כוכבת ערוץ דיסני: "אני רוצה קריירה כמו של סלינה גומז". באדיבות ערוץ דיסני ישראל

כוכבת ערוץ דיסני: "אני רוצה קריירה כמו של סלינה גומז"

קיילי קנטרל היא אחת הכוכבות המבטיחות וכבר מתהדרת ברזומה לא קטן שלא מבייש את הכוכבים הכי גדולים. כשהיא רק בת 15 היא מככבת בתפקיד הראשי בסדרה "גבי דוראן בייביסיטר לחייזרים" של ערוץ דיסני, שני סינגלים מצליחים וחלום אחד - קריירה כמו של סלינה גומז . ראיון בינלאומי בלעדי!

תתחילו לשנן את השם! קיילי קנטרל היא אחת מהכוכבת העסוקות של ערוץ דיסני העולמי, עם סדרה מצליחה בה היא כיכבה בתפקיד ראשי "גבי דוראן בייביסיטר לחיזריים" (זמינה בדיסני VOD ביס, הוט וסלקום), מתכוננת לצילומי העונה שנייה שצפויה להצטלם בקרוב ועם שני סינגלים שהצליחו לצבור מליוני צפיות. כל זה כשהיא רק בת 15! תפסנו את קנטרל, הכוכבת המבטיחה, לשיחה בינלאומית מיוחדת ולא תאמינו אילו דברים היא חשפה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא מעט כוכבים שמתחילים את דרכם בערוץ דיסני, תופסים נתח גדול מתעשיית הבידור והמוזיקה הבינלאומית וביניהם: דמי לובאטו, מיילי סיירוס, זאק אפרון, האחים ג'ונאס, סלינה גומז והרשימה עוד ארוכה. הסדרות המקוריות של דיסני מוכיחות בכל פעם מחדש את השילוב המושלם בין משחק, מוזיקה וריקוד וכוכביה עושים זאת מחדש בכל פעם ומבטיחים את מקומם בהוליווד, כך גם אצל קנטרל. 

אם בכל זאת הייתם על כוכב אחר בזמן האחרון, הסדרה בה מככבת, מספרת על ילדה בת 13 בשם גבי דוראן, שחיה שנים תחת צל ההצלחה של אימה דינה ואחותה הקטנה אוליביה. יום אחד היא מוצאת את ההזדמנות לבלוט בעצמה. זה קורה כאשר גבי מקבלת הצעה מהמנהל סוויפט לעשות בייביסיטר על קבוצת חייזרים המסתתרים בכדור הארץ במסווה של בני אדם. ללא פחד, גבי הולכת על האתגר שניתן לה בכל הכוח על מנת להגן על הילדים ועל הזהות האמיתית שלהם כחייזרים.

איך היה לצלם את הסדרה הראשונה שלך בערוץ דיסני?

"וואו! זאת המילה שמסכמת את הכל. הגעתי מאוד מפוחדת ומלאת חששות ליום הצילום הראשון. הייתי קצת מבולבלת לא הבנתי בדיוק מה קורה סביבי, אבל הקאסט המדהים שהצטלמתי איתו והצוות הפקה גרמו לי להרגיש הכי בנוח שיש. היה ממש מצחיק על הסט והתחברנו מאוד שזה היה ממש חשוב והוסיף לחוויה. אני שמחה שכך התחילה הדרך שלי בערוץ דיסני".

מה את אוהבת בדמות שלך?

"האמת שהיא ממש מזכירה לי את עצמי, אז היה לי ממש קל להתחבר אליה. זה ממש התאים לי לאישיות. שתינו נורא מפוזרות, חדורות מטרה ותמיד כשננסה לסדר את הדברים תמיד משהו ישתבש", מצחקקת ומוסיפה: "כל יום היא הרפתקה אחרת". 

אם היית יכולה לגלם דמות אחרת בסדרה, מי זאת הייתה? 

"אני מאוד אוהבת את גבי, אבל אם אני חייבת אז ללא ספק החייזר! איזה כיף ומהנה זה להיות חייזר בסדרה, זאת מבחינתי דמות חלומית לשחק. היא לגמרי הוסיפה לסדרה והפכה אותה למגניבה יותר".

איזה שיר של ערוץ דיסני את הכי אוהבת?

"השיר הכי קסום של ערוץ דיסני מבחינתי הוא 'Magic' של סלינה גומז מהסדרה 'המכשפים מוויברלי פלייס'", עוד מוסיפה: "אני חייבת לציין שסלינה גומז היא אחת הכוכבות שאני הכי אוהבת. היא גדלה בערוץ דיסני, צמחה ממנו והפכה להיות אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם. אני מאוד אוהבת את הנחישות שלה והשירים שלה מצויינים, אני לגמרי רוצה קריירה כמו של סלינה גומז". 

 

כל סרט שהוא מוזיקלי ושל ערוץ דיסני הוא חלום בשבילי. אבל הסרט שהכי הייתי רוצה הוא ״היי סקול מיוזיקל״ זה חלק מהדרך לחלום שלי, הייתי מסתכלת עליהם ופשוט חולמת להיות במקומם.

את החלום להשתתף בסדרה של ערוץ דיסני כבר הגשמת, באיזה סרט היית רוצה להשתתף?

"כל סרט שהוא מוזיקלי ושל ערוץ דיסני הוא חלום בשבילי, אני אוהבת את השילוב המטורף הזה בין ריקוד, שירה ומשחק. הראשון ברשימה הוא 'היי סקול מיוזיקל'. זה תמיד יהיה חלק מהדרך לחלום שלי, הייתי מסתכלת עליהם ופשוט חולמת להיות במקומם".

אולי זה עוד יקרה?

מצחקקת ועונה: "אני מקווה".

 

 

הסדרה בכיכובך מדברת על כך שקיימים חייזרים, את מאמינה בזה?

"חד משמעית. אני גם חושבת שחייזרים זה הדבר הכי חמוד שיש, הם לפעמיים עושים קצת בעיות אבל הם יוצרים עניין בחיים".

איך היית קוראת לחייזר שלך?

"וואוו! לא חשבתי על זה...נראה לי 'ליטל ג'יימי', זה נשמע חמוד".

יש לך מסר למעריצים מישראל? 

"ברור! אני מקווה שאתם רואים את הסדרה ׳גבי דוראן בייביסיטר לחייזרים׳ ונהנים ממנה, אני מאוד מעריכה את האהבה שלכם ומקווה שבקרוב אפילו נוכל להיפגש מקרוב. שולחת נשיקות ואהבה ממני ומהחייזרים!" 

"גבי דוראן בייביסיטר לחייזרים" של ערוץ דיסני, זמין לצפייה עכשיו בדיסני VOD בהוט, יס וסלקום.

 

 

תגובות