המעריצים מבקשים: האם יהיה עוד מופע ל"החממה"?. צילום: אבשלום ששוני

המעריצים מבקשים: האם יהיה עוד מופע ל"החממה"?

ברשת החברתית המעריצים לא מפסיקים לבקש מופע חדש לסדרת הלהיט "החממה". בהפקה כבר שוקלים לעשות מופע חדש בחופשת פסח. האם נראה בקרוב שוב את העורבים והנשרים מפזזים על הבמה?

בעקבות הצלחת הסדרה "החממה" והצלחת המופעים הקודמים, בהפקה שוקלים לעשות מופע נוסף של הכוכבים. בתקופה האחרונה עלו עשרות תמונות לאינסטגרם שהמעריצים דורשים מופע נוסף ל"חממה לייב", לאלה שפספסו את המופע וכאלה שרוצים לראות שוב את הכוכבים האהובים עליהם שרים ורוקדים על הבמה. כנראה שזה השתלם להם, כי בהפקת החממה שוקלים לעלות מופע בחופשת הפסח, אך לצערנו, הפרטים לגבי המופע עוד לא סגורים. 

© אבשלום שושני
© אבשלום ששוני מתוך הפייסבוק הרשמי של החממה

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© אבשלום ששוני מתוך הפייסבוק הרשמי של החממה

לפני שנה וחצי בסוף העונה הראשונה של הסדרה עלה מופע קצר של לי בירן, כשבאותו אירוע שודר הפרק האחרון לעונה, משם ההופעות החלו לגדול וכוכבי הסדרה הופיע בנוקיה במופע שנקרא "החממה לייב" כשהם שרים קאברים ורוקדים מול קהל של 8,000 ילדים. לאחר מכן, העלו מופעים קטנים יותר בזמן מבצע צוק איתן בהיכל התרבות פתח תקווה כשהמופיעים הם השחקנים הראשיים, גאיה שליטא כץ, לי בירן, דר זוזובסקי, דניאל ליטמן, שיר מורנו ותמיר גינזבורג כשסמדר חייט וג'וי ריגר הופיעו רק במופע בנוקיה וידין גולדמן נשאר מאחור עקב מגורים בניו יורק.

מגיורא חמיצר יוצר הסדרה נמסר "יש דיבורים מאוד רציניים לגבי המופע, אבל כשיהיה משהו סגור אנחנו נודיע". 

 

הצטרפתם כבר לאינסטגרם של פרוגי? 

ולפייסבוק שלנו?

תגובות