הישרדות: ירדן מתחילה להתעורר. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: ירדן מתחילה להתעורר

נכון אי אפשר לקרוא למה ששודר אתמול פרק, אבל אנחנו כבר שבויים בסיפור ולא יכולים להתעלם - ההדחה הייתה לא מפתיעה, עידן לא נסגר באיזה צד הוא וירדן סוף סוף מתחילה להתעורר...

טוב, אז מה ששודר אתמול בטלוויזיה בהחלט לא היה פרק של הישרדות, אלא יותר רבע פרק, שאריות ממועצת השבט הקודמת, אבל נו - אנחנו כבר מכורים ומריחים את הסוף בדיוק כמו השורדים על האי ואין ברירה אלא לצפות וכמובן ללרלר על זה אחר כך - אחרת מה מהותי בתור צפרדע בפיליפינים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נחזור למועצת השבט ופחות תהיות על החיים - אחרי ההדחה הלא מפתיעה בעליל של ישראל, הגיע סבב ב' שבסופו אלה מודחת. עם דמעות בעיניים, ניסתה אלה לאסוף את עצמה ואף להתמודד בדו קרב מול ישראל אבל היא לא הצליחה. ואתם יודעים מה? הפעם חבל לי, חבל לי שישראל נשאר בבקתה ולא אלה, וזה רק בגלל ההוגנות של המשחק. אלה נלחמה במשימת החסינות, משימה מלחיצה, קשה מנטאלית שאפילו לוחם שייטת שכבר עשה את המשימה הזאת לא צלח אותה כמו אלה. למעשה, היא נלחמה לחינם כי באותו הערב היא הפכה למושבעת החמישית של העונה. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

אבל ההדחה של אלה לא הייתה הפתעה גדולה, זה הרי היה ברור שירדן לא תודח בשלב הזה, והשיחה של עידן ואסי לאחר מכן רק חיזקה את ההבנה שעידן לא יפיל את ירדן כל כך מהר - אבל לא ברור אם כי הוא מכבד את הברית ביניהם או אולי הוא לא רוצה לעורר את חשדה.

ואם כבר הזכרנו את ירדן והחשדות שלה, אפשר להגיד בוקר טוב כי סוף סוף ג'רבי מתחילה לפקוח עיניים ולשאול שאלות. ירדן לא מבינה איך כולם הצביעו לאלה ולא לאסי. מילא בני, שלקח את הדברים שנאמרו במועצת השבט בצורה אישית, מילא אסי שזה היה או הוא או היא, אבל מדוע אלינה הצביעה לאלה? ועוד יותר מעניין מבחינת ירדן - למה עידן הצביע אלה, ועכשיו היא צריכה לברר את זה לעומק ואם היא חכמה היא תבין שהיא צריכה לאמץ אליה את בני ואלינה - ואין ספק שהם חייבים לה ובגדול ושלושתם ביחד צריכים להעיף החוצה את אסי ואפילו את עידן. אם ירדן חכמה היא תבין שהיא צריכה להגיע לגמר בלי אסי ובלי עידן. גם כך המשחק הפך לאישי וכל אחד צריך עכשיו לדאוג לעצמו ואם השלושה יאחדו כוחות הם יהיו הרוב השולט. כל מה שנשאר זה שבני לא יפשל במשימות ושהשם שלו לא יהיה בכד...

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגיות
תגובות