מי ניצחה? אלו התוכניות הכי נצפות של נטפליקס ב-2020. John P. Fleenor, STEPHANIE BRANCHU\netflix

מי ניצחה? אלו התוכניות הכי נצפות של נטפליקס ב-2020

סיכומי שנת 2020 עדיין איתנו - והפעם התוכניות הכי נצפות בשנה האחרונה בנטפליקס. בין הסדרות המתבקשות ברשימה, הופתענו לגלות מי במקום הראשון

מגזין "וראייטי" פרסם נתונים אודות 30 התוכניות הכי נצפות ב-2020 ברשת הסטרימינג המצליחה "נטפליקס". בין סדרות כמו "לוציפר", "אמילי בפריז" ו"גמביט המלכה" - את המקום הראשון תפסה דווקא תוכנית בלתי צפויה. קבלו כמה מהדירוגים הבולטים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את הרשימה פותחת (מלמטה) במקום 30 סדרת המקור של נטפליקס - "מכשפת", סדרת פנטזיה בכיכובה של קתרין לנגפורד ("13 סיבות"). במקום 27 מתייצבת סדרת הפשע- הקומית "לוציפר" על השטן הערמומי שמתאהב בבלשית מלוס אנג'לס.

לוציפר © John P. Fleenor/Netflix

במקום 26 אפשר למצוא את דרמת החלל "הרחק" על מסע אסטרונאוטים למאדים. אגב, בסדרה מככבים גם השחקנים הישראלים אלונה טל ומארק איווניר ("להיות איתה").

© DIYAH PERA/NETFLIX

במקום 22 מתייצבת הדרמה על הממלכה הבריטית "הכתר" שנחשבת לאהובה במיוחד ואילו במקום 19 אפשר למצוא את השעשעון "המסלול הבוער" שהוא מעין גרסת האש של "וויפאאוט".

 

למרבה ההפתעה, "אמילי בפריז" שהפכה לאחת הסדרות המדוברות של השנה ממוקמת רק במקום ה-17 בדירוג הסדרות הנצפות ביותר. לפניה, במקום ה-16 מתייצבת סדרת הדרמה לנוער - "13 סיבות" שבשנה האחרונה שידרה את עונתה האחרונה בהחלט.

© STEPHANIE BRANCHU/NETFLIX

במקום השביעי ברשימה ניתן למצוא את סדרת גיבורי העל המקורית של נטפליקס - "אקדמית המטריה", במקום השישי סדרת הנוער "חופים של סודות" ובמקום הרביעי סדרת הדוקו על ג'ו אקזוטיק וקרול בסקין - "חיות רעות" ("טייגר קינג").

אקדמית המטריה
אקדמית המטריה © CHRISTOS KALOHORIDIS/NETFLIX

ומי מככבים בשלישייה הראשונה? במקום השלישי והמכובד - אחת הדרמות שהפכו לטרנדיות בתקופה האחרונה - "גמביט המלכה", אשר החזירה את משחק השחמט לאופנה. במקום השני, חביבת הבינג', הסיטקום הנוסטלגי "המשרד" (בגרסת ארצות הברית)

 

במקום ראשון מתייצבת תוכנית מפתיעה במיוחד - לא בדיוק מהסוג שציפינו לראות, לפחות לא במיקום הזה ברשימה שכזאת - סדרת הילדים המצויירת "Cocomelon". מסתבר שהתוכנית המדובר כיכבה כ-100 ימים ב-TOP10 היומיים של הרשת.

 
תגובות