הבינג' השבועי: "תחנה 19" מלאה באקשן ואדרנלין. ABC באדיבות yes

הבינג' השבועי: "תחנה 19" מלאה באקשן ואדרנלין

אם אתם מחפשים בינג' מושלם לסופ"ש - קבלו את ההמלצה השבועית שלנו! אם עדיין לא צפיתם זה הזמן להתאהב ב"תחנה 19", המתקיימת בעולמם של דמויות "האנטומיה של גריי"

אם אתם חלק מהצופים של הסדרה האהובה "האנטומיה של גריי" בטוח שמעתם על הספין-אוף (סדרת בת) המוצלח שלה "תחנה 19" מאחד פרקי האיחוד שלהם, אבל אם לא – עכשיו זה בדיוק הזמן להכיר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"תחנה 19" עוקבת אחר תחנת מכבי אש, בעלת אותו השם, אשר שוכנת בעיר סיאטל בארה"ב ומספרת את סיפורים של הכבאים והכבאיות בתחנה. בכל פרק הצוות נקרא למקרי חירום שונים, והפרקים עוקבים אחרי הניסיונות שלהם להציל את המצב – לפעמים הם מצליחים יותר ולפעמים פחות. כל הדרמה הזאת לא מספיקה, והסדרה גם לוקחת אותנו לחייהם האישיים של הדמויות (שמן הסתם קשה להפריד אותם מהעבודה בתחנה) – משולשי אהבה ואפילו יותר, קרבות על תפקיד הקפטן וגם התמודדות עם הצדדים הפחות טובים של החיים במיוחד בצל סכנה יומיומית שהעבודה כרוכה בה – דרמות גדולות כבר אמרנו?

 

כבר מהסצנה הראשונה רואים את ההשקעה האדירה בסדרה הזו – הן באפקטים של שריפות הענק שנראות אמיתיות לחלוטין והן בעלילה ובכתיבה של הסדרה. כל פרק שמתחילים לראות אנחנו יודעים איך הוא מתחיל אבל אנחנו לא יודעים איך הוא יסתיים - הסתבכויות יכולות לבוא בכל רגע בלי שתבינו מאיפה זה בא לכם. כל פרק מלא באקשן מטורף ונראה שהיוצרים לא מפחדים לקחת את הפרקים למקומות רחוקים שאף אחד לא מצפה להם – וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לראות!

למרות שהיא סדרת ספין-אוף, "תחנה 19" ממש לא מיועדת לצופי "אנטומיה" בלבד - הסדרה והעלילה לחלוטין עומדים בפני עצמם ככה שגם אם לא צפיתם בסדרת המקור אתם לגמרי יכולים לצפות ולהתאהב ב"תחנה 19". אז איך בכל זאת הסדרות קשורות אחד לשנייה? אפשר להגיד ששתי הסדרות חולקות את אותו "עולם" - אחד הכבאים בצוות של התחנה הוא בן וורן, כירורג מנתח אשר צופי האנטומיה מכירים היטב. באחת העונות שם הוא מחליט לעשות הסבה מקצועית לכבאי, ומשם הוא מגיע לתחנה 19 בסיאטל. אשתו מירנדה וחבריו מבית החולים מגיחים מידי פעם לתפקידים אורחים, אך כאמור העלילה עומדת בפני עצמה וממש לא חייב לצפות בשתי הסדרות.

© ABC באדיבות yes

"תחנה 19" משודרת כבר שלוש שנים, ועונתה הרביעית משודרת ממש בימים אלו. רגע לפני שאנחנו יוצאים לחופשת פסח (כאילו שלא היה לנו מספיק חופש השנה), תכינו לעצמכם את השלט ואת שמיכת הפוך לקראת בינג' מלא באקשן ואדרנלין.

תגיות
תגובות