הסלבס שסגרו מעגל עם החלום שלהם. ערוץ הילדים, טיקטוק

הסלבס שסגרו מעגל עם החלום שלהם

ממתיחה עד לפסטיגל וממעריצה נלהבת עד דמות אורח מכובדת: אספנו כמה שמות של כוכבים שסגרו מעגל עם החלומות שלהם

רוצים הוכחות לכך שחלומות מתגשמים? אספנו כמה מהכוכבים שסגרו מעגל עם החלומות שלהם ועשו זאת בגדול!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טום הולנד

כבר בילדותו הולנד פיתח חיבה לגיבור העל העכבישי. למעשה, הוא אפילו התחפש אליו (מי מאיתנו לא?!), ובכך יצא שלימים סגר מעגל והוא הפך להיות הספיידרמן שכולם מתחפשים אליו.

© באדיבות yes, אינסטגרם

נטע ברזילי

ברזילי נחשבת לאחת המעריצות הכי גדולות של ״קופה ראשית״, עד כדי כך שבאחד מימי ההולדת שלה הביאו לה את ראמזי כדמות עד הבית לביקור פתע נרגש במיוחד. לכן, לא הופתענו לראות שמפיקי הסדרה דאגו לתת לה תפקיד אורח בעונה האחרונה ששודרה. חלום שלנו!

 

שחר טבוך

אמא שלי אומרת ש...הכל היה סתאאאם! אי שם ב-2012, תוכנית המתיחות של ערוץ הילדים עלתה לאוויר תחת השם ״סתאאאם״. אחד ממותחי התכנית היה הילד המוכשר שחר טבוך ששובץ לעיתים כ׳ילד המציק׳ במתיחות אותן ביצע. אחת המתיחות הזכורות ביותר בתולדות התכנית היא המתיחה של טבוך על אליאנה תדהר יחד עם עמית פרקש. טבוך היה המעריץ המשוגע במתיחה וכזה שלא היסס להפעיל את אבא שלו רק כדי שהכוכבת תשתף איתו פעולה - כמו למשל לשיר לו את ״הילדים של העתיד״, שיר הפסטיגל שלה ושל תובל. תדהר הייתה מאופקת אך התעצבנה בדרכה החמודה. השנה טבוך סגר מעגל עם אליאנה והופיע איתה בקאסט הפסטיגל והם אף ביצעו יחד טיקטוק עם קריצה לאותה המתיחה!

 

עומרי כספי - כדורסל

כשהיה בן 13 בלבד, עומרי כספי טייל עם המשפחה מחוץ למדיסון סקוור גרדן ואמר למצלמה: ״אמא ואבא, אני מבטיח לכם שאני אהיה ב-NBA אני אשחק כאן ואתם תבואו ותראו את המשחק!״. ההמשך כבר ידוע! כספי הגיע ליעד ושיחק באותו האולם. אגב, המספר שהיה על חולצתו בסרטון הילדות היה גם מספרו כשחקן!

עומר חזן - פסטיגל

בשנה שעברה, בזמן שכיכב בפסטיגל ה-40, עומר חזן שלף קטע ארכיוני משפחתי ובו הוא מופיע כילד בכיתה א׳ עם אחד משירי הפסטיגל המזוהים ביותר. אותו הילד גדל, הפך לכוכב נוער פופולרי ולשחקן עסוק במיוחד - עד אשר הגיע לככב בעצמו בפסטיגל ובשנה שעברה ביצע את אותו השיר בעצמו יחד עם שאר הקאסט!

 

תגובות