הכוכבים שהיו מבוגרים יותר מהדמויות אותן גילמו. ענבר לוי, באדיבות yes, נטפליקס

הכוכבים שהיו מבוגרים יותר מהדמויות אותן גילמו

כל היופי במשחק שזה שאפשר להיכנס לנעליהן של דמויות - גם אם הן לא בדיוק בגיל שלכם. קבלו כמה כוכבים שגילמו תלמידי תיכון ובפועל היו הרבה יותר מבוגרים במציאות

זה לא סוד שיש פער בין התיכוניסטים שאנו רואים על המסך, לאלה שיושבים לידנו בכיתה (או בזום!). לפעמים הם נראים יפים יותר, מוצלחים יותר ואיך לא, זה נראה כאילו החיים שלהם לקוחים מסרט או סדרה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פעם אחר פעם, הכוכבים הגדולים ביותר מוכיחים לנו שהגיל הוא רק מספר, ואתה לא צריך להיות באמת נער כדי לשחק אחד, ובעוד שיש שחקנים שקרובים במיוחד לגילאי הדמויות שלהם, אחרים יכולים להיות מבוגרים במספר שנים ואפילו בעשור מהדמויות אותן הם מגלמים.

רייצ'ל מקאדמס - "ילדות רעות"

כולנו מכירים את רייצ'ל מקאדמס מהדמות האגדית של רג'ינה ג'ורג', אותה שיחקה בסרט הקאלט האייקוני "ילדות רעות". מקאדמס, שמאז הספיקה לככב בעוד סרטים בלתי נשכחים כמו "היומן" ולהיות מועמדת לפרס האוסקר, לא הייתה בתיכון כשפרצה בתור התיכוניסטית הפופולארית והמפונקת בת ה-16. למעשה, מקאדמס לוהקה לתפקידה של רג'ינה שהייתה בת 25! פייר, בחיים לא היינו מנחשים.

רבל ווילסון ואנה קנדריק - "פיץ' פרפקט"

כוכבות טרילוגיית סרטי הקולג' הכייפית, "פיץ' פרפקט", כבר מזמן שכחו מה זה להסתובב במסדרונות הקמפוס. אמנם ווילסון וקנדריק גילמו את דמויות סטודנטיות הקולג' כוכבות להקת האקפלה, אך בגיל הן יותר מתאימות לפגישת מחזור. כשהסרט הראשון בסדרת הסרטים המצליחה יצא אי שם בשנת 2012, רבל ווילסון הייתה בת לא פחות מ-32 כשגילמה את איימי, הסטודנטית בת ה-19 שלא הפסיקה לגרום לנו לצחוק, ואילו חברתה לקאסט אנה קנדריק, הייתה בת 27!

© באדיבות yes

ג'ייסון ארלס - "האנה מונטנה"

איך אפשר בלי קלאסיקת ערוץ דיסני! ג'ייסון ארלס, לנצח זכור לנו מ"האנה מונטנה", היה בן 29 כששיחק את אחיה המתבגר של מיילי סיירוס הקטנה בתפקידה המיתולוגי של הנערה עם החיים הכפולים.

סטייסי דאש - "קלולס"

השחקנית המיתולוגית, שלנצח זכורה לנו מ"קלולס" - אחד הסרטים האייקונים ביותר איי פעם, הייתה בת 28 כששיחקה את דיון בת ה-16, חברתה הטובה ביותר של שר. עם בסטי כזו, מי לא היה רוצה לחזור לתיכון.

הקאסט של "ריברדייל"

גם הכוכבים באחד הקאסטים התיכוניים האקסקלוסיביים, כמעט ושכחו מתי בפעם האחרונה החזיקו מפתח ללוקר. הותיקה ביותר בחבורה היא אשלי מורי בת ה-33! הידועה בעיקר זכות דמותה של ג'וזי והיא לא לבד, השחקן קול ספראוס המגלם את גאג'הד, הוא בן 28, ומדלין פטש וקמילה מנדס בנות 25!

הקאסט של "13 סיבות"

גם הכוכבים של אחת מסדרות התיכון החשובות והמטלטלות ביותר, אינם בגיל תיכון בכלל, ועבר זמן רב מאז שהיו בגיל המתאים. רוס באטלר, המשחק את דמותו של זאק, היה בעונה הראשונה של הסדרה בן 27, כריסטיאן נבארו אש רגילם את דמותו של טוני היה בן 26, וברנדון פלין היה בן 25 כששיחק לראשונה את ג'סטין התיכוניסט המופרע. כישורי המשחק של הכוכבים המוכשרים בהחלט לא אפשרו לגיל להראות נוכחות כלשהי.

כוכבות "שקרניות קטנות"

עוד סדרת נעורים אייקונית של העשור האחרון, עוד תיכוניסטיות קצת בוגרות לגילן. כשהסדרה המצליחה יצאה לראשונה בקיץ 2010, כוכבת הסדרה שי מיטשל הייתה בת 23 כשכיכבה בתפקידה של אמילי פילדס. השחקנית טרוי בליסריו, בתפקידה של ספנסר, הייתה בת 24 כשדמותה התיכוניסטית כיכבה על המסך!

© צילום מאינסטגרם

מאיה בכובסקי - אחותי קפצה כיתה 

הכוכבת של קומדיית המצבים הישראלית המצליחה, מאיה בכובסקי, שיחקה את דמותה של מיכל התיכוניסטית כשהיא בעצמה הייתה בת 29. מדובר בתפקיד הנחשב לאחד מתפקידיה הרציניים הראשונים על המסך. מאיה בהחלט הוכיחה לכולנו, שתמיד צריך להמשיך ולחלום בגדול!

© באדיבות yes kidZ

 

 

תגובות