הדמויות מהסדרות שהיינו רוצים להיות חברים שלהן. אוהד רומנו, צילום מגאליס

הדמויות מהסדרות שהיינו רוצים להיות חברים שלהן

ליעם, סטיילס ואפילו ה'ספיידרז' - אלו הדמויות מהסדרות שהכי היינו רוצים להיות חברים שלהן במציאות

ישנן דמויות שכשאנחנו צופים בהם פשוט בא לנו להיות החברים שלהם במציאות. לפעמים בגלל שהם מצחיקים במיוחד, לפעמים בגלל שכיף להיות בחברתם ולפעמים הם סתם באים לנו טוב. קבלו את הדמויות שהכי היינו רוצים אותם במעגל החברים שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליעם מ"גאליס"

כל מי שצפה ב"גאליס" בוודאי זוכר ואוהב את ליעם, חברו הטוב ביותר של יונתן, גיבור הסדרה. מלבד היותו חבר טוב ונאמן הוא גם מצחיק ביותר, מתוחכם ויודע לעודד את חבריו בשעות קשות. כל אחד מאיתנו היה רוצה חבר כזה שאפשר לעשות איתו מתיחות ולשגע את כולם!

© צילום מסך מהסדרה

סטיילס מ"זאב צעיר"

אי אפשר שלא לאהוב את סטיילס סטלינסקי, חברו הטוב ביותר של גיבור הסדרה ובעצמו אחת הדמויות הראשיות בה. מלבד היותו של סטיילס מצחיק, רגיש וחבר נאמן, אנחנו בטוחים שלא יהיה משעמם בחברתו ושאם תהיו בצרה הוא תמיד יהיה שם בשבילכם בדיוק כמו בשביל חבריו בסדרה.

© באדיבות yes

תום מ"אילת"

היא חכמה, הרפתקנית, מצחיקה, רגישה ומאוד מאוד מסורה לאחותה קרני. אדם שמתייחס כל כך טוב לאחותו, בוודאי גם יתייחס כך אל חבריו הקרובים. מה גם שבגלל היותה סקרנית והרפתקנית במיוחד אנו בטוחים שהיום שלנו יהיה צבעוני לחלוטין!

© צילום: אוהד רומנו, יחסי ציבור

הספיידרז

אמנם "ספיידרז" היא סדרה חדשה יחסית אבל כל מי שצפה בה לא יכול שלא לרצות אפילו קצת להצטרף אליהם ולהיות חלק מההרפתקאות המגניבות שהם עוברים בסדרה. תכל'ס? מי לא רוצה להיות מרגל ועוד להציל את המדינה תוך כדי. הצטרפות לספיידרז מבטיחה אפס שיעמום והמון אקשן שמחבר את החברות שלכם.

© צילום: גיא צראף

רחלי מ"שכונה"

רחלי, גיבורת הסדרה "שכונה", היא נערה כריזמטית, סקרנית ואף חמומת מוח לעיתים קרובות. למרות שמדובר בתכונות שיכולות להיות שליליות לפעמים, הן גם יכולות להיות חיוביות. עם כמה שרחלי מסתבכת היא עושה הכל למען הקרובים אליה וזאת חברה אמיתית!

 
תגובות