צמד חמד: הכוכבים שלרוב עובדים ביחד. צילום: אור גפן

צמד חמד: הכוכבים שלרוב עובדים ביחד

הם השתתפו ביחד בלא אחד ולא שניים אלא שלושה ויותר פרוייקטים והראו לנו את טיב התוצרים של כימיה טובה פעם אחר פעם. אלו הם צמדי הכוכבים שאנחנו זוכים לראות בהופעות משותפות

אנחנו הכי אוהבים ליהוקים חדשים ומרעננים על המסך, אבל לפעמים כיף שיהיה את המשהו האהוב והמוכר כדי להתחבר לפרוייקט על המסך (או על הבמה) אף יותר. כך למשל מככבים להם לא מעט כוכבים שאולי לא כולם מוגדרים כצמד, אך רוב הפעמים כיכבו יחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נועה קירל ועומר דרור

למרות שהיא נכנסה לתחום המשחק רק בשנה האחרונה, נועה קירל הספיקה להשתתף כבר במספר פרוייקטים, ברובם עם עומר דרור. הקשר התחיל בסרט "כמעט מפורסמת" בו שיחקו מתמודדים בריאליטי מוזיקה, המשיך בסדרה "כפולה" בה יגלמו דמויות בעלות קשר רומנטי וימשיך בהצגה "שלושת המוסקטרים" בחנוכה הקרוב. אפשר לומר שדרור חונך את קירל בעולם המשחק?

הקראת הסדרה כפולה. כתבת: נוי טל | צילום: אבי חי | עריכה: שי קנפו
 

אמה סטון וראיין גוסלינג

הצמד ההוליוודי שכולנו אוהבים לראות ביחד הלא הוא סטון וגוסלינג, התחיל את דרכו ב"טיפש, מטורף, מאוהב" והמשיך ל"יחידת גנגסטרים" ו"לה לה לנד". השניים מצליחים להעביר זוגיות יפה על המסך ומהווים שילוב טוב כאשר ההומור של סטון פוגש את הגבריות הכובשת של גוסלינג.

 

שיר מורנו ודניאל ליטמן

את השניים פגשנו לראשונה כקפטנים של בית הנשרים בסדרת הנוער האהובה, ״החממה", ולמרות שהסדרה נגמרה דרכם לא נפרדה. הם המשיכו יחד גם לסדרה ״מועדון החנונים״, אשר בה תפסו יחד תפקיד בחבורת המקובלים. אבל מעבר לסדרות, פגשנו אותם אף בפסטיגל 2014 ובהופעות משותפות אחרות שנערכו בפסטיבלים שונים, ואפילו בקניון הנמצא במרחק הליכה מהבית שלנו.

דניאל ושיר מורנו נפרדים מהחממה. הגשה: שנהב דעבול | עורכי תוכן: אלכס נסטר ורן פינקלשטיין |
 

מריאנה אספוסיטו (לאלי) ופיטר לנסאני

לאלי ופיטר היו זוג במציאות ואף עשו ביחד פרסומת לשמפו "כיף" הישראלי אבל הם בכלל התחילו בתור שותפים בכמה מהקאסטים המצליחים בארגנטינה. השיתוף הברור והמוכר ביותר היה מר וטיאגו, הזוג שכולנו אהבנו ב"כמעט מלאכים", שיתוף מוקדם יותר היה ב"קטנטנות 2006" והמעריצים האמיתיים בטח זוכרים גם את "כשאת מחייכת אליי". רק אנחנו רוצים קאמבק על המסך?

הכל התחיל ב"קטנטנות 2006"
 

אליאנה תדהר ולי בירן

אחד הזוגות הכי מדוברים כיום הנקרא גם "ליביאנה" לא נוצר במקרה. בירן ותדהר עבדו וממשיכים לעבוד יחד על פרוייקטים רבים, וזאת אף על פי שהם באו מסדרות מתחרות – "החממה" ו"גאליס" בהתאמה. השניים שיחקו יחד בטלוויזיה ב"או בוי" וב"התכנית" והופיעו על הבמה בפסטיגל 2011, פסטיגל 2014, "אקסטרים על גלגלים" וכמובן המופע המשותף עם רוני דלומי "לוקחים את הזמן" ופסטיגל 2017 הקרב ובא.

מתוך "O_boy" באדיבות ערוץ הילדים (yes)
 

הלנה בונהם קרטר וג'וני דפ

מסתכלים עליהם לחוד ורואים שניים מהשחקנים הכי טובים בהוליווד, שמים אותם יחד ומקבלים סרט מעולה. כך זיהה הבמאי טים ברטון כי בונהם קרטר ודפ הם שני גדולים שיוצרים משהו ענק וליהק אותם לסרטיו הגדולים "אליס בארץ הפלאות", "אליס בארץ הפלאות: אליס מבעד למראה" "סוויני טוד: הספר השטן מרחוב פליט", "צ'ארלי בממלכת השוקולד" ו"חתונת הרפאים".

 

עמית פרקש ויון תומרקין

עוד זוג לשעבר אשר שמר על קשר מקצועי. התחילו כזוג קלישאתי – ערפדים ב"חצויה" וזאבים ב"אלפא ואומגה". לאחר מכן המשיכו לפסטיגל 2009 כשפרקש שיחקה את הזמיר ותומרקין את קאנג'י. למרות שדרכיהן לא נפגשות מאז הפרידה פעמים רבות, הם עדיין נותנים לנו ניצוץ מהכימיה ב"מועדון החנונים" בתור דנה ואורן טונה גם בטלוויזיה וגם בקולנוע.

© אוהד רומנו, יחסי ציבור

דרו ברימור ואדם סנדלר

לאדם סנדלר יש נטייה להביא את חבריו הטובים לסרטיו, ביניהם ברימור, אבל אנחנו חייבים לומר שאת השילוב הזה אנחנו הכי אוהבים. תוכלו לראות אותם ביחד ב"זמר החתונות", "50 דייטים ראשונים", "תקועים בחופשה" ובאופן עקיף ב"ביג דדי". אפשר לומר כי סנדלר שומר את ברימור כקלף מנצח לסרטים הרומנטיים שלו ואנחנו פשוט מתים על זה.

 

עדי הימלבלוי ועפר שכטר

שילוב שלא ראינו הרבה זמן על המסך אבל כשכן נתקלנו בו לגמרי התאהבנו. יכולתם לראות אותם לפני כעשור (לא נתפס) ב"האלופה" ולאחר כמה שנים בסדרה "אניגמה" בתור זוג נשוי. גם על במת התיאטרון השניים לא פסחו וכיכבו יחד ב"101 כלבים וגנבים" וב"פיטר פן: הקסם הנצחי". כמו שאמרנו, מזמן לא ראינו אותם יחד על המסך ואנחנו פשוט לא יכולים לחכות לפרוייקט המשותף הבא.

 

אסי עזר ורותם סלע

השניים שכובשים את המסך לא מפסיקים לשתף פעולה. זה התחיל כששניהם היו כתבי שטח ב"גיא פינס", המשיך להנחיה משותפת ב"הכוכב הבא" (מתוכם ארבע עונות משותפות), הנחיה ב"רק רוצים לרקוד", פרסומת משותפת, תכנית רדיו וגם ב"להיות איתה" - רק כששם אסי היה הבמאי והיוצר ורותם הכוכבת.

© צילום מסך

נועה קירל, עומר דרור, אליאנה תדהר, לי בירן, דניאל ליטמן, לאלי, יון תומרקין, עפר שכטר ואסי ורותם, מועמדים בנבחרי השנה שלנו / זה הזמן להצביע!

תגובות