רכילות בקטנה: כוכבת ״החממה״ חושפת והתפקיד החדש של גל גברעם. צילום מסך מ"החממה"

רכילות בקטנה: כוכבת ״החממה״ חושפת והתפקיד החדש של גל גברעם

השבוע ב״רכילות בקטנה״: ישראל אוגלבו משיק עם בת הזוג, סדרות הנוער שנדחו, דנה פרידר מתכוננת לחתונה וגם: מה חדש לגבי הפסטיגל? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בבגרות בתנ״ך או בלשון ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אח יא ראב

השבוע התקיימה פרזנטציה למחזה "סלאח שבתי", הפקת הדגל של התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי שמציין 35 שנה להקמתו, בבימויו של צדי צרפתי. איציק כהן בתפקיד האייקוני של סלאח שבתי ריגש בביצוע "אח יא ראב" כשלצידו עדי אלון, נופר סלמאן, גל פופולר ולירון ויגדור.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

דחיות קלות

אם אתם נמנים בין הקהל שמחכה בציפייה לסדרת הנוער החדשה ״מאנקיז״ (טין ניק ב-HOT), נספר כי תחילה תוכנן שהסדרה תעלה כבר בשבועות הקרובים, אך לאחר בירור שלנו נודע כי היא נדחתה למועד שטרם נקבע סופית. לא רק מאנקיז - גם צילומי העונות החדשות של ״זיגי״ נדחו. הצילומים היו אמורים לצאת לדרך כבר החודש, אלא הכוכבים ייאלצו להמתין עוד כחודש לפחות עד שיחזרו לגלם את הדמויות.

© באדיבות טין ניק

החתונה קרבה

בקמפיין חדש לחברת הקוסמטיקה ״פאיו״, סיפרה דנה פרידר כי היא מתחתנת בקיץ הקרוב עם בן זוגה אריאל פרדו בשעה טובה. השניים יתחתנו בבית כנסת הגדול בתל אביב – ויקנחו בארוחה חגיגית אצל ה״סלון״ של אייל שני. דנה סיפרה שכדי להרגיע את ההתרגשות, היא מעסיקה את עצמה המון. בשעה טובה!

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

קורנפלקס של אלופות

אחרי שנים של פרזנטור גברי על אריזות הקורנפלקס, תלמה מכריזה כי מעתה יהיו שני פרזנטורים חדשים - האחד גבר שטרם נבחר לתפקיד והשנייה היא המתמעלמת האמנותית המצליחה לינוי אשרם שלא מפסיק הלהביא לנו כבוד מעבר לים. בתוך כך יהיו שתי מהדורות - האחד ״קורנפלקס של אלופים״ והשני ״של אלופות״. השניים יחליפו את הספורטאי עומרי כספי לאחר כעשור בתפקיד הפרזנטור, לא לפני שהוא שחרר ברכת הצלחה: "אני שמח להעביר את השרביט בשנה הקרובה לדור העתיד של הספורט הישראלי ומאחל ללינוי הצלחה רבה. אני משוכנע שעוד צפויים לה הישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך״.

© Gettyimages.IL/Dean Mouhtaropoulos


עולה על הבמה

אחרי שכל כך התגעגענו לפסטיבלים האמיתיים ולא הדיגיטליים, פסטיבל LIVE קרוב מתמיד ויתקיים בלייב פארק ראשון לציון בעוד כשבועיים וחצי. בין ההופעות יהיו נועה קירל, רן דנקר, ועוד – ואת כולו תנחה לא אחרת מאשר גל גברעם. מחכים בקוצר רוח!

© רפי דלויה, באדיבות fix

המלכים של ירושלים

ב-yes השיקו את הסדרה היומית החדשה "מלכת היופי של ירושלים". הסדרה, המבוססת על רב המכר של שרית ישי לוי, הפקה שמביאה אל המסך את סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית - ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. לאירוע הגיעו כוכבי הסדרה: ישראל אוגלבו בתפקיד ראשון ודרמטי, שהגיע מלווה עם בת זוגו, קרין סנדל; יובל שרף, מלי לוי, הילה סעדה, איציק כהן, מיכאל אלוני מיקי קם, עומר דרור, מיכאל גבעתי והכוכבת החדשה השחקנית בת ה-21 בתפקיד הראשי, סוול אריאל.

© רפי דלויה

לא מסתירה כלום

חודש יוני הוא חודש הגאווה ברחבי העולם, כבר השבוע מפורסמים רבים הביעו את תמיכתם בקהילה הגאה, דרך רשתות חברתיות או דרכים אחרות. השבוע השחקנית גאיה שליטה כץ נשאלה בסטורי האם היא התנשקה עם בנות אי פעם בעבר, וענתה שכן. מיד לאחר מכן גאיה העלתה סטורי נוסף ובו כתבה: "היו לי הרבה תהיות לגבי זה במהלך החיים, קשה לי להגיד האם אני ממש נמשכת לנשים או סתם אדם עם סקרנות מאוד גבוהה. חודש גאווה שמח. אמן שכבר יהיה שיוויון זכויות במדינה הזאת".

© צילום מאינסטגרם

עוד על גאווה

תערוכת אופנה חברתית לכבוד שבוע הגאווה תוצג בדיזנגוף סנטר בין ה-13-30.6.21. המאבק הגאה לשוויון זכויות נתפס לעיתים כמאבק של הקהילה הגאה בלבד, אך לא כך הדבר. לקהילה הגאה יש בנות ובני ברית רבים, שתומכים בסובלנות, קבלה ושוויון זכויות. לרגל חודש הגאווה יואב מאיר וגילי סיוון כהן אצרו את תערוכת "לובשות אופנה", שמטרתה היא לעודד שיח חיובי כלפי הקהילה הגאה, להעניק במה למעצבי אופנה מהקהילה הגאה ולהוקיר את הנשים הנפלאות שתומכות בשוויון זכויות. בתערוכה לקחו חלק תשעה מעצבי ומעצבות אופנה מהקהילה הגאה, שעיצבו דגמים העשויים מדגלי גאווה שסופקו על ידי המרכז הגאה, כשכל מעצב נתן את האינטרפרטציה שלו וביטא את סגנונו האישי. בין המצולמות בפרויקט: גלית גוטמן, יעל גולדמן, נועה רוזין, שפיטה, מיכל אמדורסקי, טיטי איינהו, ניקול ראידמן, איגי וקסמן, תקוה גדעון, חנה לסלאו, שמחה גואטה ועוד.

© איתן טל

כמעט כמו הוליווד 

השבוע נערכה בתל אביב הפרימיירה החגיגית לסרט החדש "סאבלט", סרטו של איתן פוקס לפי תסריט שכתב עם איתי סגל. ב"סאבלט" מככבים השחקן האמריקאי ג'ון בנג'מין היקי ("האישה הטובה") שדרך אגב לא הצליח להגיע לפרימיירה ושלח ברכה מצולמת לאורחים, השחקן ניב ניסים, מיקי קם וליהי קורנובסקי. הסרט הוגדר על ידי מבקרי הקולנוע האמריקאים כ"שיר אהבה לתל אביב". בין האורחים היו: רועי ניק, מרגול, ליהיא גרינר, צדי צרפתי, לאון שניידרובסקי ונוספים.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

בדרך לפסטיגל?

אחרי שנאלצה לוותר על השתתפותה בפסטיגל 2019 בגלל צילומי סדרות בכיכובה, השבוע חשפנו בסטורי שלנו לראשונה כי קים אור אזולאי נמצאת במגעים מתקדמים מול הפקת הפסטיגל לקראת חנוכה 2021. 

© צילום: שי תמיר

הוא בפנים!

שם אחר שנקשר בשבועות האחרונים מול הפקת המופע הוא של ישראל קטורזה, עליו דווח בתקשורת כי הוא נמצא במשא ומתן, אך השבוע חשפנו רשמית כי קטורזה אכן ישתתף סופית במופע האהוב. עבורו זה יהיה הפסטיגל השלישי בקריירה אחרי שהשתתף ב-״פסטיגל גיבורי הממלכה האבודה״ ו-״היי סקול פסטיגל 2״, שגם אותו כתב אורי גרוס. במקביל - גרוס בישר השבוע כי הוא סיים לכתוב את הסרט המקדים שיהווה הצצה למופע הצילומים יצאו לדרך בתחילת חודש יולי.

 

השמחה הפכה לעצובה

הבייקרי הורוד של אור שפיץ ברחוב בוגרשוב שבתל אביב חוגג שנה יחד עם המייסדת האהובה. בעוד העוגות עדיין לא הספיקו להתקרר – ובערב, לאחר החגיגות נפרץ המקום האהוב. האושייה בוורוד מסרבת להאמין למקרה, ועדיין לא הספיקה לעכל. שנה שלמה של אחד המקומות הכי מתוקים במדינה ובדיוק ביום החגיגות הוא נפרץ. למזלה של שפיץ, המקום מרושת במצלמות אבטחה ונקווה שבקרוב הפורץ ישלם על מעשיו. 

פאוור קאפל חדש

לאחר שמועות רבות, צילומים יחד ב״כפולה״ וקליפ משותף - הגיע הזמן לההצהרה הרשמית! אגם בוחבוט בת ה-17, ובר ברימר בן ה-23 נמצאים בתחילת קשר זוגי, לאחר שהכירו לראשונה על סט הצילומים של הסדרה ״כפולה״. מאחלים בהצלחה ענקית בזוגיות החדשה.

© צילום מהקליפ, ערוץ היוטיוב של אגם בוחבוט

משבר קטן?

אלין כהן ובן הזוג אביאל נמצאים בעיצומו של משבר זוגי ראשון ואף עלו דיווחים על פרידה, כך דווח אמש (ה׳). השניים נחשבו לזוג אהוב במיוחד ברשת ולא נפרדו כמעט לרגע. כעת, לאחר שחזרו מארצות הברית, כנראה שהיחסים של השניים קצת התערערו, כמובן נשוב ונעדכן בנושא.

דאבל בושם

עוד בנושא אלין: לאחר שלל מוצרי איפור וטיפוח רבים תחת מותג הביוטי שלה - השבוע היא השיקה שני מארזי בשמים, בריחות שונים, שכוללים שמן גוף ובושם לשיער.

שחור-לבן

ביום רביעי האחרון התקיימה פרמיירה חגיגית ביס פלנט בקניון איילון לסרט החדש של דיסני - ״קרואלה״. אל הפרמיירה הגיעו ג׳קי אזולאי, אלה אייבינדר, אסף דיי, בת-שי עוז, אשלי וקסמן, ושירלי בוגנים.

מאיטליה לישראל

דבורה דה לוקה, דיג'יית הטכנו המובילה בעולם, נוחתת בישראל להופעה אחת וחד פעמית במועדון הדרזט בראשון לציון. אומרים שהעולם מתחלק לשני חלקים, אלו שחושבים שדבורה דה לוקה היא הדיג'יית הטובה בעולם, ואלו שעדיין לא שמעו את הקסמים שהיא מחוללת כשהיא עולה על העמדה! הרשתות החברתיות שלה מלוות במיליוני עוקבים ומעריצים וכל הופעה שלה ברחבי העולם מלאה לחלוטין. כעת היא מגיעה לישראל ומביאה איתה את העוצמה האיטלקית שבוערת מתוך הרמקולים ומשאירה אותנו ברחבה מהופנטים לגמרי. ההופעה תתקיים ב-10 ביוני ותימשך מהשעה תשע בערב ולאורך כל הלילה.

 
תגובות