בקדמת הבמה: שחקני המשנה בדיסני שהפכו לכוכבים. gettyimges.IL\Rodin Eckenroth, Phillip Faraone, JC Olivera

בקדמת הבמה: שחקני המשנה בדיסני שהפכו לכוכבים

פעם הם הסתתרו בצל של השחקנים הראשיים, אך לא עוד! • קבלו את שחקני המשנה מהסדרות הנוסטלגיות של דיסני שהפכו לכוכבים בפני עצמם

הפריצה הגדולה לא תמיד באה בבת אחת, תשאלו את כוכבי דיסני הבאים שאומנם לא התחילו בתפקידים הראשיים, אך עם השנים הפכו לכוכבים גדולים בזכות עצמם, הכריזמה והכשרון הבולט שלהם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ורדן פישר

ג'ורדן פרץ כבר לפני כמה שנים בסדרה המוצלחת "ליב ומאדי", שם שיחק את מושא אהבתה של ליב. אמנם התפקיד שלו לא היה גדול במיוחד, אך פישר הצליח להיכנס ללבבות של צופי הסדרה האדוקים ולהותיר שם חותם. בשנה האחרונה הוא השתתף בשני סרטים בנטפליקס שגרמו לו לחזור לתודעה. הראשון בהם הוא הסרט "לכל הנערים שאהבתי 2", בו גילם את ג'ון אמברוז. השני הוא הסרט "בתוך הקצב", בו הוא כבש את לבבות הצופים בתור ג'ייק טיילור - הרקדן, הזמר והכוראוגרף המוכשר. 

סופיה קרסון 

הפריצה הגדולה של סופיה קרתה בערוץ דיסני – בשנת 2014. היא שיחקה בתפקיד קטן ב"אוסטין ואלי", אך המלהקים הבינו שהם גילו משהו מיוחד. שנה לאחר מכן היא לוהקה לתפקיד הראשי ב"היורשים", סדרת סרטי דיסני הפופולרית. מאז היא הפכה לכוכבת – הדמות הראשית בסדרת ההמשך ל"שקרניות קטנות", שיחקה בתפקיד הראשי בסרט "תופסות קצב", לאחרונה גם מונתה קרסון לשגרירה הרשמית הראשונה של קרן התרבות פרס גראמי הלטיני ולפנים של מותג האיפור "רבלון" יחד עם גל גדות.

טאנר ביוקנן

טאנר הוא כנראה אחד השמות הפחות מוכרים ברשימה, אבל יש סיכוי סביר שתזהו אותו. אם זה מהופעות האורח הקטנות שלו ב"האנטומיה של גריי", או מתפקידו בסדרה "העולם של ריילי" בתור צ'רלי גרדנר, המאוהב בריילי שלא מחזירה לו אהבה. מאז טאנר שיחק בסדרות וסרטים רבים מספור, כולם בתפקידים קטנים, אך אז הוא קיבל הזדמנות בסדרה "קוברה קאי" המבוססת על הסרט המפורסם "קראטה קיד", שם הוא משחק בתפקיד הראשי.

רוס באטלר

את רוס כולנו מכירים מ"ריברדייל" ו"13 סיבות", אך האם תהיתם אי פעם מתי הייתה ההופעה הראשונה שלו על המסך? אז ככה - הסדרה הראשונה אי פעם בה השתתף הייתה "קייסי אנדרקאבר", לצידה של זנדאיה, שרק לאחרונה זכתה בפרס ה"אמי". מלהקי התוכנית מספרים כי נשבו בקסמו לאחר רגע וכי הכימיה בינו לבין זנדאיה הייתה מדהימה. בזכות התפקיד המשני הזה, באטלר לוהק ל'ריברדייל' ולאחר מכן עזב את הסדרה עקב תפקידו הראשי ב"13 סיבות". כמו כן כיכב בפרויקטים הנוספים ביניהם גם "לכל הנערים שאהבתי 2", תפקיד אורח בסרט "שאזאהם" של DC ועוד רבים. 

לוסי הייל

לא הרבה יודעים, אבל אחת ההופעות הראשונות של לוסי הייל על מסך הטלוויזיה הייתה בסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס", כאשר הייתה בת 18. מדובר בתפקיד אורח קטן לשני פרקים בלבד, אך מאז, כל השאר היסטוריה. הייל השתתפה עד לא מזמן בתפקיד הראשי בסדרה הפופולרית "שקרניות קטנות" ואחת ההופעות המוכרות ביותר שלה היא בתור אוליביה בארון בסרט "מת או חובה". 

 

תגובות