מבוקש: התפקיד החדש של כוכב "פלמח". צילום פרטי

מבוקש: התפקיד החדש של כוכב "פלמח"

פרסום ראשון: כוכב הנוער העולה, אברהם ארנסון, לא עוצר בדרכו להיות כוכב הנוער המבוקש הבא ויככב בסדרת נוער חדשה לצד מרגי • כל הפרטים

מסתבר שעבור אנשים מסוימים שנת 2020 היא לגמרי שנה מבורכת, תשאלו את השחקן אברהם ארנסון שהפך השנה לכוכב נוער ולא מפסיק לקטוף תפקידים חדשים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפריצה הגדולה של ארנסון היא בסדרת הנוער "פלמח" (טין ניק ב-yes) המשודרת בימים אלו, אך קודם כבר כיכב ב"אחותי קפצה כיתה" וב"בית הכלבים" ומצטלם ממש ברגעים אלו לסרט הספין אוף של "פול גז" - "פול ספיד" יחד עם קווין רובין, חן אמסלם, שירה לוי ונוספים. אך זה לא הכל - לפרוגי נודע כי השחקן לוהק לסדרת נוער חדשה ומבטיחה!

 

ארנסון מצטרף לסדרת הנוער המוזיקלית החדשה אותה יוביל מרגי. מדובר בסדרה המבטיחה החדשה של אורי גרוס - מי שאחראי להצלחות כמו "השיר שלנו", "פוראבר", "או בוי" ועוד רבים, יחד עם טדי הפקות ויואב צפיר (לראשונה על כיסא הבמאי). ארנסון ישחק את חוסן גוטמן - נער הזהב של הכפר משעולי לב והבחור הכי מבוקש בעמק, בנו של תת אלוף יואב גוטמן.

ראיון בכורה
"אתה מבין שאתה חלק ממשהו שלא נראה כמוהו בארץ"
משה אבוטבול
הוא פרץ אל המסך בתפקיד מעפיל בסדרת הנוער המבטיחה "פלמח", וכבר אברהם ארנסון מסתמן כדבר הבא. בראיון הבכורה שלו הוא מספר לנו השינוי החיצוני שעשה לקראת התפקיד, לימודי ההולנדית והאחריות שהרגיש לקראת הצילומים התקופתיים וגם: על העצירה הדרמטית של הסרט בכיכובו בגלל הקורונה
לצדו של אברהם נראה את חנה לסלאו, אניה בוקשטיין, ריף נאמן וגיא זוארץ (שיגלם את אביו). הסדרה תעלה בשנה הקרובה בערוץ טין ניק לצופי yes והצילומים צפויים להתחיל כבר בחודש הקרוב.
© צילום דניאל קמינסקי
© עומר שאול, טדי הפקות
תגובות