מה קורה עם עונה שנייה של "בת השוטר"?. רונן פדידה, באדיבות yes

מה קורה עם עונה שנייה של "בת השוטר"?

"בת השוטר" סיימה את עונתה הראשונה על המסך - האם ומתי בכלל נזכה לראות עונה שנייה? הביקוש קיים ובענק - אך מה קורה מאחורי הקלעים? בדקנו

סדרת הנוער המפתיעה של השנה, "בת השוטר", הגיעה לסיום עונתה הראשונה אתמול (ד'). אל דאגה - לא נחשוף כאן ספויילרים, לטובת מי מכם שטרם סיימו לצפות, אך מדובר בחותמת מעולה לעונה משובחת שהביאה את ז'אנר סדרות הנוער בשנים האחרונות לעליית מדרגה נוספת, מה שלגמרי מצריך עונה נוספת של הלהיט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר בביקורת אצלנו על פתיחת העונה, נדהמנו לגלות את הסיפור המיוחד שהביא לראשונה לקהל הנוער את העולם החרדי, בהתאם ל"טרנד" שהספקנו להתמכר אליו בסדרות לקהל הבוגר יותר כדוגמת "שטיסל" ו"המורדת". עם זאת, "בת השוטר" (שנכתבה בהשראת הספר "תיק נוער: סוף המשחק") לא הסתפקה בדת אלא גם הביאה עימה סיפור פשע שלא מבייש סדרת דרמה בפריים טיים (ובאמת אנו רואים במקביל רצח בבית ספר ב"בלקספייס") וכמובן התהדרה בקאסט שחקנים מהשורה הראשונה כמו עוז זהבי, ליאור אשכנזי (שהיה מעורב גם בבימוי), נטע גרטי, טלי שרון, מוריס כהן ועוד, לצד כוכבים מרעננים שהיו ליהוק מדוייק וביניהם: ליאנה עיון, מור סרוסי, מנור חקק, עומר נודלמן, עידו אליאלי, רועי רשף והרשימה עוד ארוכה. אך עם כל הטוב הזה, מה קורה בכלל עם העונה השנייה? בקשות רבות בנושא מציפות את הרשת, את עמוד הסדרה באינסטגרם וגם אותנו בפרוגי. ילדים ובני נוער דורשים המשך לסדרה ולסיפור שהציגה עבורנו.

© רונן פדידה, באדיבות yes

כזכור, "בת השוטר" החלה את דרכה כסדרה המיועדת לשידור בערוץ KIDZ ב-yes, אך ברגע האחרון הוחלט להעביר את שידוריה בפתע לערוץ טין ניק בלווין. מצד אחד המהלך נועד עבור התאמה לקהל היעד של הסדרה וכן נתן פתח לעונה נוספת, שכן ערוץ KIDZ יסיים את שידוריו בעוד שבוע בדיוק, אך מצד שני - בגלל המעבר ללא הכנה, הסדרה "נחתה" על ערוץ טין ניק בין כל לוח הזמנים והתכנון העתידי לגבי התכנים שלהם בערוץ אשר תוכננו מראש. לכן, על פי הערכות של אנשי תעשייה, זה גם משהו העלול להוות פקטור בכל הנוגע להמשך הסדרה.

© יאן פינקלברג, באדיבות yes

החדשות הטובות: יש כבר כיוון לסיפור ולעבודה על העונה הבאה וכל מיני מחשבות על פיתוח העלילה, אך טרם נכתבו הפרקים. כמו כן, דנה שץ, מיוצרי הסדרה, סיפרה השבוע בראיון לפרוגי כי כמו בעונה הראשונה, גם הפעם שוקלים אופציה גם קו עלילה להט"בי בעולם החרדי, לאחר שקו עלילה כזה ירד מהפרק בעונה הראשונה מדמותו של אליהו היוצאת בשאלה. עם זאת - גם הפעם, אם תהיה עונה נוספת, לא בטוח שזה יצא לפועל.

ראיון
"החלטנו שזה יותר מדי אם אליהו גם יצא מהארון"
רום פלד
רגע לפני פרק סיום העונה של "בת השוטר" (רביעי, טין ניק ב-yes), שוחחנו עם אחת מיוצרות הסדרה, דנה שץ, שחשפה בפנינו את הסודות מאחורי יצירת הסדרה, הדיוק על הניואנסים הקטנים של הדת, על ההימור ליצור סדרת פשע קשוחה בעולם הנוער וגם: על הרומן הלהט"בי-חרדי שהוחלט לוותר עליו ברגע האחרון

החדשות הרעות: לא ברור מה יעלה בגורל העונה השנייה והמתבקשת. "עדיין לא ידוע. יש לנו עוד קצת דרך לעבור, אנחנו משתוקקים לעוד עונה וזה מאוד תלוי. אני מקווה שעוד מעט כבר נתחיל לעבוד" - סיפרה שץ באותו הראיון.

מטעם yes הופנינו אל ערוץ טין ניק שעדיין לא מכירים את הנושא, ואילו חברת ההפקות של הסדרה, 'סלוצקי אפיקי תקשורת', מסרה בתגובה לכתבה: "בימים האחרונים קיבלנו מאות תגובות של ילדים ובני נוער המבקשים שתהיה עונה שנייה ל'בת השוטר'. אנחנו מתרגשים מכל האהבה שהצופים מפגינים, חילונים ודתיים כאחד, ויודעים שהסדרה הצליחה לגעת בהמון אנשים. נשמח מאוד לעבוד על עונה שנייה שתהיה מותחת וסוחפת לא פחות מהראשונה".

 
© יאן פינקלברג, באדיבות yes
תגיות
תגובות