תמיד שם לצידך: הסיידקיקים שבלעדיהם הכול היה שונה. , Paramount Pictures Animation באדיבות yesCourtesy of DreamWorks Pictures

תמיד שם לצידך: הסיידקיקים שבלעדיהם הכול היה שונה

לפעמים החברים הכי טובים של הדמויות הראשיות הם אלו שבלעדיהם הכל היה נראה אחרת לגמרי. מהרמיוני ועד החמור משרק - קבלו את הסיידקיקים הכי טובים

אומנם רוב הסרטים והסדרות בהם אנו צופים מספרים על הגיבור, אך כולנו יודעים שהרבה פעמים, זה החבר הטוב שגונה את ההצגה. אספנו לכם כאן את הסיידקיקים האהובים עלינו, שבלעדיהם הגיבורים לעולם לא היו מצליחים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הרמיוני גריינג'ר (הארי פוטר)

כולנו מודעים לעובדה שאלמלא הרמיוני, הארי ורון כנראה היו מוצאים את מותם כבר בשנתם הראשונה בהוגוורטס. היא פתרה את החידה הבלתי אפשרית של סוורוס סנייפ וגילתה על נחש הבסיליסק, וכל זאת עוד לפני שהגיעה לגיל 13. לא רק זאת, היא גם השתמשה במחולל הזמן על מנת להשתתף בפי שניים יותר שיעורים משיעורי החובה. ברור לכולנו שאם הרמיוני לא הייתה מצטרפת להארי, הוא לעולם לא היה מצליח לממש את ייעודו.

© 2002 Warner Bros. Entertainment Inc. באדיבות yes

סטיילס סטילינסקי (זאב צעיר)

עד כמה שאנחנו אוהבים את סקוט? אנחנו חייבים להודות שסטיילס הוא האחד שגונב את ההצגה. הוא מצחיק, חכם ולגמרי היינו רואים סדרה בכיכובו. מההתחלה הוא תומך בסקוט כאשר הוא הופך לאיש זאב, חוקר את הדברים שקורים להם ולומד איך לדאוג לחברים שלו גם בעצמו. הוא עזר לסקוט בזמנים הקשים ביותר, והיה איתו בקרבות כאשר הוא חמוש באלת בייסבול בלבד. אולי אין לו כוחות, אבל הוא חזק בכל כך הרבה דרכים אחרות. 

© באדיבות yes

סיסקו ראמון (הפלאש)

סיסקו הוא לא רק החבר הכי טוב של בארי, הוא גם הפך להיות אחד מגיבורי העל החזקים ביותר בחבורה. הוא גאון בהנדסה מכנית, המפתח ציוד ונשק ל"צוות הפלאש" ולמשטרה. לא רק זאת, הוא גם הופך לגיבור על בשם וייב, שיכול לפתוח פורטלים בין מקומות שונים, והוא אפילו יכול לראות את העתיד. הוא אחת מהצלעות המשמעותיות ביותר בצוות, ומשמש כאוזן קשבת וכתף תומכת לכל אחד שזקוק לה.

 

ג'ון ווסטון (שרלוק)

שרלוק הוא אומנם גאון ובלש מדהים, אך האם אתם באמת יכולים לדמיין אותו מבלי ווטסון הנאמן לצידו? הוא זקוק לאדם שיראה לו את דרך הישר, ושיעזור לו ברגעיו הקשים. ווטסון הופך לחברו הטוב, שעוזר לו ותומך בו בכל דבר, אך גם נוזף בו ומכריח אותו להתעשת. הרי זה אלמנטרי שגאון כמוהו יזדקק לאדם שיהיה שם לצידו, וג'ון הוא האדם המושלם לתפקיד.

 

ג'נט (המקום הטוב)

ג'נט היא ישות אלוהיות יודעת-כל, שיכולה לזמן כל דבר שתרצה. אבל לא רק זה, היא גם חברה טובה ותומכת, וחלק חשוב מהחבורה. היא סיפקה למייקל עזרה ועצות מבלי לשפוט אותו, ותמיד הייתה שם בשבילו. היא עזרה לגיבורי הסדרה בכל דבר לו הזדקקו, ואפילו קיבלה בהשלמה את החלטתם לעזוב אותה בסוף הסדרה. היא אחת הדמויות האהובות ביותר, כזו שסיפקה לנו רגעים קומיים בלתי נשכחים.

 

חמור (שרק)

שרק הוא אחת הדמויות הכי פחות חביבות שקיימות. הוא עצלן, מגעיל, מסריח, לא נחמד, ובאופן כללי לא כיפי במיוחד לצפייה מבלי החמור. חמור מצליח לחדור לליבו הקשה כאבן של שרק, עוזר לו להחליט ללכת אחרי פיונה ואפילו מצליח לגרום לדרקונית לעזור להם. הוא חבר טוב ונאמן לשרק, ונותר לצידו לא משנה מה. הוא גם משמש כהפסקה קומית נהדרת, וגורם לחיוך בכל פעם כשהוא עולה על המסך.

© Courtesy of DreamWorks Pictures

צ'ארלס בויל (ברוקלין 99)

צ'ארלס הוא החבר הכי טוב שקיים – תמיד שם לצידך, עוזר ותומך. הוא אוהב את ג'ייק בכל ליבו, ועוזר לו בכל דבר שהוא צריך, לא משנה עד כמה הוא פרוע ומטורף. הוא תמיד שם גם לבעיות הרות גורל, ותומך בו בכל החלטותיו. הוא אומנם מביך מעט ומגזים לעיתים, אבל ג'ייק יודע שהוא יכול לסמוך עליו בכל דבר.

 

רייאן (היי סקול מיוזיקל)

אומנם שארפיי מוכשרת, אבל חייבים לתת קרדיט לתאום שלה, ראיין. הוא מוכשר בדיוק כמו שארפיי, ואולי אפילו יותר. לשארפיי יש מזל שהוא נותר לצידה, למרות שהיא מנסה תמיד להעיף אותו לטובת אחרים, כמו טרוי, שאפילו לא מחבבים אותה. היא לעולם לא הייתה הופכת לכוכבת שהיא בלי הפרטנר שלה.

 

פטריק (בובספוג מכנסמרובע)

אי אפשר לדמיין את בובספוג ללא פטריק, ה-BFF הכי הזוי שקיים. השניים האלו הם הצימוד הכי מתבקש והכי הזוי שיש, אבל התוצאה מלווה בכל כך הרבה רגעי חברות טובה, צחוק טוב והמון אהבה. לא סתם כוכב הים יזכה לתוכנית משלו, הוא לחלוטין עומד בפני עצמו וגונב את ההצגה לספוג הצהוב לא מעט פעמים.

© Paramount Pictures Animation באדיבות yes
תגובות