הבחירות שלכם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2021. *תמונה להמחשה בלבד | אור דנון, פיני סילוק, תום סיימון, אוהד רומנו, רונן אקרמן,לינוי מסטבוים, רונן פדידה, גיא כושי ויריב פיין

הבחירות שלכם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2021

כמיטב המסורת -תוצאות הסקר הענק והכפול בפרוגי: אתם בחרתם את הכוכבים שהייתם רוצים לראות השנה בפסטיגל בפעם הראשונה וכאלו שהייתם רוצים לראות שוב. מי בפנים לדעת הקהל? קבלו!

עשרות אלפי בני נוער ניסו להרכיב בעצמם את נבחרת החלומות שלהם לפסטיגל בשנה הבאה, בסקר ענק וכפול שעלה אצלנו בפרוגי. בין אם אלו שמות חדשים או פרצופים שכבר ראיתם על הבמה בעבר, קבלו את TOP הנבחרים שלכם בשתי הקטגוריות! האם זו תהיה הנבחרת האמיתית של פסטיגל 2021?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הייתם רוצים לראות לראשונה על בימת המופע את...

נפתח בנבחרת אותם הייתם רוצים לראות מככבים בפעם הראשונה בקאסט. אלו שמונת האמנים שהכי הייתם רוצים לראות מפציעים במופע הנחשק.

במקום הראשון, כמיטב המסורת, מי שעקפו את כולם הם אסי ורותם. השניים מככבים מדי שנה בראש הסקר המדובר, ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה! הם מצחיקים, קלילים, אהובים, ממכרים ויש להם כימיה מטורפת ביחד. אז אולי אפשר לעשות לכולנו טובה ענקית ולתת לנו לזכות לראות אתכם במופע? הנה תראו - כולם רוצים! אגב, כפי שפרסמנו בעבר, לאסי ורותם הוצע להנחות את הפסטיגל האחרון אך הם נאלצו לסרב. מי יודע, אולי 2021 תביא איתה דווקא בשורות טובות מהגזרה הזו? (#אמן).

© assiazar@ מתוך אינסטגרם

במקום השני יש לנו שם מפתיע במיוחד! הוא אומנם פרץ אל חיינו רק בשנה האחרונה, אך כנראה הספיק לכבוש לא מעט לבבות בדרך לפסגה. בר ברימר הגיח אל חיינו כדוגמן ואז עשה זאת בגדול עם תפקיד בכורה ב"כפולה" לצד נועה קירל. אותו התפקיד זיכה אותו גם בפרס "פריצת השנה במשחק" בנבחרי השנה של גולשי פרוגי. ברימר לא נח לרגע ולצד הקמפיינים ממשיך לתחזק את קריירת המשחק שלו עם פרויקטים נוספים על הכוונת וכן תפקיד מוצלח במיוחד גם בקומדיה "אבא מטפלת". הנוער אמר את דברו והוא היה שמח לראות את הכוכב החדש בסביבה גם בקאסט הכוכבים של חנוכה הקרוב.

© באדיבות יחסי ציבור

 

אל המקום השלישי הגיעה מי שמככבת בתוצאות הסקר שלנו גם היא כמעט מדי שנה. מדובר בלא אחרת מהשחקנית, המנחה והפאשניסטה קים אור אזולאי. למעשה, על פי פרסומים, קים כבר הייתה אמורה לעשות פסטיגל בעבר אבל נאלצה לוותר ברגע האחרון. האהבה וההערצה כלפי הכוכבת לא דועכת או צפויה להסתיים בקרוב, אלא להפך! בכל שנה היא רק עולה ועולה וכובשת את כל הפסגות. בשנה האחרונה היא כיכבה בכמות סדרות שקשה לספור - מה שהעניק לה גם את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר של 2020 בעולם הנוער וכמובן גם את פרס "הפאשניסטה" בו זוכה בכל פעם. לדעתנו אזולאי לגמרי צריכה לסמן וי גם על היעד החלומי הזה שלה ומסתבר שגם אתם חושבים כך!

© טל שחר

במקום הרביעי מדורגת כוכבת שאומנם כבר עשתה פסטיגל בעבר - אך לא בקאסט הראשי! השחקנית המצליחה, ליאנה עיון, השתתפה ב"לא יאומן כי פסטיגל" (2004) לצד רן דנקר, הראל סקעת, רוני דואני ועוד רבים וטובים כשעוד היו ילדי פסטיגל. אותה הילדה הכשרונית גדלה והפכה לכוכבת היסטרית שגם היא מככבת כמעט בכל סדרה אפשרית וכובשת את המסך. בין "בת השוטר" ו"בלקספייס" דרך "PPS", "קיבוצניקים" ו"ביום שהאדמה רעדה" - הבחורה לא נחה (וכל זה בשנה אחת, כן?) - אנחנו כמובן רק נהנים.

© lianaayoun@אינסטגרם
פסטיגל 2004
פסטיגל 2004 © שישי עם מיכל, כאן 11 תאגיד השידור

את המקום החמישי והשישי תופסות, כמעט בתיקו, השחקניות האהובות ג'וי ריגר ושירה נאור (לפי הסדר). גם כאן מדובר בשחקניות שלא מפסיקות לעבוד ופסטיגל הוא לגמרי יעד שהן צריכות לכבוש. עבור נאור הבמה לא זרה, בדומה לעיון, גם היא הייתה ילדת פסטיגל (לצד בן אל אגב!) וגדלה להיות אחת הכוכבות האהובות והמצחיקות. עבור ריגר זו יכולה להיות הזדמנות נוספת להפגין גם אצלה את כשרון המשחק והשירה שלה שמקסימים אותנו בכל פעם מחדש. בכללי, השילוב בין השתיים על במה אחת יוליד רגעים קסומים, קורעים ומעולים!

© אור גפן

אחרי שנה מוצלחת במיוחד - אלה לי קוטפת את הדירוג השביעי שלנו ומסתמנת כמי שחייבת לעשות פסטיגל מתישהו! מדובר בכוכבת במלוא מובן המילה, כזו שאי אפשר להתעלם ממנה ומהלהיטים הגדולים שלה. אלה לי היא חיית במה מטורפת ויהיה מעניין לראות אותה משתלבת במופע הגרנדיוזי השנתי (בתקווה שהוא יהיה פיזי ולא וירטואלי). מי יודע? אולי השנה זה יקרה בגדול, כי לעומת ה"מאמי", הנוער בהחלט יודע מה הוא רוצה!

© תום סיימון
 

את רשימת האמנים שנרצה לראות בפעם הראשונה סוגרות בתיקו מפליא עוד גירל פאוור של כוכבות מצליחות. גולשי פרוגי היו רוצים לראות גם את השחקנית גאיה גור אריה עושה פסטיגל ראשון בחייה (איך זה לא קרה עד עכשיו?!) וגם את השחקנית וכוכבת הרשת עמנואל לוי שהכי תהיה ייצוג מושלם לעולם הרשת. אגב, עבור לוי החיבור להפקה לא יהיה זר, שכן השתתפה בדלתות המופע בשנה האחרונה! שתיהן נחשבות לאהובות בתחומן וכאלו שהנוער אוהב לחבק ולהעריץ. הלוואי שגם אצלן החלום יתגשם השנה.

© צילום מאינסטגרם

הייתם רוצים לראות שוב על הבמה את...

אחרי בישרנו על הכוכבים שהייתם רוצים לראות לראשונה, הגיע הזמן לגלות את מי הייתם רוצים לראות עושה פסטיגל נוסף. בשנה האחרונה נושא הפסטיגל איפשר קאמבק של הכוכבים הגדולים לאורך השנים עקב חגיגות ה-40, מה שהגדיל לנו את התיאבון לבקש שוב כוכבים שכבר השתתפו, גם לשנה הזאת.

מי במקום הראשון? איך לא, הכוכבת הכי ממכרת וזו שהכי מכורה לפסטיגל - אליאנה תדהר שוב בפסגה, ושמישהו רק ינסה להוריד אותה משם! מדי שנה היא מנצחת את כל הכוכבים וקוטפת את המקום הראשון בחלק זה של המשאל השנתי שלנו (ולגמרי אפשר להבין את הקהל, כן?). רק השנה היא זכתה בטייטל "מלכת הפסטיגלים" (לצד מוסרי שזכה בטייטל "מלך הפסטיגלים") ואם היא אכן תשתתף היא גם תשבור שיא וגם תתחיל עשור חדש של פסטיגלים (לאחר שכבר השתתפה בעשרה). בכל שנה מחדש כיף לראות אותה על הבמה הנחשקת הזאת ומבחינתנו שתחתום קבע לאורך כל חייה, זה קריטי לנו!

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר © צילום: ערן לוי
 

את המקום השני תופס מי שנלחמתם על השתתפותו בשנה הקודמת ומי שהיה בעבר החצי השני של אליאנה ב"גאליס" - תובל שפיר! אחרי סערת "הילדים של העתיד" אתם לא מוכנים לוותר על השילוב של השניים או בכללי על אחד מהם בפסטיגל. רק לאחרונה שפיר צילם סדרת נוער חדשה באחד מהתפקידים הראשיים וזו לגמרי עוד סיבה מספיק טובה לתת לו לשיר ולשחק בפסטיגל. #תיכוןסביוניםשולט

© @tuvalshafir מתוך אינסטגרם
 

המקום השלישי הולך לכוכבת הכי גדולה של התקופה, שגם בלעדיה פסטיגל שמתהדר בשורת כוכבים היסטריים - לא יהיה אותו הדבר. מאז ליהוקה של קירל לפסטיגל הראשון שלה היא הוכיחה את מעמדה האדיר שהתבטא גם במכירת הכרטיסים ובזוגיות נוצצת שהחלה מאחורי הקלעים. קירל היא נסיכת הפופ הכי מרעננת שממציאה את עצמה בכל שנייה מחדש. רגע לפני שהיא הופכת לכוכבת בינלאומית עסוקה, היא לגמרי צריכה לעבור בקאסט הבא.

© באדיבות Noa Kirel Beauty
 

במקום הרביעי מגיע למי שתמיד גורם לנו להתרפק על פסטיגלים בעבר, ולגמרי גרם לנו לאושר אחד גדול כשנודע שלוהק לפסטיגל הקודם. מדובר בזמר ובשחקן רן דנקר. מסתבר שהנוער לא מוכן לוותר עליו גם ב-2021 ואנחנו לגמרי בעד! אם כבר קאמבק פסטיגל לאיש הברק - אז עד הסוף! במיוחד כשיש סיכוי שהפעם יהיה מופע פיזי.

© רונן אקרמן, באדיבות yes
 

את החמישייה הראשונה סוגר השחקן והיוטיובר קווין רובין שבכל שנה עושה קפיצת מדרגה מטורפת. אחרי שני פסטיגלים (וחצי) בהשתתפותו, בשנה האחרונה הוא כיכב במספר פרויקטים מוצלחים במשחק והוכיח שהוא לא רק כוכב רשת. קהל המעריצים של קווין הוא קהל נאמן שרוצה רק לחוות עוד ועוד מהכוכב - והנה עוד הוכחה לכך. רק קווין, אם תהיה פעם שלישית גלידה - שים לב לא לרסק אותה על המצח כמו חד קרן, טוב?

© רמי זרנגר

עוד כוכב מוכשר במיוחד שתרצו לראות במופע הבא הוא כמובן עומר חזן, אליל הנערות (התפוס!) של ישראל. חזן כובש את כולן (וכולם) בין רגע והנוכחות שלו במופע היא לגמרי משהו שנרצה לראות גם בשנה הקרובה, במיוחד אחרי שקטף עוד פסלון על המשחק שלו בשנה האחרונה. עומר, We Love You י'צארמר!

© omer_hazan@ מתוך אינסטגרם
 

אחרי שנעדר מהפסטיגל בשנה האחרונה, לגמרי הגיע הזמן שמרגי יחזור ובגדול למופע, במיוחד שהוכיח לכולנו שהוא הכי פופסטאר (וגם שחקן) בסדרת הנוער הכייפית "PPS". מרגי הוא מסוג הכוכבים שנתפרו במיוחד לפסטיגל עם יכולות אקרובטיות היסטריות וקול שאי אפשר לפספס - ליהוק של מרגי הוא ליהוק חובה הפעם יותר מתמיד!

© עומר אלוני, באדיבות yes

ומי שחותם את תוצאות הסקר הוא מי שהראה לנו איך עושים פסטיגל ואחראי בעצמו לכתיבת לא מעט משיריו לאורך השנים - לי בירן. הזמר והשחקן עשה לנו חשק בשנה שעברה למחזמר שלם של פסטיגל, הצחיק אותנו עם תזמון קומי מושלם ונגע לנו בלב כשהיה צריך. חוץ מזה, מה צריך יותר מפסטיגל עם ליביאנה?! זה פשוט הדבר הכי מדוייק שהיקום יכול להציע לנו. לא ככה?

© צילום: דניאל קוממי
 

הבחירות שלכם היו מעולות במיוחד, ולכן גם השנה החלטנו לבדוק: איך תראה תמונה הפוסטר של הליהוק שלכם? קבלו!

*תמונה להמחשה בלבד | *הבהרה: לסקר ולתוצאותיו אין קשר להפקת המופע האמיתית.

צילומים: אור דנון, פיני סילוק, אוהד רומנו, רונן אקרמן, לינוי מסטבוים, KIDZ, גיא כושי ויריב פיין, תום סיימון, רונן אקרמן, רונן פדידה.

תגובות