינה היא לא בן אדם נחמד במיוחד בלשון המעטה, היא די אנוכית וחושבת שהכל מגיעה לה. הדמות שלה היא גם זו שאומרת את המילה האחרונה בכל דבר ועניין - דברים שכמו שקראתם כבל למעלה - בעצם הופכים אותה לדמות המושלמת בטייפ קאסט המדובר ולאחת הדמויות הזכורות ביותר שראינו.

© באדיבות yes
תגובות