צילומי "רייברדיל 5" הופסקו בגלל הקורונה. באדיבות Netflix

צילומי "רייברדיל 5" הופסקו בגלל הקורונה

עוד דחייה בדרך לעונת ההמשך: הפקת "רייברדיל" נאלצה להפסיק את צילומי העונה שהחלו בחודש שעבר. הסיבה: נגיף הקורונה • כל הפרטים

אם לא הספיקה לכם העובדה שהעונה הרביעית לא הסתיימה כמתוכנן בעקבות פריצתו של הנגיף לפני כחצי שנה גם בארצות הברית, כעת, באמצע צילומי העונה החמישית - הצילומים הופסקו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באתרי הבידור מעבר לים דיווחו כי למרות שצילומי העונה החדשה של "רייברדיל" בונקובר, קנדה, החלו לפני כשבועיים תחת שמירה על הנחיות ופיקוח, ההפקה נאלצה לעצור. הסיבה על פי אותם הדיוווחים: עיכוב בעיבוד תוצאות COVID-19. גורם סיפר לאתר "Variety" כי קיימת רק מעבדה אחת מאושרת באזור הצילומים - והמעבדה מעדיפה להתמקד כרגע בבתי ספר סמוכים ובעסקים מקומיים. בתוך כך, גם הפקת העונות החדשות של "סופרגירל" ו"אגדות המחר" נאלצו לדחות את הצילומים שהיו אמורים, על פי הדיווחים, להתחיל השבוע.

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

על אף שהעיכוב הנוכחי ב"רייברדיל" הוא זמני בלבד, לא ברור איזו (ואם בכלל) תהיה לכך השפעה על תאריך עליית העונה. בעונות הקודמות "רייברדיל" עלתה בחודשי אוקטובר, ואילו הפעם נדמה שזה לא יקרה לפני תחילת 2021.

עשינו סדר
הכל על העונה החדשה של ריברדייל
עדי ברנובסקי
מה תהיה העלילה והאם הזוגות האהובים יישארו ביחד? כל מה שצריך לדעת על העונה הבאה של הלהיט

לא מזמן סיפרה כוכבת הסדרה, לילי ריינהרט בראיון כי - הם צפויים להישאר על הסט עד חג המולד ליתר בטחון. זאת כדי למנוע חשיפה כלשהיא לנגיף העלולה לעכב יותר את ההפקה. "אי אפשר לחזור הביתה לחג ההודיה, אי אפשר לבקר את המשפחה שלך והם לא אותך - אלא אם הם יהיו קודם בסגר של שבועיים".

תגובות