רייברדיל, BTS ודוכן הנשיקות: אלו הזוכים הגדולים של E!. gettyimges.IL/Ethan Miller | באדיבות Netflix

רייברדיל, BTS ודוכן הנשיקות: אלו הזוכים הגדולים של E!

טקס הפרסים השנתי של ערוץ E! התקיים אמש ובמסגרתו הוכרזו הזוכים הגדולים בשלל קטגוריות • אלו הזוכים הבולטים

אמש (א'), התקיים טקס הפרסים החגיגי השנתי של ערוץ "E!", בהנחייתה של דמי לובאטו, המבשר על בחירות הקהל בקטגוריות השונות בתחומי הבידור, הרשת והמוזיקה. מי הם הזוכים הגדולים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בגזרת הסרטים: ה-סרט של 2020 הוא "בחורים רעים לתמיד"; סרט הקומדיה של השנה הוא "דוכן הנשיקות 2" של נטפליקס; סרט האקשן הוא הלייב אקשן של דיסני ל"מולאן" (שהסתפקה בהשקה ב"דיסני+" ולא בקולנוע). סרט הדרמה הנבחר, גם הוא של דיסני: "המילטון" המבוסס על המחזמר המצליח; גם סרטם המשותף של דיסני ופיקסאר, "קדימה" קטף פרס - סרט האנימציה של השנה.

© צילום: באדיבות פורום פילם

ומה באשר לשחקני הקולנוע? כוכב הסרטים של השנה הוא ויל סמית' על תפקידו ב"בחורים רעים לתמיד"; כוכבת הסרטים של השנה היא טיפאני האדיש על תפקידה ב"שחקי אותה בוסית"; כוכב/ת הקומדיה לשנת 2020 היא השחקנית ג'ואי קינג על תפקידה ב"דוכן הנשיקות 2"; כוכב/ת סרטי האקשן הוא כריס המסוורת' על הסרט "חילוץ" של נטפליקס; כוכב/ת הדרמה היא לין-מנואל מירנדה על תפקידה ב"המילטון".

ג'ואי זכתה!
ג'ואי זכתה! © Marcos Cruz/Netflix

סדרת השנה בטלוויזיה היא "האנטומיה של גריי" שזה עתה חזרה לעונה נוספת; דרמת השנה היא סדרת הנוער "רייברדיל"; הסדרה הקומית של השנה היא "אמת או חובה" של נטפליקס; תוכנית הבינג' של השנה היא דרמת הנוער, גם היא של נטפליקס - "חופים של סודות".

חופים של סודות
חופים של סודות © באדיבות Netflix

כוכב הטלוויזיה של השנה, גם הוא מגזרת "רייברדיל" - השחקן קול ספראוס ואילו בקטגוריה הנשית הזוכה היא אלן פומפאו מ"האנטומיה"; שחקן/ית הדרמה של השנה היא מנדי מור מ"החיים עצמם"; שחקן/נית הקומדיה היא סופיה ורגרה על תפקידה ב"משפחה מודרנית".

קול ספראוס עושה כבוד לרייברדיל
קול ספראוס עושה כבוד לרייברדיל © Katie Yu/Netflix

בעולם הריאליטי: תחרות הריאליטי של השנה היא "דה וויס"; סדרת הריאליטי של השנה, כיאה לצופי הערוץ, היא כמובן "משפחת קרדשיאן", כוכבת הריאליטי של השנה גם היא מהמשפחה - אבל לא מדובר בקים או בקלואי קרדשיאן.

קרדשיאן
קרדשיאן © gettyimages

הטקס החגיגי חילק פרסים גם בקטגוריות המוזיקה ואלו הזוכים הגדולים: אמן השנה הוא ג'סטין ביבר ואילו את פרס האמנית קטפה אריאנה גרנדה; האמן הלטיני של השנה היא בקי ג'י; פריצת השנה במוזיקה היא דוג'ה קאט.

© צילום מהקליפ

פרס שיתוף הפעולה של השנה הולך לשיר "WAP" בו השתתפו קארדי בי ומייגן טי טסליון. הלהיט עורר לא מעט סערות בשל האתגר הפרובוקטיבי שצמח בטיקטוק.

הרכב השנה הוא כמובן להקת הקייפופ - "BTS" שעושה זאת שוב ואף קטפה בטקס את פרס שיר השנה על הסינגל "דינמיט", הסרט המוזיקלי של השנה ואת פרס אלבום השנה.

© צילום: gettyimges.ILEthan Miller

גם עולם הרשת והביוטי זכה להתייחסות ומשפיען הרשת של השנה בתחום היופי הוא ג'יימס צ'רלס; הסלב האהוב ברשתות ("כוכבת השנה בסושיאל") היא אריאנה גרנדה והמתלבשת הטובה ביותר של השנה היא זנדאיה

© gettyimages_IL/Frazer Harrison

הטקס המלא והמתורגם ישודר הערב (ג') בערוץ E! בישראל.

 רוצים גם אתם להשפיע על הזוכים של השנה? לחצו והצביעו לנבחרים שלכם בפרוגי!

תגובות