מי צריך להיות בעונה הבאה של "מחוברים"? . צילום: אינסטגרם, רפי דלויה

מי צריך להיות בעונה הבאה של "מחוברים"?

העונה השנייה של "מחוברים +" נגמרה ולאחר שהתחברנו לכל המשתתפים של העונה, החלטנו לעשות רשימה של סלבס שהיינו רוצים לראות מתחברים. אז מי נכנס לרשימה שלנו? תהיו בטוחים שוונדר וומן כבר בפנים

לאחר שנחשפנו לחיים האישיים של עדי שילון, דרור רפאל, ליאור דיין, דניאל אסייג, אורלי וילנאי וגיא מרוז שסיפקו לנו ריבים במשפחה, יציאה מהארון וסיפורים אישיים נוגעים ללב, העונה השנייה של "מחוברים +" נגמרה. העונה הבאה תתחיל עוד הרבה זמן, אבל עד שזה יקרה אנחנו כאן כדי לתת לכם רשימה מכובדת של סלבס שלא היינו מתנגדים לראות בתכנית

אביב אלוש

אין ספק שהמתולתל הכי חתיך, אביב אלוש, צריך להיות ב"מחוברים". אם אלוש יצטרף בעונה הבאה אנחנו בטוח נראה אותו מבלה עם אשתו נופר והילדות המתוקות, וגם נוכל להציץ אל מאחורי הקלעים של התיאטרון והטלוויזיה. בכל מקרה, תמיד כיף לראות את אלוש על המסך.

המתולתל הכי חתיך! © רפי דלויה
משפחה לתפארת © אינסטגרם

גל גדות

השחקנית והדוגמנית שמייצגת אותנו מעבר לים היא אחת הנשים שכולם ישמחו לראות ב"מחוברים". בין תפקידיה בקולנוע היא שיחקה בסרטים "מהיר ועצבני", "שושנה חלוץ מרכזי" ובשנה הבאה נראה אותה בסרט המבטיח "באטמן נגד סופרמן" בתפקיד וונדר וומן. אין ספק שהשילוב בין הדוגמנות למשחק יוצר אצלה לוח זמנים צפוף במיוחד, אולי בגלל זה אנחנו כל כך רוצים לראות אותה בסדרה ברגעים שהיא תראה לנו איך מתמודדים עם כל הלחץ והעומס. טוב, ואולי גם בגלל שהיא פשוט כל כך יפה שהיא דורשת זמן מסך לטווח ארוך

שיקית!
שיקית! © אלירן אביטל
וונדר וומן תצילי אותנו מהיופי שלך!
וונדר וומן תצילי אותנו מהיופי שלך! © אינסטגרם

נלי תגר

הכוכבת הנוספת שהיינו רוצים לראות ב"מחוברים" היא נלי תגר היפהפייה שכבשה את כולנו בסרט "אפס ביחסי אנוש". בנוסף להשתתפותה בסדרות למבוגרים ובסרטי קולנוע, היא השתתפה בתכנית המערכונים "שבט צוצלת" לצד כוכבת הילדים שיר מורנו. אנחנו מעוניינים להציץ לחיים האחרים של תגר, להכיר יותר את המשפחה שלה, לגלות עליה דברים חדשים, ולהתאהב בה כל פעם מחדש שהיא תככב על המסך שלנו.

© ענת מוסברג
סצנה של נלי תגר מ"אפס ביחסי אנוש"
 
חיילים, הצדיעו?
חיילים, הצדיעו? © אינסטגרם
החניכה הכי יפה ב
החניכה הכי יפה ב"שבט צוצלת"! © אינסטגרם

גיורא חמיצר

יוצר סדרות הנוער הטובות ביותר כמו "השמיניה", "החממה" ו"שכונה", גיורא חמיצר, ללא ספק צריך להיות ב"מחוברים". היינו רוצים לראות את חמיצר כותב בלייב את הסדרות המדוברות והאהובות על כולנו, וחוץ מזה היה לנו נחמד לגלות מה הוא עושה בהמשך היום שלו. היה מעניין לצפות בחמיצר מדבר על הקשיים בכתיבת סדרה, וכמובן החיבור עם השחקנים האנונימיים שלימים הופכים למוכרים בכל בית. אנחנו אוהבים אותו.

© רפי דלויה
אנחנו מהמרים שהוא הכי מחובר לשכונקים
אנחנו מהמרים שהוא הכי מחובר לשכונקים © אינסטגרם
או אולי בעצם לשמיניסטים?
או אולי בעצם לשמיניסטים? © אינסטגרם
גיורא חמיצר מספר על העשייה מאחורי "החממה"
 

עמית סגל

הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2 עמית סגל, הוא אחד האנשים הכי חשובים שצריכים להיות ב"מחוברים". דמות פוליטית שמייצגת חזון מסוים צריכה להיות בתוכנית כדי להוסיף פלפל ועניין. אנחנו די בטוחים שבסדרה הוא ישתף אותנו בכתיבתו, תחקיריו ובכל התחומים שבהם הוא עוסק, אין מה לעשות - זה מעניין. אם אתם עוד לא בטוחים שהוא צריך להיות בתוכנית, תיכנסו מיד לעמוד הפייסבוק ולחשבון הטוויטר שלו, שם תוכלו למצוא את דעותיו הפוליטיות ואת התחקירים הרבים שלו שלא יגרמו לכם להסס למשך זמן רב.

"בתמונה: עם אזרח שהגיע כדי לצפות מקרוב בקלטות הרב עובדיה" © פייסבוק
הגיע ל
הגיע ל"מצב האומה "© פייסבוק
גם פולטיקאי וגם קומיקאי
 

אדיר מילר

את התסריטאי, השחקן והסטנדאפיסט הישראלי אדיר מילר אתם בטוח מכירים מ"רמזור", אותה הוא יצר וכתב ביחד עם התסריטאי רן שריג. אין ספק שלעבוד על סדרה כזאת מוצלחת בלייב, לעיני לא מעט צופים, זו הנאה שאין כמותה אך מה לעשות שהסדרה כבר נגמרה? בכל מקרה, למודאגים שביניכם, מילר עובד על קומדיה חדשה שתתבסס על חייו ויהיו בה סצנות מהקריירה ומחיי המשפחה שלו. בנוסף, הוא עושה מופעי סטנדאפ ממש מעולים, שאותם הכי היינו רוצים לראות ב"מחוברים", כי מה שווה תכנית מציאות אם אין בה אפילו טיפת הומור? מילר, אנחנו בונים עליך לעונה הבאה.

כבר מתגעגעים ל"רמזור"
 
סגרו את הבסטה
סגרו את הבסטה © פיני סילוק

חן טל

כוכבת הרשת הפרובוקטיבית שמעלה לחשבון האינסטגרם שלה תמונות נועזות וחושפניות היא ללא ספק מותג בפני עצמו, שחלק מהאנשים בבית היו רוצים לראות אותה כל הזמן בטלוויזיה שלהם. אם אתם תוהים למה אנחנו רוצים לראות גם אותה ברשימת הסלבס שצריכים להיות ב"מחוברים" התשובה היא פשוטה: היא מעניינת. פרובוקטיבית או לא, זה ממש לא משנה כל עוד היא מצליחה לשבור את כל הסטיגמות ולעשות מה שהיא רוצה. מי יודע, אולי בסדרה טל תחשוף צדדים שעוד לא גילינו בה ותראה לנו שמתחת לבגדים מסתתרת נשמה אחת גדולה.

בין התמונות הנורמליות שלה
© אינסטגרם


עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות