לפני כולם: הצצה ראשונה ל"להציל את שייקה". מתוך הסדרה

לפני כולם: הצצה ראשונה ל"להציל את שייקה"

אחרי שחשפנו כאן את הליהוקים - כעת מגיע שלב התוצאות. מיני סדרת נוער חדשה שעולה במיוחד לתקופת הקורונה בכיכובם של עומר חזן, גאיה גור אריה, בר מיניאלי, מיקה צור ונוספים • השגנו עבורכם הצצה ראשונה!

תקופת הקורונה מלאה ביצירתיות, ולמרות שלא מעט הפקות טלוויזיה חדשות נאלצו להפסיק את העבודה בשל ההנחיות, צצה לה מיני סדרת נוער חדשה בשם "להציל את שייקה" עם קונספט שאיפשר לזה לקרות במהירות ובכפוף לתנאים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כפי שחשפנו לכם כאן לראשונה, מיני סדרת הנוער החדשה של טין ניק היא בכיכובם של עומר חזן, גאיה גור אריה, מיקה צור, בר מיניאלי, יונתן רוזובסקי, מתן לקס, ספיר בן רובי, נורוז, נועם לוגסי וגם צחי הלוי בתפקיד אורח. הדרמה, בת ה-10 פרקים (באורך של עד חמש דקות לפרק), תקרא "להציל את שייקה". הסדרה מבוססת ברובה על שיחות וידאו שעושות ביניהן הדמויות, שלאור משבר הקורונה והבידוד לא יכולות לצאת מהבית - ובין כל זה מתגלה חטיפה והיעלמות. צפו בהצצה לפרק הראשון שיעלה מחר!

 

בפרק הבכורה אנחנו מכירים את מיקה (מיקה צור) ועדידי (בר מיניאלי), חברות טובות שמחליטות להציק לשייקה (עומר חזן), חבר מבית הספר, בשיחת וידאו. אך השיחה, שמתחילה כשעשוע להפגת השעמום, הופכת לתעלומת חטיפה מסתורית וסבוכה אליה הבנות מגייסות חברים נוספים מהשכבה, כל אחד עם יכולותיו המיוחדות.

הסדרה תעלה גם באינסטגרם של ערוץ טין ניק.

תגובות