סדרת נוער של מרגי: הסדרות החדשות של yes נחשפו. צילום: רפי דלויה

סדרת נוער של מרגי: הסדרות החדשות של yes נחשפו

דרמה יומית של מרגי, עונה חדשה לנועה קירל, קים אור אזולאי נשארת ביוטיוב ורן דנקר עושה "משחקי הכס". זה מה שמחכה לכם ב-2019 על המסך

2019 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - yes החליטו לחשוף הבוקר (ב') את מה שהם מתכננים לשנה הנוכחית על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי מסקרנים אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עונות חדשות

בין הסדרות שיעלו בשנה הקרובה עם עונות חדשות הן: "פאודה 3" - אליה תצטרף השחקנית וכוכבת הנוער - ריף נאמן, זוכת האקדמיה, "דאנסטורי 2" שצולמה מראש ותעלה בהמשך, תום יער תחזור לעוד עונה על המסך הפעם בעונה שלמה רק עם הדמויות אותן חשפה בעונות הקודמות שלה. גם "הבוזגלוס" תחזור לעונה שלישית.

דאנסטורי
דאנסטורי © שוקה כהן

בנוסף, נחשפה לראשונה תקציר העלילה של תאג"ד 2, בעונה החדשה התאג"ד עולה לתפוס קו ברמת הגולן, הצפון החם- עם פצועים סורים, חיילי או"ם, ששמירה על השלום הוא הדבר האחרון שמעניין אותם. החובשים מוצאים עצמם מתמודדים מול צוות הטנ"צ (טיפול נמרץ צבאי), בעלי הבית של הגזרה, שאחראים לצערם גם עליהם. חובשי התאג"ד שלנו, שרוצים לעשות טוב ולעזור לפצועים, מוצאים את עצמם בעל כורחם בליבו של סיפור שכוחות רבים בוחשים בו: שדכנים סורים, שמביאים את הפצועים הסורים לגדר, הפצועים עצמם שיעשו הכול כדי לברוח מהתופת, אנשי משרד הביטחון שמנצלים את המצב כדי לבנות תשתית מודיעין בסוריה, ועוד ועוד אינספור גורמים שבוחשים בקלחת בכאוס אחד גדול.

© צילום: ורד אדיר, באדיבותyes

סדרות חדשות

"יס מן"

מדובר בפורמט דוקו-ריאליטי במסגרתו המשתתפים (קותי סבג, נועה ירון ואלברט אסקולה - בעלו של אסי עזר) עוברים שינוי משמעותי בחיים.

אלברט אסקולה
אלברט אסקולה © באדיבות יחסי ציבור

"חיה"

דרמת מתח אפלה של על הומלסית הנקלעת לפרשייה של סחר בינלאומי בתינוקות. בין המשתתפים אפשר למצוא גם את לי בירן בתפקיד שוטר צעיר.

© ניצן דרור

"המדובב"

דרמת פשע בכיכובם של אניה בוקשטיין, אור-בן מלך, עמוס תמם וציפי שביט אודות מדובב משטרתי שמשתחרר מהכלא ויוצא למסע נקמה.

© צילום מסך מהקליפ

"הנוכלות"

קומדית קאלט מטורפת מאת יעל פוליאקוב ואילן פלד. המשך מעלליהן של האחיות מירי ותקווה (אחד העם 1), החיים לקחו אותן כל פעם לצרה אחרת ובכל פעם זה נגמר בניתוק הקשר לתקופה ארוכה. הפעם הן חוזרות לשתף פעולה בתור זוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום בכלום.

© עדן נינוה_ארביב

סדרות נוער חדשות

"גיבור אמיתי" 

דרמה יומית חדשה של אורי גרוס לערוץ KidZ והפעם: מדע בדיוני. "גיבור אמיתי" מספרת את סיפורה של אמה גרין, יוצרת סדרה שבראה עולם טלוויזיוני פנטסטי, סוער ומלא יצרים, שהגיבור שלה הוא הלוחם הרומנטי האמיץ תומאס בלק. במציאות היא יוצאת עם השחקן הראשי בסדרה שלה, אבל בעמקי ליבה מאוהבת בעצם בדמות שהיא יצרה והוא מגלם. מה שהיא לא מתכננת זה שהדמות שהיא יצרה תיכנס לחייה - בשר ודם ושהיא תמצא אותו בסלון שלה. וזה בדיוק מה שהולך לקרות בפרק הראשון של גיבור אמיתי. בכיכובם של: ג'וי ריגר, רן דנקר (שחוזר לשתף פעולה עם גרוס לראשונה מאז "השיר שלנו" ו"דני הוליווד"), נוה צור, עדי חבשוש, טום באום, ירדן הראל, שירה נאור ונוספים.

גיבור אמיתי
גיבור אמיתי © אינסטגרם

"אמאמביכה"

קומדיה חדשה ומשפחתית בערוץ Zoom. איך משפחה לגמרי רגילה הופכת למשפחה של כוכבי יוטיוב? עלמה זק היא אמא במשרה מלאה מגלה שהבנות שלה. צילמו אותה ללא ידיעתה מדבבת את הכלבה המשפחתית שלהם והעלו את הסרטונים ליוטיוב, הסרטונים צברו עשרות אלפי צפיות והופכות אותה ואת הכלבה לכוכבות רשת בהתהוות. ההצלחה גורמת לכאוס בבית, כשהמשפחה הופכת לחברת הפקה מתוקתקת שבה הבנות מנהלות את ערוץ היוטיוב ובעיקר את החיים של האמא והאבא. היפוך התפקידים גורם לזה שלא ברור מי מחליט מה ומי מבוגר אחראי, מה סדרי העדיפויות ומי מחזיק את התקציב. המשפחה מעולם לא היתה מלוכדת ומפולגת יותר: להורים אין מושג איך מצלמים, מתייגים, מעלים ומקדמים, ובניגוד אליהם הבנות הן תוצר של דור ה Z שחי ברשתות החברתיות ומחובר לניידים 24/7 והן יודעות בדיוק מה הולך ואיך עושים את זה והן יעשו את זה הכי טוב, אם לא יפריעו להן. מככבים: עלמה זק, קים אור אזולאי, עידן שקרוקה ונוספים.

קים אור אזולאי
קים אור אזולאי © צילום מסך מאינסטגרם

"פלמ"ח"

לראשונה דרמה יומית לילדים על תקופת הפלמ"ח וההעפלה. הפרטים עדיין לא נחפשו אך הסדרה צפויה לעלות המשך השנה. הסדרה תשודר בטין ניק.

מרגי מגיע למסך!

גולת הכותרת של האירוע המיוחד היא ללא ספק סדרת הנוער החדשה והמסקרנת של אורי גרוס ויואב צפיר. מדובר בדרמה מוסיקלית יומית בכיכובו של מרגי שיגיע לראשונה למסך בתפקיד משחק. זה הייה הישג נוסך עבור מרגי שבשנה האחרונה כיכב על בימת הפסטיגל בתפקיד הראשי ואף זכה בתארים "שיר השנה" ("תני לי רגע"), "פריצת השנה במוזיקה" ו"זוג השנה" בטקס נבחרי פרוגי. הסדרה תצטלם בקרוב ותשודר ב"טין-ניק" ב-2020.

© צילום: יאיר שגיא

 

תגובות