הסדרות שהתחילו מעולה והתדרדרו עם העונות. Netflix, אוהד רומנו, Beth Dubber/Netflix

הסדרות שהתחילו מעולה והתדרדרו עם העונות

מ"השמיניה - הדור הבא" ועד "איך פגשתי את אמא": הסדרות שהתחילו בצורה מעולה, אך לדעת הקהל התדרדרו ככל שעברו העונות

קיימות המון סדרות שיוצאות עם עונות ראשונות מדהימו, וגורמות לנו לציפייה רבה לקראת העונות הבאות. אך בחלקן מדובר באכזבה והעונות הנוספות מתגלות כ'פלופ' אחד גדול. קבלו כמה סדרות שהתחילו וואו וסיימו 'לא משהו'.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השמיניה - הדור הבא

איך אפשר לא להתחיל עם הסדרה שכולנו אוהבים? בשנים 2005-2007 שודרו שלושת העונות הראשונות של "השמיניה". שם ליווינו קבוצת ילדים מיוחדת אשר נכנסו לפרויקט סודי כי יש להם "למדא", אנרגיה מוחית מיוחדת. במהלך העונות צפינו במסע שלהם ביחד ועקבנו אחרי ההתפתחויות הרבות. הסאגה הסתיימה בהצלחה ואילו בשנת 2013, לאחר ביקוש גדול, יצרו את "השמיניה - הדור הבא" כחבורת הצעירים היא חדשה לגמרי ובעלי כוחות על ממשיים ואילו המנטורים שלהם הם החבורה מהעבר. למרות הפוטנציאל, מעריצי העבר לא חיבקו באהבה יתרה את העונותהחדשות ואפילו החשיבו אותן לכאלו שהרסו את הסדרה וכי הם לא מחשיבים עוד עונה מעבר לעונה השלישית המקורית. בנוסף, גם יוצר הלהיט, גיורא חמיצר, הביע חרטה על החזרתה של "השמיניה" והודה שזאת הטעות הגדולה שעשה.

© אוהד רומנו

GLEE

הסדרה האהובה והמוזיקלית זכתה לשש עונות מוצלחות וצברה המון אהדה מהקהל. הסדרה מדברת על מקהלת תלמידים בבית הספר "מקינלי" - אותם אנו רואים אותם במהלך הכנותיהם לתחרות הלהקות המחוזית וצופים בבעיות האישיות של כל אחד מהם. למרות ההצלחה הרבה של הסדרה, הרבה אנשים אומרים כי מהעונה הרביעית הסדרה החלה מתדרדרת ואפשר לראות זאת גם בביקורות והדירוגים. לפחות הביצועים עדיין היו מעולים!

© באדיבות YES

13 סיבות

הסדרה המצליחה המבוססת על הספר "13 סיבות", עוקבת אחרי התאבדותה של האנה בייקר, אשר השאירה שלוש עשרה קלטות המתארות חלק מהסיבות שגרמו לה לעשות זאת. העונה הראשונה של הסדרה הולכת בעקבות עלילת הספר, אך הסדרה קיבלה עוד שלוש עונות נוספות (ארבע בסך הכל), שלא קשורות אליו. הרבה מהאנשים שצפו בסדרה סיפרו כי מהעונה השניה הסדרה פחות טובה והיא כבר איבדה את זה ולכן יש כאלו לא המשיכו לצפות בה לאחר מכן.

© DAVID MOIR/NETFLIX

הפיג'מות

הסדרה שלקחה חלק גדול בילדות של רוב בני הנוער, "הפיג'מות", היא אחת הסדרות המצליחות בישראל. כל הסדרה עוקבת אחרי שלושה חברים שהגיעו מנתניה לתל אביב והקימו להקה די כושלת. חברי הלהקה הם אילן, עודד, קובי, אלונה - שמאוחר יותר התחלפה בימית ודנה (ונתן שהצטרף לאחר מכן). הדעות בנוגע לסדרה חלוקות, אך הרוב מעדיפים את העונות הראשונות בהן אלונה הופיעה. בעקבות זאת, אלונה חזרה בהמשך לפרק אחד לתפקיד אורח והשתתפה באיחוד הוירטואלי שהיה לא מזמן. למרות דעת הקהל, אנחנו בכל זאת אהבנו גם את שאר העונות וחושבים שלכל עונה היה את הקסם שלה!

© יוסי צבקר

איך פגשתי את אמא

הסדרה הפופולרית שזכתה לתשע עונות, מספרת על טד וחבריו - ברני, לילי, מרשל ורובין. הסדרה מתחילה כשטד מושיב את ילדיו ומתחיל לספר להם את הסיפור של איך פגש את אמם. כל פרק עוקב אחרי אירוע מסוים שהוביל לפגישתו עם האמא - כשאותה אנו פוגשים לראשונה רק בעונה השמינית. למרות דירוגים טובים, אנשים רבים חשבו שבשלב מסוים הפרקים קצת נמרחו והפכו לפחות טובים ואיכותיים כבעבר, במיוחד העונה התשיעית אשר כולה נמרחת על 55 שעות לפני החתונה.

© צילום מסך מהסדרה

גאליס

סדרת הנוער הכי מצליחה בישראל מספרת על מחנה קיץ ושם אנו רואים את ההתרחשויות בין חניכי המחנה וחייהם.את העלילה המרכזית מוביל יונתן שבהמשך מגלים שהוא "המיועד", אשר יוצא להרפתקאות חדשות בכל עונה וצריך לממש את ייעודו. הסדרה זכתה לשבע עונות שונות, ועם כל ההיסטריה, בהמשך נראה היה כי היא קצת חוזרת על עצמה, מאבדת את טעמה ואולי גם קצת נמשכה יתר על המידה. מעריצים רבים טענו שהעונה השביעית הייתה מיותרת והרגישה כמו עונת סיכום כשהחזירו הרבה מהשחקנים הישנים. עם זאת, לסדרה תמיד תהיה פינה חמה אצלנו בלב והיא לא סתם הפכה לכזאת הצלחה ומלאה בהיסטריה -שזה עוד משהו שחשוב לזכור.

© פיני סילוק

ריברדייל

הסדרה המבוססת על "ארצ'י קומיקס" ועוקבת אחרי חבורת ילדים הגרים בעיירה בשם "ריברדייל". העיירה שנחשבה מקום שקט ובטוח, מתגלה כשקר והתושבים בה מסתירים סודות רבים. העונה הראשונה זכתה להצלחה רבה בקרב הנוער וכך גם העונה השניה, אך מהעונה השלישית החלו ביקורות שליליות רבות על השינוי בסדרה והסיפור שהפך למוזר יותר. דבר זה, הוביל אנשים רבים להפסיק לצפות בסדרה. מעניין אם הם יחזרו אליה בעונה הבאה שתתעסק במה שקרה שבע שנים מאוחר יותר.

© Katie Yu/Netflix
תגובות