רכילות בקטנה: הכוכבת שמאסה בתדמית שלה אצל המעריצים. צילום: Fotolia

רכילות בקטנה: הכוכבת שמאסה בתדמית שלה אצל המעריצים

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסולחה המפתיעה בעולם הריאליטי, אריאנה גרנדה בהכנות לחתונה וגם: גייטן מוכן לעונה נוספת של "דברים מוזרים"

אם הייתם עסוקים בלזלול את שאריות המופלטה מהמימונה ולא הספקתם להעתדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חתונת השנה

ארבעה חודשים מאז שהזמרת אריאנה גרנדה הודיעה על אירוסין עם בן זוגה דלטון גומז, ונראה כי הזוג המאורס כבר מתחילים בהכנות לחתונה שלהם. על פי דיווחי מעבר לים נאמר על ידי מקורות כי הזוג מתכנן חתונה גדולה, ונושא האירוע יהיה אגדות. אם חשבתם שהקטע עם האגדות אייקוני, חכו שתשמעו מי בינתיים אישר הגעה לאירוע המרגש: ניקי מינאז', היילי וג'סטין ביבר, מיילי סיירוס ונוספים. הרשימה כמובן עוד ארוכה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות!

אח שלנו מתחתן

לא רק חתונה גדולה מעבר לים - קבלו את הגרסה הישראלית לחתונה נוצצת במיוחד. סטטיק, הלוא הוא לירז רוסו ובת הזוג שרית פולק דחו את החתונה לא מעט פעמים בעקבות הקורונה, אלא שעכשיו עם החסינוים וההקלות הגדולות הם כבר התקבעו על תאריך רשמי לחתונה שלהם. פתחו את היומנים ושריינו את ה-13 ביוני הקרוב. את התאריך הם חשפו בסרטון "Save The Date" מושקע במיוחד כשברקע הלהיט החדש של ביבר.

גדלה

השחקנית מילי בובי בראון שיתפה בראיון שקיימה עם MTV כי מעריצים "מסרבים להאמין שהיא גדלה", ועדיין רואים בה הילדה הצעירה שהייתה בתחילת הקריירה שלה. היא סיפרה שזה בא לידי ביטוי בעיקר בלבוש ובבגדים שלה, "אני לובשת גופייה ואומרים שאני נראת כמו ילדה בת 10, כשאני לובשת עקבים אומרים שאני נראת כמו אישה בת 50". היא סיכמה ואמרה שהיא לא נותנת לתעשייה למנוע ממנה ולקבוע בשבילה.

© באדיבות netflix


הקיץ קרוב מתמיד

המעצבת הצליחה אוריה עזרן, פתחה את עונת אירועי הקיץ בתצוגת אופנה צבעונית שהתקיימה בחוף הביץ' קלאב בתל אביב, לרגל השקת האתר החדש. התצוגה נערכה בחסות מותג מוצרי השיער BIOTOP PROFESSIONAL. מסלול התצוגה התקיים לאורך החוף בתל אביב כאשר את סיום התצוגה ליווה הזמר והיוצר לירן דנינו עם השיר "היא לא דומה". בין המוזמנים לאירוע האופנתי היו עדן פינס, ליאור קוקה, טיילור מלכוב, אן זיוי ועוד.

© אור גפן, יחסי ציבור

ילדת יום הולדת

מי שחגגה השבוע את יום הולדתה ה-27 היא לא אחרת מאן זיוי, עם הפקת ענק והמון סלבס, ביניהם: נטע אלחמיסטר, נעה בני, הבסטי ירדן ויזל יחד עם בן זוגה, בר זומר, שירלי לוי וליאל אלי, הזוג טיילור מלכוב ולירן דנינו, אביבית בר זוהר, אנג'ל ברנס, ליאור קוקה, יוצאי האח הגדול - גל גברעם יחד עם תום חיימוב, לינור סביניק, נטלי דדון, ים רפאלי ועוד... הסטוריז היו מפוצצים בתמונות ונראה שהייתה יום הולדת מהסרטים. מאחלים המון מזל טוב ויום הולדת שמח!

© אור גפן

נא לחגוג בהתאם

עוד כוכבת שחגגה יום הולדת השבוע היא יוצאת האח הגדול, קארין עליה. את תחילת יום ההולדת היא פתחה בבר עם חברים, לאחר מכן במסיבת יאכטה עם החברות הכי טובות ולבסוף בערב מלא בכיף עם אחותה הגדול. בנוסף לזה, מסתבר שקארין וגל גברעם שמו את המחלוקות מבית "האח הגדול" מאחוריהן, ועליה חתמה את יום הולדתה בבילוי עם גברעם שכלל שיזוף והמון כיף יחד. מזל טוב ענק!

© אור גפן, יחסי ציבור

עוד בגזרת קארין

טיילור מלכוב וקארין עליה נכחו השבוע בצילומים ראשונים יחד, כחלק מנבחרת פרזנטוריות של רשת האופנה לצעירות "GONG". קארין נבחרה להיות חלק מהנבחרת עוד בעודה באח הגדול ואלו הצילומים הראשונים שלה עם טיילור.

 

אבא-באי

הזמר מאור אדרי בדרך להיות אבא! כחצי שנה לאחר שהתחתנו מאור אדרי ואשתו נאור בדרך להפוך להורים בפעם הראשונה. הבשורה נחשפה בסרטון מרגש שעלה בעמודי האינסטגרם שלהם ובו נאור מבשרת לזמר את הבשורה בהתרגשות. בשעה טובה!

© צילום פרטי

הטירוף ממשיך לעונה נוספת?

לאחר ארבע עונות, גייטן מטראצו, כוכב "דברים מוזרים", סיפר בראיון על הרצון שלו לעונה חמישית לסדרה המצליחה. "אם רוצים עונה חמישית, אני אעשה עונה חמישית וודאות", הכריז והוסיף: "אני אוהב את האנשים... אני לא יודע אם הם יודעים בדיוק מתי הם רוצים לסיים את הסדרה, אבל הם יודעים איך הם רוצים לסיים את זה, ומה הדמויות ילמדו להיות".

למה חיכינו?

יותר משבועיים אחרי שראינו את הלוק החדש והבלונדיני של בילי אייליש. למעריצים שעקבו, בטקס פרסי הגראמי אייליש הייתה עם פאה שנראה כמו הלוק שיער הקודם שלה ורק לאחר מכן היא חשפה את השיער הבלונדיני. למה? השבוע הזמרת פתחה אופציה לשאלות בסטורי באינסטגרם, אחת מהשאלות הייתה "למה חיכית כל כך הרבה זמן לחשוף את השיער החדש?" וענתה "כי התהליך לקח שישה שבועות".

תגובות