דוז פואה: הדמויות מהסדרות שהיינו רוצים שייצגו אותנו. צילום מסך מאינסטגרם

דוז פואה: הדמויות מהסדרות שהיינו רוצים שייצגו אותנו

היום בערב יוחלט מי יהיה הנציג של ישראל באירוויזיון 2019, אך חוץ מארבעת הפיינליסטים, מצאנו עוד כמה מתמודדים ראויים, שהיינו שמחים שייצגו אותנו. אז מה יקרה אם "או בוי" או נועה קירל יתחרו על הבמה הגדולה?

אחרי הניצחון האחרון, כל המדינה שואפת השנה לדאבל באירוויזיון. אז לפני שמתקבלת ההחלטה מי יהיה נציג ישראל באירוויזיון 2019, חשבנו להציע כמה מתמודדים די מוכרים ואהובים...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הפיג'מות"

הלהקה הטלוויזיונית, "הפיג'מות", הצליחה לכבוש את המסך במשך 9 עונות. הלהקה הוציאה את הלהיטים, שעד היום כולנו מזמזמים, "המסיבה של הפיג'מות", "אל תאכלו את החיות" ו"שיר המכולת", והיא בהחלט אופציה ראויה ביותר. כזכור, באחת העונות, "הפיג'מות" אפילו ניסו לשלוח שיר משלהם לאירווזיון (שיר בשם המקורי - "אירוויזיון") אך לא הצליחו. אנחנו עדיין מאמינים בכם!

 

יפתח הר-לב - "החממה"

אין מישהו שיכול להפנט את קהל האירוויזיון יותר מיפתח הר-לב, אפשר אפילו לדמיין את זה; הזמר הרגיש שממיס לבבות, עולה לבמה עם שיר מרגש, גיטרה ומיקרופון ומשגע את כל אירופה. זכיות קודמות באירוויזיון, כמו זו של פורטוגל לפני שנתיים, הוכיחו כי גם שיר שקט, יכול בקלות לקחת את המקום הראשון. ואם יפתח לא ירצה, אנחנו יותר מנשמח שלי בירן שמשחק אותו בסדרה יעשה את זה...

 

בן לולו - "תאג"ד"

אחד הלהיטים היותר מצליחים שיצאו מסדרות טלוויזיה הוא "הכל כלול", של בן לולו מ"תאג"ד". השיר כבש את כולם במיידיות, ואפילו הגיע לרדיו! אנו בטוחים שעם זמר כמו בן לולו ולהיט חדש, בהחלט אפשר לשחזר את ההצלחה גם באירוויזיון. גם הניצחון כלול?

 

"סטאר נינג'ה" - "פוראבר"

עוד להקה שכבשה אותנו בזמן האחרון, היא להקת "סטאר נינג'ה". הלהקה כבר ניסתה להגיע אל האירוויזיון (בסדרה), אך הפסידה להוריו של אדם גילמן, אז חשבנו שמגיעה גם לו הזדמנות, כי מה יותר טוב מלשלוח את הנוער לייצג אותנו? אדם והלהקה שלו מביאים גוון ייחודי, ובעזרת השערוריות המשפחתיות שלהם יכולים להעלות אותנו לכותרות ולצבור עוד קהל. בכל מקרה, כל המשפחה מוזמנת לבוא ולהופיע...

 

נועה קירל - "כפולה"

כמו בחיים האמיתיים, גם בסדרה "כפולה" נועה קירל היא זמרת בעלת ניסיון, הישגים ושירים מצליחים. קירל תביא עימה את הכוריאוגרף המצליח, גרשום, ואת כל שאר הצוות המיוחד והמצחיק שלה, שיבלוט בין כל שאר המשלחות לאירוויזיון. אבל הקלף המנצח הוא כמובן הערך המוסף - די לשיימינג. כמו נטע ברזילי, שהגיעה עם אג'נדה, גם קירל תוכל לדבר אל לב הקהל שלה, בנושא שמעסיק אותה כבר שלוש עונות. כמובן שאת יותר ממוזמנת להביא גם את ליבי עומר איתך.

 

חוליו דה סילבה - "שכונה"

אם היה חסר לכם מישהו שיביא איתו קצת ניחוח אירופאי בכל הרשימה הזאת, אז כנראה שגם אתם הייתם שולחים את הזמר הארגנטינאי, חוליו דה סילבה. שיר מקפיץ, מבטא, ריקודים ושכונה שלמה מאחוריו, יובילו אותו לניצחון בטוח. אל תשכחו שגם אם לא, תמיד אפשר למצוא אוצר שיגרום לזה לקרות. 

 

"או בוי"

אחד היתרונות בלהקות, הוא החברות בין חברי הלהקה. בלהקת "Oboy", ארבעת חברי הלהקה יעודדו ויגרמו לכך שאף אחד לא ישבר אל מול הלחץ לפני ובמהלך ההופעה, וישפרו אחד את השני על מנת להצליח. אך מלבד; החברות, הכישרון, השירים, חברי הלהקה וכמובן בן שהוא בעצם עלמה, ללהקה ישנה סוכנת שתעשה הכל על מנת שהיא תצליח. רק בבקשה בלי פשלות שמערבות פאות, כן?

 
 
תגובות